Novinky a aktuality

Zvyšte svůj obrat díky akci Letní dny dopravy zdarma (31.07.2018)

Chcete i v letních měsících podpořit návštěvnost zákazníků na vašem eshopu? Zapojte se do novinky od Heureky, která přichystala Dny dopravy zdarma v letní variantě! Účastí na pravidelných Dnech dopravy zdarma si nejen zvýšíte obrat, ale je to také výborný způsob, jak získat více objednávek od vašich… ... více »

YouTube videa – využijte je pro svůj e-shop (30.07.2018)

Na YouTube se bavíme, posloucháme hudbu, sledujeme YouTubery nebo live streamy, vzděláváme se… Lidé ho navíc čím dál častěji používají i pro vyhledávání nejrůznějších věcí, dnes už na něm totiž najdete skoro všechno. Ne nadarmo je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě. Jak toho využít?… ... více »

Nultá pozice na Googlu (25.07.2018)

Být první na Googlu již nestačí. SEO budoucnosti je nultá pozice ve vyhledávačích. Poskytuje odpovědi na otázky typu kolik?, jak?, kdo je?, kdy? apod. Základem je relevantní obsah, se kterým se můžete dostat i na Wikipedii. ... více »

Není záruka jako záruka. 4 pojmy, které byste měli znát (24.07.2018)

„Tobě se to pokazilo? A máš to ještě v záruce?“ Pojem záruka získal díky novému občanskému zákoníku trochu jiný význam, než na který jsme byli zvyklí. Věděli jste, že spousta z nás ho kvůli tomu používá nesprávně? Pojďme se podívat na to, s jakými druhy „záruk“ teď zákon pracuje a co obnášejí. ... více »

Vyhněte se nekalým praktikám v reklamě. Nemusí se vám vyplatit. (15.07.2018)

Se souslovím nekalá soutěž jste se už určitě někdy setkali. Co to ale vlastně znamená a jak poznáme, že se o nekalou soutěž jedná? A proč je úzce spojena právě s reklamou? Pojďme se na to podívat detailně. Nekalé praktiky v hospodářské soutěži nejsou nic neobvyklého. ... více »

Německo a jeho „Servicewüste“ (10.07.2018)

Je zákaznický servis v Německu opravdu pouští? Jak to vidí zákazníci 30 let poté, co vznikl tento termín? O tom, jaký je německý zákazník a jak si představuje seriózní jednání, se rozepsala marketingová agentura eVisions, která se specializuje na německý trh. V 90. letech vznikl v Německu termín „Servicewüste“,… ... více »

Dárek zdarma? 7 rad, jak pracovat s dárky a s očekáváním zákazníka (06.07.2018)

Určitě to znáte. Jako Češi jsme pověstní tím, jak pozitivně reagujeme na slovíčko zdarma. Dárky k nákupu zdarma zvyšují pravděpodobnost, že u vás zákazník nakoupí. Pokud si zákazník vybírá konkrétní produkt na zbožovém srovnávači, u stejné nebo podobné ceny za zboží je často tím rozhodujícím faktorem… ... více »

Instagram, jako nástroj pro reklamu (18.06.2018)

Sociální síť, která je zaměřená na fotografie a videa. Funguje na principu vkládání atraktivního obsahu Vaší firmy. Co aktuálně propagujete, vytváříte. Snahou je zaujmout sledujícího zajímavým obsahem. ... více »

Influenceři na Instragramu (06.06.2018)

Pokud jste nový e-shop, tak je budování povědomí o vaší značce jednou z hlavních priorit. Doba se neustále mění, a stejně tak se mění způsob, jak dělat dobrý marketing. Mezi nové trendy zajisté patří spolupráce s influencery. Ti jsou tu sice už desítky let, ovšem s nástupem nové generace a sociálních… ... více »

SMSMidlet se mění na BulkGate (21.05.2018)

SMS portál SMSMidlet, který mnozí z vás využívají ve svých e-shopech, nyní mění podobu. Starý portál již dosluhuje, a proto mění nejen svůj název, ale také způsob implementace. K 25. květnu tohoto roku dojde ke kompletnímu přechodu na nový portál. Nový portál, který nahradí současný SMSMidlet.com se… ... více »

GDPR v eshopech na míru (11.05.2018)

GDPR, neboli General Data Protection Regulation, je nové nařízení EU, které má chránit osobní údaje všech občanů EU a pomoci zabránit jejich zneužití. Jelikož se jedná o nařízení, není pro jeho platnost potřeba přijímat další legislativní úpravy jednotlivými členskými státy EU a začíná platit v den… ... více »

GDPR nejen pro e-shopy (07.05.2018)

Připravili jsme pro vás obsáhlý článek, který vás seznámí s mýty kolem GDPR a přesnými kroky, které je nutné na straně majitele e-shopu řešit. ... více »

Google Analytics – nenechte si smazat svá data (04.05.2018)

V posledních dnech se v Google Analytics a na dalších službách Google objevily spousty souhlasů a nastavení, které souvisí s GDPR. Stejně tak ale i další, které se této směrnice netýkají. Pojďme se bez stresu podívat, co přesně nastavují a co a jak “odklikat”. ... více »

Responzivní design (03.05.2018)

V dnešní době se čím dál více využívají mobilní telefony jako nástroje pro nákup na e-shopech či k prohlížení webových stránek. S tím souvisí i responzivní design, který je velice důležitý pro lepší orientaci na menších obrazovkách. ... více »

Mobilní kontakt jako jeden z nejdůležitějších nástrojů v B2B (03.05.2018)

Mobilní kontakt je důležitou a v dnešní době opravdu podstatnou součástí nákupního procesu. Je to základní prvek v B2B světě. ... více »