Novinky a aktuality
Jak budovat důvěru u internetového obchodu: rady pro e-shopaře (09.05.2024)
Internetový obchod je skvělý způsob, jak oslovit široké publikum a prodávat produkty po celém světě. Je ale důležité, abyste si vybudovali důvěru u zákazníků a dodržovali všechny platné zákony. ... více »
Všeobecné obchodní podmínky pro eshop. Co všechno by měly obsahovat? (22.04.2024)
Tvorbu obchodních podmínek pro eshop si bude užívat jen málokdo. Každý internetový obchod však tento dokument musí na svých stránkách mít. Určitě ale nemáte žádný důvod k obavám. ... více »
Jak provést SEO audit e-shopu (22.04.2024)
V současné vysoké konkurenci, které musí majitelé e-shopů čelit, je velice důležité zajistit, aby se váš e-shop zobrazoval na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání, čímž se zvyšuje jeho viditelnost pro online publikum a generuje se více organické návštěvnosti. K tomu slouží SEO – optimalizace… ... více »
SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat? (18.04.2024)
Nejeden e-shop s omezeným rozpočtem řeší otázku, do které formy propagace webu vynaložit víc prostředků z marketingového rozpočtu. Jak být co nejefektivnější? A je pro vás vhodnější SEO nebo PPC? ... více »
Expanze e-shopu do Finska – země jezer, inovací a digitalizace (15.04.2024)
Zvažujete rozšíření svého e-shopu na nové trhy a zaujalo vás dynamické a inovacemi nabité finské e-commerce prostředí? Se svými technologicky vyspělými a ekologicky uvědomělými spotřebiteli představuje Finsko lákavou příležitost pro podnikatele, kteří chtějí růst. ... více »
4 snadné kroky k responzivnímu e-shopu: praktický průvodce (02.04.2024)
Přečtěte si praktické tipy pro optimalizaci e-shopu pro mobilní zařízení, včetně responzivního designu a rychlého načítání, které pomohou zlepšit zážitek vašich zákazníků a podpořit prodeje. ... více »
Začínáme podnikat při zaměstnání: Proč je e-shop tou pravou volbou (19.03.2024)
V současné době mnoho pracujících hledá možnosti, jak si přivydělat nebo realizovat své podnikatelské nápady a zároveň si zachovat finanční bezpečnost a stabilitu. Tuto jedinečnou příležitost nabízí podnikání při zaměstnání. Nejen že si můžete vyzkoušet podnikání s menším rizikem, ale také můžete aplikovat… ... více »
Jak efektivně řešit chybové stránky 404? (15.03.2024)
V digitálním světě, kde každý klik a každá stránka mají význam, je důležité správně zvládnout chybové stránky 404. Tyto stránky, označované jako „Stránka nenalezena", mohou způsobit frustraci uživatelů a potenciálně škodit vašemu SEO. ... více »
Průvodce srovnávači zboží: Od obecných pojmů po úspěšnou inzerci (14.03.2024)
Ponořte se s námi do světa srovnávačů zboží. V článku vám objasníme, co to přesně porovnávače zboží jsou a prozkoumáme jejich význam pro české a slovenské e-shopy. Odkryjeme zákulisí inzerce na těchto platformách a poskytneme užitečné tipy, jak optimalizovat svou inzerci a dosáhnout úspěchu v konkurenčním… ... více »
Fjordy, inovace a rostoucí e-commerce trh: Připravte svůj e‑shop na expanzi do Norska (13.03.2024)
Malebné fjordy, vysoká životní úroveň, silná ekonomika a technologicky vyspělá populace nabízí jedinečné příležitosti pro expanzi e-shopů do Norska. Jaké jsou klíče k úspěchu na tomto prosperujícím trhu? Jak se přizpůsobit preferencím norských zákazníků a co je důležité vědět o místních platebních metodách… ... více »
Platební brána Comgate nabízí snadnou platbu v mobilním bankovnictví (06.03.2024)
Zákazníků, kteří nakupují online na mobilu místo počítače, je stále více. Platební brána Comgate jim vychází vstříc – jako jediná na českém trhu jim nabízí snadnou platbu bankovním převodem přímo v prostředí aplikace mobilního bankovnictví. ... více »
Trendy ve vyhledávání na Heurece 2023: Vytěžte z dat maximum (23.02.2024)
Chcete-li v konkurenčním světě e-commerce dosáhnout úspěchu, je nezbytné neustále sledovat a analyzovat aktuální vyhledávací trendy. Pojďte se podívat, jak proměnit data z Heureky ve svůj prospěch a zvýšit tak šance na úspěch vašeho online podnikání. ... více »
Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva? (19.02.2024)
Smluvní vztahy s dodavateli a distributory jsou klíčovým prvkem každého úspěšného e-shopu. Správné řízení těchto vztahů může přinést nejen úspory, ale také podporovat rozvoj vašeho byznysu a zvyšovat vaši konkurenceschopnost. ... více »
Jak analyzovat konkurenci v PPC reklamě (12.02.2024)
PPC reklama je jednou z nejpopulárnějších a nejefektivnějších forem online marketingu. PPC znamená pay-per-click, což znamená, že platíte za každé kliknutí na váš inzerát, který se zobrazuje ve vyhledávačích nebo na jiných webech. PPC reklama vám umožňuje rychle a přesně dosáhnout vašeho cílového publika… ... více »
E-shop 2024: Klíčové kroky před spuštěním (07.02.2024)
Vstup do světa e-commerce v roce 2024 je plný nových výzev i příležitostí. Pojďte se podívat na klíčové body, které je nutné znát či udělat ještě před vstupem do světa e-commerce v roce 2024. ... více »
Nejnovější hodnocení