Novinky a aktuality

Vaše nejčastější otázky k GDPR (13.04.2018)

Nařízení o ochraně osobních údajů neboli GDPR vstoupí v účinnost 25. 5. 2018. Rozhodně ale doporučujeme připravit se na něj včas a nehonit to až na poslední chvíli. Že si s ním nevíte rady? Máme pro vás odpovědi na vaše nejčastější otázky. O GDPR koluje spousta dezinformací, i proto připravujeme spoustu… ... více »

Linkbuilding v roce 2018: Jděte zákazníkovi naproti a myslete jako on (10.04.2018)

Proč dělat linkbuilding? Má v dnešní době smysl? Určitě ano. A to hned z několika důvodů. Linkbuilding není jen o budování zpětných odkazů, je to příležitost, jak dlouhodobě zvyšovat povědomí o značce a jak si přivádět návštěvníky z organického vyhledávání. Vyžaduje ale, abyste na něm pracovali pravidelně… ... více »

Poslanci rozhodli: E-shopy budou o svátcích zavřené (01.04.2018)

Poslanci v tichosti schválili zákon, který nepotěší majitele e-shopů. Internetové obchody budou muset mít po vzoru těch kamenných o vybraných státních svátcích zavřeno. Jde o reakci na množící se stížnosti majitelů kamenných prodejen, kteří se kvůli svému omezení otevírací doby cítili znevýhodnění. ... více »

Vyšel PrestaShop 1.7.3.0 (13.03.2018)

Vyšla stable verze PrestaShopu 1.7 (1.7.3.0) ... více »

Případová studie: Optimalizace e-shopu s výpočetní technikou (11.03.2018)

Představuje úspěšnou SEO optimalizaci e-shopu, díky níž došlo během 4 měsíců k navýšení bezplatné návštěvnosti o 79 % a tržeb o 86 %. ... více »

Amazon v roce 2018: Jaké trendy a novinky přinese největší online tržiště? (01.03.2018)

Amazon, největší online tržiště zboží na světě, přesáhl v roce 2017 svým obratem 170 miliard dolarů, čímž potvrdil vedoucí roli globálního e-commerce. Působí v USA, Kanadě, Austrálii, Japonsku, Číně, Indii, Velké Británii, Německu, Francii, Itálii, Španělsku a Mexiku a prodává do 200 zemí světa. Jaké… ... více »

Jak na GDPR? Nejčastější otázky i šikovný checklist (27.02.2018)

Nařízení o ochraně osobních údajů neboli GDPR je pro hodně eshopařů noční můra. Koluje o něm spousta dezinformací a nikdo přesně neví, co má dělat. Ale my vás v tom samozřejmě nenecháme. Shrnuli jsme ta nejzásadnější fakta. Nařízení o ochraně osobních údajů vstoupí v platnost 25. 5. 2018 a rozhodně… ... více »

Kdo musí mít EET od března 2018? (20.02.2018)

Praktické důsledky zrušení částí zákona o evidenci tržeb. V prosinci roku 2017 vydal Ústavní soud nález, kterým rozhodl o návrhu skupiny poslanců na zrušení zákona o evidenci tržeb (EET) a případně na zrušení vybraných ustanovení tohoto zákona. Zákon o evidenci tržeb jako celek testem ústavnosti prošel,… ... více »

Jak se připravit na GDPR? (19.02.2018)

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů z anglického General Data Protection Regulation je nová legislativa EU, která výrazně zvýší ochranu osobních dat občanů. Ti získají větší kontrolu nad svými údaji a podniky budou mít prospěch z rovných podmínek. ... více »

B2B není o reklamě na sítích, ale o vztazích (14.02.2018)

Máte firemní profily na Facebooku, LinkedInu a Instagramu? Používáte Twitter? Prima. Je dobré být vidět online. Mnoho firem ovšem má takový poněkud mylný pocit – že jsou si sítě podobné, ne-li stejné, a proto zde přesdílejí obsah z jedné na druhou, tam a zpátky, způsobem Ctrl+C, Ctrl+V. Ano a právě… ... více »

Připravte svůj e-shop na GDPR (07.02.2018)

Pravidla ve zpracování osobních údajů, která přináší obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále v textu pouze jako nařízení) jsou pro některé provozovatele e-shopů úplnou novinkou. Proto se v tomto článku podíváme na to, co znamená právní titul zpracování, kdy vyžadovat souhlas a co by měl správný… ... více »

Špatné popisky produktů i chaotická homepage. 7 nejčastějších problémů e-shopů (07.02.2018)

Podívejte se na seznam častých problémů e-shopů, které se ale dají vcukuletu napravit. Minulý týden jsme v naší Shoptet poradně na přání majitelů omrkli jejich e-shopy a dali jim rychlý feedback. Tady je výběr nejčastějších připomínek. Na co byste si tedy měli dát pozor? ... více »

Jaký byl rok 2017 v české ecommerce (26.01.2018)

Pojďme se společně ohlédnout za rokem 2017 z pohledu české ecommerce. Přiblížíme nejdůležitější události na trhu, kteří obchodníci jich nejlépe využili, kdo rostl a kdo naopak klesal. Poradíme vám, jak využít tyto poznatky ve svůj prospěch. Na závěr představíme bonus s názvem COMET. ... více »

Sociální média v B2B: Zaspali jste dobu? (09.01.2018)

Kdyby vám někdo před 10 lety řekl, že zákazníci se budou rozhodovat o koupi vašeho produktu nebo služby na základě příspěvku na Facebooku nebo tweetu, řekli byste mu, že je to blbost. Dnes už víte, že opak je pravdou. Sociální média zcela transformovala možnosti zákazníků, změnila celou prodejní cestu… ... více »

E-shopy vydělaly v ČR souhrnně 115 mld. korun (03.01.2018)

V uplynulém roce dosáhly obraty e-shopů v ČR až 115 miliard korun. Překonaly tak hranici 10% podílu na českém maloobchodě. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se tímto Česko zařadilo mezi prvních pět zemí s nejvyšším podílem prodeje po internetu v rámci celé EU. Zajímavý trend naznačil,… ... více »