Novinky a aktuality

Daňová kontrola v praxi. Jak ji přežít s chladnou hlavou? (01.10.2018)

Někoho nepotká ani jednou za desetiletí, jinému chodí kontroly z finančního úřadu pravidelně. Jak daňovou kontrolu zvládnout v klidu? Jaká práva a povinnosti nám zákon ukládá a co si k nám správce daně může a nemůže dovolit? Přepadení se nekoná Daňová kontrola je zahájena až prvním faktickým úkonem… ... více »

Jak reagovat na feedback od zákazníků (14.09.2018)

Co nevidět začne nejdůležitější prodejní období, připravili jsme pro vás sumář, jak reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků. Na pozitivní hodnocení, děkovné e-maily nebo posty na sociálních sítích se odpovídá snadno, s úsměvem na rtech a skvělým pocitem za dobře vykonanou práci. ... více »

Jak začít podnikat a prodávat přes e-shop? (11.09.2018)

Co všechno musíte zařídit, abyste mohli začít podnikat a založit si e-shop? Rozhodně si zřídit živnostenský list a začít platit zálohy na sociální a zdravotní pojištění. Je toho ale mnohem víc, pojďme se na to podívat. Živnost, pojištění a DPH K většině podnikatelských činností potřebujete živnostenský… ... více »

7 aktivit pro rekordní vánoční sezónu vašeho eshopu (07.09.2018)

Vánoční nákupní horečka začíná na přelomu října a listopadu. Je nejvyšší čas připravit svůj eshop do nejlepší kondice. Přinášíme 7 nejdůležitějších doporučení, která pomohou vašemu eshopu trhat nákupní rekordy. ... více »

10 kroků, jak pohřbít svůj e-shop (07.09.2018)

Všude na internetu najdete mraky článků s tipy, jak vyladit svůj e-shop k dokonalosti. My jsme to vzali z opačné strany a dali dohromady kroky, díky kterým svůj e-shop zaručeně pohřbíte. Je to takový opak naší Shoptet školky, kde se naučíte všechno, co potřebujete znát pro přípravu a nastavení e-shopu.… ... více »

Proč vůbec spolupracovat s blogery (03.09.2018)

Proč vůbec spolupracovat s blogery? Přesně taková je první otázka, když některému z klientů poprvé navrhnete spolupráci s blogery. Pak následuje: „Kolik to bude stát?” Někteří marketéři se nechají odradit, a než, aby klientovi vysvětlili, co všechno může z takové spolupráce získat, radši to vzdají.… ... více »

Nejčastější chyby v PPC v roce 2018 (29.08.2018)

Spousta obsahu online, kvalitní videa i desítky konferencí a školení. Přesto se v PPC kampaních pořád opakují ty samé chyby. V Shoptetu jsme si řekli dost a nabídli klientům možnost auditu zdarma s cílem zmapovat nejčastější problémy. Prošli jsme za vás víc než 60 účtů. Tady jsou výsledky a naše doporučení.… ... více »

2 kroky proti ztrátě konverzí v Google Ads (28.08.2018)

Google Ads, tedy ještě nedávno AdWords, v posledních dnech apeluje na aktualizaci jejich měřícího kódu. Možná i vám přišel e-mail s upozorněním, že musíte kódy aktualizovat, abyste nepřišli o konverze. Proč hrozí ztráta konverzí, jak jí můžete předejít a co chystáme na Shoptetu? Apel od Google souvisí… ... více »

Nejčastější chyby na zákaznické péči – kontakt (22.08.2018)

Protože správná komunikace je základ úspěšného e-shopu, připravili jsme společně se SupportBoxem, tedy Máriem a Katkou, seriál o komunikaci mezi e-shopy a zákazníky. Dozvíte se v něm například jakým stylem komunikovat, jaké jsou nejčastější chyby, jak si připravit krizový scénář nebo jak zákaznickou… ... více »

Nejčastější chyby v zákaznické péči – kontakt (22.08.2018)

Správná komunikace je základem úspěšného e-shopu. Právě proto jsme pro vás připravili společně se SupportBoxem, tedy Máriem a Katkou, seriál o komunikaci mezi e-shopy a zákazníky. Dozvíte se v něm například to, jakým stylem komunikovat, jaké jsou nejčastější chyby, jak si připravit krizový scénář nebo… ... více »

Přibližte vaše produkty zákazníkům díky 360° fotografiím (10.08.2018)

Dopřejte svým zákazníkům pohodlné nákupy, které je motivují se na váš e-shop opakovaně vracet. Novinkou pro rozvoj vašeho e-shopu jsou 360° fotografie, které odprezentují produkty inovativně, profesionálně a zpříjemní tak zákazníkům nákup na vašem e-shopu. V online nakupování více než kdekoliv jinde… ... více »

6 tipů na úspěšný Instagram (07.08.2018)

Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítích. Oproti Facebooku funguje trochu jinak a zakládá si především na své vizuální stránce a své jednoduchosti. Na této soc. síti působí už více jak 1 miliarda aktivních lidí, a proto jí také firmy milují jako marketingový nástroj. A proč si… ... více »

Google Signals v Google Analytics (02.08.2018)

Někomu dřív, někomu později. Ale co nevidět se všem v Analytics zobrazí možnost aktivovat si Google Signals (Signály Google). Přečtete si, co vám tahle volba přinese a jestli to stojí za to, nebo se máte spíš bát. Google signály jsou nová funkce, kterou najdete postupně všichni ve svých Google Analytics.… ... více »

Zvyšte svůj obrat díky akci Letní dny dopravy zdarma (31.07.2018)

Chcete i v letních měsících podpořit návštěvnost zákazníků na vašem eshopu? Zapojte se do novinky od Heureky, která přichystala Dny dopravy zdarma v letní variantě! Účastí na pravidelných Dnech dopravy zdarma si nejen zvýšíte obrat, ale je to také výborný způsob, jak získat více objednávek od vašich… ... více »

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop (30.07.2018)

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít?… ... více »