Novinky a aktuality

9 tipů, jak dostat zboží k zákazníkům, když dopravci kolabují (02.12.2020)

Předvánoční čas je pro všechny obchodníky nejnáročnějším obdobím v roce. Kvůli protiepidemiologickým opatřením se letos těžiště nákupů přesunulo de facto zcela do online prostředí. Počty online objednávek skokově vyrostly a i přes mnohdy omezené reklamní kampaně neustále rostou. E-commerce hráči, kteří… ... více »

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce (23.11.2020)

Pro mnoho lidí může být výroba vlastní kosmetiky splněným snem. Aby ne, míchat kvalitní suroviny a přidávat rozmanité vůně může být uspokojující a tvořivá práce. Pokud do toho ale chcete skočit se vším všudy a začít své výtvory prodávat, nevyhnete se formalitám. Certifikace kosmetiky je jednou z nich. ... více »

Konsolidace e-commerce trhu zasáhne i agentury vyvíjející e‑shopy na míru (12.11.2020)

O konsolidaci české e-commerce se mluví již dlouho. Avšak teprve teď, v době, kdy je počet online zákazníků díky covidu téměř na vrcholu a nejdůležitějším kritériem pro výběr e-shopu začíná být důvěryhodnost, je toto téma nejaktuálnější. Ruku v ruce s konsolidací mezi e-shopy musí logicky dojít ke změnám… ... více »

Velké srovnání platebních bran 2020 (20.10.2020)

Zakládáte vlastní e-shop a přišel na řadu výběr platební brány, nebo snad přemýšlíte, jestli by vám jiný poskytovatel nenabídl lepší podmínky? Právě pro vás je připraveno srovnání nejznámějších platebních bran na českém trhu. Ve srovnání jsou zahrnuty platební brány ComGate, PayU, GoPay, ThePay, Pays,… ... více »

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku? (15.10.2020)

Když si jdete do oblíbené drogerie koupit krém nebo sprchový gel, kromě názvu, složení a data spotřeby obvykle další informace na etiketě nehledáte. Etiketa kosmetického výrobku ale musí obsahovat mnohem více informací. Své o tom ví výrobci, kterým tvorba etikety pro každý výrobek zabere i několik hodin.… ... více »

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop (01.10.2020)

Dnes nestačí získat odkazy někde v patičce neznámého webu, dávno mrtvého katalogu, nebo někde v komentářích na blogu. Navždy také odzvonilo získávání zpětných odkazů pomocí různých robotů, odkazových farem a jiným "black hat" technikám. K posuzování kvality odkazů používají vyhledávače principů umělé… ... více »

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka? (30.09.2020)

Pro prodejce výrobků či poskytovatele služeb platí řada pravidel a povinností, které jsou stanoveny mnoha zákony. Zdánlivě vágní pojem “informační povinnost prodejce”, který zakotvuje zákon o ochraně spotřebitele, v sobě však skrývá spoustu méně i více důležitých povinností, o kterých je dobré vědět.… ... více »

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu (23.09.2020)

Určitě znáte ten pocit, kdy zákazník přijde na váš e-shop, vloží produkt do košíku, ale z nějakého důvodu již nákup nedokončí. Proč tomu tak je? A co s tím můžete dělat? ... více »

E-mail marketing pro e-shopy –⁠ aby vaše maily nekončily v koši (22.09.2020)

Jak zajistit, aby vaše zpráva nezanikla v záplavě dalších e-mailů, které se denně načítají v doručené poště vašich potenciálních zákazníků? Zde je několik způsobů, jak vylepšit e-mailový marketing pro elektronický obchod a zajistit, aby vaše zprávy byly nepřehlédnutelné. ... více »

Headless e-commerce a výhody, které přináší (14.09.2020)

E-commerce technologie se v posledních letech dynamicky vyvíjí a mění. Skoro se dá říci “bezhlavě”. Především se e-commerce platformy staly jedním z elementů e-commerce infrastruktury vedle ERP, PIM, CRM a storefront systémů. V současnosti se často hovoří o tzv. headless e-commerce, proto se v článku… ... více »

Co musí obsahovat etiketa potravinového výrobku? (09.09.2020)

Chystáte se v e-shopu prodávat potraviny vlastní výroby? Pak vás rozhodně nemine příprava etiket. I když to nevypadá jako žádná věda, ve skutečnosti obsah etiket potravinových výrobků upravuje 46stránkové nařízení Evropského parlamentu. Co vše musí etiketa obsahovat? ... více »

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu (02.09.2020)

Provozujete-li e-commerce byznys několik let, můžete dosáhnout bodu, kdy je další dynamický růst velmi obtížný. Výdaje na marketing a placenou reklamu již nepřináší takové výnosy jako dřív. Naštěstí ale stále existují příležitosti, které vám mohou pomoci při rozvoji vašeho podnikání v e-commerce. ... více »

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním (02.09.2020)

Během spuštění e-shopu je potřeba promyslet hodně věcí. Ušetří to v budoucnu spoustu práce, času a starostí. V několika bodech jsme pro vás sepsali krátký checklist obsahující vše, co je potřeba zkontrolovat a nastavit ještě před ostrým spuštěním vašeho e-shopu. Samozřejmě hodně záleží i na vašem sortimentu,… ... více »

E-shoperův průvodce podzimem aneb Jak se připravit na vánoční špičku (01.09.2020)

Vánoční sezóna je pro e-commerce tím nejvýznamnějším obdobím v roce. Podle APEK si minulý rok české e-shopy v posledních týdnech roku rozdělily více než 52 miliard korun. A letos se očekává číslo opět vyšší – částečně k tomu přispěje i změna nákupního chování z posledních měsíců. ... více »

Dárkové poukázky v e-shopu. Na co si dát pozor při jejich vydávání? (26.08.2020)

Dárkové poukázky jsou běžnou součástí nabídky většiny českých e-shopů. Často po nich zákazník sáhne během vybírání dárku pro své blízké, zejména pokud si není jistý, kterým produktem by udělal obdarovanému největší radost. Zdánlivě jednoduchá “kartička”, kterou prodejce zasílá buď poštou, nebo elektronicky… ... více »