Recenze a zkušenosti eshopu Pronajímaný oXyShop od oXyShop

Máte zkušenosti s tímto e-shopem? Znáte jeho silné nebo slabé stránky?
Dejte nám o tom vědět, ohodnoťte tento e-shop.
Celkové hodnocení
4.53 / 5 (75 recenzí)

Vaše recenze a zkušenosti přidat recenzi

Lenka Pešáková
Lenka Pešáková 07.12.2018
5 / 5

Eshop vypadá přesně podle mých představ. Moc se mi líbí, jak se týmu podařilo upravit vzhled tak, aby vyzdvihoval obrázky a zákazníka nic nerozptylovalo. Team si skvěle dokázal poradit i s náročnějšími požadavky a výsledek je skvělý. Eshopové řešení umí automatické propojení s mailingem i vytváření faktur a oXy mi se vším ochotně pomohlo. Můžu jen doporučit.

E-shop: https://www.lencis.cz/

Dan
Dan 28.11.2018
3 / 5

Eshop pro začátečníky, dostačující funkce, splňuje základní požadavky, český průměr nenadchne, ale ani neurazí.

Tomáš Kudweis
Tomáš Kudweis 08.11.2018
5 / 5

Nyní jsme spustili již druhý eshop na platformě Oxyshopu, vše funguje bez problémů, tým Oxy, jmenovitě zejména Pavla Vysoudilová, vždy rychle reaguje na požadavky na vylepšení či změny v eshopech.

Při spuštění nového shopu jsme dostali rady i ohledně marketingu, napojení na vyhledávače atd.. což usnadnilo počáteční start.

Jsem velmi spokojen, mohu jen doporučit.

E-shopy: www.celtic-supply.cz, www.scooteronline.cz

František Flasar
František Flasar 02.11.2018
5 / 5

Nejlepší servis a služby pro eshopisty na světě. starají se perfektně a mají na to profesionály. Moc děkuji za skvělý servis. Flasar

E-shop: www.expert-sports.cz

Tomáš Čech, TAM KOVO s.r.o.
Tomáš Čech, TAM KOVO s.r.o. 02.11.2018
5 / 5

Výborný eshop, kvalitní servis, rychlé reakce na požadavky, velké množství podpůrných produktů, příjemná spolupráce s celým teamem OxyShop. Mohu jen doporučit

E-shop: https://www.polykarbonatznojmo.cz

Svetlana Kovarovičová
Svetlana Kovarovičová 02.11.2018
5 / 5

Pre Oxy shop som sa rozhodla na základe skúseností v rodinnej firme, kde s Oxy spolupracujú už niekoľko rokov. Spoľahlivý e-shop za rozumnú cenu. Výborná komunikácia cez helpdesk. V prípade individuálnych požiadaviek a zmien sa snažia nájsť riešenie ako by to mohlo fungovať.

E-shopy: https://www.doria.sk, https://www.doria.cz

dikos
dikos 29.10.2018
5 / 5

Spolupráce několik let, spolehlivý provoz, dobrá komunikace, ochota vyřešit konkrétní požadavky. Doporučuji.

DIKOS

E-shop: https://www.dikos-kosmetika.cz

V. Prokop
V. Prokop 29.10.2018
2 / 5

Přidávám se k těm, kteří nejsou s Oxyshopem a pracovním nasazením jejich zaměstnanců velmi nespokojen. Převod eshopu od jiného poskytovatele měl být relativně snadnou záležitostí, která byla časově odhadována na 14 dnů. Realita byla však úplně jiná. Po třech měsících a úporném nalehání se eshop převedl poslední možný den, resp. v posledních hodinách. Designově nebyl dokonalý, ale to byla ta nejmenší věc. Každý den jsme přicházeli na nové a nové chyby v systému. Evidentně převod nedělal nikdo zkušený. Eshop nebyl dva dny vůbec zobrazován, kopírovaní obrázků, popisků, parametrů a SEO naprosto nekompletní!!! Chyby nacházíme každý týden a nejedná se o drobnosti. Při změnách v systému se např. začalo špatně ukládat množství zboží do košíku a měnila se i měrná jednotka. Nezobrazování některých produktů při výběru z filtru je prý normální vlastnost tohoto systému. Nefunkčnost Hromadné správy dat řešili tři lidi a nevyřešili....atd atd. Díky přesunu eshopu na tento systém se nám snížil obrat a objednávky o cca 60% což dělá měsíčně několik desítek tisích kč. Z našeho pohledu nemůžeme oxyshop doporučit!

