Novinky a aktuality

Proč vůbec spolupracovat s blogery (03.09.2018)

Proč vůbec spolupracovat s blogery? Přesně taková je první otázka, když některému z klientů poprvé navrhnete spolupráci s blogery. Pak následuje: „Kolik to bude stát?” Někteří marketéři se nechají odradit, a než, aby klientovi vysvětlili, co všechno může z takové spolupráce získat, radši to vzdají.… ... více »

Nejčastější chyby v PPC v roce 2018 (29.08.2018)

Spousta obsahu online, kvalitní videa i desítky konferencí a školení. Přesto se v PPC kampaních pořád opakují ty samé chyby. V Shoptetu jsme si řekli dost a nabídli klientům možnost auditu zdarma s cílem zmapovat nejčastější problémy. Prošli jsme za vás víc než 60 účtů. Tady jsou výsledky a naše doporučení.… ... více »

2 kroky proti ztrátě konverzí v Google Ads (28.08.2018)

Google Ads, tedy ještě nedávno AdWords, v posledních dnech apeluje na aktualizaci jejich měřícího kódu. Možná i vám přišel e-mail s upozorněním, že musíte kódy aktualizovat, abyste nepřišli o konverze. Proč hrozí ztráta konverzí, jak jí můžete předejít a co chystáme na Shoptetu? Apel od Google souvisí… ... více »

Nejčastější chyby na zákaznické péči – kontakt (22.08.2018)

Protože správná komunikace je základ úspěšného e-shopu, připravili jsme společně se SupportBoxem, tedy Máriem a Katkou, seriál o komunikaci mezi e-shopy a zákazníky. Dozvíte se v něm například jakým stylem komunikovat, jaké jsou nejčastější chyby, jak si připravit krizový scénář nebo jak zákaznickou… ... více »

Nejčastější chyby v zákaznické péči – kontakt (22.08.2018)

Správná komunikace je základem úspěšného e-shopu. Právě proto jsme pro vás připravili společně se SupportBoxem, tedy Máriem a Katkou, seriál o komunikaci mezi e-shopy a zákazníky. Dozvíte se v něm například to, jakým stylem komunikovat, jaké jsou nejčastější chyby, jak si připravit krizový scénář nebo… ... více »

Přibližte vaše produkty zákazníkům díky 360° fotografiím (10.08.2018)

Dopřejte svým zákazníkům pohodlné nákupy, které je motivují se na váš e-shop opakovaně vracet. Novinkou pro rozvoj vašeho e-shopu jsou 360° fotografie, které odprezentují produkty inovativně, profesionálně a zpříjemní tak zákazníkům nákup na vašem e-shopu. V online nakupování více než kdekoliv jinde… ... více »

6 tipů na úspěšný Instagram (07.08.2018)

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítích. Oproti Facebooku funguje trochu jinak a zakládá si především na své vizuální stránce a své jednoduchosti. Na této soc. síti působí už více jak 1 miliarda aktivních lidí, a proto jí také firmy milují jako marketingový nástroj. A proč si… ... více »

Google Signals v Google Analytics (02.08.2018)

Někomu dřív, někomu později. Ale co nevidět se všem v Analytics zobrazí možnost aktivovat si Google Signals (Signály Google). Přečtete si, co vám tahle volba přinese a jestli to stojí za to, nebo se máte spíš bát. Google signály jsou nová funkce, kterou najdete postupně všichni ve svých Google Analytics.… ... více »

Zvyšte svůj obrat díky akci Letní dny dopravy zdarma (31.07.2018)

Chcete i v letních měsících podpořit návštěvnost zákazníků na vašem eshopu? Zapojte se do novinky od Heureky, která přichystala Dny dopravy zdarma v letní variantě! Účastí na pravidelných Dnech dopravy zdarma si nejen zvýšíte obrat, ale je to také výborný způsob, jak získat více objednávek od vašich… ... více »

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop (30.07.2018)

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít?… ... více »

Nultá pozice na Googlu (25.07.2018)

Být první na Googlu již nestačí. SEO budoucnosti je nultá pozice ve vyhledávačích. Poskytuje odpovědi na otázky typu kolik?, jak?, kdo je?, kdy? apod. Základem je relevantní obsah, se kterým se můžete dostat i na Wikipedii. ... více »

Není záruka jako záruka. 4 pojmy, které byste měli znát (24.07.2018)

„Tobě se to pokazilo? A máš to ještě v záruce?“ Pojem záruka získal díky novému občanskému zákoníku trochu jiný význam, než na který jsme byli zvyklí. Věděli jste, že spousta z nás ho kvůli tomu používá nesprávně? Pojďme se podívat na to, s jakými druhy „záruk“ teď zákon pracuje a co obnášejí. ... více »

Vyhněte se nekalým praktikám v reklamě. Nemusí se vám vyplatit. (15.07.2018)

Se souslovím nekalá soutěž jste se už určitě někdy setkali. Co to ale vlastně znamená a jak poznáme, že se o nekalou soutěž jedná? A proč je úzce spojena právě s reklamou? Pojďme se na to podívat detailně. Nekalé praktiky v hospodářské soutěži nejsou nic neobvyklého. ... více »

Německo a jeho „Servicewüste“ (10.07.2018)

Je zákaznický servis v Německu opravdu pouští? Jak to vidí zákazníci 30 let poté, co vznikl tento termín? O tom, jaký je německý zákazník a jak si představuje seriózní jednání, se rozepsala marketingová agentura eVisions, která se specializuje na německý trh. V 90. letech vznikl v Německu termín „Servicewüste“,… ... více »

Dárek zdarma? 7 rad, jak pracovat s dárky a s očekáváním zákazníka (06.07.2018)

Určitě to znáte. Jako Češi jsme pověstní tím, jak pozitivně reagujeme na slovíčko zdarma. Dárky k nákupu zdarma zvyšují pravděpodobnost, že u vás zákazník nakoupí. Pokud si zákazník vybírá konkrétní produkt na zbožovém srovnávači, u stejné nebo podobné ceny za zboží je často tím rozhodujícím faktorem… ... více »