Náš první e-shop s individuálním responsivním designem

Zastoupení tabletů a chytrých telefonů neustále roste a naši zákazníci jsou si vědomi, že neustále přibývá uživatelů, kteří k vyhledávání a nakupování používají právě zmíněná zařízení. Klasický e-shop se na chytrém telefonu zobrazuje ve zmenšené verzi. Odkazy, formuláře a veškeré navigační prvky jsou uzpůsobeny pro ovládání pomocí myši na velkém monitoru a nikoliv prsty, a proto je nakupování na e-shopu bez responsivního designu zdlouhavé a nepohodlné. Tento problém řeší tzv. responsivní design, jehož předností je, že si e-shop zjistí, na jakém zařízení právě zákazník prohlíží stránky a podle toho je přizpůsobí tak, aby za všech okolností byly přehledně uspořádané a nabízely jednoduché ovládání a navigaci. ... zobrazit celý článek »
29.04.2013

Další novinky

Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?(14.01.2021)

E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?(11.01.2021)

Omnichannel, virtuální realita a sázka na udržitelnost: 10 e-commerce trendů, které byste v roce 2021 neměli minout(05.01.2021)

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře(04.01.2021)

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí?(15.12.2020)

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí(10.12.2020)

Jak na efektivní analýzu klíčových slov(02.12.2020)

9 tipů, jak dostat zboží k zákazníkům, když dopravci kolabují(02.12.2020)

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce(23.11.2020)

Konsolidace e-commerce trhu zasáhne i agentury vyvíjející e‑shopy na míru(12.11.2020)

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)

E-mail marketing pro e-shopy –⁠ aby vaše maily nekončily v koši(22.09.2020)

Headless e-commerce a výhody, které přináší(14.09.2020)

Co musí obsahovat etiketa potravinového výrobku?(09.09.2020)

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu(02.09.2020)

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním(02.09.2020)


Zobrazit starší novinky