Novinky a aktuality

Jak na e-shopu ověřovat věk zákazníků skrze MojeID (29.06.2021)

Prodáváte na vašem e-shopu alkohol, tabákové výrobky nebo třeba erotické pomůcky? A řešíte ověření věku u zákazníků? Pojďme se podívat, jak realizovat online autentizaci plnoletosti díky službě MojeID. ... více »

Jak se vyvarovat nejčastějších chyb v PPC kampaních (24.06.2021)

Jedním z nejefektivnějších kanálů, které vám umožní dostat na váš web platící zákazníky, je PPC reklama. Bohužel však hodně obchodníků dělá stále stejné chyby, které ve finále vedou k tomu, že se jim PPC kampaně nevyplácí. Přitom však stačí málo –⁠ většina chyb, kterých se tito inzerenti dopouštějí,… ... více »

Nejčastější chyby, které snižují efektivitu PPC reklamy (24.06.2021)

PPC reklama může být jedním z nejefektivnějších způsobů, jak propagovat váš byznys a přivést na vaše stránky více zákazníků. Bohužel se však mnoho majitelů stránek, kteří PPC reklamu používají, dopouští stále stejných chyb, které jejich úsilí poškozují. Je to škoda, protože většinou jde o chyby, které… ... více »

Jak si jako B2C, B2B či výrobní firma vybrat IT systém, abyste to za 4 roky nemuseli dělat znovu? (21.06.2021)

Koronavirus urychlil disrupci dodavatelsko-odběratelských řetězců. Přežijí silnější, kteří se dokáží rychle přizpůsobit. Vysoká míra adaptability však vyžaduje schopnost změny rychle doručit k zákazníkům, a tudíž i rychlé úpravy ve vašich IT systémech. Co dnešní kotrmelce na trhu znamenají pro budoucnost… ... více »

9 kroků pro úspěšnou expanzi e-shopu a získání zákazníků na zahraničním trhu (18.06.2021)

Vlastníte e-shop, který v Česku vykazuje tendenci dlouhodobého růstu? Uvažujete nad tím, zda vstoupit na zahraniční trh a začít vydělávat i v zahraničí? Přemýšlíte, jak v zahraničí získat zákazníky? Jak připravit e-shop pro vstup na zahraniční trh a co vše taková expanze obnáší, se dočtete v tomto článku. ... více »

Smart personalizace: e-shopům může zvýšit obraty až o třetinu (15.06.2021)

Představte si kamenný obchod s ochotným prodavačem, který je připravený poradit zákazníkovi s nákupem. Aniž by ho jakkoliv manipuloval, nabídne mu v danou chvíli přesně to, co chtěl – případně i něco potřebného navíc. Stejnou situaci teď překlopte do online prostředí: zákazník zůstává, pružného prodavače… ... více »

Bidding v kostce, 2. díl: Jak na manuální a automatický bidding? (11.06.2021)

Na srovnávačích se uplatňuje více přístupů k bidování. Jak se v nich vyznat? Je pro vás lepší zvolit manuální bidding, nebo využít chytré nástroje pro automatický bidding? Pojďme se podívat blíže na výhody i nevýhody těchto možností. ... více »

Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC (09.06.2021)

PPC reklama je jedním z nejefektivnějších nástrojů, jak přivést na váš web relevantní uživatele. Je také v porovnání s jiným nástroji velice levná. Pokud ale v jejím nastavení, nebo optimalizaci uděláte chybu, pak se může stát černou dírou na vaše peníze. Důkladnou kontrolou vašich kampaní můžete odhalit… ... více »

Průzkum trhu je pro začínající e-shopy klíčem k úspěchu (07.06.2021)

Dnešní doba e-shopům přeje. Čím dál více lidí nakupuje online, pandemie tento trend navíc urychlila. Pokud také plánujete založit e-shop, věnujte dostatečný čas analýzám a plánování. Se zmapováním situace na trhu vám pomůže průzkum trhu v online prostředí. Jak na něj? ... více »

Režim OSS usnadní e-shopům plnit nová pravidla pro odvod DPH (03.06.2021)

V souvislosti s povinností sladit český zákon o DPH s unijními pravidly dochází od 1. července 2021 k významným změnám v oblasti vykazování a odvodu DPH. Úpravy postihnou především poskytovatele e-commerce, provozovatele e-shopů a elektronických rozhraní. V článku se zaměříme na režim jednoho správního… ... více »

Prodej e-shopu v praxi: Na co si dát pozor? (31.05.2021)

Možná jste došli do stavu, kdy vám stávající e-shop nedělá radost tak jako dřív. Někdy ale není třeba definitivně skončit, fungující projekt si totiž může lehce najít nového majitele. Prodej e-shopu se dá realizovat hned několika způsoby. My vám dnes představíme ty nejjednodušší.  ... více »

10 nejčastějších chyb na českých e-shopech (31.05.2021)

Na českém trhu existuje téměř 50 000 e-shopů. A valná většina z nich obsahuje chyby, které e-shopaře stojí peníze i zákazníky. Víte, jaké z nich patří mezi ty nejčastější? A co dělat pro to, abyste se jim vyhnuli? Připravili jsme si pro vás vzorové příklady a 10 tipů, jak je rychle spravit. ... více »

Bidding v kostce, 1. díl: Úvod do bidování na zbožových srovnávačích (28.05.2021)

Tápete v tom, zda je pro váš e-shop bidování na srovnávačích vhodné? A co to vlastně bidování neboli bidding přesně je? V tomto článku jsem pro vás připravila ty nejpodstatnější informace o biddingu na zbožových srovnávačích. Co je to bidding? Jde o nastavování ceny prokliku (CPC) ze zbožového srovnávače… ... více »

Co všechno potřebujete vědět, když zvažujete outsourcing skladu? (27.05.2021)

V posledních letech se oblast e-commerce rozvíjí stále rychleji a pozvolna se mění způsob uvažování zákazníků i trendy v oblasti logistiky. Jedním z takových trendů je i samotné provozování vlastního skladu. Pokud vlastníte e-shop a skladovou logistiku řešíte svépomocí, určitě jste se už někdy setkali… ... více »

Google připravil dva nové nástroje, které vám pomohou při zahraniční expanzi (26.05.2021)

Zahraniční expanze se stává tématem číslo jedna pro stále více e-shopů. Důvody jsou zřejmé. Karty v tuzemsku jsou do jisté míry rozdány a potenciál za hranicemi je pro mnoho internetových obchodníků obrovský. Jak ale s expanzí začít? Nové nástroje od Googlu vám s tím pomohou.  ... více »