Novinky a aktuality

12 důvodů, proč využít služby profesionálního copywritera (24.05.2022)

Copywriting není hobby ani doplňková profese. Je pevnou součástí úspěšného podnikání. Jaké důvody by vás měly vést k tomu, abyste s profesionálním copywriterem spolupracovali? Uvidíte, že se vám to vyplatí! Pokud začínáte s podnikáním, posouváte byznys nebo přijímáte nové lidi, potřebujete se obklopit… ... více »

Budování značky, nebo investovat do výkonu? 4 kroky, jak na digitální strategii (19.05.2022)

Strategie digitálních kampaní pro e-shop je složitá věc. Mnoho e-shopů má jen výkonnostní kampaně, stále mění témata komunikace, každý banner je jako od jiné značky a nevytváří v očích zákazníka žádnou přidanou hodnotu, jen prodává produkty, které prodávají i jiní. Strategie ale musí jasně definovat… ... více »

Může začít podnikat každý? Jasně! (12.05.2022)

Chce to jen dobrý nápad. I když by se mohlo zdát, že nemůžeme přijít s ničím novým, tak to není pravda. Už dávno neplatí, že dodavatelé produktů a služeb musí mít co nejširší záběr.  Nemusíme mít širokou a komplexní nabídku, abychom se na trhu nějak protlačili. Podnikatel může využít jen mikrosegment… ... více »

Jak komunikovat se svými zákazníky na sociálních sítích? (27.04.2022)

Autenticky, pravdivě, pravidelně a zajímavě! Dnes už asi žádný podnikatel nepochybuje o tom, že komunikace na sociálních sítích je nutná. Každá firma chce lajky, sdílení svého obsahu a budování značky. A sociální sítě jsou skvělým prostředkem, jak se dostat k zákazníkovi a budovat si s ním vztah. ... více »

Proč mít v e-shopu procesy? Ušetříte peníze i čas (20.04.2022)

Když přijímáte zboží na sklad. Když zboží vkládáte do e-shopu. Když balíte objednávku. Když vyřizujete reklamaci. Procesy jsou všude kolem vás. Už ve vašem e-shopu existují. Otázka je, jak dobře fungují. Naučíme vás být ještě efektivnější! Procesy a procesní řízení nejsou sprostá slova ani to není atomová… ... více »

Koupě e-shopu: Kdy a proč se vyplatí koupit zaběhnutý e-shop a jak se nenechat oklamat? (07.04.2022)

Máte zájem o provozování e-shopu, ale rádi byste sáhli po již existujícím a rovnou se do něj vrhli? Řešením je koupě existujícího e-shopu, což může být zajímavá zkratka, jak se vrhnout do online podnikání. Zjistěte, proč se vyplatí pořídit si e-shop a na co si při tom dát pozor. Pokud jste si prohlíželi… ... více »

Heureka hlásí až 90 % úspěšnost XML feedů Upgates při párování produktů (06.04.2022)

Na zkratku XML dříve či později nejspíše narazí každý majitel e-shopu. Jedná se o datový soubor, který obsahuje klíčové informace nejen o produktech internetového obchodu. Je nezbytný především k efektivnímu propojení vašeho e-shopu s dalšími nástroji. Typicky se zbožovými srovnávači. Tedy také s Heurekou.… ... více »

Jak poznat své konkurenční výhody? (24.03.2022)

Konkurenční výhodu máte, pokud dokážete uspokojit potřeby zákazníků lépe než konkurenti (ha!) nebo stejně, ale levněji. Jak tedy na to, aby pro zákazníka byly vaše konkurenční výhody významné a vnímané, a pro vás ziskové a udržitelné? Konkurenční výhoda je trošku jako kouzelná fazole. Legenda praví,… ... více »

Jak na obchodní podmínky e-shopu při expanzi do zahraničí? (15.03.2022)

Máte e-shop a chcete prodávat na zahraničním trhu? Nezapomeňte si pohlídat své obchodní podmínky, které, stejně jako SEO překlad a lokalizace webu, tvoří základ úspěšného vstupu na další trh. ... více »

Jak na UTM parametry na Facebooku? (10.03.2022)

Ve facebookové komunikaci je třeba se věnovat jak placené reklamě, tak i tvorbě organických příspěvků. Veškerou svou komunikaci na sociálních sítích můžete využívat k propagaci své firmy nebo výrobků, k budování opravdového vztahu se svými fanoušky, ale také rozšiřování povědomí a přivádění nových potenciálních… ... více »

Jak vyladit produktové stránky k dokonalosti (04.03.2022)

Produktová stránka je jeden z nejdůležitějších aspektů vašeho e-shopu. Proč? Protože musíme pracovat s tím, že člověk „nakupuje očima“ a je tedy nezbytné, aby byla vyladěna k dokonalosti a potencionální zákazník tak neměl důvod odejít jen kvůli tomu, že nenašel všechny potřebné informace. Jak vylepšit… ... více »

7 způsobů, jak lidem na e-shopu něco sdělit, aby si toho všimli (03.03.2022)

Pravděpodobně se občas dostáváte do situace, kdy cítíte potřebu svým zákazníkům něco povědět. Máte pro ně nějakou zprávu, nabídku, oznámení, tip, komentář, sdělení, upozornění… Dosud jste si nebyli jistí, kam a jak to ale vyvěsit, aby to měli návštěvníci vašeho online obchodu na očích. Tento článek… ... více »

Technické náležitosti článku: 3 tipy, na co nezapomenout (24.02.2022)

Našli jste ideální téma, vybrali vhodná klíčová slova a napsali článek na váš blog. Gratulujeme! I přesto ale ještě nemáte vyhráno. K tomu, aby se váš článek umísťoval na prvních příčkách ve výsledcích vyhledávání, je nutné myslet také na několik technických záležitostí. ... více »

7 ověřených způsobů propagace e-shopu v zahraničí (24.02.2022)

Spustili jste nový e-shop v zahraničí, ale očekávaná návštěvnost stále nepřichází? To, že máte dobře zpracované SEO překlady a kvalitní zákaznickou podporu ještě automaticky neznamená, že zákazníci přijdou na váš e-shop sami. Abyste se dokázali prosadit v ostré konkurenci, měli byste zapracovat na chytré… ... více »

E-commerce 2022: Technologie, zákazníci, chatboti, AR, AI (01.02.2022)

Počet e-shopů v důsledku pandemie stále roste. A proto není divu, že i v roce 2022 bude důraz kladen především na vyšší konkurenceschopnost. Jak jí docílit? ... více »