Úpravy Klientské aplikace netdevelo

Přinášíme vám několik novinek ohledně Klientské aplikace. Vývojové oddělení se tentokráte zaměřilo na vylepšení funkcí naší oblíbené Klienstké aplikace. Těšit se mohou zejména ti zákazníci, kteří si přáli zpřehlednit orientaci v ticketech. ... zobrazit celý článek »
24.09.2013

Další novinky

Jak vybrat člověka na zákaznickou péči?(27.07.2021)

Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru(23.07.2021)

Jak expandovat do Chorvatska?(19.07.2021)

Chystáte se na dovolenou? Připravte na ni svůj e-shop(15.07.2021)

Doba čínského nákupního šílenství končí. Jste připraveni na nové zákazníky?(08.07.2021)

Co je model See Think Do Care a jak vám pomůže při provozování e-shopu?(01.07.2021)

10 nejpalčivějších otázek, když zvažujete služby fulfillment centra(01.07.2021)

Malý ale nadějný trh. Jak expandovat do Slovinska?(29.06.2021)

Jak na e-shopu ověřovat věk zákazníků skrze MojeID(29.06.2021)

Jak se vyvarovat nejčastějších chyb v PPC kampaních(24.06.2021)

Nejčastější chyby, které snižují efektivitu PPC reklamy(24.06.2021)

Jak si jako B2C, B2B či výrobní firma vybrat IT systém, abyste to za 4 roky nemuseli dělat znovu?(21.06.2021)

9 kroků pro úspěšnou expanzi e-shopu a získání zákazníků na zahraničním trhu(18.06.2021)

Smart personalizace: e-shopům může zvýšit obraty až o třetinu(15.06.2021)

Bidding v kostce, 2. díl: Jak na manuální a automatický bidding?(11.06.2021)

Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC(09.06.2021)

Průzkum trhu je pro začínající e-shopy klíčem k úspěchu(07.06.2021)

Režim OSS usnadní e-shopům plnit nová pravidla pro odvod DPH(03.06.2021)

Prodej e-shopu v praxi: Na co si dát pozor?(31.05.2021)

10 nejčastějších chyb na českých e-shopech(31.05.2021)


Zobrazit starší novinky