E-shop: www.vinylfloor.cz

Ondřej Svoboda
Ondřej Svoboda 03.01.2018
5 / 5

Chtěli jsme se posunout dál, získat nové zákazníky a rozšířit nabídku. Spolehlivý eshop představoval první krok na této dlouhé cestě. Platforma OXY shop představovala bohaté zkušenosti, nové možnosti a servis, který nás dokáže podržet. Jsme rádi, že spolupráce s nimi předčila naše očekávání. Předně děkujeme panu Kafkovi a slečně Radoberské.

E-shop: https://www.doplnky.stravy.cz/

Martin Kafka 24.01.2018

Děkuji pane Svobodo za reakci. Těší mne , že propojení s IS Pohoda je nastaveno k vaší spokojenosti a jsem rád, že již čile obchodujete na vašem eshopu www.doplnky.stravy.cz. Z hlediska online marketingových požadavků se nám podařilo také splnit vše, co bylo požadováno, byť některé nebyly zrovna jednoduché na zapracování.

Přeji vám za náš celý tým hodně úspěchů a mnoho spokojených zákazníků!

Ondřej Lukscheiter
Ondřej Lukscheiter 14.09.2017
5 / 5

Eshop od Oxy máme už šestým rokem. Zatím naprostá spokojenost, jak co se týče funkčnosti (možnost rozšiřování o neuvěřitelné množství modulů, možnost individuálního uzpůsobení grafiky, kategorií, bezvadně a funkčně vymyšlená SEO optimalizace produktů i kategorií...a tak dále),tak co se týče přístupu firmy k zákazníkovi. Mám svého asistenta, který mi vždycky dobře a fundovaně poradí. Nemají snahu ze mě tahat "zbytečně" peníze, v rámci paušálu se mi dostává opravdu hodně dobrá služba. Navíc mi nyní nabídli zdarma upgrade na responzivní design. Zkrátka, péče o zákazníka je bezvadná, eshop funkční, nepadá a nevyskytují se v něm chyby. Rozhodně nemám ani nejmenší důvod měnit Oxyshop za cokoli jiného a všem můžu doporučit.

E-shop: www.lukscheiter.eu

AS Nábytek z masivu s.r.o.
AS Nábytek z masivu s.r.o. 31.08.2017
4 / 5

Firma jako celek má co zlepšovat hlavně v komunikaci. Málo kde se vidí to, že u někoho zůstanete a ještě zaplatíte poplatek. Překvapí to o to víc, když platíte cca 70 000 Kč ročně. Personální změny, které proběhli a hlavně osobní a profesionální přístup slečny Radoberské Markéty změnil naše rozhodnutí od této společnosti odejít. Dnes mohu doporučit. Musíte však mít štěstí jako já, že se stará o mě právě ona.

E-shop: www.asnabytekzmasivu.cz

Markéta Radoberská 12.09.2017

Dobrý den,

děkuji Vám za upřímné vyjádření názoru na spolupráci s naší firmou.

Věřím, že byste u nás našel mnohem více kolegů, kterým záleží na tom, aby byl klient spokojen s výsledkem požadovaných úprav například v grafické šabloně, což je primárně Váš případ, anebo dalších oblastech, jako napojení na ERP, marketingové nástroje apod.

Osobně si Vaší pochvaly na mou osobu nesmírně cením a věřte, že je mi velkou motivací pro další práci nejen na Vašem projektu.

Těším se na další příjemnou spolupráci.

