Může začít podnikat každý? Jasně!

Chce to jen dobrý nápad. I když by se mohlo zdát, že nemůžeme přijít s ničím novým, tak to není pravda. Už dávno neplatí, že dodavatelé produktů a služeb musí mít co nejširší záběr.  Nemusíme mít širokou a komplexní nabídku, abychom se na trhu nějak protlačili. Podnikatel může využít jen mikrosegment trhu a má šanci uspět. Zákazníci existují, jen je potřeba je najít a nabídnout jim to, co chtějí. ... zobrazit celý článek »
12.05.2022

Další novinky

Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém(18.09.2023)

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků?(15.09.2023)

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat?(13.09.2023)

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě(11.09.2023)

Jak na podnikání při zaměstnání?(30.08.2023)

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku?(23.08.2023)

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky!(21.08.2023)

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu(15.08.2023)

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?(14.08.2023)

Jaké jsou nejdůležitější marketingové nástroje pro e-shop a jak je používat?(08.08.2023)

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí(03.08.2023)

Prodávejte online s Kauflandem v tuzemsku i zahraničí(03.08.2023)

Víc než prázdninová destinace. Alfa a omega expanze do Řecka(24.07.2023)

Co je to inbound marketing?(19.07.2023)

E-shop a Vánoce. Začněte s přípravou už v létě. Seznam nejdůležitějších kroků(10.07.2023)

Co všechno obnáší offline marketing a jak z něj v podnikání vytěžit maximum?(10.07.2023)

Kyberbezpečnost: Jak ochránit své účty před nástrahami online světa?(03.07.2023)

Jak majitelům e-shopů pomůže účetní program(03.07.2023)

5 tipů, jak poznat kvalitní správu a optimalizaci PPC kampaní (18.06.2023)

Jak správně označovat zboží na e-shopu?(14.06.2023)


Zobrazit starší novinky