Novinky a aktuality

Co je to Dropshipping a kdy se vyplatí se do něj pouštět? (04.10.2023)

Dropshipping je jedním z obchodních modelů, se kterými se setkáváme ve světě e-commerce. Jedná se o systém, kdy prodejce nepotřebuje fyzicky skladovat zboží, které nabízí ve svém e-shopu. Naopak funguje tak, že jakmile si zákazník zboží zakoupí, prodejce objedná tento produkt přímo od třetí strany,… ... více »

Jak sledovat výkon svého obchodu na marketplaces (02.10.2023)

Mezi každodenní úkoly prodejce na tržišti patří vyhledávání produktů, zpracování objednávek, korespondence a sledování konkurence. Samotné tržiště můžete být využité k vyhledávání nových produktů, ale neposkytuje údaje například o počtu prodaných kusů a tržbách. Není tedy možné pochopit, zda se produkt… ... více »

Podzim je tu! Ví to i váš e-shop? (29.09.2023)

Podzim je tady a to je ideální čas začít přemýšlet, jak můžete vylepšit svůj e-shop. Sezónní změny v chování spotřebitelů a příležitosti vytvářejí perfektní prostředí pro růst vašeho online obchodu. V tomto článku se podíváme na kroky, které můžete udělat, abyste maximalizovali svůj potenciál v podzimní… ... více »

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší (27.09.2023)

Menší a střední e-shopy mohou lépe konkurovat velkým hráčům díky novému financování. Pomůže s tím Shoptet Boost. Jak tento nový produkt od Shoptetu funguje?  Shoptet vstupuje do nové strategické vertikály financování a v Česku spouští nový produkt Shoptet Boost. Ten nabízí možnost krátkodobého úvěrování… ... více »

Nákup na e-shopu: Jaká potvrzení musíte poskytnout svému zákazníkovi? (22.09.2023)

Asociace pro elektronickou komerci APEK ve spolupráci s právní kanceláří MKA Nosko informuje o třech dokumentech, která je obchodník povinen poskytnout spotřebiteli v souvislosti s kupní smlouvou uzavíranou prostřednictvím e-shopu. ... více »

Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém (18.09.2023)

Možná se domníváte, že k provozování e-shopu vám bohatě postačí tužka a papír, případně MS Excel či jiný tabulkový procesor. Úspěšné podnikání na internetu ale není jen o prodeji zboží. Pokud chcete dlouhodobě dosahovat zisku, musíte především efektivně řídit veškeré finanční procesy. I proto je jedním… ... více »

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků? (15.09.2023)

Pro majitele e-shopů mohou sezónní svátky, jako jsou Vánoce, Velikonoce nebo Den svatého Valentýna, představovat skvělou příležitost pro zvýšení prodejů a získání nových zákazníků. Jak správně nastavit svou marketingovou strategii pro české svátky? ... více »

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat? (13.09.2023)

Outbound marketing je tradiční forma marketingu, ve které organizace komunikuje se svými potenciálními zákazníky. To se obvykle děje prostřednictvím přímým způsobem jako jsou televizní a rozhlasové reklamy, tiskové reklamy, přímé poštovní zásilky, telemarketing a e-mailové kampaně. Tyto způsoby komunikace… ... více »

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě (11.09.2023)

Flash akce nejsou věc, na které postavíte celý byznys, nárazově ale dokážou udělat divy. Stačí se držet pár základních pravidel a vytěžíte z nich maximum. ... více »

Jak na podnikání při zaměstnání? (30.08.2023)

V současné době mnoho lidí touží po nezávislosti a autonomii, kterou může přinést podnikání. Nicméně plnočasové podnikání přináší své výzvy, zejména co se týče financí a rizika. Pro mnoho lidí je proto podnikání při zaměstnání ideální cestou, jak postupně zkoušet své podnikatelské nápady bez nutnosti… ... více »

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku? (23.08.2023)

Vybudování silné značky by mělo být vždy jedním z hlavních cílů nejen online podnikatelů. Právě zvučné jméno doprovázející váš business dokáže přinášet nové zákazníky a udržet si ty stávající. ... více »

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky! (21.08.2023)

Slovensko, srdce Evropy, je více než jen naším východním sousedem. Je to trh plný příležitostí pro e-shopy, které chtějí expandovat. Pokud jste majitel e-shopu a uvažujete o expanzi, Slovensko by mělo být na vrcholu vašeho seznamu. Proč? Pojďme se podívat na několik klíčových důvodů. ... více »

PIM aneb jedno místo vládne všem (16.08.2023)

Konzistentní a přesné informace o produktech v kombinaci s automatizovanou integrací umožňují expanzi prodeje do nových kanálů, rozšíření zákaznické základny a flexibilní reagování na změny trhu. PIM neboli Product Information Management se proto stává čím dál důležitější součástí ekosystému e-commerce… ... více »

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu (15.08.2023)

Naklikat reklamu na Facebooku a Instagramu dnes již není žádná velká věda. Stačí se podívat na pár videí na YouTube a během jednoho večera máte hotovo. Meta Ads Manager (rozhraní, kde vytváříte reklamu na Facebooku a Instagramu) vás totiž velmi dobře navede, a pokud dodržíte alespoň několik základních… ... více »

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit? (14.08.2023)

E-shop, který nemá sociální sítě? To by dnes už nemohlo fungovat. Některé e-shopy stojí z pohledu tržeb na reklamách na sociálních sítích více, jiné méně. Kromě toho ale na sítích musíte tvořit i nějaký ten pravidelný obsah. Líbí se to algoritmům, ale především lidem – vašim zákazníkům, mezi kterými… ... více »