S pozdravem

Markéta Radoberská

Specialistka helpdesku

pronajímané eshopy

Tomáš Pelán
Tomáš Pelán 08.08.2017
2 / 5

Hezký den,

je zajímavé, že v tomto přehledu hodnocení má OxyShop tak vysoké hodnocení. Máme s firmou OxyShop zkušenosti cca 1 rok a za tu dobu nás jejich počínání odradilo:

- při redesignu eshopu, dodali objednané práce o cca 6 týdnů později (délka prací cca 14 - 17 hodin), než bylo původně v plánu. Pánové a dámy Vám rádi slíbí cokoliv, ale s rychlostí to bylo opravdu tristní. Plánovaný redesign (prováděl p. Kyzlink) nás tedy velmi zdržel a výrazně nám zkomplikoval další navazující činnosti. Naopak fakturace byla velmi rychlá - aniž by práce dokončili a opravili nedodělky, poslali fakturu. Toto však nebyla náhoda - první redesign a grafické úpravy, kterými jsme navyšovali konverzní poměr trvaly rovněž nadmíru dlouho a práce byly dodané s množstvím chyb.

- komunikace v helpdesk obecně - na jaře v období cca 3-4 měsíců se velmi zpomalila komunikace a trvalo, než byly dodány odpovědi na některé naše dotazy, což nám opět komplikovalo práci.

- technické řešení systému - některé služby, které jsme si objednali byly opět provedeny nesprávně - například implementace měřicích kódů do e-shopu, která nám zkomplikovala meření v Google Analytics. Využívání emailového řešení na technologii POP3 (maily lze velmi obtížně synchronizovat mezi více zařízenimi ... i v době, kdy má každý telefon, tablet a počítač...). Při nasazování EET dosáhli v Oxy opět zpoždění a museli jsme využít technolgie jiné společnosti - opět velmi nepříjemná komplikace.

Za nás tedy provozovatele nedoporučuji - tváří se velmi solidně a zkušeně, ale ve finále, pokud si budete hlídat důsledně kontrolovat jejich odvedenou práci, zjistíte, že není provedená tak, jak má být. Toto je pro technicky méně zdatné podnikatele velmi špatně odhalitelné. Nehledě na to, že práce bývají dodávány se zpožděním.

E-shop: www.srneczek.cz

Martin Kafka 14.08.2017

Dobrý den, pane Peláne,

dovolte mi prosím reagovat na vaše podněty, týkající se společné spolupráce. Zjišťoval jsem si u kolegů, kde mohla být úzká místa, která popisujete. Na rovinu uznáváme delší implementaci grafiky, která měla být zpracována opravdu rychleji. Toto zpoždění nás opravdu moc mrzí. Na druhou stranu byly společně zrealizovány 2 schůzky ohledně grafiky a jejího optimálního vzhledu tak, abyste byl spokojen. Fakturace byla skutečně dle VOP v pořádku uzavřená, jelikož jsme neměli již od vás další info týkající se dalších případných úprav či nesrovnalostí. Společně jsme hovořili o této faktuře, kterou jsem pozastavil. Dodal jste poté další doplňující požadavky a do dvou pracovních dní bylo vše upraveno dle vašich požadavků. Jelikož jsme si byli vědomi zpoždění na začátku, byť i v průběhu implementace jste některé grafické požadavky měnil, obdržel jste také několik bonusových grafických prací zdarma.

Co se týče komunikace v aplikaci Helpdesk, zde si nejsem vědom nějakých pochybení, snad jen nově přidělený PM se musel seznámit s doposud řešenými a vyřešenými otázkami.

V rámci online marketingu, jsme provedli implementaci všech požadovaných kódů, a na základě vašich doporučení jsme ještě upravovali přímo pro vás na míru. Navíc jsme v rámci Online marketingu poskytovali bezplatné konzultace s ukázkami, aby vše bylo podle vašich představ. Nezaregistroval jsem žádný problém v rámci používání POP3, SMTP či IMAP protokolů napříč našimi klienty, tedy zde soudím, že se spíše jedná o individuální nastavení synchronizací. V rámci EET jsme optimalizovali funkci již v průběhu spuštění tohoto modulu, zde mohlo dojít k částečnému omezení plné funkcionality vzhledem k tomu, kdy týden před spuštěním do ostrého provozu se změnila legislativa a s tím související také následné software úpravy.

Osobně se domnívám, že jsme se vám snažili vyjít vstříc tak, abyste byl spokojen a nebýt zpoždění implementace řešené grafiky, bylo by vše v pořádku. Snažíme se a budeme se snažit nadále, abyste byl s našimi službami spokojen a eshop byl pro vás kvalitním a funkčním nástrojem k získávání spokojených zákazníků.