Novinky a aktuality
Češi stále více nakupují potraviny na e-shopech (03.03.2023)
Do e-shopu si přijde nakoupit potraviny zhruba 20 % Čechů a každoročně se tento podíl lehce zvyšuje. Letos možná zažijeme ještě větší boom online nakupování potravin, protože rostoucí ceny mění nákupní chování a žene i zaryté odpůrce tohoto způsobu nakupování na internet. Blíží se doba, kdy definitivně… ... více »
Universal Analytics se mění na Google Analytics 4 (03.02.2023)
Pokud používáte analytický nástroj pro měření návštěvnosti webových stránek Google Analytics, dost možná jste už zaznamenali informaci o tom, že se tato služba mění a nově bude dostupná pod názvem Google Analytics 4. V čem se od nynějších Google Universal Analytics liší a co je nutné udělat pro to,… ... více »
Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů? (02.02.2023)
Za pár týdnů, jako každý rok, nastane vrcholné období pro podávání daňového přiznání. Připravili jsme pro vás stručný přehled z pohledu účetní. Přinášíme ty nejdůležitější informace: do kdy je třeba vše podat, na co nezapomenout a kde najít příslušné formuláře. Čím při podávání daňového přiznání začít?… ... více »
Nabídněte zákazníkům více. Češi slyší na dárek zdarma (30.01.2023)
Každý miluje dárky. Marketéři i velké obchodní řetězce to moc dobře vědí a dost často působí na smysly a emoce nakupujících, aby dosáhli svého. Využívat toho můžete také pokud vlastníte či provozujete e-shop. Jak? Motivujte zákazníky k většímu nákupu na vašem e-shopu pomocí dárků za vyšší objednávku. ... více »
Jak na výběr přepravce zboží pro e-shopy? (26.01.2023)
Mezi základní kroky, které předcházejí spuštění e-shopu patří bezesporu kromě výběru platební brány také zajištění správného přepravce. Zboží se zkrátka k zákazníkům musí nějak dostat. Nabídka kurýrních společností je zvláště u nás v regionu centrální evropy velmi bohatá. Služby jednotlivých zásilkových… ... více »
10 profesionálních tipů pro vylepšení vaší PPC reklamy (18.01.2023)
Reklama typu PPC (Pay-per-click) je pro firmy účinným způsobem, jak oslovit cílené publikum a dosáhnout konverzí. PPC reklama zajistí vaší firmě rychlé výsledky, protože vaše reklamy se začnou zobrazovat ve vyhledávačích a dalších PPC platformách již během několika hodin a okamžitě přivádět zákazníky. ... více »
Jaký bude rok 2023 pro české e-shopy? Vsaďte na reklamu, marketing a udržitelnost (04.01.2023)
Podle analytiků bude česká ekonomika v roce 2023 stagnovat. Lze očekávat pokles spotřeby domácností v důsledku vysoké inflace a stále více skloňovaným tématem bude letos recese. Co z toho plyne pro české provozovatelé e-shopů a jaké trendy nás na trhu e-commerce v letošním roce čekají? ... více »
Jaké největší trendy budou provázet e-commerce v roce 2023? (03.01.2023)
Rok 2022 už patří do historie. Naše kalendáře už ukazují letopočet 2023. Jaký vlastně bude? Přesnou odpověď na tuto otázku samozřejmě nikdo nemá. Náš svět se vyvíjí a mění příliš rychle na to, abychom byli schopni přesných předpovědí. Pro každý rok jsou však typické určité trendy, které s předstihem… ... více »
Inventura a účetní závěrka roku. Co si v e-shopu pohlídat? (15.12.2022)
Vánoce a konec roku znamenají pro většinu e-shopů vrchol sezóny, ale také čas na úklid. Máme tím na mysli sklad a s ním spojenou inventuru zásob. Jak si evidenci zjednodušit a co vše sdělit účetní? Seznámíme vás i s novinkami, které s nadcházejícím rokem v oblasti účetnictví a podnikání přicházejí. ... více »
Jak zvýšit prodeje díky reklamě na Facebooku? (14.12.2022)
Rozhovor se specialistkami Online Marketingu nejen o tom, jak pomocí facebookových kampaní dosáhnout co nejvyšších prodejů. ... více »
Co je to výkonnostní marketing a jak z něj profitovat? (13.12.2022)
Definice výkonnostního marketingu není nijak složitá a vychází už se samotného názvu tohoto oboru. Jedná se totiž o marketingové činnosti, které jsou zaměřené na výkon, respektive na nějaký výsledek. Často se také uvádí zaměření na sekundární výkon. Rozhodující proto není například počet zobrazení nebo… ... více »
Co všechno obnáší marketing na sociálních sítích? (24.11.2022)
Sociální sítě jsou pojem, kterému jistě rozumíte. Platí to i s případě, kdy se nepokládáte za marketingové experty. Kromě nástroje, který nám usnadňuje i spojení s blízkými jsou však sociální sítě také jedním z hlavních reklamních a také prodejních kanálů nejedné firmy. A právě proto bychom si potenciálu… ... více »
Quo vadis, e-commerce? (23.11.2022)
Online prodeje čeká doba zpomalení růstu. Během pandemie zaznamenaly nevídaný boost, letošní propad bude spíš krátkodobým výkyvem. Trendy ale ukazují, že „hokejku“, jak e-commerce rostla poslední roky, nahradí střízlivější tempo. I když bude internetový trh stále více penetrovaný, pravděpodobně nedosáhne… ... více »
Změny v legislativě přehledně: co všechno e-shopy čeká? (15.11.2022)
Hojně diskutovaná změna pravidel pro e-shopy měla původně začít platit až na jaře. Poslední měsíce ale vášně trochu utichly. Čeští zákonodárci totiž právní úpravu nestihli schválit. Původně plánovaný termín 28. května tak padl. Nyní se ale implementace evropské směrnice, už stihla získat přezdívku omnibus,… ... více »
5 tipů, jak na e-mailing během vánoční sezony (14.11.2022)
Konec roku znamená pro e-shopaře jediné, je tady hlavní nákupní sezóna. Během vánočních nákupů můžete získat až třetinu svého celoročního obratu. Ve vaší strategii byste neměli zapomínat na e-mailing, který je ideální na podporu sezónních prodejů. ... více »
Nejnovější hodnocení