Novinky a aktuality

Zvyšte návštěvnost vašeho e-shopu (19.07.2022)

Pokud byl váš e-shop spuštěn  teprve nedávno, můžete mít zpočátku málo návštěvníků a pochopitelně také zákazníků. Jelikož provoz e-shopu většinou něco stojí, je potřeba co nejdříve začít prodávat – a k tomu potřebujete cílenou a relevantní návštěvnost. Získání návštěvnosti je o to těžší, že většinou… ... více »

Co přináší Rozšířené konverze v Google Ads? (18.07.2022)

Efektivita je heslem úspěšného podnikání. V rámci efektivity vašich reklam na Google teď můžete udělat mnohem více díky funkci Rozšířené konverze. V čem vám konkrétně pomůže a jak ji začít používat? ... více »

Co je online marketing? (15.07.2022)

Pokud jste se v posledních letech pokoušeli vydobýt si své místo na trhu, nejspíše nám dáte za pravdu, že trh dokáže být velmi nelítostný. Konkurence je zkrátka ve většině oboru tvrdá. Pro podnikatele to znamená jediné. O své místo na výsluní musí více či méně bojovat. Samozřejmě, že ne pěstmi, ale… ... více »

8 tipů, jak psát e-maily zákazníkům a jak zvýšit čtenost (14.07.2022)

Šikovní obchodníci a marketéři považují e-mail za nezbytnost pro byznys, ale i za základní prvek svých marketingových a prodejních kanálů. Pojďme se podívat, jak na to, aby vaše e-maily příjemci rovnou nepřesouvali do koše. Naučte se dělat e-mailing chytře a jeho pomocí více prodávat! ... více »

EU stanovuje nová pravidla pro e-shopy. Co se od listopadu změní? (13.07.2022)

Pokud podnikáte v oblasti e-commerce, měli byste se připravit na pár významných změn z oblasti práva, které vás od listopadu 2022 čekají. Zasloužila se o to evropská směrnice Omnibus, která má za cíl zvýšit ochranu spotřebitele v digitálním světě a transparentnost nákupů na internetu. Přinášíme vám… ... více »

Obrovský, ale náročný online trh. Jak s e-shopem úspěšně expandovat do Německa? (30.06.2022)

Německá ekonomika patří mezi nejvyspělejší na světě. Ze všech zemí Evropy pak Německo svým nejvyšším průměrným počtem doručených balíků na osobu za rok jasně sděluje: zdejší e-commerce je sice objemný, stále však otevřený novým e-shopům. Pandemie navíc způsobila, že 4 z 10 online zákazníků nakupují… ... více »

15 tipů, jak zviditelnit e-shop (27.06.2022)

Nemáte zrovna úsměv na tváři, když kouknete do Google Analytics? Rozhodně nejste jediní. V České republice je přes 50 tisíc e-shopů, které mají stejný cíl – přivést co nejvíc návštěvníků, prodávat a vydělávat. Jak se v tak velké konkurenci zviditelnit? ... více »

15 tipů, jak zviditelnit e-shop (nejen pomocí aplikace na řízení projektů) (27.06.2022)

Nemáte zrovna úsměv na tváři, když kouknete do Google Analytics? Rozhodně nejste jediní. V České republice je přes 50 tisíc e-shopů, které mají stejný cíl – přivést co nejvíc návštěvníků, prodávat a vydělávat. Jak se v tak velké konkurenci zviditelnit? Házíme vám záchranné lano s 15 praktickými tipy,… ... více »

Jak zákaznickou zkušenost ovlivňují vratky (23.06.2022)

Retence stávajících zákazníků je dlouhodobě finančně efektivnější než získávání zákazníků nových. To mohou e-shopy ovlivnit různými kroky. Velké mezery však stále mají v oblasti vratek zboží. Online obchodníci by měli věnovat zpětné logistice pozornost ze dvou základních úhlů pohledu, a to příjmů (dobrá… ... více »

Co je to SEO? (23.06.2022)

Se zkratkou SEO se dříve či později setká každý majitel e-shopu. Search engine optimization, neboli optimalizace pro internetové vyhledávače je totiž klíčová pro získávání návštěvnosti z organického vyhledávání. V této souvislosti můžeme hojně narazit na pojem seo optimalizace. Ten ale není úplně přesný.… ... více »

Když klesá výkon e-shopu. Co s tím? (16.06.2022)

Dostali jste se do svízelné situace – váš e-shop má meziročně nižší prodeje nebo nerostete tak, jak jste plánovali? Zkrátka žádná velká sláva? Je třeba začít o marketingové strategii uvažovat trochu jinak. ... více »

Připravte e-shop na letní sezónu (07.06.2022)

Letní sezóna už doslova klepe na dveře a krom rostoucích teplot se to nejspíš projevuje i na počtu objednávek či návštěvnosti vašeho e-shopu. Pokud jste dosud přípravu e-shopu na léto odkládali, je nejvyšší čas začít. Čeho byste si měli všímat a jak se připravit? ... více »

Celebrity v e-commerce: Jaromír Jágr má e-shop na Shoptetu (31.05.2022)

Co mají společného šéfkuchař Zdeněk Pohlreich, zpěvák Tomáš Klus či známé trio 3v1 Nikol Leitgeb, Martina Pártlová a Veronika Arichteva? Ti všichni mají svůj e-shop. Nejnověji se mezi online podnikatele zařadil i historicky nejúspěšnější český hokejista Jaromír Jágr. Ten svůj obchod rozjel na Shoptetu! ... více »

Jak zjistit kvalitu zpětných odkazů? (31.05.2022)

Zpětné odkazy jsou od začátku nedílnou součástí optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Sledování odkazů na webové stránky a jejich hodnocení pomocí tzv Page Ranku bylo ve skutečnosti hlavním faktorem, který přispěl k tomu, že se Google stal nejpopulárnějším vyhledávačem. V následujících letech… ... více »

Shopsys po rekordním roce mění kapitána a cílí na čtvrt miliardy (26.05.2022)

Petr Svoboda, zakladatel Shopsysu, se po 19 letech rozhodl odstoupit z pozice ředitele Shopsysu a předat žezlo svému nástupci. Tím je od 1. dubna 2022 Matěj Kapošváry, který poslední rok zastával pozici provozního ředitele. Shopsys má za sebou další rekordní rok, kdy si v tržbách sáhl téměř na 100 milionů.… ... více »