Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?

Možná to nejste vy, kdo mačká tlačítko Odeslat. Odpovědnost za šíření spamu – tedy nevyžádaného obchodního sdělení, nesete také, pokud jste odeslání dali zelenou. Jak se k šíření spamu staví zákon a co jako šiřitel musíte zajistit? To se dozvíte v tomto článku. Co je to spam? Spam, neboli nevyžádané obchodní sdělení, je každé (nejen elektronické) marketingové sdělení, o které si příjemce neřekl. Oficiálně mezi spam řadíme zejména textové zprávy, newslettery či upozornění mobilních aplikací. Evropská unie vydala v roce 2000 směrnici o elektronickém obchodu, která po členských státech požaduje regulaci elektronických obchodních sdělení. ... zobrazit celý článek »
14.01.2021

Další novinky

Smart personalizace: e-shopům může zvýšit obraty až o třetinu(15.06.2021)

Bidding v kostce, 2. díl: Jak na manuální a automatický bidding?(11.06.2021)

Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC(09.06.2021)

Průzkum trhu je pro začínající e-shopy klíčem k úspěchu(07.06.2021)

Režim OSS usnadní e-shopům plnit nová pravidla pro odvod DPH(03.06.2021)

Prodej e-shopu v praxi: Na co si dát pozor?(31.05.2021)

10 nejčastějších chyb na českých e-shopech(31.05.2021)

Bidding v kostce, 1. díl: Úvod do bidování na zbožových srovnávačích(28.05.2021)

Co všechno potřebujete vědět, když zvažujete outsourcing skladu?(27.05.2021)

Google připravil dva nové nástroje, které vám pomohou při zahraniční expanzi(26.05.2021)

Fungující ekonomika e-shopu: 3 kroky k úspěšnému online podnikání(25.05.2021)

Prodej online v dobách korona krize: Proč mít vlastní webovou prezentaci, či e-shop?(20.05.2021)

Co je event marketing a jak může pomoct vašemu brandu?(14.05.2021)

Google Data Studio: pomocník č. 1 pro manažery v e-commerce(13.05.2021)

10 kroků, jak úspěšně expandovat a získat nové zákazníky v zahraničí(10.05.2021)

Jak zvýšit obrat e-shopu pomocí affiliate marketingu(10.05.2021)

Co je composable commerce a proč by vás měla zajímat?(06.05.2021)

Už jste slyšeli o obchodním modelu Brick and Click? Neomezujte se jen jedním prodejním kanálem(05.05.2021)

Retence vs. akvizice v onlinu: Proč jedno bez druhého nefunguje?(04.05.2021)

5 věcí, které nezapomenout, než spustíte reklamu(03.05.2021)


Zobrazit starší novinky