Novinky a aktuality

Pro většinu krize. Pro e-shopy žně (17.07.2020)

I přes snahu státu pomoct muselo mnoho podnikateů svou činnost ukončit nebo pozastavit. K některým se podpora nedostala vůbec. Pro ty tak byl koronavirus často opravdu likvidační. Majitelé e-shopů a online podnikatelé však byli ti, kdo problém ve většině případů neměli. ... více »

E-mail marketing – tajná přísada vašeho kanálového mixu. Jak ji přimíchávat, aby měla co největší efekt? (16.07.2020)

E-mail marketing dávno neznamená hromadné rozesílání e-mailů na všechny strany. Naopak, když se dělá chytře a promyšleně, dokáže vám v každé fázi nákupního procesu přinést opravdu hodně – může zaujmout, přesvědčit k nákupu, podpořit další prodeje i upevňovat vztah zákazníka k vašemu e-shopu. ... více »

Jak optimalizovat obrázky na e-shopu (02.07.2020)

Optimalizace obrázků je důležitá pro většinu webů. Zvláště pak pro e-shopy, kterým obrázky pomáhají prodávat. Jak správně optimalizovat, aby produktové fotografie na vašem e-shopu od Shoptetu byly dohledatelné ve vyhledávačích a zaujaly zákazníky? Toho, co byste měli pro nárůst návštěvnosti z Image… ... více »

COVID-19 a kredit zdarma do Google Ads pro malé a střední podniky (25.06.2020)

Speciální program Google Ads je nově spuštěn a to s platností až do 1. července. Aplikovat jej bude Google na všechny způsobilé účty klientů a kredity slouží na pokrytí budoucích výdajů. Máte na kredity zdarma nárok? A v jaké výši?  ... více »

24. června. Den daňové svobody roku 2020! (24.06.2020)

Dnem daňové svobody se rozumí pomyslný milník v kalendářním roce. Ten dělí rok na část, kdy vyděláváte na stát a pokrytí jeho rozpočtu. Právě dnem daňově svobody se ale vše mění. Přestáváte vydělávat pro stát a začínáte vydělávat sami pro sebe. Více informací o letošním dni daňové svobody zjistíte v… ... více »

Klíčové kompetence pro výkon pozice e-commerce manažera (22.06.2020)

Retailisty, kteří chtějí vstoupit do onlinu, čekají dvě zásadní výzvy. Zaprvé najít vhodného technologického partnera. A zadruhé najmout e-commerce manažera, který je provede celou digitální transformací a pomůže nastavit a řídit online obchodní procesy. Na českém trhu se bohužel vyskytuje pouze hrstka… ... více »

Proč jsou některá marketingová videa úspěšnější (22.06.2020)

Jednou vidět je lepší než stokrát slyšet. Tuto skutečnost si v současné době uvědomuje stále více firem, které natáčí vlastní vysoce kvalitní videa, aby tak přilákaly nové zákazníky. Lidé totiž čím dál tím častěji dávají přednost sledování videa před čtením textu. Podle průzkumů sleduje denně online… ... více »

Omnichannel strategie – principy a benefity (18.06.2020)

Prostředí e-commerce se stejně jako potřeby a chování dnešního zákazníka velmi rychle mění. Obchodní strategie zaměřené na jeden kanál (singlechannel) či více nepropojených kanálů (multichannel) již nejsou perspektivní. Současnost a budoucnost maloobchodu patří omnichannelu, tedy synergii a integraci… ... více »

Kde vzít vhodné produktové fotky na e-shop (17.06.2020)

Lidé na internetu často nakupují pouze očima. A to je důvod, proč kvalitní produktové fotky na e-shopu hrají tak důležitou roli. Díky nim upoutáte pozornost a získáte větší šanci, že si od vás internetoví uživatelé něco koupí. Kde ale takové fotografie sehnat? A jak je to s legislativou?  ... více »

Infografika: Jak si vedou e-shopy v době koronavirové - květen 2020 (15.06.2020)

Květen je za námi a s ním i postupné rozvolňování vládních opatření spojených s pandemií COVID-19. Jak se tyto změny projevily v e-commerce? A jak se změnily obraty e-shopů, které běží na platformě oXyShopu za květen 2020 vs. 2019 v jednotlivých kategoriích? Podívejte se na naši květnovou infografiku. ... více »

Jak psát kvalitní SEO popisky produktů a kategorií na e-shopu (09.06.2020)

Máte vlastní e-shop a přemýšlíte nad způsoby, jak získat větší návštěvnost? Zaměřte se na oblast SEO. Kvalitně napsané popisky produktů a kategorií v souladu se SEO principy vám pomohou vyšvihnout organickou návštěvnost nahoru. Přečtěte si, proč je SEO důležité a jak napsat text, který zaujme nejen… ... více »

Zalistujte produkty v Google Nákupech zdarma (02.06.2020)

Pro nakupování je web nekonečným zdrojem nápadů. Najít inspiraci, porovnat všechny možnosti a získat nejlepší nabídky může dát zabrat. Google nově nabízí inzerentům možnost propagace produktů zdarma a to přes známou službu Google Merchant Center. Na „frontendu“ dojde k rozšíření této iniciativy až později… ... více »

Co je to CSS program a jak vám pomůže v Google Shopping Ads (28.05.2020)

Google nákupy představují pro řadu e-shopů vysoce efektivní způsob inzerce. Nyní jsou pro řadu inzerentů ještě přístupnější. Google v reakci na pokutu od Evropské komise zpřístupnil Comparison Shopping Services (CSS) programy i pro Českou republiku. Díky nim můžete v produktových kampaních na Googlu… ... více »

Jak měřit úspěch omnichannel strategie (28.05.2020)

Omnichannel je obchodní strategie, která předpokládá, že všechny prodejní kanály jsou v každé fázi prodeje vzájemně propojeny. Cílem je zkvalitnění zákaznického zážitku. Tento nový přístup k obchodnímu procesu vyžaduje, aby maloobchodníci změnili způsob, jakým měří svůj výkon. Zejména proto, že by se… ... více »

Daň z příjmu právnických osob a jak na ní úšetřit (26.05.2020)

V Česku máme čtvrté nejsložitější korporátní daně v Evropské unii. Celosvětově si podle Indexu daňové složitosti vedeme hůře než například Bangladéš. Jak se v českém daňovém systému orientovat a kde najít úsporu? ... více »