Novinky a aktuality

Co je to m-commerce gap a jak může ovlivnit vaše podnikání (17.02.2021)

Většina návštěvnosti českých e-shopů je generována přes mobilní telefony. Ačkoliv toto číslo neustále roste, nezvyšuje se množství konverzí provedených skrze mobilní zařízení. Tento fenomén je v západních zemích znám již několik let, říká se mu m-commerce gap. My vám teď přinášíme pár tipů, jak se tomuto… ... více »

Platební metody a platební brány v roce 2021 (15.02.2021)

Přemýšlíte o tom, jaké platební metody v e-shopu nabídnout? Dobírku už spousta Čechů odsouvá na druhou kolej a stále oblíbenější se stává placení kartou. V kurzu jsou i odložené platby. Jaké platební metody a platební brány povedou v roce 2021 a jak si mezi nimi vybrat? ... více »

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? Shrňme si nejdůležitější informace (10.02.2021)

Účinné a efektivní reklamy nejsou dílem múzy, ale promyšlené reklamní strategie, ze které veškerá marketingová komunikace vychází. Jak k tomu správně přistoupit... ... více »

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e-shopu do zahraničí (03.02.2021)

Je vám český trh malý a zvažujete expanzi vašeho e-shopu do zahraničí? Pak asi přemýšlíte nad tím, do které země zamířit. Kvalitní příprava je na místě. Přece nebudete investovat do expanze, když nemáte jasno o tamní konkurenci, tržním potenciálu, velikosti cílové skupiny nebo cenové hladině. Jak tedy… ... více »

Jak českou e-commerce ovlivní nástup tržišť (29.01.2021)

Na zahraničních e-commerce trzích jsou tržiště často dominantními hráči, v Česku se jejich rozvoj naplno rozbíhá až v poslední době. Marketplaces, jež si budují největší tuzemské e-shopy, přitom mají velký potenciál ovlivnit celý ekosystém online nakupování. Největší české e-shopy jako Alza nebo Mall… ... více »

Co musí obsahovat etiketa textilního výrobku? (28.01.2021)

Dnešní článek přijde vhod nejen e-shopařům, kteří se do výroby textilu teprve chystají pouštět, ale i těm, kteří textil nakupují a prodávají. Etiketa textilního výrobku totiž musí obsahovat spoustu informací, bez kterých se zákazník neobejde. A co víc – uvést vše jen na etiketu nestačí. Složení je klíčové. ... více »

Velké srovnání dopravců 2021 (20.01.2021)

Rozjíždíte nový e-shop a přemýšlíte, jaký způsob dopravy svým zákazníkům nabídnete? Nebo vás zajímá, jaké podmínky nabízí jiní dopravci? Dali jsme pro vás dohromady přehledné srovnání nejznámějších dopravců v Česku. Dozvíte se v něm, jaký mají firmy ceník, kolik mají v Česku výdejních míst i zda nabízí… ... více »

E-shop jako identifikovaná osoba: jak je to s reklamou na Facebooku a Google Ads? (19.01.2021)

Identifikovaná osoba. Možná už vás tento pojem nejednou zaujal. Možná tušíte, že jde o nějaké ty trable s daněmi a reklamou na Facebooku nebo Google. Jak to je doopravdy? Týká se vás to? ... více »

Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura? (14.01.2021)

Možná to nejste vy, kdo mačká tlačítko Odeslat. Odpovědnost za šíření spamu – tedy nevyžádaného obchodního sdělení, nesete také, pokud jste odeslání dali zelenou. Jak se k šíření spamu staví zákon a co jako šiřitel musíte zajistit? To se dozvíte v tomto článku. Co je to spam? Spam, neboli nevyžádané… ... více »

E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit? (11.01.2021)

Nevyzvednuté zásilky na dobírku trápí většinu českých e-shopů. Běžně se vrací zhruba 3 % zásilek, ale některé e-shopy hlásí až 10 % z celkového objemu zaslaných balíčků. Jak se bránit proti nevyzvedávačům a jak na tom neprodělat? Pokud zákazník nevyzvedne zásilku na dobírku, poruší tím kupní smlouvu… ... více »

Omnichannel, virtuální realita a sázka na udržitelnost: 10 e-commerce trendů, které byste v roce 2021 neměli minout (05.01.2021)

E-commerce je jako rozjetý vlak, který se nehodlá zastavit. Světová i česká e-commerce rok od roku rapidně stoupá a letošní rok k tomu velkou mírou přispěl. V době, kdy jsme museli ve velkém zůstat doma, se zákazníci z offlinu přesunuli do online prostředí a zůstanou v něm i v příštím roce. A protože… ... více »

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře (04.01.2021)

Každý úspěšný projekt potřebuje nějaký ten řád. Jak na organizaci práce a času, když máte e-shop? V dnešním článku najdete tipy na nástroje, které je dobré znát – ať už ty projektové, nebo ty, které pomohou vylepšit vaši týmovou komunikaci.  Vládnete chaosu nebo chaos vládne vám? Abyste zvládli e-shopovou… ... více »

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí? (15.12.2020)

Dnes vezmeme téma označování zboží trošku z jiného konce. Řeč bude o EAN, tedy o European Article Number. Řekneme si, jestli jsou čárové kódy EAN pro váš byznys důležité a kde se dají pořídít. A pokud je ještě nepoužíváte, vysvětlíme si, proč by se vám mohly hodit. ... více »

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí (10.12.2020)

Uvažujete o expanzi vašeho e-shopu do zahraničí? Pak si jistě lámete hlavu s tím, do které země zamířit, co vše bude nutné zařídit a jak uspět proti tamní konkurenci. Poradíme vám, jaké nástroje a služby se vám při vaší cestě na nové trhy v zahraničí mohou hodit. ... více »

Jak na efektivní analýzu klíčových slov (02.12.2020)

Zatímco se optimalizace pro vyhledávače neustále mění, s tím jak Google updatuje a zdokonaluje svůj algoritmus, jedna součást SEO zůstala po celou dobu poměrně konzistentní: výzkum a analýza klíčových slov. Aby vaše stránky nalezli ti správní návštěvníci, musí vaše texty obsahovat vhodná klíčová slova,… ... více »