Novinky a aktuality

Velké srovnání platebních bran 2020 (20.10.2020)

Zakládáte vlastní e-shop a přišel na řadu výběr platební brány, nebo snad přemýšlíte, jestli by vám jiný poskytovatel nenabídl lepší podmínky? Právě pro vás je připraveno srovnání nejznámějších platebních bran na českém trhu. Ve srovnání jsou zahrnuty platební brány ComGate, PayU, GoPay, ThePay, Pays,… ... více »

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku? (15.10.2020)

Když si jdete do oblíbené drogerie koupit krém nebo sprchový gel, kromě názvu, složení a data spotřeby obvykle další informace na etiketě nehledáte. Etiketa kosmetického výrobku ale musí obsahovat mnohem více informací. Své o tom ví výrobci, kterým tvorba etikety pro každý výrobek zabere i několik hodin.… ... více »

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop (01.10.2020)

Dnes nestačí získat odkazy někde v patičce neznámého webu, dávno mrtvého katalogu, nebo někde v komentářích na blogu. Navždy také odzvonilo získávání zpětných odkazů pomocí různých robotů, odkazových farem a jiným "black hat" technikám. K posuzování kvality odkazů používají vyhledávače principů umělé… ... více »

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka? (30.09.2020)

Pro prodejce výrobků či poskytovatele služeb platí řada pravidel a povinností, které jsou stanoveny mnoha zákony. Zdánlivě vágní pojem “informační povinnost prodejce”, který zakotvuje zákon o ochraně spotřebitele, v sobě však skrývá spoustu méně i více důležitých povinností, o kterých je dobré vědět.… ... více »

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu (23.09.2020)

Určitě znáte ten pocit, kdy zákazník přijde na váš e-shop, vloží produkt do košíku, ale z nějakého důvodu již nákup nedokončí. Proč tomu tak je? A co s tím můžete dělat? ... více »

E-mail marketing pro e-shopy –⁠ aby vaše maily nekončily v koši (22.09.2020)

Jak zajistit, aby vaše zpráva nezanikla v záplavě dalších e-mailů, které se denně načítají v doručené poště vašich potenciálních zákazníků? Zde je několik způsobů, jak vylepšit e-mailový marketing pro elektronický obchod a zajistit, aby vaše zprávy byly nepřehlédnutelné. ... více »

Headless e-commerce a výhody, které přináší (14.09.2020)

E-commerce technologie se v posledních letech dynamicky vyvíjí a mění. Skoro se dá říci “bezhlavě”. Především se e-commerce platformy staly jedním z elementů e-commerce infrastruktury vedle ERP, PIM, CRM a storefront systémů. V současnosti se často hovoří o tzv. headless e-commerce, proto se v článku… ... více »

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu (02.09.2020)

Provozujete-li e-commerce byznys několik let, můžete dosáhnout bodu, kdy je další dynamický růst velmi obtížný. Výdaje na marketing a placenou reklamu již nepřináší takové výnosy jako dřív. Naštěstí ale stále existují příležitosti, které vám mohou pomoci při rozvoji vašeho podnikání v e-commerce. ... více »

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním (02.09.2020)

Během spuštění e-shopu je potřeba promyslet hodně věcí. Ušetří to v budoucnu spoustu práce, času a starostí. V několika bodech jsme pro vás sepsali krátký checklist obsahující vše, co je potřeba zkontrolovat a nastavit ještě před ostrým spuštěním vašeho e-shopu. Samozřejmě hodně záleží i na vašem sortimentu,… ... více »

E-shoperův průvodce podzimem aneb Jak se připravit na vánoční špičku (01.09.2020)

Vánoční sezóna je pro e-commerce tím nejvýznamnějším obdobím v roce. Podle APEK si minulý rok české e-shopy v posledních týdnech roku rozdělily více než 52 miliard korun. A letos se očekává číslo opět vyšší – částečně k tomu přispěje i změna nákupního chování z posledních měsíců. ... více »

Dárkové poukázky v e-shopu. Na co si dát pozor při jejich vydávání? (26.08.2020)

Dárkové poukázky jsou běžnou součástí nabídky většiny českých e-shopů. Často po nich zákazník sáhne během vybírání dárku pro své blízké, zejména pokud si není jistý, kterým produktem by udělal obdarovanému největší radost. Zdánlivě jednoduchá “kartička”, kterou prodejce zasílá buď poštou, nebo elektronicky… ... více »

Jak tvoříme e-shopy na míru v oXyShopu (22.08.2020)

Uvažujete o e-shopu na míru, ale nevíte, jaký je proces tvorby krok za krokem? Jak dlouho vývoj trvá a kolik e-shop na míru stojí? Přečtěte si odpovědi na tyto otázky v rozhovoru s Martinem Sokolem. ... více »

Videa jako nový trend v e-commerce – proč je tvořit a jak na to? (17.08.2020)

Jak pomocí videí rozšířit povědomí o vaší značce, posílit důvěru ve váš brand, zvýšit prodeje a vybudovat si silnou konkurenční výhodu? Inspirujte se 7 typy videí, které fungují u jiných e-shopů. ... více »

Jak na jednoduchou klíčovku bez placených nástrojů? (11.08.2020)

Analýza klíčových slov je důležitým stavebním kamenem při tvorbě e-shopu. Díky ní si můžete vytvořit přehlednou strukturu webu, kvalitní vstupní stránky i základ pro PPC kampaně. Můžete se třeba obrátit na prověřeného SEO specialistu, který má potřebné znalosti, dovednosti a k dispozici placené nástroje.… ... více »

Jak získat zpětné odkazy pro váš e-shop (10.08.2020)

Jedním z nejdůležitějších faktorů, který rozhoduje o umístění stránky ve výsledcích vyhledávání, jsou i v roce 2020 stále zpětné odkazy. Zpětné odkazy jsou hypertextové linky, které vedou z cizích webů na web váš. Jak se s nimi co nejlépe popasovat a zamakat na SEO vašeho e-shopu se dozvíte v článku. ... více »