Novinky a aktuality

Důležitá KPI pro digitální marketing, která byste neměli ignorovat (07.09.2021)

Myslíte to s marketingem vážně? Pokud ano, měli byste pravidelně zjišťovat, zda svou práci v online prostředí vedete správným směrem. Existují takzvané KPI, neboli klíčové ukazatele výkonnosti pro váš e-shop. Sledování a měření těchto ukazatelů je první krok, který vám pomůže nejen držet kontrolu nad… ... více »

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e-shopu do zahraničí (02.09.2021)

Expandujete s e-shopem do zahraničí a plánujete využít zbožové srovnávače jako nástroj k získávání zákazníků? Přečtěte si, jak postupovat při jejich výběru i nastavení produktového feedu. Jen tak vám při vaší zahraniční expanzi dokážou zbožové srovnávače skutečně generovat očekávaný zisk. ... více »

10 zásadních chyb v pop-upech, o kterých pravděpodobně nevíte, že je děláte (27.08.2021)

Vyskakovací okna mohou být efektivním způsobem, jak na webu zobrazit výzvu k akci. Naneštěstí mají docela špatnou pověst, protože jsou často využity ne příliš zdařile. Na druhou stranu mohou vašemu byznysu hodně přinést, pokud je používáte správně. Při tvorbě a uplatnění pop-upů můžete nechtěně dělat… ... více »

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte nejpozději na podzim (25.08.2021)

Vánoční šílenství se pomalu blíží a opět zasáhne většinu e-shopů v republice. Pokud máte nejen vánoční sortiment, pak se týká i vás. Nezaspěte a plánujte marketingové kampaně dopředu. Jak se na Vánoce připravit z pohledu SEO? Přistupujte k optimalizaci stejně jako v jiných případech – s předstihem.… ... více »

Nepodceňujte uživatelské recenze. Na jejich základě nakupuje drtivá většina zákazníků (23.08.2021)

Nejrůznější uživatelské recenze nás obklopují doslova na každém kroku. Když si vybíráme, kam půjdeme na večeři, chystáme se do kina na nový film a samozřejmě také během nakupování na internetu. Důležitosti uživatelských recenzí při nakupování na internetu ve svém novém průzkumu potvrzuje také Asociace… ... více »

Omnichannel - kterými kanály vyplout zákazníkům vstříc? (12.08.2021)

S rychlým rozvojem technologií se podnikatelské vody čeří. Možná, že v nastalém zmatku začínají tak trochu chaoticky plavat i vaši zákazníci. Nedovolte konkurenci, aby vám je ulovila. Je třeba jednat strategicky a působit konzistentně. Označte vašim zákazníkům jasně kanály, kterými bezpečně a bez loknutí… ... více »

Jak na email marketing e-shopu? (06.08.2021)

Emailing patří mezi marketingové kanály, které není radno podceňovat. Je sice pravdou, že většina reklamních sdělení, které do schránky dorazí, skončí v hromadných složkách nebo zůstanou neotevřeny. Stále ale platí, že email marketing je efektivní cestou, jak komunikovat se svými zákazníky. Aby vám… ... více »

Jak začít s podnikáním na internetu? 3 konkrétní kroky a dostupné návody, které vám pomohou (05.08.2021)

Vstup do e-commerce znamená především obrovskou příležitost. Nabízí mnoho výhod pro vaše zákazníky a s tím spojený rozvoj vašeho podnikání. Nováčky může od e-commerce odrazovat strach z konkurence, složitost on-line prostředí či neznalost všech nástrojů a možností. Ale pokud postupujete krok za krokem… ... více »

TikTok Čechy baví. Jak získat obří zásah za málo peněz? (03.08.2021)

Krátká zábavná videa, která navíc často působí velmi amatérsky, přesto jsou velice návyková. Nechybí u nich hudba a hashtagy. To je Tik Tok. Za poslední půlrok přibylo v Česku několik stovek tisíc uživatelů této sítě. Stojí tedy za pozornost? A lze využít sílu TikToku pro váš e-shop? ... více »

Jak expandovat do Srbska? (30.07.2021)

Srbsko je jeden z nejpodceňovanějších e-commerce trhů Evropy. Je pravdou, že ve srovnání s ostatními zeměmi patří zdejší online segment mezi ty méně rozvinuté. Zároveň ale není vyloučeno, že vám právě v Srbsku podaří uspět.  ... více »

Omnichannel strategie: Neviditelná síla v e-commerce (29.07.2021)

Trh se v poslední době rychle mění. Omnichannel je přesto přístupem, který s námi bude pravděpodobně ještě dlouho. V marketingu je proto jeho název slyšet čím dál častěji a hlasitěji. Jeden by skoro řekl, že je to marketingové „must have“ každé firmy. Je tomu opravdu tak? Kdy a proč o něm přemýšlet? ... více »

Jak vybrat člověka na zákaznickou péči? (27.07.2021)

Podíváme-li se na typické chyby a přešlapy zákaznické podpory, drtivá většina vychází z naprostého nepochopení druhé strany. Jaké vlastnosti má mít člověk, který pečuje o vaše zákazníky? Zákaznická péče už dávno není opomíjeným oddělením ve firmě, které má za úkol utišit zákazníky a odpinkávat jejich… ... více »

Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru (23.07.2021)

Když se řekne “reklama na sociálních sítích” mnohé nejspíše ihned napadne Facebook. Možná sociální síť, pod kterou spadá také populární Instagram je skutečně s přehledem nejvlivnějším a nejpoužívanějším sociálním médiem u nás. Není ale jediným. Poměrně opomíjenou sociální síti v našich zeměpisných končinách… ... více »

Jak expandovat do Chorvatska? (19.07.2021)

Chorvatsko je pro značnou část Čechů a Slováků synonymem letní dovolené. Co si už ale tak často neuvědomujeme je fakt, že tato země na pomezí střední a jižní Evropy skrývá zajímavý obchodní potenciál. Je pravdou, že Chorvatsko nepatří mezi nejrozvinutější e-commerce trhy. Popravdě se ve světovém žebříčku… ... více »

Chystáte se na dovolenou? Připravte na ni svůj e-shop (15.07.2021)

Léto je tady a spolu s ním i období dovolených a sladkého nicnedělání. Pokud se rozhodnete na pár dní zcela „vypnout“, zjistěte, jak se dá zvládnout provoz e-shopu v dovolenkovém režimu, abyste se zbytečně nepřipravili o tržby a dobrou pověst. ... více »