Novinky a aktuality

15 tipů, jak zviditelnit e-shop (27.06.2022)

Nemáte zrovna úsměv na tváři, když kouknete do Google Analytics? Rozhodně nejste jediní. V České republice je přes 50 tisíc e-shopů, které mají stejný cíl – přivést co nejvíc návštěvníků, prodávat a vydělávat. Jak se v tak velké konkurenci zviditelnit? ... více »

Jak zákaznickou zkušenost ovlivňují vratky (23.06.2022)

Retence stávajících zákazníků je dlouhodobě finančně efektivnější než získávání zákazníků nových. To mohou e-shopy ovlivnit různými kroky. Velké mezery však stále mají v oblasti vratek zboží. Online obchodníci by měli věnovat zpětné logistice pozornost ze dvou základních úhlů pohledu, a to příjmů (dobrá… ... více »

Co je to SEO? (23.06.2022)

Se zkratkou SEO se dříve či později setká každý majitel e-shopu. Search engine optimization, neboli optimalizace pro internetové vyhledávače je totiž klíčová pro získávání návštěvnosti z organického vyhledávání. V této souvislosti můžeme hojně narazit na pojem seo optimalizace. Ten ale není úplně přesný.… ... více »

Když klesá výkon e-shopu. Co s tím? (16.06.2022)

Dostali jste se do svízelné situace – váš e-shop má meziročně nižší prodeje nebo nerostete tak, jak jste plánovali? Zkrátka žádná velká sláva? Je třeba začít o marketingové strategii uvažovat trochu jinak. ... více »

Připravte e-shop na letní sezónu (07.06.2022)

Letní sezóna už doslova klepe na dveře a krom rostoucích teplot se to nejspíš projevuje i na počtu objednávek či návštěvnosti vašeho e-shopu. Pokud jste dosud přípravu e-shopu na léto odkládali, je nejvyšší čas začít. Čeho byste si měli všímat a jak se připravit? ... více »

Celebrity v e-commerce: Jaromír Jágr má e-shop na Shoptetu (31.05.2022)

Co mají společného šéfkuchař Zdeněk Pohlreich, zpěvák Tomáš Klus či známé trio 3v1 Nikol Leitgeb, Martina Pártlová a Veronika Arichteva? Ti všichni mají svůj e-shop. Nejnověji se mezi online podnikatele zařadil i historicky nejúspěšnější český hokejista Jaromír Jágr. Ten svůj obchod rozjel na Shoptetu! ... více »

Jak zjistit kvalitu zpětných odkazů? (31.05.2022)

Zpětné odkazy jsou od začátku nedílnou součástí optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Sledování odkazů na webové stránky a jejich hodnocení pomocí tzv Page Ranku bylo ve skutečnosti hlavním faktorem, který přispěl k tomu, že se Google stal nejpopulárnějším vyhledávačem. V následujících letech… ... více »

Shopsys po rekordním roce mění kapitána a cílí na čtvrt miliardy (26.05.2022)

Petr Svoboda, zakladatel Shopsysu, se po 19 letech rozhodl odstoupit z pozice ředitele Shopsysu a předat žezlo svému nástupci. Tím je od 1. dubna 2022 Matěj Kapošváry, který poslední rok zastával pozici provozního ředitele. Shopsys má za sebou další rekordní rok, kdy si v tržbách sáhl téměř na 100 milionů.… ... více »

12 důvodů, proč využít služby profesionálního copywritera (24.05.2022)

Copywriting není hobby ani doplňková profese. Je pevnou součástí úspěšného podnikání. Jaké důvody by vás měly vést k tomu, abyste s profesionálním copywriterem spolupracovali? Uvidíte, že se vám to vyplatí! Pokud začínáte s podnikáním, posouváte byznys nebo přijímáte nové lidi, potřebujete se obklopit… ... více »

Budování značky, nebo investovat do výkonu? 4 kroky, jak na digitální strategii (19.05.2022)

Strategie digitálních kampaní pro e-shop je složitá věc. Mnoho e-shopů má jen výkonnostní kampaně, stále mění témata komunikace, každý banner je jako od jiné značky a nevytváří v očích zákazníka žádnou přidanou hodnotu, jen prodává produkty, které prodávají i jiní. Strategie ale musí jasně definovat… ... více »

Může začít podnikat každý? Jasně! (12.05.2022)

Chce to jen dobrý nápad. I když by se mohlo zdát, že nemůžeme přijít s ničím novým, tak to není pravda. Už dávno neplatí, že dodavatelé produktů a služeb musí mít co nejširší záběr.  Nemusíme mít širokou a komplexní nabídku, abychom se na trhu nějak protlačili. Podnikatel může využít jen mikrosegment… ... více »

Jak komunikovat se svými zákazníky na sociálních sítích? (27.04.2022)

Autenticky, pravdivě, pravidelně a zajímavě! Dnes už asi žádný podnikatel nepochybuje o tom, že komunikace na sociálních sítích je nutná. Každá firma chce lajky, sdílení svého obsahu a budování značky. A sociální sítě jsou skvělým prostředkem, jak se dostat k zákazníkovi a budovat si s ním vztah. ... více »

Proč mít v e-shopu procesy? Ušetříte peníze i čas (20.04.2022)

Když přijímáte zboží na sklad. Když zboží vkládáte do e-shopu. Když balíte objednávku. Když vyřizujete reklamaci. Procesy jsou všude kolem vás. Už ve vašem e-shopu existují. Otázka je, jak dobře fungují. Naučíme vás být ještě efektivnější! Procesy a procesní řízení nejsou sprostá slova ani to není atomová… ... více »

Koupě e-shopu: Kdy a proč se vyplatí koupit zaběhnutý e-shop a jak se nenechat oklamat? (07.04.2022)

Máte zájem o provozování e-shopu, ale rádi byste sáhli po již existujícím a rovnou se do něj vrhli? Řešením je koupě existujícího e-shopu, což může být zajímavá zkratka, jak se vrhnout do online podnikání. Zjistěte, proč se vyplatí pořídit si e-shop a na co si při tom dát pozor. Pokud jste si prohlíželi… ... více »

Heureka hlásí až 90 % úspěšnost XML feedů Upgates při párování produktů (06.04.2022)

Na zkratku XML dříve či později nejspíše narazí každý majitel e-shopu. Jedná se o datový soubor, který obsahuje klíčové informace nejen o produktech internetového obchodu. Je nezbytný především k efektivnímu propojení vašeho e-shopu s dalšími nástroji. Typicky se zbožovými srovnávači. Tedy také s Heurekou.… ... více »