Retence vs. akvizice v onlinu: Proč jedno bez druhého nefunguje?

Nejúspěšnější marketingové strategie jsou důmyslným balancem mezi akvizicí a retencí. Pokud tuto křehkou rovnováhu narušíte, nebo se soustředíte pouze na jednu oblast, bude to pro váš business znamenat problém. Výsledkem často bývá nízká úspěšnost kampaní nebo dokonce dlouhodobá ztrátovost. Pojďme společně najít vítěznou strategii, která vaší firmě bude přinášet zisky dlouhodobě. ... zobrazit celý článek »
04.05.2021

Další novinky

Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC(09.06.2021)

Režim OSS usnadní e-shopům plnit nová pravidla pro odvod DPH(03.06.2021)

Prodej e-shopu v praxi: Na co si dát pozor?(31.05.2021)

10 nejčastějších chyb na českých e-shopech(31.05.2021)

Co všechno potřebujete vědět, když zvažujete outsourcing skladu?(27.05.2021)

Google připravil dva nové nástroje, které vám pomohou při zahraniční expanzi(26.05.2021)

Fungující ekonomika e-shopu: 3 kroky k úspěšnému online podnikání(25.05.2021)

Prodej online v dobách korona krize: Proč mít vlastní webovou prezentaci, či e-shop?(20.05.2021)

Co je event marketing a jak může pomoct vašemu brandu?(14.05.2021)

Google Data Studio: pomocník č. 1 pro manažery v e-commerce(13.05.2021)

10 kroků, jak úspěšně expandovat a získat nové zákazníky v zahraničí(10.05.2021)

Jak zvýšit obrat e-shopu pomocí affiliate marketingu(10.05.2021)

Co je composable commerce a proč by vás měla zajímat?(06.05.2021)

Už jste slyšeli o obchodním modelu Brick and Click? Neomezujte se jen jedním prodejním kanálem(05.05.2021)

Retence vs. akvizice v onlinu: Proč jedno bez druhého nefunguje?(04.05.2021)

5 věcí, které nezapomenout, než spustíte reklamu(03.05.2021)

Jak je to s registrací k DPH a zahraničním bankovním účtem při expanzi e-shopu do zahraničí(27.04.2021)

Jak poznat své zákazníky?(26.04.2021)

Dropshipment – trend, který přivede nové zákazníky a zároveň zjednoduší logistický proces(21.04.2021)

Změna dodávek zboží do EU: Od 1. července 2021 platí nová pravidla(21.04.2021)


Zobrazit starší novinky