Jak v eshopu zvýšit konverzní poměr

Internetové obchody dnes dosahují běžně konverze kolem 1 až 5 %. Jsou ale i takové, které mají konverzní poměr i několikrát vyšší. Je hezké pracovat s klientem, který má konverzní poměr kolem 15%. Říkáte si, že to je nereálné? Možná to tak vypadá, ale věřte mi, pracuji i s takovými eshopy. A je to práce jedna radost. Pro laiky vysvětlíme, co to je konverzní poměr. Konverze je poměr příchozích zákazníků k počtu provedených objednávek. Mnoho majitelů e-shopů tento ukazatel podceňuje. V reálu je to však jeden z nejdůležitějších ukazatelů úspěšnosti eshopu. Pryč jsou doby, kdy hlavním ukazatelem v internetovém obchodu byla návštěvnost nebo ještě hůř první pozice na určité klíčové slovo na googlu nebo seznamu. ... zobrazit celý článek »
10.04.2013

Další novinky

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e-shopu do zahraničí?(11.12.2024)

Plátce DPH čekají od ledna 2025 změny v registraci k dani(09.12.2024)

Co nastavit v e-shopu podle nového nařízení GPSR?(03.12.2024)

Nákupní chování v e-shopu. Kde pomůže psychologie v marketingu?(02.12.2024)

Změny DPH na Slovensku od roku 2025: Co to znamená pro e-shopaře?(02.12.2024)

Stabilní ekonomika, rozvinutý e-commerce trh a vysoká obliba online nakupování – tři hlavní důvody pro expanzi do Portugalska(02.12.2024)

GPSR a české e-shopy: Jak se připravit na nové legislativní požadavky(27.11.2024)

Jak zvýšit návštěvnost e-shopu bez reklamy a sociálních sítí? Poradíme vám(22.11.2024)

Jaké nové povinnosti přináší nařízení EU 2023/988 a další legislativa pro e-shopy?(22.11.2024)

Jak dostat na e-shop stovky návštěvníků bez investic do PPC reklamy(20.11.2024)

Black Friday a Vánoce: Jak z e-mailingu během sezóny dostat maximum(22.10.2024)

Jak pracovat s recenzemi a nejlépe je využít k navýšení prodejů?(11.10.2024)

Zákaznická podpora: klíč pro úspěšný e-shop v zahraničí(09.10.2024)

Core Web Vitals: Proč jsou důležité a jak je zlepšit(26.09.2024)

Je váš e-shop v očích zákazníků důvěryhodný? Nakupují v něm často a vrací se opakovaně?(13.09.2024)

Novinky z Google Marketing Live Keynote 2024 - AI nástroje, vylepšené UI a nové formáty reklam(22.08.2024)

Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů(19.08.2024)

Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?(10.08.2024)

Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?(25.07.2024)

Jak vylepšit SEO v e-commerce: 8 praktických tipů(11.07.2024)


Zobrazit starší novinky