Novinky a aktuality

Používáte GLAMI? Nově musíte u zboží vyplnit informace o materiálu (23.09.2019)

GLAMI je módním vyhledávačem, který shromažďuje nabídku ze stovek e-shopů na jednom místě. Aby svým uživatelům umožnil co nejjednodušší nakupování, dlouhodobě mezi nimi provádí výzkum, ze kterého vyplynulo, že složení zboží má vliv na nákupy zákazníků. Tomuto trendu se GLAMI přizpůsobilo a přišlo od… ... více »

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte už na podzim (06.09.2019)

Vánoční šílenství se pomalu blíží a opět zasáhne většinu e-shopů v republice. Pokud máte vánoční sortiment, pak se týká i vás. Nezaspěte a plánujte marketingové kampaně dopředu. Jak se na Vánoce připravit z pohledu SEO? Přistupujte k optimalizaci stejně jako v jiných případech – s předstihem. Konkrétní… ... více »

Vánoce se blíží! Jsou na ně vaše PPC kampaně připraveny? (05.09.2019)

Vánoce a předvánoční období jsou dobou, kdy má žně většina e-shopů. Počet objednávek roste, tržby stoupají a obchodníci si mnou ruce radostí, jak jim vše krásně šlape. I vám by se podobný scénář líbil? Pokud ano, máme pro vás pár tipů. Nepodceňujte včasnou přípravu. Začněte své vánoční kampaně plánovat… ... více »

7 tipů, jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce (04.09.2019)

Vánoce jsou pro drtivou většinu e-shopů nejnáročnějším a zároveň nejúspěšnějším obdobím v roce. Chcete z nich vytěžit co nejvíc? Pak nezapomeňte zapojit sociální sítě. Poradíme vám, jak na to. Máte e-shop? Pak víte, že jsou pro vás Vánoce velká příležitost. Musíte ale počítat s tím, že ji bude chtít… ... více »

CZC.cz a oXyShop se dohodli na pokračování spolupráce minimálně do konce roku 2022 (02.09.2019)

Známá „DVOJKA“ na online trhu s elektronikou CZC.cz funguje již od roku 2003 v úzké spolupráci s oXyShopem, předním českým tvůrcem e-shopů a e-commerce řešení. Jde o jeden z nejdelších a nejúspěšnějších e-commerce projektů v ČR, jenž využívá efektivního modelu technologického outsourcingu Design – Build… ... více »

Jak překonat kritickou fázi a vyrůst v e-shop se stamilionovými obraty (31.08.2019)

Roční obrat na úrovni 300 až 500 milionů korun představuje pomyslnou hranici v organickém růstu e-shopů. Pro další výrazný růst e-commerce hráči provádí změnu ve způsobu řízení technologickou transformací. Fáze proměny je naprosto zásadní, protože rozhoduje o krachu nebo super úspěchu. Což zvládne jen… ... více »

Jaké změny v zabezpečení karetních plateb nás od září čekají? (28.08.2019)

14. září vstupuje v účinnost část zákona o platebním styku (PSD2) týkající se silného ověření uživatele. Tato úprava má vliv na uživatele platící platební kartou v prostředí internetu. Touto úpravou se musí řídit vydavatelé platebních karet (issuer) a následně tím i další subjekty zajišťující proces… ... více »

Chcete zažít rekordní Vánoce? Úspěch přeje připraveným! (19.08.2019)

Právě společně vstupujeme do klíčového období roku pro e-commerce. Období, které u většiny e-shopů rozhodne o tom, jak úspěšný rok to ve skutečnosti bude. Největší tržby sice zpravidla přicházejí až v listopadu a prosinci, ale vše závisí na dobré přípravě, jenž je věnována marketingu ještě před startem… ... více »

Výkonnost e-shopu jako kritický faktor úspěchu (15.08.2019)

Počítá se každá vteřina, a to doslova. Podle statistik společnosti Akami, největší světové cloud delivery platformy, 47 % zákazníků e-shopů očekává, že se web načte do dvou vteřin. Když proces trvá déle než 3 vteřiny, 40 % zákazníků e-shop rovnou opustí. A až u 79 % nakupujících, kteří jsou nespokojení… ... více »

SEO check-list - splňuje váš e-shop všechny body? (09.08.2019)

SEO je často strašákem, se kterým si e-shopeři neví rady. Připravili jsme pro vás soupis základních bodů, které vám se správným nastavením a kontrolou SEO vašeho e-shopu pomohou. ... více »

Proč mají úspěšné e-shopy svůj blog? (08.08.2019)

„Pište blog, pravidelně publikujte články, tvořte zajímavý obsah!“ Také to jako e-shopař slyšíte ze všech stran? Zjistěte, co je na tom pravdy a jestli to opravdu stojí za tu námahu. Řekneme to hned a bez chození kolem horké kaše. Mít k e-shopu i blog se prostě vyplácí. A to z nejednoho důvodu. Psát… ... více »

Jak poznat, že nastal čas na e-shopové řešení na míru (01.08.2019)

Každý rostoucí e-shop se dřív, nebo později dostane do fáze, kdy se z malého změní na střední. To se děje při ročních tržbách v nižších desítkách milionů korun a vyšších desítkách až jedné stovce objednávek denně. Při této hranici nastává několik změn – vznikají procesy pro nejdůležitější činnosti,… ... více »

Tvořit obsahový marketing není žádná věda (18.07.2019)

Obsah by měl zahrnovat užitečné a zajímavé informace, které předává prodejce zákazníkům. U e-shopů se nejčastěji jedná o blog, může ho ale tvořit i například jiná vstupní stránka webu (landing page). Jak dále s tímto obsahem pracovat, abyste pokryli co nejvíce reklamních kanálů a získali co nejvíce… ... více »

Odstoupení od smlouvy (10.07.2019)

Pro nikoho už dnes není překvapením, že spotřebitel má při nákupu zboží na internetu právo i bez udání důvodu odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Tento článek by měl přiblížit některé méně známé eventuality práva na odstoupení a poukázat na možné chyby, kterých se jako provozovatelé e-shopů v této… ... více »

Konkurenční výhody v e-shopu (07.07.2019)

Konkurenční výhody v e-shopu nejsou jen ikony s krátkým textem. Mají mnohem komplexnější využití. Jsou jedním z hlavních faktorů ovlivňujících úspěch vašeho podnikání. Proto je důležité, abyste je šířili napříč online i offline kanály. ... více »