Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?

Možná to nejste vy, kdo mačká tlačítko Odeslat. Odpovědnost za šíření spamu – tedy nevyžádaného obchodního sdělení, nesete také, pokud jste odeslání dali zelenou. Jak se k šíření spamu staví zákon a co jako šiřitel musíte zajistit? To se dozvíte v tomto článku. Co je to spam? Spam, neboli nevyžádané obchodní sdělení, je každé (nejen elektronické) marketingové sdělení, o které si příjemce neřekl. Oficiálně mezi spam řadíme zejména textové zprávy, newslettery či upozornění mobilních aplikací. Evropská unie vydala v roce 2000 směrnici o elektronickém obchodu, která po členských státech požaduje regulaci elektronických obchodních sdělení. ... zobrazit celý článek »
14.01.2021

Další novinky

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e-shopu do zahraničí(03.02.2021)

Jak českou e-commerce ovlivní nástup tržišť(29.01.2021)

Co musí obsahovat etiketa textilního výrobku?(28.01.2021)

Velké srovnání dopravců 2021(20.01.2021)

E-shop jako identifikovaná osoba: jak je to s reklamou na Facebooku a Google Ads?(19.01.2021)

Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?(14.01.2021)

E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?(11.01.2021)

Omnichannel, virtuální realita a sázka na udržitelnost: 10 e-commerce trendů, které byste v roce 2021 neměli minout(05.01.2021)

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře(04.01.2021)

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí?(15.12.2020)

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí(10.12.2020)

Jak na efektivní analýzu klíčových slov(02.12.2020)

9 tipů, jak dostat zboží k zákazníkům, když dopravci kolabují(02.12.2020)

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce(23.11.2020)

Konsolidace e-commerce trhu zasáhne i agentury vyvíjející e‑shopy na míru(12.11.2020)

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)


Zobrazit starší novinky