Jak v eshopu zvýšit konverzní poměr

Internetové obchody dnes dosahují běžně konverze kolem 1 až 5 %. Jsou ale i takové, které mají konverzní poměr i několikrát vyšší. Je hezké pracovat s klientem, který má konverzní poměr kolem 15%. Říkáte si, že to je nereálné? Možná to tak vypadá, ale věřte mi, pracuji i s takovými eshopy. A je to práce jedna radost. Pro laiky vysvětlíme, co to je konverzní poměr. Konverze je poměr příchozích zákazníků k počtu provedených objednávek. Mnoho majitelů e-shopů tento ukazatel podceňuje. V reálu je to však jeden z nejdůležitějších ukazatelů úspěšnosti eshopu. Pryč jsou doby, kdy hlavním ukazatelem v internetovém obchodu byla návštěvnost nebo ještě hůř první pozice na určité klíčové slovo na googlu nebo seznamu. ... zobrazit celý článek »
10.04.2013

Další novinky

Jak prostřednictvím e-mailingu zvýšit konverzní poměr e-shopu(09.10.2023)

E-shopy pod drobnohledem ČOI: Jaká porušení pravidel jsou nejčastější?(05.10.2023)

Co je to Dropshipping a kdy se vyplatí se do něj pouštět?(04.10.2023)

Jak sledovat výkon svého obchodu na marketplaces(02.10.2023)

Podzim je tu! Ví to i váš e-shop?(29.09.2023)

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší(27.09.2023)

Nákup na e-shopu: Jaká potvrzení musíte poskytnout svému zákazníkovi?(22.09.2023)

Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém(18.09.2023)

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků?(15.09.2023)

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat?(13.09.2023)

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě(11.09.2023)

Jak na podnikání při zaměstnání?(30.08.2023)

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku?(23.08.2023)

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky!(21.08.2023)

PIM aneb jedno místo vládne všem(16.08.2023)

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu(15.08.2023)

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?(14.08.2023)

Jaké jsou nejdůležitější marketingové nástroje pro e-shop a jak je používat?(08.08.2023)

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí(03.08.2023)

Prodávejte online s Kauflandem v tuzemsku i zahraničí(03.08.2023)


Zobrazit starší novinky