Novinky a aktuality

SEO v roce 2022 – jaké jsou nejnovější trendy? (17.01.2022)

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je neustálý závod o první místa ve výsledcích vyhledávání. Abyste se umístili na vyšších pozicích nebo si je jednoduše udrželi, musíte svou SEO strategii neustále upravovat v souladu nejnovějšími trendy Google - tak, jak se vyvíjí jeho algoritmus. Zde je přehled nejvýznamnějších… ... více »

Akční ceny: Jak s nimi pracovat a je to pořád magické lákadlo pro zákazníky? (13.01.2022)

Slova jako akce působí na zákazníky přímo magicky. Pokud je určité zboží v akci, začne vzbuzovat pozornost. Nakonec i největší e-shopy pravidelně pořádají různé výprodeje a s akčními cenami aktivně pracují. Proč by akční ceny neměly chybět ve vaší marketingové strategii? ... více »

E-commerce 2021: 40 % zákazníků nakupovalo online téměř všechno (10.01.2022)

Frekvence nákupů online v roce 2021 rostla a v roce 2022 i nadále poroste. Tento trend potvrzuje i nedávná studie Asociace pro elektronickou komunikaci. Podle ní si lidé během pandemie na online prostředí zvykli a e-shopům více důvěřují. Dvě pětiny lidí se již v minulém roce naučili nakupovat na internetu… ... více »

Odstoupení od kupní smlouvy přehledně: jak musí e-shop postupovat při vracení zboží? (06.01.2022)

Najít ve svém okolí člověka, který si ještě nikdy neobjednal zboží z internetu, je stále složitější. Online nakupování se zkrátka stává nedílnou součástí našich životů. Je pohodlné a mnohdy nám nabízí lepší výběr za výhodnější ceny. Nakupující, kteří si objednávání zboží přes internet, jsou zvyklí také… ... více »

Cookie lišta přehledně: Jak se připravit na změny? (22.12.2021)

Chcete analyzovat chování uživatelů na svém e-shopu? Pak od ledna 2022 ze zákona potřebujete získat aktivní souhlas uživatele, k čemuž poslouží tzv. cookie lišta. ... více »

Prázdný sklad před Vánoci? Zachraňte situaci dárkovými poukazy! (14.12.2021)

Předvánoční období je pro mnohé obchodníky hlavní sezónou, ale zároveň představuje zátěž. Vyplatí se proto připravit i včasným zásobením, abyste již koncem listopadu neměli ty nejdůležitější produkty vyprodané. Pokud se tak stane, jednou z možností, jak si pomoci jsou dárkové poukazy. ... více »

Pronájem e-shopu vs. open source řešení (06.12.2021)

Některé zájemce o nový e-shop možná napadne, proč by za provoz svého internetového obchodu měli platit pravidelný měsíční poplatek, když existují platformy, na která fungují zdarma. Říká se jim open source řešení a každý zájemce o nový e-shop si je skutečně může stáhnout zcela zdarma. Jaká jsou tedy… ... více »

Je marketingová strategie pro menší a střední podniky opravdu důležitá? (26.11.2021)

Většina z nás se během života jistě setkala s pojmem marketingová strategie, ať už ve školních lavicích nebo v práci. Nejspíše se vám vybaví pojmy jako SWOT analýza, analýza konkurence a marketingový MIX. Pokud patříte mezi začínající nebo drobné podnikatele, nejspíše jste takovou strategii vypracovávali… ... více »

E-shop zdarma pro všechny zasažené zákazem prodeje na vánočních trzích! Jak na to? (26.11.2021)

Nachystali jste si zboží i stánky a zaskočily vás nové vládní restrikce? Pokud ještě nemáte e-shop, Shoptet nabízí pro všechny, kteří vinou zhoršující se pandemické situace a novým bezpečnostním opatřením nemohou prodávat své zboží na vánočních trzích, e-shop zdarma do konce roku! ... více »

6 technologických a strategických trendů v e-commerce 2022 (25.11.2021)

18 miliardový obrat – o pětinu vyšší, než v roce předchozím. 42,5 tisíce e-shopů celkem – tedy o téměř desetinu více, než v roce předchozím. Takové statistiky koncem listopadu přichází z oblasti e-commerce. Jaké trendy tuto oblast v roce 2022 čekají? Přinášíme vám 6 tipů na ty, o kterých bude v příštím… ... více »

Cookies od 1.1.2022 (24.11.2021)

Terminologie ve světě počítačů je někdy zvláštní a o prapodivné pojmy v ní není nouze. Jedním z nich jsou bezesporu také internetové cookies, neboli sušenky. Nejspíše o nich víme všichni, už jen málokdo ovšem tuší, jak přesně fungují a k čemu vlastně jsou. Věřte, že pro život na internetu jsou poměrně… ... více »

Nová verze K2 se chce stát mozkem chytré firmy (23.11.2021)

Prémiové řešení pro zákazníky ze světa e-commerce, zjednodušená tvorba dashboardů nebo vlastní řešení pro sledování výroby v reálném čase. To jsou jen některé z novinek, které přináší nová verze ryze českého informačního systému K2 s názvem Ori. ... více »

Proč je dobré mít na webu Facebook Pixel (11.11.2021)

Řešíte placenou propagaci na Facebooku bez toho, aniž byste na webové stránce měli umístěný kód Facebook Pixel? Je nejvyšší čas ho nastavit. V opačném případě vám totiž reklama nikdy nebude 100% fungovat. ... více »

5 tipů, jak zlepšit vánoční zákaznický zážitek (10.11.2021)

Obchodní žně. Stres. Radost. Nedostatek kapacit. Vánoce jsou pro většinu e-shoperů všechno, jen ne svátky klidu. Není divu, máte unikátní možnost vytvořit si finanční polštář na celý rok. Ale! Co kdyby vaše strategie byla dlouhodobější a sahala dál než za 24. prosinec? Mnoho zákazníků u vás nejspíš… ... více »

Pro koho je vhodná reklama na LinkedIn? (04.11.2021)

Jakmile přijde řeč na sociální sítě, automaticky si většina z nás vybaví Facebook, či případně Instagram. Přítomnost na těchto platformách je zcela stěžejní. O tom nemůže být pochyb. Prezentace na Facebooku a Instagramu je důležitá především pro podnikatele zaměřené na maloobchod. Přesně zde se totiž… ... více »