Novinky a aktuality

Daň z příjmu právnických osob a jak na ní úšetřit (26.05.2020)

V Česku máme čtvrté nejsložitější korporátní daně v Evropské unii. Celosvětově si podle Indexu daňové složitosti vedeme hůře než například Bangladéš. Jak se v českém daňovém systému orientovat a kde najít úsporu? ... více »

Jak vybrat nejlepší platební bránu pro e-shop? (24.05.2020)

Více než 60 % objednávek e-shopů selže v nákupním košíku následkem neadekvátních platebních možností. Rychlé a bezpečné online platby jsou pro dnešní zákazníky jedním z hlavních kritérií, které rozhodují o tom, zda u vás nakoupí. I přesto, že v některých online obchodech stále kraluje dobírka, online… ... více »

Jak mění COVID-19 nákupní trendy? (19.05.2020)

Trendy v nakupování se celosvětově mění. V každé zemi probíhají změny v různé intenzitě a rychlosti. Závisí na tom, jak technologicky vyspělí jsou nakupující. Jestli jsou otevřeni novinkám. Vliv mají nově vznikající způsoby dopravy, platby a také rostoucí popularita e-shopů. Ta je v Česku rapidní. Na… ... více »

Jak na balení zásilek ekologicky a levně (19.05.2020)

Existuje jen málo e-shopů, které neřeší posílání a tedy i balení zásilek. V dnešní době se stále více klade důraz na ekologické vlastnosti obalů a e-shopy přechází na šetrnější řešení. Často jsou tato řešení zároveň i levnější, takže je to win-win. Zjistěte možnosti ekologického balení zásilek a šetřete… ... více »

Produktová reklama na Google zdarma? Testujeme pro vás nové možnosti Surfaces across Google (18.05.2020)

Na konci dubna Google spustil novou službu Surfaces across Google, která umožňuje bezplatné zobrazení vašich produktů nejen ve vyhledávání, ale i na místech jako Obrázky Google. Tato horká novinka nám samozřejmě neunikla a už teď jí pro vás zkoušíme a ověřujeme první výsledky. O co přesně jde? ... více »

Přilákejte nové zákazníky na váš e-shop (04.05.2020)

Získat návštěvníky je jednou z hlavních motivací, která pohání majitele e-shopů. Představit vaši nabídku co nejširšímu publiku je v současném digitálním věku neuvěřitelně důležité, ale samo o sobě to však nestačí. V případě e-shopu totiž nezáleží na kvantitě, ale spíše na kvalitě návštěvníků. Díky tomuto… ... více »

Retail trpí, zachránit ho může výrazné zvýšení prodejů skrze online kanály (30.04.2020)

Mnoho zemí postižených pandemií koronaviru již ve svých ekonomikách zaznamenává obrat k lepšímu. To dává naději nejvíce zasaženým maloobchodníkům, kteří se spoléhají na rozvolňování omezení volného pohybu. Kromě obchodů s potravinami a lékáren utrpěla většina retailerů obrovské finanční ztráty způsobené… ... více »

Tipy, jak ušetřit peníze na daních (29.04.2020)

Jednu věc mají všichni e-shopaři společnou: povinnost podávat daňová přiznání a platit daně. Co na jedné straně prožíváme jako nutné každoroční zlo, nám zároveň dává příležitost revidovat nastavené postupy a najít nové způsoby, jak ušetřit na daních. ... více »

Nejzajímavější novinky a trendy z konference E-commerce Berlin Expo 2020 (29.04.2020)

Chystali jste se na zajímavou e-commerce konferenci, ale z důvodu COVID-19 byla zrušena? Pak neváhejte načerpat znalosti a inspiraci ze světových novinek v e-commerce, které zazněly na konferenci E-commerce Berlin Expo. ... více »

11 tipů pro e-commerce agentury v době COVID-19 (08.04.2020)

Globální pandemie koronaviru má velký dopad především na retailové prodejce, kteří museli své obchody v mnoha zemích uzavřít. Jako důsledek omezení pohybu navíc lidé přestali navštěvovat i otevřené prodejny. Globální retailový trh nyní padá či stagnuje. Odvětví jako je móda, sport či hobby zaznamenávají… ... více »

Je krize vhodná doba pro digitalizaci a vstup do online prostředí? (07.04.2020)

Digitalizace. Děje se, nebo o ní spíš hodně mluvíme? V době před pandemií jsme o ní více mluvili. Pro řadu firem to byl moc velký a často odkládaný krok, zásah do interních procesů a celého fungování firmy. A firmy jsou jako lidé, nemají rády změny. Pandemie COVID-19 rozdala nové karty, zavřela řadu… ... více »

Platební brána ComGate nabízí uzavření smlouvy na dálku (26.03.2020)

Teď je ten pravý čas začít nabízet bezhotovostní platby on-line. Množí se zprávy od dopravců, že při doručování z e-shopů platbu dobírkou přestávají nabízet, a tak se platby kartou a bankovními tlačítky stávají nejdůležitější platební metodou. Platební bránu ComGate můžete začít používat bez nutnosti… ... více »

Jak pracovat s marketingovým rozpočtem v době pandemie (25.03.2020)

Spousta e-shoperů si klade otázku, jak se vyvíjí trh e-commerce, a jaký to má vliv na nákupní chování. Je momentálně doba, kdy lidé nakupují hodně, málo, vůbec nebo stejně? Záleží na tom, jaký má e-shop sortiment? A jak na základě těchto informací správně alokovat marketingový rozpočet? Na to se vám… ... více »

Jak koronavirus ovlivní e-commerce a co by manažeři e-shopů měli vědět? (17.03.2020)

Šíření koronaviru a s ním spojená nařízení vlády výrazně ovlivňují chod celé ekonomiky. Mnoho českých firem se může potýkat se závažnými problémy. Naopak některé internetové obchody zaznamenávají mnohem vyšší poptávku po svých službách. Ta již dokonce překonala rekordní vánoční sezónu z loňského roku.… ... více »

E-shopy úspěšně čelí omezením v rámci boje s koronavirem (16.03.2020)

V minulém roce dosáhl e-commerce trh podílu 13% na celkovém maloobchodním prodeji v Česku. Prodalo se zboží za 155 miliard. Rok 2019 byl ještě úspěšnější než předpokládala Asociace pro elektronickou komerci. Letošní výsledek a růst e-commerce je ale možná v ohrožení díky vládním omezením v souvislosti… ... více »