Novinky a aktuality

CZC.cz a oXyShop se dohodli na pokračování spolupráce minimálně do konce roku 2022 (02.09.2019)

Známá „DVOJKA“ na online trhu s elektronikou CZC.cz funguje již od roku 2003 v úzké spolupráci s oXyShopem, předním českým tvůrcem e-shopů a e-commerce řešení. Jde o jeden z nejdelších a nejúspěšnějších e-commerce projektů v ČR, jenž využívá efektivního modelu technologického outsourcingu Design – Build… ... více »

Jak překonat kritickou fázi a vyrůst v e-shop se stamilionovými obraty (31.08.2019)

Roční obrat na úrovni 300 až 500 milionů korun představuje pomyslnou hranici v organickém růstu e-shopů. Pro další výrazný růst e-commerce hráči provádí změnu ve způsobu řízení technologickou transformací. Fáze proměny je naprosto zásadní, protože rozhoduje o krachu nebo super úspěchu. Což zvládne jen… ... více »

Jaké změny v zabezpečení karetních plateb nás od září čekají? (28.08.2019)

14. září vstupuje v účinnost část zákona o platebním styku (PSD2) týkající se silného ověření uživatele. Tato úprava má vliv na uživatele platící platební kartou v prostředí internetu. Touto úpravou se musí řídit vydavatelé platebních karet (issuer) a následně tím i další subjekty zajišťující proces… ... více »

Chcete zažít rekordní Vánoce? Úspěch přeje připraveným! (19.08.2019)

Právě společně vstupujeme do klíčového období roku pro e-commerce. Období, které u většiny e-shopů rozhodne o tom, jak úspěšný rok to ve skutečnosti bude. Největší tržby sice zpravidla přicházejí až v listopadu a prosinci, ale vše závisí na dobré přípravě, jenž je věnována marketingu ještě před startem… ... více »

Výkonnost e-shopu jako kritický faktor úspěchu (15.08.2019)

Počítá se každá vteřina, a to doslova. Podle statistik společnosti Akami, největší světové cloud delivery platformy, 47 % zákazníků e-shopů očekává, že se web načte do dvou vteřin. Když proces trvá déle než 3 vteřiny, 40 % zákazníků e-shop rovnou opustí. A až u 79 % nakupujících, kteří jsou nespokojení… ... více »

SEO check-list - splňuje váš e-shop všechny body? (09.08.2019)

SEO je často strašákem, se kterým si e-shopeři neví rady. Připravili jsme pro vás soupis základních bodů, které vám se správným nastavením a kontrolou SEO vašeho e-shopu pomohou. ... více »

Proč mají úspěšné e-shopy svůj blog? (08.08.2019)

„Pište blog, pravidelně publikujte články, tvořte zajímavý obsah!“ Také to jako e-shopař slyšíte ze všech stran? Zjistěte, co je na tom pravdy a jestli to opravdu stojí za tu námahu. Řekneme to hned a bez chození kolem horké kaše. Mít k e-shopu i blog se prostě vyplácí. A to z nejednoho důvodu. Psát… ... více »

Jak poznat, že nastal čas na e-shopové řešení na míru (01.08.2019)

Každý rostoucí e-shop se dřív, nebo později dostane do fáze, kdy se z malého změní na střední. To se děje při ročních tržbách v nižších desítkách milionů korun a vyšších desítkách až jedné stovce objednávek denně. Při této hranici nastává několik změn – vznikají procesy pro nejdůležitější činnosti,… ... více »

Tvořit obsahový marketing není žádná věda (18.07.2019)

Obsah by měl zahrnovat užitečné a zajímavé informace, které předává prodejce zákazníkům. U e-shopů se nejčastěji jedná o blog, může ho ale tvořit i například jiná vstupní stránka webu (landing page). Jak dále s tímto obsahem pracovat, abyste pokryli co nejvíce reklamních kanálů a získali co nejvíce… ... více »

Odstoupení od smlouvy (10.07.2019)

Pro nikoho už dnes není překvapením, že spotřebitel má při nákupu zboží na internetu právo i bez udání důvodu odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Tento článek by měl přiblížit některé méně známé eventuality práva na odstoupení a poukázat na možné chyby, kterých se jako provozovatelé e-shopů v této… ... více »

Konkurenční výhody v e-shopu (07.07.2019)

Konkurenční výhody v e-shopu nejsou jen ikony s krátkým textem. Mají mnohem komplexnější využití. Jsou jedním z hlavních faktorů ovlivňujících úspěch vašeho podnikání. Proto je důležité, abyste je šířili napříč online i offline kanály. ... více »

Čekáte konverze i od video kampaní? Vyzkoušejte nový formát YouTube for Action (28.06.2019)

Běží vám na YouTube kampaň nebo teprve nějakou plánujete? A čekáte i od tohoto marketingového kanálu výkon v podobě konverzí? Pak přesně pro vás jsou určené video formáty, které Google označuje jako YouTube for Action. Kdo jsou ideální kandidáti pro YouTube for Action? Inzerenti, kteří už těžko nacházejí… ... více »

Ekologický přístup a snížení nákladů na obalové materiály? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím (11.06.2019)

Balení a expedice je základním pilířem internetového prodeje a bohužel i zdrojem velkého množství odpadu. Jedním z řešení, jak snížit objem odpadu, je využívat použité kartonové krabice. Díky opakovanému využívání obalových materiálů budete šetřit jak životní prostředí, tak i svou peněženku. ... více »

Jak začít s Google Nákupy na Slovensku (04.06.2019)

Rádi byste inzerovali v Google Nákupech, ale nevíte, jak začít? Pokud už využíváte inzerci přes Google Ads, máte třetinu bodů splněnou. Další podmínkou je založení Google Merchant Center (GMC), který následně propojíte se svým reklamním účtem. Pak už stačí vložit datový feed a můžete reklamy spustit. ... více »

Online marketing, technologie a dostatek kapitálu. Tři ingredience, bez kterých letos české e-shopy neporostou (30.05.2019)

Tržby českých e-shopů mohou letos vyrůst o desítky procent. Má to ale několik podmínek – obchodníci musí zvládnout online marketing, nasadit správné technologie a uřídit vlastní finance. Čtvrtina e-shopů vidí příležitost v expanzi do zahraničí, ale pouze 15 % do ní plánuje letos investovat. Vyplývá… ... více »