Novinky a aktuality

Fungující ekonomika e-shopu: 3 kroky k úspěšnému online podnikání (25.05.2021)

Vstup do e-commerce znamená především obrovskou příležitost. Nabízí mnoho výhod pro vaše zákazníky a s tím spojený rozvoj vašeho podnikání. Jedinou nevýhodou, která nováčky od e-commerce často odrazuje, je velká konkurence. I tohoto strašáka ale můžete snadno porazit. Pokud do online vod neskočíte bezhlavou… ... více »

Prodej online v dobách korona krize: Proč mít vlastní webovou prezentaci, či e-shop? (20.05.2021)

Podíl online podnikání a e-commerce v Česku každoročně stoupá. Díky pandemii koronaviru se celý proces přesunu do online prostředí ještě urychlil. Co nám ukazují čísla a proč neotálet, pokud s vlastním digitálním businessem stále váháte? ... více »

Co je event marketing a jak může pomoct vašemu brandu? (14.05.2021)

Víte, co si lidé nejvíce zapamatují? Kupodivu nejde o virální videa, kontroverzní reklamy či vtipné gify. Člověk si vždy nejdéle pamatuje to, co skutečně prožije. Chcete-li svým zákazníkům vrýt do paměti svůj brand nebo nově nabízený produkt, zprostředkujte jim zážitek. Možnost vidět produkt na vlastní… ... více »

Google Data Studio: pomocník č. 1 pro manažery v e-commerce (13.05.2021)

Kvalitní data mají cenu zlata. Pokud pracujete jako manažer v e-commerce, určitě to dobře víte. Zároveň ale možná nemáte kapacitu zabředávat do složité datové analytiky. Máme pro vás proto elegantní řešení. Google Data Studio je cenný nástroj business inteligence, který vám pomůže při důležitých marketingových… ... více »

10 kroků, jak úspěšně expandovat a získat nové zákazníky v zahraničí (10.05.2021)

Daří se vám s vaším e-shopem v prodejích v Česku a zažíváte další růstové období? Začínáte přemýšlet o vstupu na zahraniční trh? Přečtěte si náš návod, jak začít a jaké kroky při expanzi e-shopu rozhodně nevynechat. ... více »

Jak zvýšit obrat e-shopu pomocí affiliate marketingu (10.05.2021)

Affiliate marketing je v současné době na prudkém vzestupu. Absencí možnosti nákupů v kamenných prodejnách nastal velký rozmach online prodejů a firmy, které otálely s investicemi do on-line obchodování, se musely rychle přizpůsobit digitálnímu trendu.  ... více »

Co je composable commerce a proč by vás měla zajímat? (06.05.2021)

E-commerce se dynamicky rozvíjí a spolu s ní se mění i technologie, které ji podporují. Poslední dobou se ve spojení s blízkou budoucností e-commerce trhu často mluví o tzv. composable commerce. Proto jsme se rozhodli vám popsat základní principy konceptu composable commerce, jeho vznik a proč dává… ... více »

Už jste slyšeli o obchodním modelu Brick and Click? Neomezujte se jen jedním prodejním kanálem (05.05.2021)

S pojmem Brick and Click jste se možná ještě nesetkali. Jeho výhod ale využívá mnoho z nás. Co je to vlastně Brick and Click a proč toto řešení dobývá maloobchodní svět? To si povíme v dnešním článku. ... více »

Retence vs. akvizice v onlinu: Proč jedno bez druhého nefunguje? (04.05.2021)

Nejúspěšnější marketingové strategie jsou důmyslným balancem mezi akvizicí a retencí. Pokud tuto křehkou rovnováhu narušíte, nebo se soustředíte pouze na jednu oblast, bude to pro váš business znamenat problém. Výsledkem často bývá nízká úspěšnost kampaní nebo dokonce dlouhodobá ztrátovost. Pojďme společně… ... více »

5 věcí, které nezapomenout, než spustíte reklamu (03.05.2021)

Pokud máte představu, na kterých kanálech byste chtěli mít placenou reklamu, zbývá důležitý úkol: správně rozdělit rozpočty do kampaní a zvolit vhodné KPI pro výkonnostní kampaně. Co potřebujete zjistit, než začnete rozdělovat rozpočty? Než se pustíte do rozdělování rozpočtů, seznamte se s možnostmi,… ... více »

Jak je to s registrací k DPH a zahraničním bankovním účtem při expanzi e-shopu do zahraničí (27.04.2021)

Rozhodli jste se expandovat se svým e-shopem do zahraničí a nyní přemýšlíte, jak je to s povinností registrovat se v dané zemi k DPH? Zajímá vás, zda je nutné založit si zahraniční bankovní účet? Přečtěte si, jak v těchto situacích postupovat, aby vaše expanze e-shopu byla úspěšná. ... více »

Jak poznat své zákazníky? (26.04.2021)

Je překvapivé, kolik začínajících i pokročilých e-shopařů neřeší, pro koho e-shop tvoří. Možná si v začátku mysleli, že to není potřeba. A nebo se bojí, že když se poznání zákazníka odborně označí jako výzkum, tak to nezvládnou. Poznání zákazníka ale není žádná nadstavba. ... více »

Dropshipment – trend, který přivede nové zákazníky a zároveň zjednoduší logistický proces (21.04.2021)

Zisky z e-commerce a dropshippingu dosáhly v roce 2020 více než 4 miliard dolarů, což představuje celosvětový meziroční nárůst o 7 procent za posledních 10 let. Proč tomu tak je? Co je na dropshipment modelu tak zajímavého a proč by pro vás mohl být výhodný? ... více »

Změna dodávek zboží do EU: Od 1. července 2021 platí nová pravidla (21.04.2021)

Vlastníte e-shop, který rozesílá zboží zákazníkům (B2C) do zemí Evropské unie? Pak se vás týká novela českého zákona o DPH zahraničních dodávek, která nabývá svou účinnost od 1. července 2021. Jak se tato novela dotkne vašeho podnikání a jak ovlivní placení daní? ... více »

Jaké změny DPH čekají e-shopy od 1.7.2021? (20.04.2021)

Asi nikdo nebude rozporovat tvrzení, že provoz e-shopu automaticky přináší mnoho starostí. Některé jsou příjemné, jako třeba vyřizování objednávek a jiné méně. Hlavně administrativa, bez které se neobejde prakticky žádné podnikání. Do této kategorie spadá i DPH, tedy záležitost, kterou musí řešit většina… ... více »