Novinky a aktuality
Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e-shopu do zahraničí? (11.12.2024)
Expanze do zahraničí může být klíčem k rychlému růstu vašeho e-shopu, ale bez důkladné analýzy trhu se z ní může stát nákladná chyba. ... více »
Plátce DPH čekají od ledna 2025 změny v registraci k dani (09.12.2024)
Jednou z klíčových oblastí, kterou časem řeší asi každý podnikatel, je daň z přidané hodnoty (DPH). Kdy se musíte povinně registrovat a jaké novinky v oblasti DPH přinese rok 2025? ... více »
Co nastavit v e-shopu podle nového nařízení GPSR? (03.12.2024)
Od 13. prosince 2024 začne v celé Evropské unii platit nové nařízení o obecné bezpečnosti výrobků (GPSR – General Product Safety Regulation), které se týká i českých e-shopů. Nařízení GPSR nahrazuje starší směrnici o bezpečnosti výrobků a jeho pravidla jsou závazná pro všechny členské státy EU, včetně… ... více »
Nákupní chování v e-shopu. Kde pomůže psychologie v marketingu? (02.12.2024)
Psychologie v marketingu má zásadní vliv na to, jak zákazníci vnímají produkty a zda se rozhodnou nakoupit. Správným pochopením a použitím psychologických principů můžeme nejen zlepšit konverze a prodeje, ale i budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky. ... více »
Změny DPH na Slovensku od roku 2025: Co to znamená pro e-shopaře? (02.12.2024)
Slovensko plánuje od 1. ledna 2025 zavést zásadní změny v oblasti daně z přidané hodnoty (DPH). Tyto kroky jsou součástí vládního plánu na konsolidaci veřejných financí. Změny se dotknou širokého spektra oblastí, od sazeb DPH až po registraci plátců DPH. ... více »
Stabilní ekonomika, rozvinutý e-commerce trh a vysoká obliba online nakupování – tři hlavní důvody pro expanzi do Portugalska (02.12.2024)
Portugalsko láká vůní moře, historickými památkami a kulturním bohatstvím. Vaší pozornosti by ale neměla uniknout především zajímavá obchodní příležitost, kterou Portugalsko nabízí. Zájem Portugalců o online nakupování a zahraniční produkty neustále roste, což otevírá dveře pro expanzi českých e-shopů… ... více »
GPSR a české e-shopy: Jak se připravit na nové legislativní požadavky (27.11.2024)
Od 13. prosince 2024 začne platit nové evropské nařízení General Product Safety Regulation (GPSR). To přináší přímý dopad na všechny provozovatele e-shopů v EU, včetně České republiky. GPSR má za cíl zajistit bezpečnost výrobků a ochranu spotřebitelů, což znamená nové povinnosti, které musí české e-shopy… ... více »
Jak zvýšit návštěvnost e-shopu bez reklamy a sociálních sítí? Poradíme vám (22.11.2024)
Chcete zvýšit návštěvnost svého e-shopu bez nutnosti investovat do placené reklamy nebo trávit hodiny na sociálních sítích? Přinášíme vám praktické tipy a strategie, jak efektivně přitáhnout nové zákazníky a posílit svou online viditelnost.
... více »
Jaké nové povinnosti přináší nařízení EU 2023/988 a další legislativa pro e-shopy? (22.11.2024)
Evropa připravila sérii opatření, která mají zlepšit ochranu spotřebitelů a zvýšit bezpečnost produktů. Od 13. prosince 2024 vstupují v platnost nové požadavky, které ovlivní výrobce, dovozce, distributory i provozovatele e-shopů. ... více »
Jak dostat na e-shop stovky návštěvníků bez investic do PPC reklamy (20.11.2024)
Základním pilířem úspěšného e-shopu je návštěvnost. Bez ní nejsou prodeje a bez prodejů e-shop fungovat nemůže. Právě z tohoto důvodu se každý e-shopař na světě snaží najít způsob, jak efektivně vodit návštěvníky na e-shop. Návštěvnost si můžete koupit (PPC reklamy, kampaň s influencery,...) nebo si… ... více »
Black Friday a Vánoce: Jak z e-mailingu během sezóny dostat maximum (22.10.2024)
Jak můžete před Vánoci z e-mailingu vytěžit co nejvíce a jak by měl vypadat e-shopařův e-mailingový plán? ... více »
Jak pracovat s recenzemi a nejlépe je využít k navýšení prodejů? (11.10.2024)
Recenze mohou rozhodnout o tom, zda u vás zákazník nakoupí, nebo se obrátí na konkurenci. Správná práce s recenzemi je proto klíčová pro každý e-shop. Až 80 % nakupujících přiznává, že recneze od jiných zákazníků ovlivňují jejich rozhodování. ... více »
Zákaznická podpora: klíč pro úspěšný e-shop v zahraničí (09.10.2024)
Expanze e-shopu do zahraničí je krokem, který přináší řadu příležitostí i výzev. Kvalitní zákaznická podpora je jedním z klíčových faktorů, který může zásadně ovlivnit úspěch vaší mezinárodní expanze. S pomocí NK Expand získávají e-shopy nové zákazníky po celé Evropě díky rychlým a spolehlivým odpovědím… ... více »
Core Web Vitals: Proč jsou důležité a jak je zlepšit (26.09.2024)
Core Web Vitals představují klíčový soubor metrik, který Google implementoval s cílem objektivně měřit a hodnotit uživatelský zážitek na webových stránkách. Tyto metriky se zaměřují na tři hlavní aspekty: rychlost načítání stránky, interaktivitu a vizuální stabilitu obsahu. Pomocí Core Web Vitals může… ... více »
Je váš e-shop v očích zákazníků důvěryhodný? Nakupují v něm často a vrací se opakovaně? (13.09.2024)
Plánujete expanzi e-shopu do zahraničí a nejste si jistí jeho důvěryhodností? Chybí vám informace o vnímání vašeho e-shopu a vyšší konverze? Pojďte se podívat, jak vám analýza důvěryhodnosti pomůže předcházet chybám a tím získat konkurenční výhodu. ... více »
Nejnovější hodnocení