Kdy je a není potřeba v e-shopu registrace zákazníka?

Velká část českých e-shopů stále žije tak trochu v pravěku a nutí uživatele k registraci před nákupem. Někdy kvůli omezením systém, jindy kvůli nepochopení smyslu registrace. Za poslední dva roky se situace výrazně vylepšila, ale stále je co vylepšovat. Jaké jsou hlavní mýty kolem registrací a kdy má smysl ji v eshopu využít? Mýty kolem [...] ... zobrazit celý článek »
09.08.2010

Další novinky

E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?(11.01.2021)

Omnichannel, virtuální realita a sázka na udržitelnost: 10 e-commerce trendů, které byste v roce 2021 neměli minout(05.01.2021)

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře(04.01.2021)

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí?(15.12.2020)

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí(10.12.2020)

Jak na efektivní analýzu klíčových slov(02.12.2020)

9 tipů, jak dostat zboží k zákazníkům, když dopravci kolabují(02.12.2020)

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce(23.11.2020)

Konsolidace e-commerce trhu zasáhne i agentury vyvíjející e‑shopy na míru(12.11.2020)

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)

E-mail marketing pro e-shopy –⁠ aby vaše maily nekončily v koši(22.09.2020)

Headless e-commerce a výhody, které přináší(14.09.2020)

Co musí obsahovat etiketa potravinového výrobku?(09.09.2020)

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu(02.09.2020)

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním(02.09.2020)

E-shoperův průvodce podzimem aneb Jak se připravit na vánoční špičku(01.09.2020)


Zobrazit starší novinky