Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat?

Outbound marketing je tradiční forma marketingu, ve které organizace komunikuje se svými potenciálními zákazníky. To se obvykle děje prostřednictvím přímým způsobem jako jsou televizní a rozhlasové reklamy, tiskové reklamy, přímé poštovní zásilky, telemarketing a e-mailové kampaně. Tyto způsoby komunikace někdy zahrnujeme do skupiny offline marketingu. Tento přístup se zaměřuje na "push" strategii, kde jsou zprávy aktivně vnuceny cílové skupině, aniž by byla vyžadována její předchozí interakce nebo zájem. A také bez ohledu na to, zda je příjemci vůbec vyžadují. Hlavním cílem outbound marketingu je vytvoření povědomí o značce a výrobku nebo službě a přilákání nových zákazníků. ... zobrazit celý článek »
13.09.2023

Další novinky

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e-shopu do zahraničí?(11.12.2024)

Plátce DPH čekají od ledna 2025 změny v registraci k dani(09.12.2024)

Co nastavit v e-shopu podle nového nařízení GPSR?(03.12.2024)

Nákupní chování v e-shopu. Kde pomůže psychologie v marketingu?(02.12.2024)

Změny DPH na Slovensku od roku 2025: Co to znamená pro e-shopaře?(02.12.2024)

Stabilní ekonomika, rozvinutý e-commerce trh a vysoká obliba online nakupování – tři hlavní důvody pro expanzi do Portugalska(02.12.2024)

GPSR a české e-shopy: Jak se připravit na nové legislativní požadavky(27.11.2024)

Jak zvýšit návštěvnost e-shopu bez reklamy a sociálních sítí? Poradíme vám(22.11.2024)

Jaké nové povinnosti přináší nařízení EU 2023/988 a další legislativa pro e-shopy?(22.11.2024)

Jak dostat na e-shop stovky návštěvníků bez investic do PPC reklamy(20.11.2024)

Black Friday a Vánoce: Jak z e-mailingu během sezóny dostat maximum(22.10.2024)

Jak pracovat s recenzemi a nejlépe je využít k navýšení prodejů?(11.10.2024)

Zákaznická podpora: klíč pro úspěšný e-shop v zahraničí(09.10.2024)

Core Web Vitals: Proč jsou důležité a jak je zlepšit(26.09.2024)

Je váš e-shop v očích zákazníků důvěryhodný? Nakupují v něm často a vrací se opakovaně?(13.09.2024)

Novinky z Google Marketing Live Keynote 2024 - AI nástroje, vylepšené UI a nové formáty reklam(22.08.2024)

Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů(19.08.2024)

Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?(10.08.2024)

Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?(25.07.2024)

Jak vylepšit SEO v e-commerce: 8 praktických tipů(11.07.2024)


Zobrazit starší novinky