Novinky a aktuality

Headless e-commerce a výhody, které přináší (14.09.2020)

E-commerce technologie se v posledních letech dynamicky vyvíjí a mění. Skoro se dá říci “bezhlavě”. Především se e-commerce platformy staly jedním z elementů e-commerce infrastruktury vedle ERP, PIM, CRM a storefront systémů. V současnosti se často hovoří o tzv. headless e-commerce, proto se v článku… ... více »

Co musí obsahovat etiketa potravinového výrobku? (09.09.2020)

Chystáte se v e-shopu prodávat potraviny vlastní výroby? Pak vás rozhodně nemine příprava etiket. I když to nevypadá jako žádná věda, ve skutečnosti obsah etiket potravinových výrobků upravuje 46stránkové nařízení Evropského parlamentu. Co vše musí etiketa obsahovat? ... více »

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu (02.09.2020)

Provozujete-li e-commerce byznys několik let, můžete dosáhnout bodu, kdy je další dynamický růst velmi obtížný. Výdaje na marketing a placenou reklamu již nepřináší takové výnosy jako dřív. Naštěstí ale stále existují příležitosti, které vám mohou pomoci při rozvoji vašeho podnikání v e-commerce. ... více »

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním (02.09.2020)

Během spuštění e-shopu je potřeba promyslet hodně věcí. Ušetří to v budoucnu spoustu práce, času a starostí. V několika bodech jsme pro vás sepsali krátký checklist obsahující vše, co je potřeba zkontrolovat a nastavit ještě před ostrým spuštěním vašeho e-shopu. Samozřejmě hodně záleží i na vašem sortimentu,… ... více »

E-shoperův průvodce podzimem aneb Jak se připravit na vánoční špičku (01.09.2020)

Vánoční sezóna je pro e-commerce tím nejvýznamnějším obdobím v roce. Podle APEK si minulý rok české e-shopy v posledních týdnech roku rozdělily více než 52 miliard korun. A letos se očekává číslo opět vyšší – částečně k tomu přispěje i změna nákupního chování z posledních měsíců. ... více »

Dárkové poukázky v e-shopu. Na co si dát pozor při jejich vydávání? (26.08.2020)

Dárkové poukázky jsou běžnou součástí nabídky většiny českých e-shopů. Často po nich zákazník sáhne během vybírání dárku pro své blízké, zejména pokud si není jistý, kterým produktem by udělal obdarovanému největší radost. Zdánlivě jednoduchá “kartička”, kterou prodejce zasílá buď poštou, nebo elektronicky… ... více »

Jak tvoříme e-shopy na míru v oXyShopu (22.08.2020)

Uvažujete o e-shopu na míru, ale nevíte, jaký je proces tvorby krok za krokem? Jak dlouho vývoj trvá a kolik e-shop na míru stojí? Přečtěte si odpovědi na tyto otázky v rozhovoru s Martinem Sokolem. ... více »

Videa jako nový trend v e-commerce – proč je tvořit a jak na to? (17.08.2020)

Jak pomocí videí rozšířit povědomí o vaší značce, posílit důvěru ve váš brand, zvýšit prodeje a vybudovat si silnou konkurenční výhodu? Inspirujte se 7 typy videí, které fungují u jiných e-shopů. ... více »

Jak na jednoduchou klíčovku bez placených nástrojů? (11.08.2020)

Analýza klíčových slov je důležitým stavebním kamenem při tvorbě e-shopu. Díky ní si můžete vytvořit přehlednou strukturu webu, kvalitní vstupní stránky i základ pro PPC kampaně. Můžete se třeba obrátit na prověřeného SEO specialistu, který má potřebné znalosti, dovednosti a k dispozici placené nástroje.… ... více »

Jak získat zpětné odkazy pro váš e-shop (10.08.2020)

Jedním z nejdůležitějších faktorů, který rozhoduje o umístění stránky ve výsledcích vyhledávání, jsou i v roce 2020 stále zpětné odkazy. Zpětné odkazy jsou hypertextové linky, které vedou z cizích webů na web váš. Jak se s nimi co nejlépe popasovat a zamakat na SEO vašeho e-shopu se dozvíte v článku. ... více »

Musí být v e-shopu vždy uvedeno kontaktní telefonní číslo? (31.07.2020)

Kvalitní zákaznická péče je vizitkou každého e-shopu. Dnešní zákazník již očekává, že jeho objednávky budou vyřizovány svižně, a bude o jejich stavu a doručování neustále informován. V případě naléhavé potřeby objednávku upravit, ale také změnit či stornovat, se vždy hodí mít po ruce telefonní číslo… ... více »

Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu (28.07.2020)

Každý provozovatel e-shopu to jistě zná. Významné procento objednávek končí ve stavu “Nezaplacená”. Důvodem může být třeba nesprávně zadané číslo karty, nepotvrzení platby v internetovém bankovnictví nebo nedostatečný zůstatek na zvoleném účtu plátce. Díky nové funkci platební brány “Restart platby”… ... více »

Jakých SEO chyb se dopouštějí majitelé e-shopů a jak se jich vyvarovat (27.07.2020)

Česko je zemí e-shopů. Je jich zde téměř 50 000 a každý měsíc přibývá v průměru tisíc dalších. V takovéto konkurenci se musí každý obchodník pořádně ohánět, aby svůj obchod dostal do černých čísel. Mnoha z nich v tom brání vcelku jednoduše odstranitelné SEO chyby, které způsobují, že vyhledávače jejich… ... více »

Odkud přichází vaši zákazníci? Aneb velký přehled návštěvnosti našich e-shopů (22.07.2020)

Jednou z nejdůležitějších věcí je pro nás postavit takový e-shop, který bude navštěvovat co nejvíce spokojených zákazníků. Pravidelně proto s našimi klienty řešíme, odkud k nim přichází jejích zákazníci, jak se na e-shopu chovají a kde může být prostor pro zlepšení businessu. Bohužel se ale často setkáváme… ... více »

7 chyb v PPC, které vás mohou přijít draho (21.07.2020)

Reklama s platbou za proklik (PPC) je jednou z nejúčinnějších metod jak dostat na svůj web platící zákazníky. Mnoho obchodníků však stále opakuje chyby, které jim brání využít potenciál tohoto marketingového kanálu naplno.  Přestože vás tyto chyby mohou stát spoustu peněz a často způsobit i neúspěch… ... více »