Jak v eshopu zvýšit konverzní poměr

Internetové obchody dnes dosahují běžně konverze kolem 1 až 5 %. Jsou ale i takové, které mají konverzní poměr i několikrát vyšší. Je hezké pracovat s klientem, který má konverzní poměr kolem 15%. Říkáte si, že to je nereálné? Možná to tak vypadá, ale věřte mi, pracuji i s takovými eshopy. A je to práce jedna radost. Pro laiky vysvětlíme, co to je konverzní poměr. Konverze je poměr příchozích zákazníků k počtu provedených objednávek. Mnoho majitelů e-shopů tento ukazatel podceňuje. V reálu je to však jeden z nejdůležitějších ukazatelů úspěšnosti eshopu. Pryč jsou doby, kdy hlavním ukazatelem v internetovém obchodu byla návštěvnost nebo ještě hůř první pozice na určité klíčové slovo na googlu nebo seznamu. ... zobrazit celý článek »
10.04.2013

Další novinky