Novinky a aktuality

Smart personalizace: e-shopům může zvýšit obraty až o třetinu (15.06.2021)

Představte si kamenný obchod s ochotným prodavačem, který je připravený poradit zákazníkovi s nákupem. Aniž by ho jakkoliv manipuloval, nabídne mu v danou chvíli přesně to, co chtěl – případně i něco potřebného navíc. Stejnou situaci teď překlopte do online prostředí: zákazník zůstává, pružného prodavače… ... více »

Bidding v kostce, 2. díl: Jak na manuální a automatický bidding? (11.06.2021)

Na srovnávačích se uplatňuje více přístupů k bidování. Jak se v nich vyznat? Je pro vás lepší zvolit manuální bidding, nebo využít chytré nástroje pro automatický bidding? Pojďme se podívat blíže na výhody i nevýhody těchto možností. ... více »

Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC (09.06.2021)

PPC reklama je jedním z nejefektivnějších nástrojů, jak přivést na váš web relevantní uživatele. Je také v porovnání s jiným nástroji velice levná. Pokud ale v jejím nastavení, nebo optimalizaci uděláte chybu, pak se může stát černou dírou na vaše peníze. Důkladnou kontrolou vašich kampaní můžete odhalit… ... více »

Průzkum trhu je pro začínající e-shopy klíčem k úspěchu (07.06.2021)

Dnešní doba e-shopům přeje. Čím dál více lidí nakupuje online, pandemie tento trend navíc urychlila. Pokud také plánujete založit e-shop, věnujte dostatečný čas analýzám a plánování. Se zmapováním situace na trhu vám pomůže průzkum trhu v online prostředí. Jak na něj? ... více »

Režim OSS usnadní e-shopům plnit nová pravidla pro odvod DPH (03.06.2021)

V souvislosti s povinností sladit český zákon o DPH s unijními pravidly dochází od 1. července 2021 k významným změnám v oblasti vykazování a odvodu DPH. Úpravy postihnou především poskytovatele e-commerce, provozovatele e-shopů a elektronických rozhraní. V článku se zaměříme na režim jednoho správního… ... více »

Prodej e-shopu v praxi: Na co si dát pozor? (31.05.2021)

Možná jste došli do stavu, kdy vám stávající e-shop nedělá radost tak jako dřív. Někdy ale není třeba definitivně skončit, fungující projekt si totiž může lehce najít nového majitele. Prodej e-shopu se dá realizovat hned několika způsoby. My vám dnes představíme ty nejjednodušší.  ... více »

10 nejčastějších chyb na českých e-shopech (31.05.2021)

Na českém trhu existuje téměř 50 000 e-shopů. A valná většina z nich obsahuje chyby, které e-shopaře stojí peníze i zákazníky. Víte, jaké z nich patří mezi ty nejčastější? A co dělat pro to, abyste se jim vyhnuli? Připravili jsme si pro vás vzorové příklady a 10 tipů, jak je rychle spravit. ... více »

Bidding v kostce, 1. díl: Úvod do bidování na zbožových srovnávačích (28.05.2021)

Tápete v tom, zda je pro váš e-shop bidování na srovnávačích vhodné? A co to vlastně bidování neboli bidding přesně je? V tomto článku jsem pro vás připravila ty nejpodstatnější informace o biddingu na zbožových srovnávačích. Co je to bidding? Jde o nastavování ceny prokliku (CPC) ze zbožového srovnávače… ... více »

Co všechno potřebujete vědět, když zvažujete outsourcing skladu? (27.05.2021)

V posledních letech se oblast e-commerce rozvíjí stále rychleji a pozvolna se mění způsob uvažování zákazníků i trendy v oblasti logistiky. Jedním z takových trendů je i samotné provozování vlastního skladu. Pokud vlastníte e-shop a skladovou logistiku řešíte svépomocí, určitě jste se už někdy setkali… ... více »

Google připravil dva nové nástroje, které vám pomohou při zahraniční expanzi (26.05.2021)

Zahraniční expanze se stává tématem číslo jedna pro stále více e-shopů. Důvody jsou zřejmé. Karty v tuzemsku jsou do jisté míry rozdány a potenciál za hranicemi je pro mnoho internetových obchodníků obrovský. Jak ale s expanzí začít? Nové nástroje od Googlu vám s tím pomohou.  ... více »

Fungující ekonomika e-shopu: 3 kroky k úspěšnému online podnikání (25.05.2021)

Vstup do e-commerce znamená především obrovskou příležitost. Nabízí mnoho výhod pro vaše zákazníky a s tím spojený rozvoj vašeho podnikání. Jedinou nevýhodou, která nováčky od e-commerce často odrazuje, je velká konkurence. I tohoto strašáka ale můžete snadno porazit. Pokud do online vod neskočíte bezhlavou… ... více »

Prodej online v dobách korona krize: Proč mít vlastní webovou prezentaci, či e-shop? (20.05.2021)

Podíl online podnikání a e-commerce v Česku každoročně stoupá. Díky pandemii koronaviru se celý proces přesunu do online prostředí ještě urychlil. Co nám ukazují čísla a proč neotálet, pokud s vlastním digitálním businessem stále váháte? ... více »

Co je event marketing a jak může pomoct vašemu brandu? (14.05.2021)

Víte, co si lidé nejvíce zapamatují? Kupodivu nejde o virální videa, kontroverzní reklamy či vtipné gify. Člověk si vždy nejdéle pamatuje to, co skutečně prožije. Chcete-li svým zákazníkům vrýt do paměti svůj brand nebo nově nabízený produkt, zprostředkujte jim zážitek. Možnost vidět produkt na vlastní… ... více »

Google Data Studio: pomocník č. 1 pro manažery v e-commerce (13.05.2021)

Kvalitní data mají cenu zlata. Pokud pracujete jako manažer v e-commerce, určitě to dobře víte. Zároveň ale možná nemáte kapacitu zabředávat do složité datové analytiky. Máme pro vás proto elegantní řešení. Google Data Studio je cenný nástroj business inteligence, který vám pomůže při důležitých marketingových… ... více »

10 kroků, jak úspěšně expandovat a získat nové zákazníky v zahraničí (10.05.2021)

Daří se vám s vaším e-shopem v prodejích v Česku a zažíváte další růstové období? Začínáte přemýšlet o vstupu na zahraniční trh? Přečtěte si náš návod, jak začít a jaké kroky při expanzi e-shopu rozhodně nevynechat. ... více »