Novinky a aktuality

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků? (15.09.2023)

Pro majitele e-shopů mohou sezónní svátky, jako jsou Vánoce, Velikonoce nebo Den svatého Valentýna, představovat skvělou příležitost pro zvýšení prodejů a získání nových zákazníků. Jak správně nastavit svou marketingovou strategii pro české svátky? ... více »

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat? (13.09.2023)

Outbound marketing je tradiční forma marketingu, ve které organizace komunikuje se svými potenciálními zákazníky. To se obvykle děje prostřednictvím přímým způsobem jako jsou televizní a rozhlasové reklamy, tiskové reklamy, přímé poštovní zásilky, telemarketing a e-mailové kampaně. Tyto způsoby komunikace… ... více »

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě (11.09.2023)

Flash akce nejsou věc, na které postavíte celý byznys, nárazově ale dokážou udělat divy. Stačí se držet pár základních pravidel a vytěžíte z nich maximum. ... více »

Jak na podnikání při zaměstnání? (30.08.2023)

V současné době mnoho lidí touží po nezávislosti a autonomii, kterou může přinést podnikání. Nicméně plnočasové podnikání přináší své výzvy, zejména co se týče financí a rizika. Pro mnoho lidí je proto podnikání při zaměstnání ideální cestou, jak postupně zkoušet své podnikatelské nápady bez nutnosti… ... více »

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku? (23.08.2023)

Vybudování silné značky by mělo být vždy jedním z hlavních cílů nejen online podnikatelů. Právě zvučné jméno doprovázející váš business dokáže přinášet nové zákazníky a udržet si ty stávající. ... více »

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky! (21.08.2023)

Slovensko, srdce Evropy, je více než jen naším východním sousedem. Je to trh plný příležitostí pro e-shopy, které chtějí expandovat. Pokud jste majitel e-shopu a uvažujete o expanzi, Slovensko by mělo být na vrcholu vašeho seznamu. Proč? Pojďme se podívat na několik klíčových důvodů. ... více »

PIM aneb jedno místo vládne všem (16.08.2023)

Konzistentní a přesné informace o produktech v kombinaci s automatizovanou integrací umožňují expanzi prodeje do nových kanálů, rozšíření zákaznické základny a flexibilní reagování na změny trhu. PIM neboli Product Information Management se proto stává čím dál důležitější součástí ekosystému e-commerce… ... více »

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu (15.08.2023)

Naklikat reklamu na Facebooku a Instagramu dnes již není žádná velká věda. Stačí se podívat na pár videí na YouTube a během jednoho večera máte hotovo. Meta Ads Manager (rozhraní, kde vytváříte reklamu na Facebooku a Instagramu) vás totiž velmi dobře navede, a pokud dodržíte alespoň několik základních… ... více »

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit? (14.08.2023)

E-shop, který nemá sociální sítě? To by dnes už nemohlo fungovat. Některé e-shopy stojí z pohledu tržeb na reklamách na sociálních sítích více, jiné méně. Kromě toho ale na sítích musíte tvořit i nějaký ten pravidelný obsah. Líbí se to algoritmům, ale především lidem – vašim zákazníkům, mezi kterými… ... více »

Jaké jsou nejdůležitější marketingové nástroje pro e-shop a jak je používat? (08.08.2023)

V dnešní digitální době, kdy je konkurence na online trhu velmi silná, je zvládnutí efektivních marketingových strategií pro úspěch e-shopu klíčové. S nárůstem významu e-commerce se neustále rozšiřuje i nabídka a schopnosti nástrojů, které umožňují podnikatelům efektivněji propagovat své produkty a… ... více »

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí (03.08.2023)

Jak se jako e-shop prosadit a získat velkou konkurenční výhodu? Přece kvalitním obsahovým marketingem. Správnými texty, skvělými produktovými fotografiemi a dalším obsahem zákazníky mnohem snáz přesvědčíte k nákupu. Jeho vytvoření je dlouhodobý proces, někde se však začít musí – a už první kroky mohou… ... více »

Prodávejte online s Kauflandem v tuzemsku i zahraničí (03.08.2023)

Kaufland Global Marketplace umožňuje prodejcům prodávat ve více zemích, a to pouze s jedinou registrací. Propojenost Multi Marketplace Technology umožňuje prostřednictvím jediného systému centrálně spravovat všechny nabídky, objednávky a údaje o produktech. Navíc Kaufland Global Marketplace nabízí podporu… ... více »

Víc než prázdninová destinace. Alfa a omega expanze do Řecka (24.07.2023)

Zotavující se řecká ekonomika představuje výzvu a zároveň skýtá velký potenciál. Jaká je aktuální situace na poli e-commerce ve státě, kde se spojuje minulost s budoucností a Evropa s Blízkým východem? ... více »

Co je to inbound marketing? (19.07.2023)

Inbound marketing je strategie, která se zaměřuje na přilákání zákazníků kvalitním a relevantním obsahem, který odpovídá jejich potřebám a zájmům. Místo přímého oslovení zákazníků tento přístup staví na tom, že jsou to samotní zákazníci, kteří aktivně hledají produkty nebo služby. Inbound marketing… ... více »

E-shop a Vánoce. Začněte s přípravou už v létě. Seznam nejdůležitějších kroků (10.07.2023)

Vánoce jsou pro většinu e-shopů jednou z největších událostí, na tom se určitě shodneme. Bohužel ale většina e-shopařů tuto událost ve velkém podcení, a pak se vše dělá na poslední chvíli, a tak na spoustu věci zapomene a kvůli tomu celá kampaň nemusí dopadnout nejlépe. ... více »