Dostaňte své zbožáky před Vánocemi do formy

Pokud Vánoce nejsou vaše sezóna číslo jedna, tak to bude určitě dvojka – vánoční období je vrcholem roku pro všechny eshopy. Pravidelná revize zbožových porovnávačů je proto nezbytnou součástí sezonních příprav. Neblokujte výkon vašeho eshopu častými chybami, které se, obzvlášť před Vánoci, nevyplácí. ... zobrazit celý článek »
30.11.2017

Další novinky

Prodeje na e-shopech rostou i letos(20.09.2021)

Jak zvýšit konverzní poměr PPC reklam(08.09.2021)

Důležitá KPI pro digitální marketing, která byste neměli ignorovat(07.09.2021)

92 % nákupů velkoobchodů začíná internetovým vyhledáváním(07.09.2021)

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e-shopu do zahraničí(02.09.2021)

10 zásadních chyb v pop-upech, o kterých pravděpodobně nevíte, že je děláte(27.08.2021)

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte nejpozději na podzim(25.08.2021)

Nepodceňujte uživatelské recenze. Na jejich základě nakupuje drtivá většina zákazníků(23.08.2021)

Omnichannel - kterými kanály vyplout zákazníkům vstříc?(12.08.2021)

Jak na email marketing e-shopu?(06.08.2021)

Jak začít s podnikáním na internetu? 3 konkrétní kroky a dostupné návody, které vám pomohou(05.08.2021)

TikTok Čechy baví. Jak získat obří zásah za málo peněz?(03.08.2021)

Jak expandovat do Srbska?(30.07.2021)

Omnichannel strategie: Neviditelná síla v e-commerce(29.07.2021)

Jak vybrat člověka na zákaznickou péči?(27.07.2021)

Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru(23.07.2021)

Jak expandovat do Chorvatska?(19.07.2021)

Chystáte se na dovolenou? Připravte na ni svůj e-shop(15.07.2021)

Doba čínského nákupního šílenství končí. Jste připraveni na nové zákazníky?(08.07.2021)

Co je model See Think Do Care a jak vám pomůže při provozování e-shopu?(01.07.2021)


Zobrazit starší novinky