Musí e-shop dodat zboží, i když je za chybnou cenu?

Na e-shopech se může chybou obsluhy, aplikace nebo jiným zapříčiněním zobrazit špatná cena. Je však provozovatel e-shopu povinen zákazníkům zboží objednané za chybnou cenu doručit? Ne vždy. Přinášíme vysvětlení problematiky a tipy na úpravu e-shopu a obchodních podmínek. ... zobrazit celý článek »
21.01.2013

Další novinky

Může začít podnikat každý? Jasně!(12.05.2022)

Jak komunikovat se svými zákazníky na sociálních sítích?(27.04.2022)

Proč mít v e-shopu procesy? Ušetříte peníze i čas(20.04.2022)

Koupě e-shopu: Kdy a proč se vyplatí koupit zaběhnutý e-shop a jak se nenechat oklamat?(07.04.2022)

Heureka hlásí až 90 % úspěšnost XML feedů Upgates při párování produktů(06.04.2022)

Jak poznat své konkurenční výhody?(24.03.2022)

Jak na obchodní podmínky e-shopu při expanzi do zahraničí?(15.03.2022)

Jak na UTM parametry na Facebooku?(10.03.2022)

Jak vyladit produktové stránky k dokonalosti(04.03.2022)

7 způsobů, jak lidem na e-shopu něco sdělit, aby si toho všimli(03.03.2022)

Technické náležitosti článku: 3 tipy, na co nezapomenout(24.02.2022)

7 ověřených způsobů propagace e-shopu v zahraničí(24.02.2022)

E-commerce 2022: Technologie, zákazníci, chatboti, AR, AI(01.02.2022)

SEO v roce 2022 – jaké jsou nejnovější trendy?(17.01.2022)

Akční ceny: Jak s nimi pracovat a je to pořád magické lákadlo pro zákazníky?(13.01.2022)

E-commerce 2021: 40 % zákazníků nakupovalo online téměř všechno(10.01.2022)

Odstoupení od kupní smlouvy přehledně: jak musí e-shop postupovat při vracení zboží?(06.01.2022)

Cookie lišta přehledně: Jak se připravit na změny?(22.12.2021)

Prázdný sklad před Vánoci? Zachraňte situaci dárkovými poukazy!(14.12.2021)

Pronájem e-shopu vs. open source řešení(06.12.2021)


Zobrazit starší novinky