Novinky a aktuality
Jak na prodej digitálních produktů na e-shopu (19.10.2023)
Prodej digitálních produktů patří mezi nejlépe rostoucí segmenty e-commerce trhu. Ať už jde o e-knihy, online kurzy nebo softwarové aplikace, možností je nepřeberné množství a poptávka po nich stále roste. Online produkty můžete nabídnout snadno a rychle publiku klidně napříč celým světem, a to bez… ... více »
Jak prostřednictvím e-mailingu zvýšit konverzní poměr e-shopu (09.10.2023)
E-mailový marketing je moderní formou online propagace. Může být vysoce efektivní, záleží však na tom, jak k němu přistoupíte. Nesmíte e-mail marketing chápat jen jako nástroj pro zvýšení prodeje, ale hlavně pro tvorbu důvěry a vztahu. To ve finále vede k vyšším konverzím. ... více »
E-shopy pod drobnohledem ČOI: Jaká porušení pravidel jsou nejčastější? (05.10.2023)
I ve druhém čtvrtletí letošního roku pokračovala Česká obchodní inspekce v kontrolách internetových obchodů. Z celkem 152 kontrol zjistila ve 131 případech porušení právních předpisů. Pojďme se společně podívat, jaké nedostatky se na českých e-shopech opakují nejčastěji. ... více »
Co je to Dropshipping a kdy se vyplatí se do něj pouštět? (04.10.2023)
Dropshipping je jedním z obchodních modelů, se kterými se setkáváme ve světě e-commerce. Jedná se o systém, kdy prodejce nepotřebuje fyzicky skladovat zboží, které nabízí ve svém e-shopu. Naopak funguje tak, že jakmile si zákazník zboží zakoupí, prodejce objedná tento produkt přímo od třetí strany,… ... více »
Jak sledovat výkon svého obchodu na marketplaces (02.10.2023)
Mezi každodenní úkoly prodejce na tržišti patří vyhledávání produktů, zpracování objednávek, korespondence a sledování konkurence. Samotné tržiště můžete být využité k vyhledávání nových produktů, ale neposkytuje údaje například o počtu prodaných kusů a tržbách. Není tedy možné pochopit, zda se produkt… ... více »
Podzim je tu! Ví to i váš e-shop? (29.09.2023)
Podzim je tady a to je ideální čas začít přemýšlet, jak můžete vylepšit svůj e-shop. Sezónní změny v chování spotřebitelů a příležitosti vytvářejí perfektní prostředí pro růst vašeho online obchodu. V tomto článku se podíváme na kroky, které můžete udělat, abyste maximalizovali svůj potenciál v podzimní… ... více »
Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší (27.09.2023)
Menší a střední e-shopy mohou lépe konkurovat velkým hráčům díky novému financování. Pomůže s tím Shoptet Boost. Jak tento nový produkt od Shoptetu funguje? Shoptet vstupuje do nové strategické vertikály financování a v Česku spouští nový produkt Shoptet Boost. Ten nabízí možnost krátkodobého úvěrování… ... více »
Nákup na e-shopu: Jaká potvrzení musíte poskytnout svému zákazníkovi? (22.09.2023)
Asociace pro elektronickou komerci APEK ve spolupráci s právní kanceláří MKA Nosko informuje o třech dokumentech, která je obchodník povinen poskytnout spotřebiteli v souvislosti s kupní smlouvou uzavíranou prostřednictvím e-shopu. ... více »
Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém (18.09.2023)
Možná se domníváte, že k provozování e-shopu vám bohatě postačí tužka a papír, případně MS Excel či jiný tabulkový procesor. Úspěšné podnikání na internetu ale není jen o prodeji zboží. Pokud chcete dlouhodobě dosahovat zisku, musíte především efektivně řídit veškeré finanční procesy. I proto je jedním… ... více »
Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků? (15.09.2023)
Pro majitele e-shopů mohou sezónní svátky, jako jsou Vánoce, Velikonoce nebo Den svatého Valentýna, představovat skvělou příležitost pro zvýšení prodejů a získání nových zákazníků. Jak správně nastavit svou marketingovou strategii pro české svátky? ... více »
Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat? (13.09.2023)
Outbound marketing je tradiční forma marketingu, ve které organizace komunikuje se svými potenciálními zákazníky. To se obvykle děje prostřednictvím přímým způsobem jako jsou televizní a rozhlasové reklamy, tiskové reklamy, přímé poštovní zásilky, telemarketing a e-mailové kampaně. Tyto způsoby komunikace… ... více »
Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě (11.09.2023)
Flash akce nejsou věc, na které postavíte celý byznys, nárazově ale dokážou udělat divy. Stačí se držet pár základních pravidel a vytěžíte z nich maximum. ... více »
Jak na podnikání při zaměstnání? (30.08.2023)
V současné době mnoho lidí touží po nezávislosti a autonomii, kterou může přinést podnikání. Nicméně plnočasové podnikání přináší své výzvy, zejména co se týče financí a rizika. Pro mnoho lidí je proto podnikání při zaměstnání ideální cestou, jak postupně zkoušet své podnikatelské nápady bez nutnosti… ... více »
Co je to brand marketing a jak správně budovat značku? (23.08.2023)
Vybudování silné značky by mělo být vždy jedním z hlavních cílů nejen online podnikatelů. Právě zvučné jméno doprovázející váš business dokáže přinášet nové zákazníky a udržet si ty stávající. ... více »
E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky! (21.08.2023)
Slovensko, srdce Evropy, je více než jen naším východním sousedem. Je to trh plný příležitostí pro e-shopy, které chtějí expandovat. Pokud jste majitel e-shopu a uvažujete o expanzi, Slovensko by mělo být na vrcholu vašeho seznamu. Proč? Pojďme se podívat na několik klíčových důvodů. ... více »
Nejnovější hodnocení