Novinky a aktuality

Nepodceňujte uživatelské recenze. Na jejich základě nakupuje drtivá většina zákazníků (23.08.2021)

Nejrůznější uživatelské recenze nás obklopují doslova na každém kroku. Když si vybíráme, kam půjdeme na večeři, chystáme se do kina na nový film a samozřejmě také během nakupování na internetu. Důležitosti uživatelských recenzí při nakupování na internetu ve svém novém průzkumu potvrzuje také Asociace… ... více »

Omnichannel - kterými kanály vyplout zákazníkům vstříc? (12.08.2021)

S rychlým rozvojem technologií se podnikatelské vody čeří. Možná, že v nastalém zmatku začínají tak trochu chaoticky plavat i vaši zákazníci. Nedovolte konkurenci, aby vám je ulovila. Je třeba jednat strategicky a působit konzistentně. Označte vašim zákazníkům jasně kanály, kterými bezpečně a bez loknutí… ... více »

Jak na email marketing e-shopu? (06.08.2021)

Emailing patří mezi marketingové kanály, které není radno podceňovat. Je sice pravdou, že většina reklamních sdělení, které do schránky dorazí, skončí v hromadných složkách nebo zůstanou neotevřeny. Stále ale platí, že email marketing je efektivní cestou, jak komunikovat se svými zákazníky. Aby vám… ... více »

Jak začít s podnikáním na internetu? 3 konkrétní kroky a dostupné návody, které vám pomohou (05.08.2021)

Vstup do e-commerce znamená především obrovskou příležitost. Nabízí mnoho výhod pro vaše zákazníky a s tím spojený rozvoj vašeho podnikání. Nováčky může od e-commerce odrazovat strach z konkurence, složitost on-line prostředí či neznalost všech nástrojů a možností. Ale pokud postupujete krok za krokem… ... více »

TikTok Čechy baví. Jak získat obří zásah za málo peněz? (03.08.2021)

Krátká zábavná videa, která navíc často působí velmi amatérsky, přesto jsou velice návyková. Nechybí u nich hudba a hashtagy. To je Tik Tok. Za poslední půlrok přibylo v Česku několik stovek tisíc uživatelů této sítě. Stojí tedy za pozornost? A lze využít sílu TikToku pro váš e-shop? ... více »

Jak expandovat do Srbska? (30.07.2021)

Srbsko je jeden z nejpodceňovanějších e-commerce trhů Evropy. Je pravdou, že ve srovnání s ostatními zeměmi patří zdejší online segment mezi ty méně rozvinuté. Zároveň ale není vyloučeno, že vám právě v Srbsku podaří uspět.  ... více »

Omnichannel strategie: Neviditelná síla v e-commerce (29.07.2021)

Trh se v poslední době rychle mění. Omnichannel je přesto přístupem, který s námi bude pravděpodobně ještě dlouho. V marketingu je proto jeho název slyšet čím dál častěji a hlasitěji. Jeden by skoro řekl, že je to marketingové „must have“ každé firmy. Je tomu opravdu tak? Kdy a proč o něm přemýšlet? ... více »

Jak vybrat člověka na zákaznickou péči? (27.07.2021)

Podíváme-li se na typické chyby a přešlapy zákaznické podpory, drtivá většina vychází z naprostého nepochopení druhé strany. Jaké vlastnosti má mít člověk, který pečuje o vaše zákazníky? Zákaznická péče už dávno není opomíjeným oddělením ve firmě, které má za úkol utišit zákazníky a odpinkávat jejich… ... více »

Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru (23.07.2021)

Když se řekne “reklama na sociálních sítích” mnohé nejspíše ihned napadne Facebook. Možná sociální síť, pod kterou spadá také populární Instagram je skutečně s přehledem nejvlivnějším a nejpoužívanějším sociálním médiem u nás. Není ale jediným. Poměrně opomíjenou sociální síti v našich zeměpisných končinách… ... více »

Jak expandovat do Chorvatska? (19.07.2021)

Chorvatsko je pro značnou část Čechů a Slováků synonymem letní dovolené. Co si už ale tak často neuvědomujeme je fakt, že tato země na pomezí střední a jižní Evropy skrývá zajímavý obchodní potenciál. Je pravdou, že Chorvatsko nepatří mezi nejrozvinutější e-commerce trhy. Popravdě se ve světovém žebříčku… ... více »

Chystáte se na dovolenou? Připravte na ni svůj e-shop (15.07.2021)

Léto je tady a spolu s ním i období dovolených a sladkého nicnedělání. Pokud se rozhodnete na pár dní zcela „vypnout“, zjistěte, jak se dá zvládnout provoz e-shopu v dovolenkovém režimu, abyste se zbytečně nepřipravili o tržby a dobrou pověst. ... více »

Doba čínského nákupního šílenství končí. Jste připraveni na nové zákazníky? (08.07.2021)

Z čínských e-shopů míří do Evropy asi 150 milionů drobných zásilek ročně, pětina z toho do Česka. Nyní se dlouholeté výhody pro zahraniční obchodníky narovnávají ve prospěch našich e-shoperů. ... více »

Co je model See Think Do Care a jak vám pomůže při provozování e-shopu? (01.07.2021)

Věnujete se marketingu svého e-shopu svépomocí? Zřejmě jste už narazili na frameworky, které pomáhají při sestavování a vyhodnocování marketingové strategie. Jedním z nich je See Think Do Care, který si nachází uplatnění zejména při online projektech, včetně e-shopů. Jak ho využít a v čem vám pomůže? ... více »

10 nejpalčivějších otázek, když zvažujete služby fulfillment centra (01.07.2021)

Je váš současný sklad na hranici svých kapacit? Trápí vás nedostatek zaměstnanců v sezoně? Potřebujete zefektivnit skladové procesy a přemýšlíte o využívání fulfillment centra? Nejste si ale jisti, jak přesně taková služba funguje? ... více »

Malý ale nadějný trh. Jak expandovat do Slovinska? (29.06.2021)

Slovinsko je jedním z nejmenších trhů Evropy (méně než 2 miliony obyvatel), ale s velkým potenciálem. Jde o zemi, která představuje průnik Balkánu, střední a západní Evropy. Bylo nejvyspělejší republikou bývalé Jugoslávie a také dnes jde o nejbohatší balkánskou zemi. ... více »