Zhasnout a zavřít dveře na Facebooku nestačí

Vytvořit efektivní a fungující prezentaci na sociálních médiích; to je věc, které se snaží dosáhnout moderní marketér. Co ale dělat, když se svůj profil na Facebooku, či Twitteru rozhodneme ukončit? Jak už se přesvědčila nejedna firma, prostě „zhasnout“ nestačí. ... zobrazit celý článek »
20.08.2012

Další novinky

Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém(18.09.2023)

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků?(15.09.2023)

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat?(13.09.2023)

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě(11.09.2023)

Jak na podnikání při zaměstnání?(30.08.2023)

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku?(23.08.2023)

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky!(21.08.2023)

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu(15.08.2023)

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?(14.08.2023)

Jaké jsou nejdůležitější marketingové nástroje pro e-shop a jak je používat?(08.08.2023)

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí(03.08.2023)

Prodávejte online s Kauflandem v tuzemsku i zahraničí(03.08.2023)

Víc než prázdninová destinace. Alfa a omega expanze do Řecka(24.07.2023)

Co je to inbound marketing?(19.07.2023)

E-shop a Vánoce. Začněte s přípravou už v létě. Seznam nejdůležitějších kroků(10.07.2023)

Co všechno obnáší offline marketing a jak z něj v podnikání vytěžit maximum?(10.07.2023)

Kyberbezpečnost: Jak ochránit své účty před nástrahami online světa?(03.07.2023)

Jak majitelům e-shopů pomůže účetní program(03.07.2023)

5 tipů, jak poznat kvalitní správu a optimalizaci PPC kampaní (18.06.2023)

Jak správně označovat zboží na e-shopu?(14.06.2023)


Zobrazit starší novinky