Retence vs. akvizice v onlinu: Proč jedno bez druhého nefunguje?

Nejúspěšnější marketingové strategie jsou důmyslným balancem mezi akvizicí a retencí. Pokud tuto křehkou rovnováhu narušíte, nebo se soustředíte pouze na jednu oblast, bude to pro váš business znamenat problém. Výsledkem často bývá nízká úspěšnost kampaní nebo dokonce dlouhodobá ztrátovost. Pojďme společně najít vítěznou strategii, která vaší firmě bude přinášet zisky dlouhodobě. ... zobrazit celý článek »
04.05.2021

Další novinky

10 tipů na úpravu produktových obrázků s pomocí AI(19.12.2023)

Jak nastavit Google Search Console a co zde hledat?(18.12.2023)

Hory možností: Vstupte s vaším e‑shopem na Švýcarský trh(15.12.2023)

E-shop v roce 2024: Jak reagovat na změnu DPH?(14.12.2023)

Jak svůj e-shop připravit na změnu DPH od 1.1.2024?(07.12.2023)

5 tipů, jak nepřicházet o objednávky kvůli chybám zákaznické péče(04.12.2023)

London Calling: Expanze e-shopu na britský trh(24.11.2023)

Marketplace vs. vlastní e-shop v Německu: Která cesta je ta pravá?(21.11.2023)

Vánoční nakupování v číslech: Češi útočí na slevy a výhodné nabídky(09.11.2023)

Využijte bonus na placenou reklamu a zvyšte své prodeje na e-shopu(07.11.2023)

Jaký je význam kvalitního copywritingu pro PPC reklamu(06.11.2023)

Jak dobře připravit slevové akce? Checklist, na co nezapomenout(26.10.2023)

Jak na prodej digitálních produktů na e-shopu(19.10.2023)

Jak prostřednictvím e-mailingu zvýšit konverzní poměr e-shopu(09.10.2023)

E-shopy pod drobnohledem ČOI: Jaká porušení pravidel jsou nejčastější?(05.10.2023)

Co je to Dropshipping a kdy se vyplatí se do něj pouštět?(04.10.2023)

Jak sledovat výkon svého obchodu na marketplaces(02.10.2023)

Podzim je tu! Ví to i váš e-shop?(29.09.2023)

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší(27.09.2023)

Nákup na e-shopu: Jaká potvrzení musíte poskytnout svému zákazníkovi?(22.09.2023)


Zobrazit starší novinky