Novinky a aktuality

Ekologický přístup a snížení nákladů na obalové materiály? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím (11.06.2019)

Balení a expedice je základním pilířem internetového prodeje a bohužel i zdrojem velkého množství odpadu. Jedním z řešení, jak snížit objem odpadu, je využívat použité kartonové krabice. Díky opakovanému využívání obalových materiálů budete šetřit jak životní prostředí, tak i svou peněženku. ... více »

Jak začít s Google Nákupy na Slovensku (04.06.2019)

Rádi byste inzerovali v Google Nákupech, ale nevíte, jak začít? Pokud už využíváte inzerci přes Google Ads, máte třetinu bodů splněnou. Další podmínkou je založení Google Merchant Center (GMC), který následně propojíte se svým reklamním účtem. Pak už stačí vložit datový feed a můžete reklamy spustit. ... více »

Online marketing, technologie a dostatek kapitálu. Tři ingredience, bez kterých letos české e-shopy neporostou (30.05.2019)

Tržby českých e-shopů mohou letos vyrůst o desítky procent. Má to ale několik podmínek – obchodníci musí zvládnout online marketing, nasadit správné technologie a uřídit vlastní finance. Čtvrtina e-shopů vidí příležitost v expanzi do zahraničí, ale pouze 15 % do ní plánuje letos investovat. Vyplývá… ... více »

Chcete se v organickém vyhledávání posunout nahoru? (22.05.2019)

Získávání návštěvníků z organického vyhledávání je skvělá věc už jen proto, že vás nestojí vůbec nic. Pokud však nemáte váš e-shop nebo blogové příspěvky založené na unikátním obsahu, pak se bez SEO strategie na přední místa ve vyhledávání dostanete jen těžko. A právě jednou z možností, jak si zlepšit… ... více »

Jsem člověk, který zvládne provozovat e-shop? (20.05.2019)

Podnikání není pro každého. Zatímco někomu jde hladce, jiného dokáže práce na vlastní pěst pěkně potrápit. Jste ve fázi, kdy máte vymyšlený byznys plán, tvoříte si e-shop a chystáte se do toho skočit po hlavě? Pak vás žádný článek nepřesvědčí to nevyzkoušet. Měli byste si ale sami kriticky zhodnotit,… ... více »

Jaká data lze vyčíst z Google Analytics a proč je dobré jim rozumět? (18.04.2019)

Umíte číst klíčové informace pro váš byznys? Víte, jak zjistit, co je na vašem e-shopu dobře či špatně, která forma reklamy funguje a co zákazník nejčastěji hledá? ... více »

Minimální životaschopný produkt jako cesta pro e-shopy s vlastní výrobou (15.04.2019)

Minimal viable product. Nejste-li zdatnými angličtináři a zatím jste se s tímhle slovním spojením nesetkali, nezoufejte. Skrývá se za ním jednoduchá prodejní myšlenka, která může být skvělým odrazovým můstkem pro vaše podnikání. A i když se většinou spojuje se startupy, pojďme se podívat, jak může minimální… ... více »

Když zákazník nemůže odstoupit ve 14denní lhůtě (12.04.2019)

U smluv uzavíraných na dálku, tzv. distančním způsobem zákon spotřebitelům garantuje možnost odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Jde o problematiku, která trápí prakticky každý e-shop – spousta zákazníků tuto možnost ráda využívá nebo přímo zneužívá. V jakých případech ale odstoupení možné… ... více »

12 nejčastějších chyb českých e-shopů (část 3.) (10.04.2019)

Poslední část naší "mini příručky úspěšného e-shopera" je zaměřená na marketing, reklamní kanály, XML feed a konverze. Všechny tyto faktory jsou důležité nejen při rozjezdu e-shopu, ale i při jeho dalším provozu. Poučte se z chyb konkurence a vyšvihněte své podnikání zase o kus nahoru! ... více »

Jakou změnu v placení přinese 3D Secure 2.0? (08.04.2019)

Od září 2019 vstupuje v platnost povinnost silného ověření klienta. Znamená to, že nejen platby zadávané na internetu, jako např. platba kartou apod., ale i přihlášení do internetového bankovnictví, bude muset projít silnějším způsobem ověření, než jak jsme dnes zvyklí. Řešení, jak technicky vyhovět… ... více »

Na český trh vstupuje nová přepravní společnost, zásilky bude doručovat vzduchem (01.04.2019)

Na český trh se chystá vstoupit nová přepravní společnost HLB. Zákazníky si chce získat jak svou spolehlivostí a nízkými cenami, tak i revolučním způsobem přepravy. Do pěti let by pak česká firma chtěla expandovat na Slovensko, do Německa, Rakouska, Polska a Švédska. ... více »

Jak ochránit logo, označení výrobku nebo služby? Pomůže ochranná známka (07.03.2019)

Ochranná známka je institut, díky kterému můžete chránit své logo či označení svého výrobku nebo služby. V poslední době se dokonce rozšiřuje portfolio toho, co lze pomocí ochranné známky chránit. Jak nám může ochranná známka pomoci, co všechno lze ochránit a jak takovou ochrannou známku zaregistrovat?… ... více »

Odhalujeme tajemství úspěšných e-shopů (01.03.2019)

Chcete docílit navýšení obratu o 150 % během půl roku? Není to nemožné! Na základě podrobných analýz jsme zjistili, jaké vychytávky českým e-shopům fungují. Víte, jak si stanovit priority, které technické vychytávky využít, nebo jak se odlišit od konkurence? ... více »

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Kontakt (01.03.2019)

Zákaznická podpora je bezesporu velmi důležitá. Pokud se u vás zákazník bude cítit dobře, rád nakoupí víckrát. A pokud ho něčím mile překvapíte, možná bude dokonce váš e-shop sám od sebe doporučovat. Ale pokud u vás zažije nepříjemný moment, taky si to nejspíš nenechá jenom pro sebe. Záporná pověst… ... více »

Jak velké změny přijdou od září v online platbách? (27.02.2019)

Od 14. září 2019 dojde k důležitým změnám v oblasti plateb, které se dotknou nejen bank a jejich klientů. Budou mít vliv také na české e-shopy, jejich provozovatele a zákazníky. Online platební transakce čeká nově povinnost náročnějšího ověření platícího zákazníka, případně úprava nastavení pro zachování… ... více »