Smart personalizace: e-shopům může zvýšit obraty až o třetinu

Představte si kamenný obchod s ochotným prodavačem, který je připravený poradit zákazníkovi s nákupem. Aniž by ho jakkoliv manipuloval, nabídne mu v danou chvíli přesně to, co chtěl – případně i něco potřebného navíc. Stejnou situaci teď překlopte do online prostředí: zákazník zůstává, pružného prodavače jen nahradí šikovný algoritmus strojového učení. A na světě je nástroj, který zvedá obraty e-shopů až o čtvrtinu. ... zobrazit celý článek »
15.06.2021

Další novinky

Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém(18.09.2023)

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků?(15.09.2023)

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat?(13.09.2023)

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě(11.09.2023)

Jak na podnikání při zaměstnání?(30.08.2023)

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku?(23.08.2023)

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky!(21.08.2023)

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu(15.08.2023)

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?(14.08.2023)

Jaké jsou nejdůležitější marketingové nástroje pro e-shop a jak je používat?(08.08.2023)

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí(03.08.2023)

Prodávejte online s Kauflandem v tuzemsku i zahraničí(03.08.2023)

Víc než prázdninová destinace. Alfa a omega expanze do Řecka(24.07.2023)

Co je to inbound marketing?(19.07.2023)

E-shop a Vánoce. Začněte s přípravou už v létě. Seznam nejdůležitějších kroků(10.07.2023)

Co všechno obnáší offline marketing a jak z něj v podnikání vytěžit maximum?(10.07.2023)

Kyberbezpečnost: Jak ochránit své účty před nástrahami online světa?(03.07.2023)

Jak majitelům e-shopů pomůže účetní program(03.07.2023)

5 tipů, jak poznat kvalitní správu a optimalizaci PPC kampaní (18.06.2023)

Jak správně označovat zboží na e-shopu?(14.06.2023)


Zobrazit starší novinky