Recenze a zkušenosti eshopu Eshop-rychle od Golemos s.r.o.
Dejte nám o tom vědět, ohodnoťte tento e-shop.
Vaše recenze a zkušenosti přidat recenzi
Momentalně jsem k nim přestoupil od shoptet-u a zatim jako ... Je to ok až na zakaznickou podporu ... Uz tyden čekám na odpoved a to jsem psal 2x takze podpora nulova
Všetko funguje ako sa má. Dobrá administrácie, ľahko sa s ním pracuje. Zákaznícka podpora je rýchla, spoľahlivá.
E-shop: prehobby@gmail.com
- Chýba online podanie zásielok DpD.
Vynikající zákaznická podpora, musím vyzdvihnout komunikaci s paní Blankou Bartoňovou na vynikající komunikaci a pomoc při řešení problému s mým webem.
Michal Hruška
To, co se stalo dnes 18.7.2023 s přechodem na novou administraci je naprostá katastrofa. Zajímal by mě pohled ostatních uživatelů, ale mě to nutí hledat jinou platformu...
- Otřesná nová administrace eshopu
Musím souhlasit naprostá katastrofa. S inovací sem počítala, ale formou šablon a pro zákazníky a ne stížení procesu pro mě. Škoda hold půjdu jinam.
Úplne súhasím, jedna veľká katastrofa, budem vďačná za odporučania inej platformy. Zastaralé, vtieravé a prekombinované...
Mám tú istú skúsenosť. Presmerovanie domény neboli schopný zaistiť do 1 mesiaca. Ešte stále ju nemám presmerovanú. Robert M.
Díky srozumitelným návodům vše zvládne i naprostý laik. Podpora funguje do druhého dne a to mám základní verzi. Oproti konkurenci mají ještě jednu obrovskou výhodu a tou je, pro někoho kdo začíná, že není omezen množstvím produktů do sto kusů a není tlačen do dražší verze aniž by věděl jak mu to půjde.
E-shop: www.obrazykvetin.cz
- Cena pro toho kdo začíná.
- Základní verze bez omezení množství produktů.
Zkušenosti mám jen ty nejlepší a zápory jsem nikdy nenašla!
Klady:
- okamžitá pomoc a podpora
- milé jednání
- vřelý přístup
- profesionální chování
- kvalita a úroveň služeb
- jsem nadmíru spokojená
- vřele doporučuji
Speciální poděkování:
- p. Jiří Košťál - Technik, zákaznická podpora
- p. Ondřej Dvořák - Grafik
- p. Michal Klouda - Import
S eshop rychle začínám, po ukončení provozu poskytovatele Mimishop jsem přešla sem.Jsem velmi mile překvapena mnoha funkcemi, které na původním místě vůbec nebyly možné, ani nebyla ochota je tam zavádět. Tady jsou k dispozici jako naprostá samozřejmost a ještě mnohé a mnohé další. Velmi oceňuji pomoc ze strany eshop rychle při zavádění legislativy do e-shopů s ohledem na nový zákon, který dnes vyšel v platnost tzv. tlačítková novela a uspořádání webináře na toto téma.První mé zkušenosti jsou zde naprosto vynikající.
E-shop: www.pleteniahackovani.cz
- Velmi oceňuji technickou podporu, která mi byla poskytnuta při převodu e-shopu z Mimishopu pod eshop rychle.Děkuji.
Jsem velice spokojený s cenou za nabízené funkce e-shopu a také s velice kvalitní zákaznickou podporou.
E-shop: www.e-shopsport.cz
Musím říct, že k systému eshop-rychle.cz se stavím tak neutrálně. Na jednu stranu velký výběr šablon, dobrá podpora, ověřená značka, ale na druhou stranu si myslím, že jejich aktuální systém je vhodný opravdu jen pro malé začínající eshopy.
Jakmile se začnete rozrůstat a vyřizujete víc objednávek, tak se začnete na tom sakra zasekávat. Bohužel chybí naprosto základní funkce, což je škoda. Podpora mi sice psala, že plánují nový systém, ale docela pozdě na to, jak velký hráč na trhu to je.
Nejvíce mi vadilo:
- Nelze držet víc, než jeden doklad, takže pro fakturaci je to katastrofa. Nehledě na to, že fakturu bud vytvoří hned po vytvoření objednávky, nebo až to přepnu ručně. Žádná automatizace s platbami.
- Jakmile se zákazníkovi nepovede platba přes gopay, nemá šanci platbu zopakovat. prostě ho to vyhodí a jediná možnost je nová objednávka, nebo to složitě posílat. Tudíž dost velká šance, že se na to zákazník vykašle.
- Skladový systém je spíše parodie. Neumí nic jiného, než jen držet číslo a přiložena historie je takřka nepoužitelná.
- Spojení se zásilkovnou funguje maximálně tak, že to pošle adresy. Ale připojit sledovací kódy musíte ručně, ručně musíte hlídat, že zasilka došla nebo ne...
Eshoprychle je sice levný, ale ve výsledku za tyto úkony navíc necháte mnohem víc peněz a promarněného času a je to opravdu škoda.
- Podpora
- Výběr šablon
- Velký hráč na trhu
- Přehledné rozhraní
- Nulová automatizace
- Velmi málo funkcí
- Absolutně nepoužitelné faktury
- Polovičatě napojená zasilkovna
Uplne presne vystihnute.
Este nam chyba multijazycnost.
Rychlé nastavení shopu. Rychlá zákaznická podpora. Jen mě mrzí více jazyčnost pro zákazníky mimo ČR a Slovensko.
E-shop: www.hellstormshop.com
- vícejazyčnost
- odesílání zásilek mimo ČR a Slovensko
Pro start eshopu dobré, ale jakmile se víc rozjedete, je to problém.
1) Systém dokáže držet jen jeden doklad, takže co se týče účetnictví, je to práce navíc. Něco jako zálohový doklad, faktura, dobropis. Na to zapomeňte. Všechno ručně.
2) Skladové hospodářství nelogické. Vyloženě jen přepisování čísel. Jakmile se přepíšete a uděláte chybu, nemáte šanci se dopočítat.
3) Neumí statistiky prodejů. Ukáže 10 nejprodávanějších, zbytek si musíte dopočítat sami... Ano, opravdu to neumí.
4) Gopay brána neumožnuje druhý pokus, tudíž zákazník bud musí zaplatit převodem, nebo udělat objednávku znovu. Realita taková, že až 30% lidí odejde pryč bez zaplacení.
E-shop: uplife.cz
- Cena
- Podpora
- Přizpůsobení šablony
- Napojení na Pohodu a zásilkovnu
- Fakturační systém je katastrofa
- Sklad umí jen základní funkce
- Neumí statistiky prodejů
- Gopay brána neumožnuje druhý pokus
Využívám 3 roky, ale jde to čím dál víc do kopru. Každou chvíli výpadek, některé funkce nefungují dlouhodobě.
Dnes jsem psal na technickou podporu, že mám problém s funkcí přiložení souboru k produktu. Přiložil obrázky jak se to u mě chová a že to není funkční dle předpokladu...a odpověď z technické podpory?
"Dobrý den,
funkce přiložení souboru je plně funkční.
Eliška Dvořáková"
Mají co dělat, aby jim to tak nějak fungovalo a problémy zákazníků je nezajímají...
Pokud můžete, běžte jinam.
E-shop: waldi.cz