Novinky a aktuality

Odkud přichází vaši zákazníci? Aneb velký přehled návštěvnosti našich e-shopů (22.07.2020)

Jednou z nejdůležitějších věcí je pro nás postavit takový e-shop, který bude navštěvovat co nejvíce spokojených zákazníků. Pravidelně proto s našimi klienty řešíme, odkud k nim přichází jejích zákazníci, jak se na e-shopu chovají a kde může být prostor pro zlepšení businessu. Bohužel se ale často setkáváme… ... více »

Pro většinu krize. Pro e-shopy žně (17.07.2020)

I přes snahu státu pomoct muselo mnoho podnikateů svou činnost ukončit nebo pozastavit. K některým se podpora nedostala vůbec. Pro ty tak byl koronavirus často opravdu likvidační. Majitelé e-shopů a online podnikatelé však byli ti, kdo problém ve většině případů neměli. ... více »

E-mail marketing – tajná přísada vašeho kanálového mixu. Jak ji přimíchávat, aby měla co největší efekt? (16.07.2020)

E-mail marketing dávno neznamená hromadné rozesílání e-mailů na všechny strany. Naopak, když se dělá chytře a promyšleně, dokáže vám v každé fázi nákupního procesu přinést opravdu hodně – může zaujmout, přesvědčit k nákupu, podpořit další prodeje i upevňovat vztah zákazníka k vašemu e-shopu. ... více »

Jak optimalizovat obrázky na e-shopu (02.07.2020)

Optimalizace obrázků je důležitá pro většinu webů. Zvláště pak pro e-shopy, kterým obrázky pomáhají prodávat. Jak správně optimalizovat, aby produktové fotografie na vašem e-shopu od Shoptetu byly dohledatelné ve vyhledávačích a zaujaly zákazníky? Toho, co byste měli pro nárůst návštěvnosti z Image… ... více »

COVID-19 a kredit zdarma do Google Ads pro malé a střední podniky (25.06.2020)

Speciální program Google Ads je nově spuštěn a to s platností až do 1. července. Aplikovat jej bude Google na všechny způsobilé účty klientů a kredity slouží na pokrytí budoucích výdajů. Máte na kredity zdarma nárok? A v jaké výši?  ... více »

24. června. Den daňové svobody roku 2020! (24.06.2020)

Dnem daňové svobody se rozumí pomyslný milník v kalendářním roce. Ten dělí rok na část, kdy vyděláváte na stát a pokrytí jeho rozpočtu. Právě dnem daňově svobody se ale vše mění. Přestáváte vydělávat pro stát a začínáte vydělávat sami pro sebe. Více informací o letošním dni daňové svobody zjistíte v… ... více »

Klíčové kompetence pro výkon pozice e-commerce manažera (22.06.2020)

Retailisty, kteří chtějí vstoupit do onlinu, čekají dvě zásadní výzvy. Zaprvé najít vhodného technologického partnera. A zadruhé najmout e-commerce manažera, který je provede celou digitální transformací a pomůže nastavit a řídit online obchodní procesy. Na českém trhu se bohužel vyskytuje pouze hrstka… ... více »

Omnichannel strategie – principy a benefity (18.06.2020)

Prostředí e-commerce se stejně jako potřeby a chování dnešního zákazníka velmi rychle mění. Obchodní strategie zaměřené na jeden kanál (singlechannel) či více nepropojených kanálů (multichannel) již nejsou perspektivní. Současnost a budoucnost maloobchodu patří omnichannelu, tedy synergii a integraci… ... více »

Infografika: Jak si vedou e-shopy v době koronavirové - květen 2020 (15.06.2020)

Květen je za námi a s ním i postupné rozvolňování vládních opatření spojených s pandemií COVID-19. Jak se tyto změny projevily v e-commerce? A jak se změnily obraty e-shopů, které běží na platformě oXyShopu za květen 2020 vs. 2019 v jednotlivých kategoriích? Podívejte se na naši květnovou infografiku. ... více »

Zalistujte produkty v Google Nákupech zdarma (02.06.2020)

Pro nakupování je web nekonečným zdrojem nápadů. Najít inspiraci, porovnat všechny možnosti a získat nejlepší nabídky může dát zabrat. Google nově nabízí inzerentům možnost propagace produktů zdarma a to přes známou službu Google Merchant Center. Na „frontendu“ dojde k rozšíření této iniciativy až později… ... více »

Co je to CSS program a jak vám pomůže v Google Shopping Ads (28.05.2020)

Google nákupy představují pro řadu e-shopů vysoce efektivní způsob inzerce. Nyní jsou pro řadu inzerentů ještě přístupnější. Google v reakci na pokutu od Evropské komise zpřístupnil Comparison Shopping Services (CSS) programy i pro Českou republiku. Díky nim můžete v produktových kampaních na Googlu… ... více »

Jak měřit úspěch omnichannel strategie (28.05.2020)

Omnichannel je obchodní strategie, která předpokládá, že všechny prodejní kanály jsou v každé fázi prodeje vzájemně propojeny. Cílem je zkvalitnění zákaznického zážitku. Tento nový přístup k obchodnímu procesu vyžaduje, aby maloobchodníci změnili způsob, jakým měří svůj výkon. Zejména proto, že by se… ... více »

Daň z příjmu právnických osob a jak na ní úšetřit (26.05.2020)

V Česku máme čtvrté nejsložitější korporátní daně v Evropské unii. Celosvětově si podle Indexu daňové složitosti vedeme hůře než například Bangladéš. Jak se v českém daňovém systému orientovat a kde najít úsporu? ... více »

Jak vybrat nejlepší platební bránu pro e-shop? (24.05.2020)

Více než 60 % objednávek e-shopů selže v nákupním košíku následkem neadekvátních platebních možností. Rychlé a bezpečné online platby jsou pro dnešní zákazníky jedním z hlavních kritérií, které rozhodují o tom, zda u vás nakoupí. I přesto, že v některých online obchodech stále kraluje dobírka, online… ... více »

Jak mění COVID-19 nákupní trendy? (19.05.2020)

Trendy v nakupování se celosvětově mění. V každé zemi probíhají změny v různé intenzitě a rychlosti. Závisí na tom, jak technologicky vyspělí jsou nakupující. Jestli jsou otevřeni novinkám. Vliv mají nově vznikající způsoby dopravy, platby a také rostoucí popularita e-shopů. Ta je v Česku rapidní. Na… ... více »