Recenze a zkušenosti eshopu Pronajímaný oXyShop od oXyShop

Máte zkušenosti s tímto e-shopem? Znáte jeho silné nebo slabé stránky?
Dejte nám o tom vědět, ohodnoťte tento e-shop.
Celkové hodnocení
4.53 / 5 (81 recenzí)

Vaše recenze a zkušenosti přidat recenzi

Jitka Březíková
Jitka Březíková 29.09.2015
4 / 5

Dobrý den,

patřím mezi spokojené klienty společnosti oxy-online.

Díky trpělivosti a pochopení pana Petera Osvalda jsem i já, jako naprostý laik zvládla e-shop naplnit a postupně také ovládat.

Můžu pouze doporučit...

E-shop: www.kvalitnikosile.cz

Peter Osvald 30.09.2015

Dobrý den paní Březíková,

děkuji Vám za pozitivní reakci na řešení Ready2Go. Naše spolupráce již trvá téměř 3 roky a doufám, že budete spokojena i nadále a eshopu www.kvalitnikosile.cz se bude dařit, jelikož z vlastní zkušenosti Vaše produkty můžu jen díky vysoké kvalitě doporučit.

Alexader Procházka
Alexader Procházka 24.07.2015
5 / 5

Chcete-li téměř profesionální e-shop, rozhodně nelitujte měsíčního nájmu. To co bych mohl vytknout jsou dětské nemoci, které se průběžně léčí. Za 15 let jsem vyzkoušel mnohé, ale 6 let jsem oxy :D)

E-shop: www.promocomp.cz

Světnický
Světnický 30.06.2015
5 / 5

Se službou oxyshopu jsem maximálně spokojen na všech eshopech,které provozuji. Oproti konkurencnim řešením rychlá reakce na dotazy.

Světnický

E-shop: horse-market.eu

Markéta Veselá
Markéta Veselá 17.06.2015
5 / 5

Spokojenost s oxy je nadstandardní. Veškerý servis je pohotový a okamžitý díky help desk a kvalitní práci naší konzultantky Soni Karaivanove. Děkujeme.

E-shop: www.semena-hnojiva-substraty.cz

Martin Bernátek
Martin Bernátek 16.06.2015
5 / 5

Dobrý den ,

přesně před rokem jsem se rozhodoval ,že podnikání začnu brát vážně a udělám pořádný e-shop , po dlouhém zvažování a při velké nabídce jsem se rozhodl sice pro nejdražší nabídku pronájmu ,a to s tím , že co je drahé je vždy dobré i když to tak vždy nebývá volba to byla rozhodně dobrá .

Přešel jsem z Prestahopu kde průměrná tržba byla 200 tis za rok na Oxy shop, kde se má tržba zvýšila po půl roce na 1,4 milionu a díky dobrému přístupu projektového managera pana Osvalda ,Waldra a celého jeho týmu za rok jsem vydělal můj první milión čistého. Pokud se někdo bude rozhodovat pro toto řešení můžu s čistým svědomím vřele doporučit .

E-shop: www.oveckarna.cz/

Jan Maštera
Jan Maštera 16.06.2015
5 / 5

Dobrý den,

chtěl poděkovat oXy Online za profesionální přístup při změně projektového manažera. Byl jsem se službami maximálně spokojený, kdy mě potkala nemilá zpráva o změně člověka, který se bude dále starat o můj eshop. Měl jsem zpočátku obavy, zda-li bude nadále vše super jako předtím a mé obavy byly naprosto zbytečné.

Slečna Dvořáčková, to je spoleh, nadhled při řešení jakéhokoliv požadavku, dobrá nálada a úsměv za všech situací.

Mohu všem ostatním jen doporučit.

Děkuji za vaše služby, jste skvělí.

E-shop: www.usporanatisku.cz

Marek Zeman
Marek Zeman 20.05.2015
5 / 5

Dobrý den, dlouho jsme interně zvažovali využití pronajatého eshopu. Z pohledu několika let byla volba OxyOnline dobrý krok, a to nejen z pohledu dostupnosti, správy či statistik. Na spolupráci s OxyOnline si cením lidského přístupu, se který jsem se setkal, a to nejen od projektového manažera p.Kafky.

