Novinky a aktuality

Psychologie v e-Commerce a její využití na e-shopu (02.05.2023)

Psychologie hraje v e-commerce dnes důležitou roli. Znáte to, když nakupujete online a najednou vidíte, že produktu, který si prohlížíte, má e-shop už jen několik málo kusů v zásobě nebo když se objeví nabídka s omezeným počtem produktů. To je právě jeden z příkladů psychologických triků, které některé… ... více »

Jak efektivně využít AI při práci v online marketingu a kdy se na ni úplně nespoléhat? (17.04.2023)

Pokud markeťák tvrdí, že v posledních měsících alespoň jednou nevyužil AI pro svou práci, nestoudně lže. Umělá inteligence se stala součástí on-line marketingu a její pomoc dokáže být obrovská. AI, zkratka pro Artificial Intelligence, vzala digitální svět útokem a jen málo marketingových odvětví ho… ... více »

Jak organicky uspět na TikToku (12.04.2023)

Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Snapchat, Twitter, LinkedIn, TikTok, BeReal a další: je obtížné se v nich orientovat. Na které sociální síti se dá dnes uspět organicky, tedy bez propagace? ... více »

Online nakupujeme nejčastěji módu a produkty pro zdraví a krásu (05.04.2023)

Sedm z deseti Čechů zamíří pro svůj nákup na internet. Průměrný věk e-shopového zákazníka v Česku je 42 let, o něco častěji však nakupují ženy, kterým je v průměru 40 let. Na výdejní místa si nechává doručovat 49 % českých nakupujících. Údaje vyplývají z průzkumu nákupního chování zákazníků napříč Evropou… ... více »

Buďte IN a zapojte se do projektu Udržitelný e-shop (31.03.2023)

Svět se vyvíjí obrovskou rychlostí a spolu s ním se mění spotřebitelské chování. Lidé přemýšlejí nad původem produktů a zajímají se o dopad svých nákupů. Zákazníci řeší, jestli je konkrétní e-shop udržitelný a zdali se chová zodpovědně. Každý, kdo chce ve světě podnikání uspět, se musí těmto změnám… ... více »

Nezaplacené faktury: jak na vymáhání dlužných pohledávek? (31.03.2023)

Jako majitel e-shopu se můžete ocitnout v situaci, kdy vám zůstane neuhrazená faktura. Od obchodního partnera, ale třeba i od zákazníka. Jak z hlediska práva postupovat a jak tomu můžete předcházet? ... více »

Comgate má nové, výhodnější a přehlednější tarify (30.03.2023)

Společnost Comgate předtavila nové tarify platební brány a terminálů. Jsou výhodnější a vyznačují se jednoduchostí a přehledností. Novým zákazníkům je Comgate nabízí už teď, pro stávající uživatele budou platit od 1. června, případně na vlastní žádost dříve. ... více »

5 tipů, jak udělat z návštěvníka e-shopu pravidelného zákazníka (23.03.2023)

Vytvořit si nový e-shop není dneska nijak složité. Skutečná výzva je ukryta v jeho přeměně v prosperující podnikání. Klíčem k úspěchu je získat nového zákazníka a změnit jej v pravidelného, který bude u vás v e-shopu nakupovat opakovaně. ... více »

4 e-mailové automatizace, které promění návštěvníky v platící zákazníky (23.03.2023)

Automatizovaný e-mail marketing je dnes jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zvýšit tržby vašeho e-shopu. Díky segmentaci a personalizaci, kterou tyto kampaně umožňují, můžete snadno proměnit návštěvníka vašeho e-shopu v platícího zákazníka nebo motivovat stávající zákazníky k dalším nákupům. ... více »

Jak začít prodávat na Heurece? (21.03.2023)

Cenový srovnávač Heureka známe z pozice nakupujících prakticky všichni. Heureka totiž bývá místem, kde nejen porovnáváme ceny na jednotlivých e-shopech, ale také si čteme o reálných zkušenostech uživatelů s poptávanými produkty a zjišťujeme, jestli e-shopům můžeme věřit.  ... více »

ThePay zhodnocuje zůstatky na platební bráně 5 % p.a. (15.03.2023)

Která jiná platební brána úročí vaše zůstatky? ThePay od 1. března spustilo unikátní funkci platební brány - zhodnotí vaše zůstatky na platební bráně 5% úrokem p.a. Nyní je tedy jedinou platební bránou, která takovou službu nabízí. ... více »

5 tipů, jak se nedostat na seznam rizikových e-shopů (08.03.2023)

Jako majitel či provozovatel internetového obchodu musíte splňovat značné množství zákonných povinností. V opačném případě se můžete ocitnout na seznamu rizikových e-shopů. Jak postupovat, aby se váš e-shop nikdy nedostal na pomyslnou černou listinu nebezpečných e-shopů? ... více »

Jak propojit e-shop s Google Analytics a jaká základní data v něm sledovat? (08.03.2023)

Dobrá práce s daty je pro provoz úspěšného e-shopu stěžejní. Nabízí totiž unikátní a velmi detailního pohled do toho, kdo jsou vaši zákazníci, odkud přicházejí a které stránky a produkty je zajímají nejvíce. Naprostým základem nejen pro každý e-shop je služba Google Analytics (GA), kterou internetový… ... více »

Transakční e-maily: jak je využít na maximum? (06.03.2023)

E-shopy je posílají každý den. Podílejí se na vytvoření prvního dojmu a následného budování vztahu. Jsou totiž úvodním kontaktem, informují o změnách ohledně stavu objednávky či platby. Nebo zkoumají, zda byli zákazníci spokojeni. Přesto jejich potenciál často zůstává nenaplněný. Podívejte se, jak efektivně… ... více »

Češi stále více nakupují potraviny na e-shopech (03.03.2023)

Do e-shopu si přijde nakoupit potraviny zhruba 20 % Čechů a každoročně se tento podíl lehce zvyšuje. Letos možná zažijeme ještě větší boom online nakupování potravin, protože rostoucí ceny mění nákupní chování a žene i zaryté odpůrce tohoto způsobu nakupování na internet. Blíží se doba, kdy definitivně… ... více »