Novinky a aktuality

Proč prodávat na tržištích? (07.12.2018)

Digitální doba změnila způsob nakupování. Z obchodů se staly e-shopy a e-commerce platformy dnes z části suplují i nákupní centra, kde tyto obchody „najdeme.“ Právě taková tržiště (marketplaces) umožňují e-shopům po celém světě prodávat globálně, bez nutnosti omezovat se na svůj lokální trh. ... více »

Jak posunout marketing svého e-shopu na novou úroveň v roce 2019 (05.12.2018)

Tento článek popisuje některé z klíčových marketingových aktivit, na které nesmíte zapomenout, pokud chcete zvýšit obrat z e-shopu a posunout své podnikání na internetu na vyšší level. ... více »

Jak z náhodného vánočního nakupujícího udělat svého věrného zákazníka? (27.11.2018)

Během předvánoční nákupní horečky na váš e-shop určitě zavítají i ti, kteří jsou u vás poprvé a kteří si jen jdou pro něco, čím chtějí někoho obdarovat. A už se neplánují nikdy vrátit. Chyťte příležitost za pačesy a přimějte tyto zákazníky, aby se do vašeho e-shopu zamilovali. ... více »

Díky virtuálnímu prostředí nebudete závislí na ostatních eshopech (26.11.2018)

Virtualizace je v poslední době hodně diskutované téma. Hovoří se jak o virtualizaci hardwaru, tak i virtualizaci operačních systémů či ostatního softwaru. Díky přechodu eshopu na virtuální prostředí získáte pro váš eshop na míru vyšší rychlost, stabilitu a dostupnost. ... více »

4 tipy, jak zákazníkovi zpříjemnit rozbalování zboží (20.11.2018)

Kvalita zážitku, kdy zákazník obdrží balík se zbožím a začne ho rozbalovat, je u různých e-shopů diametrálně odlišná. E-shopy tuhle část nákupního procesu často opomíjejí, přestože by si s minimálním zvýšením nákladů mohly u zákazníků hodně přilepšit a rozbalování o 100 % vylepšit. ... více »

Nové Nařízení odstraňuje diskriminaci a zakazuje geoblocking (16.11.2018)

Nové Nařízení č. 2018/302, které vstoupí v platnost 3. prosince 2018, způsobilo mezi e-shopaři vlnu rozpaků. Na první pohled se totiž může zdát, že diktuje e-shopům povinnost dodávat zboží do zahraničí. Tak to ale vůbec není – zaměřuje se hlavně na geoblocking a odstranění diskriminace. Pojďme se na… ... více »

Eshopy připravené dobývat svět (16.11.2018)

Zkušenosti majitelů českých eshopů, které dělají byznys i v zahraničí, hovoří jednoznačně: Když se na to dobře připravíte, nabídnete zákazníkům v dané zemi to, po čem touží, a alespoň trochu vám přeje štěstí, tak výsledek dopadne dobře a stojí to za to úsilí a investice. ... více »

Jedete prodávat na veletrh nebo jarmark? Nezapomeňte na tyto povinnosti (15.11.2018)

Blíží se vánoční trhy a jarmarky, malá i velká náměstí se nejen během adventních víkendů zaplní stánky s punčem, dobrým jídlem i rukodělnými výrobky. Jarmark je zajímavou prodejní příležitostí pro ty, kteří se živí vyráběním svíček, dekorací, dárkových balíčků, kosmetiky a jiných drobností. Na co ale… ... více »

Jak vytvořit prosperující fashion e-shop (14.11.2018)

Založit e-shop, resp. vytvořit vlastní stránku je dnes otázka pár kliknutí. Uplatnit svůj podnikatelský záměr v konkurenčním moři je už ale složitější. Proto jsme pro vás sepsali 10 tipů, které fungují a zároveň nezruinují vaši peněženku. ... více »

3 doporučení, jak využít letošní Black Friday (13.11.2018)

Tento původně americký svátek se stal během několika let populární po celém světě, včetně České republiky. Ví o něm 93 % dotázaných Čechů. Využijte tohoto povědomí i VY a znásobte počet objednávek i celkový obrat. ... více »

TOP 5 nejlepších přednášek Social restartu 2018 (12.11.2018)

Ve čtvrtek 8. 11. proběhl v pražském hotelu Olšanka druhý ročník konference Social restart. Program nabídl 12 přednášek na nejrůznější témata z oblasti sociálních sítí. Vybrali jsme pětici těch, které nám přišly nejzajímavější. Druhý Social restart se vydařil. V hlavní roli se přestavilo 14 spíkrů,… ... více »

Zvyšte svůj obrat pomocí Glami (12.11.2018)

Máme pro vás tip, jak rozšířit váš eshop o další úspěšný marketingový a prodejní kanál. Glami.cz je virtuální galerie s oblečením a designovými doplňky, díky které mohou zákazníci jednoduše objevovat a nakupovat módu. Při procházení nabídky módních eshopů listují jednotlivými obrázky a jedním kliknutím… ... více »

Konec diskriminace zákazníků eshopů (09.11.2018)

Konec diskriminace nejen zákazníků eshopů, ale i návštěvníků webů a uživatelů elektronických služeb. Evropská komise přišla s tímto nařízením po zjištění, že k zeměpisnému blokování dochází na 63 % všech zkoumaných internetových stránek. Ukázalo se, že v roce 2015 umožnilo přeshraničním zákazníkům dokončit… ... více »

Proč dělají lidé o Vánocích rádi to, co vidí u druhých? (02.11.2018)

Pro provozovatele eshopů je předvánoční sezóna v plném proudu. Někteří zákazníci mají v říjnu již nakoupeno přibližně 30 % vánočních dárků. V průběhu listopadu vánoční nákupní horečka stoupá na intenzitě a někteří obchodníci dosahují právě v tomto měsíci maximálních tržeb. Prosinec pak to celé nákupní… ... více »

Co chtít od blogera/influencera za data? A jak si pohlídat výstup? (01.11.2018)

Vybíráte vhodného blogera ke spolupráci, máte své favority a přemýšlíte, co dál? Získejte data a přehled! Bez tohoto kroku radši nepokračujte, jinak se může lehce stát, že vaše peníze vyletí komínem. Žádné rychlokvašky! Chtějte maratonce. Tohle berte jako takovou prvotní sázku na jistotu. Jasně, existují… ... více »