Pokud chcete rychle prodávat, doporučuji řešení OxyOnline.

E-shop: www.wmshop.cz

Michal Dvořák
Michal Dvořák 23.03.2015
2 / 5

Máme verzi R2G. Naše zkušenosti jsou velmi záporné. Technická podpora na helpdesku se ozývá tak po 14-ti dnech. i po měsíci. O opravy chyb musím doslova škemrat .Placená úprava, která měla zajišťovat načítání zboží od dodavatele se všemi obrázky a přílohami často nefunguje, nebo jen částečně, takže se nám nenačítá zboží, obrázky,popisy a pod. Při reklamaci kličkují, nechce se jim, nebo nejsou schopni opravu uznat a udělat. Než jsme podepsali smlouvu, tak se mohli přetrhnout a slibovali hory doly, teď chtějí jen peníze. Některé chyby ani po několika měsících nebyly odstraněny.

Martin Kafka 26.03.2015

Dobrý den, pane Dvořáku,

děkuji za vaši reakci, i když není potěšující. Jelikož jsem obchodně zpracovával váš případ, rád bych sek vašemu hodnocení také vyjádřil. Pokud si dobře vzpomínám, spolupráce byla na začátku hladká, byl pro vás připraven skin, zpracovány veškeré připomínky, aplikovány požadované moduly a eshop byl spuštěn včas dle vašich požadavků. Provedli jsme také napojení na dodavatele, kde ovšem byly zjištěny určitá omezení importních dat. Tato omezení jsme společně komunikovali a snažili jsme se minimalizovat negativní dopady na přenos položek. Nemohli jsme ovšem splnit všechny požadavky. Nabízeli jsme možnosti řešení, jak k importu přistoupit a co je potřeba provést z vaší strany, zde jsme skutečně potřebovali více času na řešení. Aktuálně jsou vám řešení k dispozici a pevně věříme, že společně dojdeme k oboustranné spokojenosti.

Michal Dvořák 21.04.2015

Dobrý den, moc rád bych s vámi souhlasil, ale nemohu. Zaplatil jsem vám nad rámec běžné ceny za zakázkové úpravy, které řešily mé požadavky. V současné době není tato úprava plně funkční. Jedná se jen o několik položek, což by dle mého názoru mělo být vyřešeno bezproblémově doladěním placené úpravy. Místo toho mi bylo sděleno, že na to nemáte čas, a mám si to prý dělat sám. Proč jsem tedy platil za onu úpravu ? Komunikace na Helpdesku je také velmi zábavná a kdybych vyjel časy, za jak dlouho po vnesení dotazu či reklamace se mi někdo věnoval tak by jsme se asi hodně pobavili. V této chvíli chci mít jen plně funkční eshop, jak bylo slibováno na začátku, ale už mi docházejí možnosti, jak sjednat nápravu. Moc rád bych byl vaším SPOKOJENÝM zákazníkem. Z vaší strany k tomu stačí jen zajistit funkčnost toho co jsem si u vás zaplatil a stále platím. www.delpo.cz

Martin Kafka 19.05.2015

Pěkný den přeji. Souhlasím s vámi s tím, že konektor jsme společně řešili a nacenili, nicméně pak v průběhu spolupráce jsme řešili další doplňkové úpravy v návaznosti importu. Formou úprav jsme se již téměř dotýkali implementaci na vyšší a dražší verzi eshopu X5. To málo, co nešlo již na R2G doprogramovat se skutečně musí řešit ručně, jak správně píšete. Komunikace v HD je v pořádku a není zde žádný nevyřízený požadavek dle mé poslední kontroly.

Budu pracovat na tom, abyste byl SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM, pokud mi to jen systém R2G dovolí.

Dostál 29.09.2015

Bohužel podobná zkušenost, o spokojenosti se nedá mluvit vůbec. S Oxy už nikdy více.

Jaroslava Khaurová 14.02.2016

Připojuji se k Vašemu názoru. Pokud jsem s nimi jednala o založení e-shopu, velice mile komunikovali a slobovali co mohli.

Pouze do podpisu smlouvy, pravidelně posílají jen faktury.

Za mě tedy velmi špatně.

