Novinky a aktuality

PWA: Progresivní webové aplikace nejen pro e-shopy (29.11.2019)

Progresivní webová aplikace (PWA, Progressive Web Apps) je technologie, která je mezi e-shopy čím dál oblíbenější a žádanější. Jedná se o kompromis mezi běžnými webovými stránkami a mobilní aplikací. V článku vám přiblížíme, jak progresivní webové aplikace fungují, jak se implementují a jaké přínosy… ... více »

6 faktorů, které pomáhají předcházet krizím e-shopů (20.11.2019)

Ze všech stran slyšíme, že nejdůležitějším klíčem k úspěchu e-shopu je skvělá zákaznická zkušenost a dobrý marketing. Ale i když obojího dosáhnete, stále je tu několik rizikových oblastí, které mohou vaši snahu zhatit. Jakých 6 faktorů byste měli sledovat, abyste předcházeli možným krizím? Kritéria… ... více »

V čem začít podnikat na internetu aneb trendy online podnikání (04.11.2019)

Přemýšlíte nad tím, jak začít podnikat? Jedním ze základních předpokladů úspěchu je dobrý nápad a výběr správného odvětví. Podívejte se na aktuální a budoucí trendy, které hýbou světem online podnikání. ... více »

Zplnoletnění jako cesta k vlastnímu podnikání před 18. rokem (30.10.2019)

Zatímco neplnoletí podnikatelé měli před rokem 2014 tak trochu smůlu, ti dnešní mají k posunu své kariéry ještě před osmnáctinami o dost blíž. Nový občanský zákoník totiž zavedl možnost přiznání svéprávnosti (pro nelzetilé také jinak zplnoletnění) i těm, kteří podnikají před dosažením plnoletosti. Do… ... více »

Cena. Je vhodným kritériem pro výběr dodavatele nového e-shopu na míru? (25.10.2019)

Nacházíte se v situaci, kdy vám už nevyhovuje současné e-shopové řešení? Trápí vás technologický dluh, čím dál obtížnější možnosti individualizace a nulová povyšovatelnost? Pak zkuste zvážit realizaci nového e-shopu na míru. Pojďme se podívat, na jaká kritéria byste se měli zaměřit při výběru vhodného… ... více »

Proč nepodceňovat předimplementační fázi vývoje e-shopu (18.10.2019)

Když e-shop investuje miliony korun do řešení na míru, neměl by zapomínat na předimplementační fázi. Vyšší počáteční investice dokáže díky lepšímu pochopení přání zákazníků v dlouhodobém horizontu zvýšit tržby, a tím zkrátit dobu návratnosti. Ignorovaná část vývoje: Proč je nutné investovat do předimplementační… ... více »

Máte internetový obchod dobře připravený na Vánoce? (17.10.2019)

Vánoce. Všichni máme pocit, že jsou ještě daleko. Zároveň na nás ale v obchodech vyskakuje z regálů vánoční zboží. V televizi čím dál tím častěji slyšíme uřvaného mimozemšťana, který nám doporučuje neodkládat nákupy dárků. Je to tak. Vánoční šílenství pomalu začíná. Pro většinu internetových obchodů… ... více »

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal? (09.10.2019)

PayPal v článku na computerworld.cz reflektuje rychle se měnící prostřední online obchodu. Reagovat na změny budou muset hlavně samotné internetové obchody. Ty se budou muset čím dál tím více profilovat podle jejich zákazníků. Co všechno se stává podstatným a do budoucna bude nabývat na důležitosti?   ... více »

Používáte GLAMI? Nově musíte u zboží vyplnit informace o materiálu (23.09.2019)

GLAMI je módním vyhledávačem, který shromažďuje nabídku ze stovek e-shopů na jednom místě. Aby svým uživatelům umožnil co nejjednodušší nakupování, dlouhodobě mezi nimi provádí výzkum, ze kterého vyplynulo, že složení zboží má vliv na nákupy zákazníků. Tomuto trendu se GLAMI přizpůsobilo a přišlo od… ... více »

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte už na podzim (06.09.2019)

Vánoční šílenství se pomalu blíží a opět zasáhne většinu e-shopů v republice. Pokud máte vánoční sortiment, pak se týká i vás. Nezaspěte a plánujte marketingové kampaně dopředu. Jak se na Vánoce připravit z pohledu SEO? Přistupujte k optimalizaci stejně jako v jiných případech – s předstihem. Konkrétní… ... více »

Vánoce se blíží! Jsou na ně vaše PPC kampaně připraveny? (05.09.2019)

Vánoce a předvánoční období jsou dobou, kdy má žně většina e-shopů. Počet objednávek roste, tržby stoupají a obchodníci si mnou ruce radostí, jak jim vše krásně šlape. I vám by se podobný scénář líbil? Pokud ano, máme pro vás pár tipů. Nepodceňujte včasnou přípravu. Začněte své vánoční kampaně plánovat… ... více »

7 tipů, jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce (04.09.2019)

Vánoce jsou pro drtivou většinu e-shopů nejnáročnějším a zároveň nejúspěšnějším obdobím v roce. Chcete z nich vytěžit co nejvíc? Pak nezapomeňte zapojit sociální sítě. Poradíme vám, jak na to. Máte e-shop? Pak víte, že jsou pro vás Vánoce velká příležitost. Musíte ale počítat s tím, že ji bude chtít… ... více »

CZC.cz a oXyShop se dohodli na pokračování spolupráce minimálně do konce roku 2022 (02.09.2019)

Známá „DVOJKA“ na online trhu s elektronikou CZC.cz funguje již od roku 2003 v úzké spolupráci s oXyShopem, předním českým tvůrcem e-shopů a e-commerce řešení. Jde o jeden z nejdelších a nejúspěšnějších e-commerce projektů v ČR, jenž využívá efektivního modelu technologického outsourcingu Design – Build… ... více »

Jak překonat kritickou fázi a vyrůst v e-shop se stamilionovými obraty (31.08.2019)

Roční obrat na úrovni 300 až 500 milionů korun představuje pomyslnou hranici v organickém růstu e-shopů. Pro další výrazný růst e-commerce hráči provádí změnu ve způsobu řízení technologickou transformací. Fáze proměny je naprosto zásadní, protože rozhoduje o krachu nebo super úspěchu. Což zvládne jen… ... více »

Jaké změny v zabezpečení karetních plateb nás od září čekají? (28.08.2019)

14. září vstupuje v účinnost část zákona o platebním styku (PSD2) týkající se silného ověření uživatele. Tato úprava má vliv na uživatele platící platební kartou v prostředí internetu. Touto úpravou se musí řídit vydavatelé platebních karet (issuer) a následně tím i další subjekty zajišťující proces… ... více »