Novinky a aktuality

Jak pracovat s marketingovým rozpočtem v době pandemie (25.03.2020)

Spousta e-shoperů si klade otázku, jak se vyvíjí trh e-commerce, a jaký to má vliv na nákupní chování. Je momentálně doba, kdy lidé nakupují hodně, málo, vůbec nebo stejně? Záleží na tom, jaký má e-shop sortiment? A jak na základě těchto informací správně alokovat marketingový rozpočet? Na to se vám… ... více »

Jak koronavirus ovlivní e-commerce a co by manažeři e-shopů měli vědět? (17.03.2020)

Šíření koronaviru a s ním spojená nařízení vlády výrazně ovlivňují chod celé ekonomiky. Mnoho českých firem se může potýkat se závažnými problémy. Naopak některé internetové obchody zaznamenávají mnohem vyšší poptávku po svých službách. Ta již dokonce překonala rekordní vánoční sezónu z loňského roku.… ... více »

E-shopy úspěšně čelí omezením v rámci boje s koronavirem (16.03.2020)

V minulém roce dosáhl e-commerce trh podílu 13% na celkovém maloobchodním prodeji v Česku. Prodalo se zboží za 155 miliard. Rok 2019 byl ještě úspěšnější než předpokládala Asociace pro elektronickou komerci. Letošní výsledek a růst e-commerce je ale možná v ohrožení díky vládním omezením v souvislosti… ... více »

Důsledky rozšíření COVID-19 na provoz eshopu a možnosti kompenzace od státu (16.03.2020)

Tento článek obsahuje odpovědi na nejčastější dotazy provozovatelů e-shopu týkající se rozšíření nákazy COVID-19 (dále jen „koronavirus“) a vyhlášeného nouzového stavu. V důsledku aktuálních okolností byl zásadním způsobem narušen obvyklý běh věcí, takže všichni nebudou schopni splnit, co slíbili. Pro… ... více »

Konference, veletrhy, soutěže v e-commerce a marketingu 2020 (10.03.2020)

Víte, kde v průběhu roku 2020 čerpat inspiraci a novinky z e-commerce i marketingu? Podívejte se na kalendář těch nejzajímavějších akcí, které nás letos čekají. ... více »

Jak balit ekologicky a levně? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím! (10.03.2020)

Ze studie o očekávání e-commerce zákazníků vyplývá, že až 74 % lidí ve věku 18-29 let raději nakoupí v e-shopu, který balí své zboží udržitelně a ekologicky. Tak proč nezkusit něco nového, levnějšího a zároveň šetrného k životnímu prostředí? ... více »

Jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající (05.03.2020)

Většina firem, která k propagaci svých produktů používá PPC reklamu, musí v současnosti čelit stále se zvyšující konkurenci a rostoucím cenám za proklik. Náklady na konverzi dále zvyšuje fakt, že musíte opakovaně platit za zákazníky, kteří již vaši stránku v minulosti navštívili, ale zatím si nic nekoupili.… ... více »

Jak založit e-shop na platformě opencart - kompletní průvodce (25.02.2020)

Vítejte u kompletního průvodce založení e-shopu na platformě opencart, tento návod by měl sloužit převážně lidem, kteří uvažují o rozhodnutí založit si e-shop, ale zároveň neví jakou platformu zvolit a zároveň kde začít.


Pokud si chcete prohlédnout demo systému opencart, můžete jej nalézt na tomto odkaze: https://demo.opencart.com/ pro část obchodu viditelnou zákazníkem, a https://demo.opencart.com/admin/ pro část s administrací (uživatelské jméno a heslo je předvyplněné).

... více »

Jak úspěšně prodávat mileniálům prostřednictvím B2B portálů (25.02.2020)

Podle studie PWC budou v roce 2020 mileniálové (lidé narození mezi lety 1980 a 2000) tvořit 50 % globální pracovní síly. To je obrovský počet lidí, se kterými musí B2B firmy počítat. Dle Merit reportu se přes 70 % mileniálů účastní procesu nákupu zboží ve firmách, kde pracují. ... více »

Jak díky videu zvýšit počet konverzí z e-shopu (23.02.2020)

Protože video dokáže udržet pozornost vašich potenciálních zákazníků nejdéle ze všech formátů, nesmí chybět v žádné úspěšné marketingové strategii. Chcete zvýšit počet konverzí svého e-shopu prostřednictvím videa? ... více »

Czech On-line Expo 2020 (19.02.2020)

Největší český e-commerce & on-line business veletrh Czech On-line Expo 2020 se pomalu ale jistě blíží. Už 2. dubna 2020 se otevřou brány pražského výstaviště Holešovice. Veletrh bude dvoudenní, přijít tak můžete také v pátek 3. dubna.  ... více »

E-shopy, připravte se. Nová pravidla na ochranu spotřebitele jsou tady (18.02.2020)

Hned ze startu letošního roku začala v Evropské unii platit nová směrnice na ochranu spotřebitele. Jaké nové povinnosti přinese e-shoperům? A kolik času máte na přípravu? ... více »

Buďte svým zákazníkům nablízku – komunikujte s nimi přes live chat (11.02.2020)

Webová stránka bez chatu je jako kamenný obchod bez prodavače. Zákazníci se zkrátka potřebují doptat na detaily zboží nebo na informace přímo k nákupu. A pokud jim to neumožníte rychle a jednoduše, nákup neuskuteční. Dejte proto svým návštěvníkům možnost s vámi pohodlně komunikovat a rázem je můžete… ... více »

Personalizace nabídky zboží v e-shopech – případová studie (10.02.2020)

Zajímá vás automatizovaná personalizace toho, co se konkrétnímu zákazníkovi zobrazí v nabídce produktů? Podívejte se na případovou studii, která názorně ukazuje, jak celá věc funguje a jak ovlivňuje chování návštěvníků e-shopu. Provozování e-shopu není jednoduchá věc a trh e-commerce nám neustále přináší… ... více »

Kampaň, která zamávala sociálními sítěmi v roce 2019 (28.01.2020)

Jak významně zasáhnout novou cílovou skupinu a mít při tom skvělé výsledky kampaně i velký dosah? Načerpejte inspiraci originální českou kampaní, která přilákala pozornost nejen na sociálních sítích. ... více »