Jaroslava Khaurová 14.02.2016

Připojuji se k Vašemu názoru. Pokud jsem s nimi jednala o založení e-shopu, velice mile komunikovali a slobovali co mohli.

Pouze do podpisu smlouvy, pravidelně posílají jen faktury.

Za mě tedy velmi špatně.

Jaroslav Pejchal
Jaroslav Pejchal 16.03.2015
5 / 5

Dobrý den.

K internetovému obchodování jsem se dostal jaksi náhodou, bez jakýchkoli zkušeností a udělal jsem dobře že jsem se dostal až k oXyOnline. Lidé z této společnosti se mnou měli a mají neskutečnou trpělivost, zejména bych chtěl poděkovat panu Osvaldovi. Řešíme spolu vylepšování obchodu každý týden a je to znát. Meziroční nárůst obratu více jak 100% hovoří za vše.

Funkční eshop, kvalitní servis - doporučuji.

Ladislav Jenšík
Ladislav Jenšík 21.01.2015
5 / 5

Zatím jsme ve fázi vývoje projektu, takže hodnocení nemusí být objektivní, ale dosavadní spolupráci s Oxy a zejména panem Osvaldem musím hodnotit velice pozitivně. Rychlá komunikace, nemusíme si nic dlouho vysvětlovat, jakýkoliv požadavek byl rychle a dobře vyřešen, v plno záležitostech nám vyšli vstříc. Pokud bude dokončení projektu a následná spolupráce probíhat ve stejném duchu, tak jsem rád, že si mi po dlouhém vybírání podařilo konečně najít někoho, kdo chápe a plní okřídlené "náš zákazník, náš pán". Palec nahoru !

Peter Osvald 05.02.2015

Dobrý den pane Jenšíku,

moc díky za pozitivní komentář a věřím, že budete spokojen i nadále. Grafika na míru bude dokončená během pár dní, plnohodnotné propojení s ERP Pohoda funguje jak má a komunikace z vaší strany je na jedničku :) pro slovenské zákazníky bych následně doporučil i http://www.nejkam.sk/

Jan Maštera
Jan Maštera 04.09.2014
5 / 5

Dobrý den, všem doporučuji mít eshop od oXyOnline s.r.o.. Já již mám dva eshopy http://www.usporanatisku.cz/ a http://www.mpouzdra.cz/ od této společnosti. Vážím si celého týmu lidí této společnosti ovšem já vše řeším a projednávám přes pana Fikera který ochotný, spolehlivý a vše ihned řeší cokoliv potřebuji udělat kolem těchto dvou eshopu. Seo profesinál je pro mě pan Walder , ten se mi stará o seo. Taky cokoliv potřebuji inhded řeší se vším poradí. Co mám více říct, těchto dvou pánů si nesmírně vážím a jsem rád, že je mám. Jak říkám před zřízením mého prvního eshopu jsem hodně prostudoval konkurenci v oblasti poskytování eshopů, ale nejvíce pozitiv získala společnost oXyOnline s.r.o.

Radim Papírek
Radim Papírek 03.08.2014
5 / 5

Dobrý den,

připojuji se ke kladným hodnocením řešení Ready2Go. Eshop máme spuštěný pár měsíců a pořád se na něm pracuje a postupně vylepšuje.

Společnost Oxyonline jsme si vybrali na základě referencí na internetu. Líbilo se nám, že za sebou mají spoustu úspěšných projektů, které fungují. Navíc poskytují technickou podporu, která pro nás byla při výběru našeho budoucího poskytovatele stěžejní. Stabilním zázemím a profesionálním přístupem si nás takřka ihned získali.

Zvolili jsme pronájem eshopu Ready2Go s originálním grafickým designem a funkcionalitami. I když se při vývoji a implementaci vyskytly drobné nedostatky, vše bylo vždy zavčasu opraveno a doladěno.

Velmi kladně hodnotím práci našeho projektového manažera, pana Ivana Fikera, který se aktivně podílel na řešení eshopu, přišel se spoustou skvělých nápadů i vylepšení a vždy byl ochotný a trpělivý, za což mu za celou naši prodejní galerii děkujeme.

Od srpna nově využíváme také e-marketingové služby od společnosti Oxyonline a už se moc těšíme na přínos, který nám tato spolupráce přinese.