Novinky a aktuality
Novinky z Google Marketing Live Keynote 2024 - AI nástroje, vylepšené UI a nové formáty reklam (22.08.2024)
Na Google Marketing Live 2024 byly představeny nové a zajímavé funkce, které zásadně změní způsob, jakým inzerenti spravují své kampaně. Tyto novinky přinášejí řadu vylepšení a inovací, které mohou výrazně ovlivnit výsledky reklamních strategií. ... více »
Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů (19.08.2024)
Spustili jste svůj první e-shop, kampaně běží, ale objednávky nepřicházejí? Pojďme se podívat na nejčastější chyby a také na tipy, jak se s nimi vypořádat. Mohou to být takzvané „zabijáky konverzí“, co vaše potenciální zákazníky odrazuje od dokončení nákupu. Mohou to být nedostatky, které snadno odstraníte. ... více »
Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.? (10.08.2024)
Mám podnikat na IČO, nebo založit s.r.o.? Tuto otázku si klade snad každý začínající podnikatel. Jak se rozhodnout a k čemu přihlédnout? Pojďte se na to podívat očima právníka. ... více »
Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít? (25.07.2024)
V dnešním digitálním světě je výběr správných sociálních sítí pro váš e-shop zásadní. Jak poznat, co je vzhledem k množství dostupných platforem vhodné právě pro vás? ... více »
Jak vylepšit SEO v e-commerce: 8 praktických tipů (11.07.2024)
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je klíčovým faktorem úspěchu každého e-commerce webu. Správná SEO strategie může výrazně zvýšit viditelnost vašeho obchodu ve vyhledávačích, přitáhnout více návštěvníků a zlepšit konverzní poměr. Zde jsou deset praktických tipů, jak efektivně vylepšit SEO vašeho e-commerce… ... více »
AI v zákaznické péči. Na co si dát pozor při použití umělé inteligence (08.07.2024)
Umělá inteligence se v oblasti zákaznické péče využívá stále běžněji. Šetří práci i čas a pomáhá zefektivňovat a automatizovat procesy. Kde všude můžete s AI pracovat a na co si dát pozor? ... více »
Googlu unikla dokumentace, která ukazuje, jak hodnotí webové stránky. Co si z toho odnést pro vlastní SEO? (04.07.2024)
Nedávno došlo k úniku Google dokumentace týkající se jejího vyhledávače, což odhalilo spoustu detailů o tom, jak jejich algoritmy fungují a určují pořadí výsledků vyhledávání. Některá zjištění jsou dost zajímavá. Proto se vyplatí věnovat informacím, které nově vyplynuly na povrch vlkou pozornost. ... více »
Comgate představil nové tarify: nabízejí sazbu poplatků pod 1 % za všechny platební metody (02.07.2024)
Poskytovatel platební brány a platebních terminálů Comgate aktualizoval tarify. Většině obchodníků se hodí tarif Easy s jednou sazbou 0,98 % za všechny platební metody a bez fixních poplatků. U tarifu Profi se snížily sazby u nejpoužívanějších platebních metod. ... více »
Nové tarify Comgate nabízejí sazbu pod 1 % za všechny platební metody (21.06.2024)
Poskytovatel platební brány a platebních terminálů Comgate upravuje tarify. Nový tarif Easy se vyznačuje jednou sazbou 0,98 % za všechny platební metody, zmizely z něj fixní poplatky. U tarifu Profi se snížily sazby u nejpoužívanějších platebních metod. ... více »
E-commerce – v hlavní roli data: Připravte se na konec Universal Analytics a přejděte na GA4 (03.06.2024)
Od 1. července 2024 budou všechny služby v Universal Analytics (UA) zcela nahrazeny službami v Google Analytics 4 (GA4). To znamená, že již nebudete mít přístup k datům a rozhraním Universal Analytics prostřednictvím frontend Google Analytics ani API. ... více »
Definitivní konec UA se blíží: Jak zálohovat svá data (03.06.2024)
Od 1. července 2024 budou všechny služby v Universal Analytics (UA) zcela nahrazeny službami v Google Analytics 4 (GA4). To znamená, že již nebudete mít přístup k datům a rozhraním Universal Analytics prostřednictvím frontend Google Analytics ani API. ... více »
Jak s e-shopem existovat ve světě marketplaců a ještě z toho profitovat? (03.06.2024)
V posledních měsících se o nich mluví hodně. Vtrhly totiž k nám s gigantickými marketingovými rozpočty a chtějí nás, e-commerce velmoc, přimět změnit nákupní zvyklosti. Mluvíme samozřejmě o takzvaných marketplaces, tedy internetových tržištích, či agregátorech nabídek jiných různých prodejců. ... více »
Jak zvýšit míru prokliků (CTR) v PPC reklamách? (29.05.2024)
Míra prokliku (CTR) je klíčová metrika v digitálním marketingu, která udává procento zobrazení reklamy, které vedlo ke kliknutí na ni. Vypočítá se jako poměr počtu prokliků k počtu zobrazení. Jinými slovy, CTR nám říká, kolik lidí z těch, kteří reklamu viděli, s ní dále interagovalo. Mnoho inzerentů… ... více »
7 nejčastějších právních chyb při provozování e-shopu (27.05.2024)
V dnešní digitální době je založení a provozování e-shopu jednodušší než kdy jindy. Přesto se mnoho podnikatelů dříve či později začne potýkat s právními nedostatky. ... více »
Jak budovat důvěru u internetového obchodu: rady pro e-shopaře (09.05.2024)
Internetový obchod je skvělý způsob, jak oslovit široké publikum a prodávat produkty po celém světě. Je ale důležité, abyste si vybudovali důvěru u zákazníků a dodržovali všechny platné zákony. ... více »
Nejnovější hodnocení