Nová verze K2 se chce stát mozkem chytré firmy

Prémiové řešení pro zákazníky ze světa e-commerce, zjednodušená tvorba dashboardů nebo vlastní řešení pro sledování výroby v reálném čase. To jsou jen některé z novinek, které přináší nová verze ryze českého informačního systému K2 s názvem Ori.

Informační systém K2 je mezi svými uživateli znám především jako univerzální podnikový software, který dokáže obsloužit celou firmu. „V minulosti jsme přinesli vlastní řešení řízených skladů, takzvané WMS, manažerské vyhodnocování, e-shop, CRM, kontaktní centrum nebo DMS. Letos jsme K2 rozšířili o funkcionalitu MES neboli výrobního informačního systému, nebo monitoring docházky,“ popisuje Tomáš Szkandera, šéf vývoje K2.

Stále častěji do výrobních i velkoobchodních firem proniká také internet věcí (IoT). Celá řada čidel i samotných strojů dokáže sbírat důležitá data a posílat je dále. Nově umí tyto informace číst a dále s nimi pracovat i Informační systém K2. „Různé provozní parametry, jako například teplotu, vlhkost nebo vibrace, můžete monitorovat přímo ve své K2, a to dokonce v reálném čase. Díky tomu může ERP systém automaticky vytvářet protokoly k šaržím ve výrobě, zakládat požadavky na údržbu daného zařízení nebo monitorovat spoustu dalších věcí. Možnosti využití internetu věcí je skutečně široké,“ říká manažer vývoje K2 Tomáš Kupčík.

K2 v současnosti představuje prakticky centrum chytré firmy, ve kterém se sbíhají všechna důležitá data. To umožňuje další automatizaci některých kroků ve firmě. „Navíc náš ERP systém má data z různých úseků firmy a díky nově vylepšeným dashboardům mohou uživatelé data mezi sebou kombinovat a nacházet tak zajímavé korelace, které nemusí být na první pohled patrné. Díky odvodu výroby a čidlům měřícím obsah oxidu uhličitého ve vzduchu lze například najít souvislost mezi produktivitou práce a čerstvostí vzduchu ve výrobě,“ zmiňuje jeden z příkladů využití Kupčík.

Novou verzi K2 ori ocení také firmy pohybující se v oblasti e-commerce. K2 e-shop, který je součástí samotného ERP systému, se totiž dočkal hned několika zásadních vylepšení. „Poptávka po e-shopech v poslední době neustále roste. Proto jsme se rozhodli K2 e-shop vylepšit tak, aby vyhovoval i těm nejnáročnějším a největším zákazníkům ze světa e-commerce. Díky využití technologie Redis jsme zásadním způsobem vylepšili cachování celého e-shopu. Společně s vlastním obrázkovým serverem, který se stará o automatickou optimalizaci produktových fotografií, jde o jedny z nejmodernějších a nejrychlejších technologií, které jsou na trhu v současnosti vůbec dostupné,“ uvádí šéf vývoje Szkandera.

Kromě toho K2 e-shop nabízí také možnost využití novinky v podobě Smart Search. Ta umožňuje nejen pokročilé vyhledávání, které si poradí jak se skloňováním, překlepy nebo vyhledáváním v kategoriích, značkách i příspěvcích na blogu, tak s pokročilým filtrováním produktů v rámci jednotlivých kategorií zboží. Stávající uživatelé K2 e-shopu pak jistě ocení další rozšíření práce s promo akcemi nebo přímé napojení na dvě největší česká elektronická tržiště – Alza Marketplace a MALL Partner.

Kompletní souhrn novinek, které K2 ori svým zákazníkům i potenciálním klientům přináší, najdete na stránkách ori.K2.cz.

O K2 CAPITAL SE

Jsme holding IT firem, které vyvíjejí a dodávají na trh ERP systém K2 a K2 e-shop, první e-shop, který uřídí celou firmu. Naše systémy se od konkurence liší především tím, že se na firmu díváme jako na celek – vyvíjíme tedy provázaný systém, nikoli pouze soustavu modulů. Náš informační systém nabízí ve svém standardu širokou funkcionalitu podobně jako jiná krabicová řešení dostupná na trhu. Na rozdíl od nich je ale každá část ERP systému K2 navržena s ohledem na možnost provádění speciálních úprav přesně na míru každé společnosti. Nesnažíme se za každou cenu ohnout lidi ve firmách, ale raději svým přístupem ohýbáme informační systém potřebám konkrétních zaměstnanců.

V oblasti vývoje a implementace informačního systému nabízíme kompletní portfolio služeb – naši lidé se starají o vývoj, implementaci i následný servis systému. Kromě toho máme také vlastní tým hardwarových specialistů, techniků a provozujeme také vlastní moderní datové centrum.

O K2 ERP

Informační systém K2 je trhu již 30 let. Jedná se o komplexní ERP systém, který dokáže řídit celou firmu – od výroby přes řízený sklad a ekonomiku až po obchod či manažerské vyhodnocování. Informační systém K2 využívá na 800 zákazníků v celé řadě odvětvích v několika zemích světa. K2 ERP nabízí širokou funkcionalitu v rámci standardního řešení, které je možné na přání zákazníka na míru upravit pomocí interního týmu konzultantů. Systém navíc je možné napojit pomocí API rozhraní prakticky na jakoukoliv aplikaci třetích stran.

Mezi přednosti K2 ERP patří mimo jiné naše unikátní multicompany řešení pro řízení více firem bez ohledu na legislativy a jazyky nebo vlastní plně integrované e-commerce řešení pro prémiové e-shopy i B2B portály.

23.11.2021

Další novinky

Platební brána Comgate nabízí snadnou platbu v mobilním bankovnictví(06.03.2024)

Trendy ve vyhledávání na Heurece 2023: Vytěžte z dat maximum(23.02.2024)

Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?(19.02.2024)

Jak analyzovat konkurenci v PPC reklamě(12.02.2024)

E-shop 2024: Klíčové kroky před spuštěním(07.02.2024)

Hygge, design a dynamický e-commerce trh: připravte svůj e-shop na expanzi do Dánska.(23.01.2024)

Proč dělat video obsah na sítě a jak si poradit i bez velkých rozpočtů? (22.01.2024)

Google Chrome letos končí s podporou cookies třetích stran. Co to znamená a jak se na to připravit?(15.01.2024)

10 tipů na úpravu produktových obrázků s pomocí AI(19.12.2023)

Jak nastavit Google Search Console a co zde hledat?(18.12.2023)

Hory možností: Vstupte s vaším e‑shopem na Švýcarský trh(15.12.2023)

E-shop v roce 2024: Jak reagovat na změnu DPH?(14.12.2023)

Jak svůj e-shop připravit na změnu DPH od 1.1.2024?(07.12.2023)

5 tipů, jak nepřicházet o objednávky kvůli chybám zákaznické péče(04.12.2023)

London Calling: Expanze e-shopu na britský trh(24.11.2023)

Marketplace vs. vlastní e-shop v Německu: Která cesta je ta pravá?(21.11.2023)

Vánoční nakupování v číslech: Češi útočí na slevy a výhodné nabídky(09.11.2023)

Využijte bonus na placenou reklamu a zvyšte své prodeje na e-shopu(07.11.2023)

Jaký je význam kvalitního copywritingu pro PPC reklamu(06.11.2023)

Jak dobře připravit slevové akce? Checklist, na co nezapomenout(26.10.2023)


Zobrazit starší novinky