Zásadní novinky ve výsledcích vyhledávání Google

Koncem roku 2011 spustil Google službu Nákupy Google, která má konkurovat dnes již zavedeným srovnávačům jako jsou Heuréka nebo Zboží.cz. Nákupy Google zatím tvoří minoritní podíl na navštěvnosti webu oproti výše zmíněným službám. Tato situace se však může velmi brzy změnit, a to uvedením položek z Nákupů Google do výsledků vyhledávání v části Reklamy s produktovými informacemi (Product Listing Ads). ... zobrazit celý článek »
27.03.2013

Další novinky

Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?(14.01.2021)

E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?(11.01.2021)

Omnichannel, virtuální realita a sázka na udržitelnost: 10 e-commerce trendů, které byste v roce 2021 neměli minout(05.01.2021)

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře(04.01.2021)

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí?(15.12.2020)

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí(10.12.2020)

Jak na efektivní analýzu klíčových slov(02.12.2020)

9 tipů, jak dostat zboží k zákazníkům, když dopravci kolabují(02.12.2020)

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce(23.11.2020)

Konsolidace e-commerce trhu zasáhne i agentury vyvíjející e‑shopy na míru(12.11.2020)

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)

E-mail marketing pro e-shopy –⁠ aby vaše maily nekončily v koši(22.09.2020)

Headless e-commerce a výhody, které přináší(14.09.2020)

Co musí obsahovat etiketa potravinového výrobku?(09.09.2020)

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu(02.09.2020)

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním(02.09.2020)


Zobrazit starší novinky