Novinky a aktuality
Proč dělat video obsah na sítě a jak si poradit i bez velkých rozpočtů? (22.01.2024)
Na sociálních sítích trávíme více času než kdy dřív a ukazuje se, že krátká videa jsou forma obsahu, kterým zaujmete nejvíce. Ukážeme si, jak si s produkováním a publikací video obsahu poradit, když jste třeba i menší e-shop. ... více »
Google Chrome letos končí s podporou cookies třetích stran. Co to znamená a jak se na to připravit? (15.01.2024)
S cookies, malými datovými soubory se na internetu pravidelně setkává každý z nás. Jejich prostřednictvím dokáží marketingové nástroje lépe cílit reklamy potenciálním zákazníkům, analyzovat jejich chování, nebo například zajistit plnou funkčnost webu. V roce 2024 ale cookies čeká výrazná změna. Lépe… ... více »
10 tipů na úpravu produktových obrázků s pomocí AI (19.12.2023)
Rozdílem mezi úspěchem a neúspěchem je v oblasti e-commerce efektivní prezentace produktů. A právě tu vstupuje na scénu umělá inteligence s možnostmi vylepšit vizuál vašich produktových obrázků. Nebojte se ponořit do světa AI. Ukážeme vám 10 tipů, jak tato technologie pozvedne vaše online podnikání… ... více »
Jak nastavit Google Search Console a co zde hledat? (18.12.2023)
Každý majitel e-shopu dělá všechno pro to, aby byl jeho internetový projekt zkrátka vidět. K tomu může využívat nepřeberné množství různých způsobů a nástrojů. Jde o PPC reklamu, emailing, zbožové srovnávače nebo třeba affiliate marketing. Nad těmito kanály však ční snaha o získání lukrativních pozic… ... více »
Hory možností: Vstupte s vaším e‑shopem na Švýcarský trh (15.12.2023)
Podnikání ve Švýcarsku představuje pro mnohé firmy neodolatelnou příležitost pro expanzi. Tato alpská země je známá svou stabilní ekonomikou, vysokou životní úrovní a strategickou polohou v srdci Evropy, což jí činí atraktivní destinací pro mezinárodní podnikání. ... více »
E-shop v roce 2024: Jak reagovat na změnu DPH? (14.12.2023)
S příchodem nového roku 2024 začne platit zákon o konsolidaci veřejných rozpočtů. Jakou zásadní změnu přinese tento tzv. konsolidační balíček pro vás, majitele e-shopů? Od 1. 1. 2024 se počítá se zachováním pouze dvou sazeb daně z přidané hodnoty, a to 21 % a 12 %. Speciální výjimku budou mít knihy… ... více »
Jak svůj e-shop připravit na změnu DPH od 1.1.2024? (07.12.2023)
Nejspíše jste zaznamenali, že příští rok vstupují v platnost daňové změny, které ovlivní také výši DPH. Co všechno se mění a jak na změnu připravit e-shop propojený s účetním systémem POHODA? ... více »
5 tipů, jak nepřicházet o objednávky kvůli chybám zákaznické péče (04.12.2023)
Přibývají dotazy k produktům, jejich dostupnosti nebo ke ztraceným zásilkám... Poznáváte to? Jsou tu Vánoce, pro většinu e-shopů nejnáročnější zkouška v roce. Přinášíme rychlý checklist, jak zvládnout komunikaci se zákazníky na jedničku a jak sobě zjednodušit práci. ... více »
London Calling: Expanze e-shopu na britský trh (24.11.2023)
Expanze e-shopu do zahraničí je klíčovým krokem pro další růst a úspěch existujícího online obchodu. Je to strategie, která může výrazně rozšířit dosah vašeho podnikání a zvýšit jeho ziskovost. Existuje několik důvodů, proč je expanze důležitá pro e-shop, a proč byste měli zvážit Velkou Británii jako… ... více »
Marketplace vs. vlastní e-shop v Německu: Která cesta je ta pravá? (21.11.2023)
Česká republika se považuje za „velmoc evropské e-commerce“. S rostoucí konkurencí, tlakem na snižování cen a přelétavými zákazníky se mnoho e-shopů ptá, zda by expanze do zahraničí mohla přinést lepší zisky. Pojďme se podívat, jaké jsou možnosti online expanze do Německa a Rakouska. Tyto země nabízejí… ... více »
Vánoční nakupování v číslech: Češi útočí na slevy a výhodné nabídky (09.11.2023)
Pro majitele e-shopů nastává nejdůležitější období v roce - Vánoce. Heureka, cenový srovnávač a nákupní rádce, přichází s cennými daty, která mohou majitelé e-shopů využít ke zvýšení svých prodejů během vánoční sezony. ... více »
Využijte bonus na placenou reklamu a zvyšte své prodeje na e-shopu (07.11.2023)
Konkurence na trhu nestále roste. Aby váš e-shop vynikal a dosahoval co nejlepších výsledků, je důležité investovat také do reklamy. Pokud jste tak zatím neučinili, je nyní ta správná doba! Proč? Využijte placenou reklamu na internetu, a to s výhodnými zaváděcími nabídkami od Google Ads a Sklik. ... více »
Jaký je význam kvalitního copywritingu pro PPC reklamu (06.11.2023)
PPC reklama je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit prodej vašich produktů či služeb. Správná PPC kampaň může generovat obrovské množství návštěv webu, ale bez kvalitního copywritingu se vaše reklamy mohou proměnit ve zbytečně vyhozené peníze. ... více »
Jak dobře připravit slevové akce? Checklist, na co nezapomenout (26.10.2023)
Přichází období, které je pro e-commerce jedním z nejvíce vzrušujících. Čekají nás akce jako Halloween, Black Friday, Cyber Monday či Mikuláš. Zákazníci jsou připraveni během těchto krátkodobých akcí utrácet, jste ale na tyto akce připraveni vy? ... více »
Jak na prodej digitálních produktů na e-shopu (19.10.2023)
Prodej digitálních produktů patří mezi nejlépe rostoucí segmenty e-commerce trhu. Ať už jde o e-knihy, online kurzy nebo softwarové aplikace, možností je nepřeberné množství a poptávka po nich stále roste. Online produkty můžete nabídnout snadno a rychle publiku klidně napříč celým světem, a to bez… ... více »
Nejnovější hodnocení