Novinky a aktuality

Jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající (05.03.2020)

Většina firem, která k propagaci svých produktů používá PPC reklamu, musí v současnosti čelit stále se zvyšující konkurenci a rostoucím cenám za proklik. Náklady na konverzi dále zvyšuje fakt, že musíte opakovaně platit za zákazníky, kteří již vaši stránku v minulosti navštívili, ale zatím si nic nekoupili.… ... více »

Jak založit e-shop na platformě opencart - kompletní průvodce (25.02.2020)

Vítejte u kompletního průvodce založení e-shopu na platformě opencart, tento návod by měl sloužit převážně lidem, kteří uvažují o rozhodnutí založit si e-shop, ale zároveň neví jakou platformu zvolit a zároveň kde začít.


Pokud si chcete prohlédnout demo systému opencart, můžete jej nalézt na tomto odkaze: https://demo.opencart.com/ pro část obchodu viditelnou zákazníkem, a https://demo.opencart.com/admin/ pro část s administrací (uživatelské jméno a heslo je předvyplněné).

... více »

Jak úspěšně prodávat mileniálům prostřednictvím B2B portálů (25.02.2020)

Podle studie PWC budou v roce 2020 mileniálové (lidé narození mezi lety 1980 a 2000) tvořit 50 % globální pracovní síly. To je obrovský počet lidí, se kterými musí B2B firmy počítat. Dle Merit reportu se přes 70 % mileniálů účastní procesu nákupu zboží ve firmách, kde pracují. ... více »

Jak díky videu zvýšit počet konverzí z e-shopu (23.02.2020)

Protože video dokáže udržet pozornost vašich potenciálních zákazníků nejdéle ze všech formátů, nesmí chybět v žádné úspěšné marketingové strategii. Chcete zvýšit počet konverzí svého e-shopu prostřednictvím videa? ... více »

Czech On-line Expo 2020 (19.02.2020)

Největší český e-commerce & on-line business veletrh Czech On-line Expo 2020 se pomalu ale jistě blíží. Už 2. dubna 2020 se otevřou brány pražského výstaviště Holešovice. Veletrh bude dvoudenní, přijít tak můžete také v pátek 3. dubna.  ... více »

E-shopy, připravte se. Nová pravidla na ochranu spotřebitele jsou tady (18.02.2020)

Hned ze startu letošního roku začala v Evropské unii platit nová směrnice na ochranu spotřebitele. Jaké nové povinnosti přinese e-shoperům? A kolik času máte na přípravu? ... více »

Buďte svým zákazníkům nablízku – komunikujte s nimi přes live chat (11.02.2020)

Webová stránka bez chatu je jako kamenný obchod bez prodavače. Zákazníci se zkrátka potřebují doptat na detaily zboží nebo na informace přímo k nákupu. A pokud jim to neumožníte rychle a jednoduše, nákup neuskuteční. Dejte proto svým návštěvníkům možnost s vámi pohodlně komunikovat a rázem je můžete… ... více »

Personalizace nabídky zboží v e-shopech – případová studie (10.02.2020)

Zajímá vás automatizovaná personalizace toho, co se konkrétnímu zákazníkovi zobrazí v nabídce produktů? Podívejte se na případovou studii, která názorně ukazuje, jak celá věc funguje a jak ovlivňuje chování návštěvníků e-shopu. Provozování e-shopu není jednoduchá věc a trh e-commerce nám neustále přináší… ... více »

Kampaň, která zamávala sociálními sítěmi v roce 2019 (28.01.2020)

Jak významně zasáhnout novou cílovou skupinu a mít při tom skvělé výsledky kampaně i velký dosah? Načerpejte inspiraci originální českou kampaní, která přilákala pozornost nejen na sociálních sítích. ... více »

6 + 1 rad, jak vylepšit péči o zákazníka (23.01.2020)

Kvalitní zákaznická péče je důležitější, než se na první pohled může zdát. Jak se zákazníky tedy správně komunikovat? Čtěte v článku, ve kterém se zaměříme především na ukázky a tipy z praxe. ... více »

Konference, veletrhy, soutěže v e-commerce a marketingu 2020 (22.01.2020)

Víte, kde v průběhu roku 2020 čerpat inspiraci a novinky z e-commerce i marketingu? Podívejte se na kalendář těch nejzajímavějších akcí, které nás letos čekají. ... více »

Proč nedává smysl řešit PPC bez CRO (06.01.2020)

Řada českých e-shopů nadšeně investuje každý měsíc větší a větší částky do výkonnostního marketingu a raduje se z rostoucího počtu návštěvníků, které dokáže za čím dál vyšší ceny přivést na svůj web. To nakonec zvýší obrat, vygenerují se reporty s rostoucími grafy, vedení je spokojené a do PPC reklam… ... více »

PWA: Progresivní webové aplikace nejen pro e-shopy (29.11.2019)

Progresivní webová aplikace (PWA, Progressive Web Apps) je technologie, která je mezi e-shopy čím dál oblíbenější a žádanější. Jedná se o kompromis mezi běžnými webovými stránkami a mobilní aplikací. V článku vám přiblížíme, jak progresivní webové aplikace fungují, jak se implementují a jaké přínosy… ... více »

PWA: Progresivní webové aplikace nejen pro e-shopy (29.11.2019)

Progresivní webová aplikace (PWA, Progressive Web Apps) je technologie, která je mezi e-shopy čím dál oblíbenější a žádanější. Jedná se o kompromis mezi běžnými webovými stránkami a mobilní aplikací. V článku vám přiblížíme, jak progresivní webové aplikace fungují, jak se implementují a jaké přínosy… ... více »

6 faktorů, které pomáhají předcházet krizím e-shopů (20.11.2019)

Ze všech stran slyšíme, že nejdůležitějším klíčem k úspěchu e-shopu je skvělá zákaznická zkušenost a dobrý marketing. Ale i když obojího dosáhnete, stále je tu několik rizikových oblastí, které mohou vaši snahu zhatit. Jakých 6 faktorů byste měli sledovat, abyste předcházeli možným krizím? Kritéria… ... více »