3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře

Každý úspěšný projekt potřebuje nějaký ten řád. Jak na organizaci práce a času, když máte e-shop? V dnešním článku najdete tipy na nástroje, které je dobré znát – ať už ty projektové, nebo ty, které pomohou vylepšit vaši týmovou komunikaci.  Vládnete chaosu nebo chaos vládne vám? Abyste zvládli e-shopovou onemanshow, potřebujete prioritizovat, odškrtávat úkoly jak na běžícím páse a taky nezapomínat. Pokud máte k ruce menší tým, všichni pravděpodobně sedíte na více židlích a doplňujete se, kde je to zrovna potřeba. Máte ale čas na rozvoj byznysu, nebo jste chycení do koloběhu nákupu, prodeje a expedice? Dáváte si cíle a plníte je? Abyste dlouhodobě rostli, organizaci práce v e-shopu byste měli zvládat na jedničku. ... zobrazit celý článek »
04.01.2021

Další novinky