Platby mobilem v e-shopech přináší jako první v ČR platforma oXyShop
„E-shopy našich klientů zaznamenají v tomto roce odhadem přes 70 milionu návštěv. A ty zde utratí 2,4 miliardy korun. Avšak v předchozím roce jen zhruba polovina zákazníků využila některý z moderních bezhotovostních platebních kanálů. Věříme, že platby mobilem budou tím správným krokem ke změně přístupu českého konzervativního zákazníka setrvávajícího u nepohodlné platby dobírkou.“ Řekl Štěpán Mrázek, obchodní ředitel oXy Online.
Na implementaci Mobito do platformy oXyShop spolupracovaly společnosti oXy Online a MOPET CZ, která za tímto novým platebním kanálem stojí. Pro stovky prodejců pod křídly systémů oXyShop je jistě příjemným zjištěním, že Mobito je k dispozici jako standardní výbava, tedy bez příplatků. Aktuálně má Mobito nasazeno již několik významných e-shopů a další se přidávají, aby je mohly začít využívat ihned po oficiálním startu Mobita, jenž je plánován na třetí čtvrtletí tohoto roku.
Placení Mobitem na internetu bude pro zákazníka maximálně jednoduché. Namísto vypisování údajů z platební karty do elektronického formuláře, zákazník vyplní pouze své telefonní číslo, na které mu přijde účet. Zákazník jej potvrdí, a to zadáním svého osobního PIN kódu, a tímto se nákup zaplatí. Platby mobilem budou dostupné opravdu pro všechny – nehledě na to, jaký typ mobilního telefonu zákazník bude mít a jakou banku či mobilního operátora bude využívat.
O společnosti oXy Online oXy Online s. r. o. je předním e-commerce specialistou na českém trhu. Zaměřuje se zejména na systémy pro obchodování na internetu. Profesionální e-shopy oXyShop X5, oXyShop X7 a pronajímané řešení oXyShop Ready2Go uspokojí potřeby každého zájemce o elektronické obchodování. oXy Online získala několik nominací a odborných ocenění, včetně dvojnásobného zisku Křišťálové lupy. Společnost je rovněž vydavatelem tří významných českých internetových médií Svět hardware, TV Freak a Digimanie. Pro další informace navštivte www.oxyonline.cz. ... zobrazit celý článek »
Další novinky
15 tipů, jak zviditelnit e-shop(27.06.2022)
Jak zákaznickou zkušenost ovlivňují vratky(23.06.2022)
Co je to SEO?(23.06.2022)
Když klesá výkon e-shopu. Co s tím?(16.06.2022)
Připravte e-shop na letní sezónu(07.06.2022)
Celebrity v e-commerce: Jaromír Jágr má e-shop na Shoptetu(31.05.2022)
Jak zjistit kvalitu zpětných odkazů?(31.05.2022)
Shopsys po rekordním roce mění kapitána a cílí na čtvrt miliardy(26.05.2022)
12 důvodů, proč využít služby profesionálního copywritera(24.05.2022)
Budování značky, nebo investovat do výkonu? 4 kroky, jak na digitální strategii(19.05.2022)
Může začít podnikat každý? Jasně!(12.05.2022)
Jak komunikovat se svými zákazníky na sociálních sítích?(27.04.2022)
Proč mít v e-shopu procesy? Ušetříte peníze i čas(20.04.2022)
Koupě e-shopu: Kdy a proč se vyplatí koupit zaběhnutý e-shop a jak se nenechat oklamat?(07.04.2022)
Heureka hlásí až 90 % úspěšnost XML feedů Upgates při párování produktů(06.04.2022)
Jak poznat své konkurenční výhody?(24.03.2022)
Jak na obchodní podmínky e-shopu při expanzi do zahraničí?(15.03.2022)
Jak na UTM parametry na Facebooku?(10.03.2022)
Jak vyladit produktové stránky k dokonalosti(04.03.2022)
7 způsobů, jak lidem na e-shopu něco sdělit, aby si toho všimli(03.03.2022)
Nejnovější hodnocení