Jakých SEO chyb se dopouštějí majitelé e-shopů a jak se jich vyvarovat

Česko je zemí e-shopů. Je jich zde téměř 50 000 a každý měsíc přibývá v průměru tisíc dalších. V takovéto konkurenci se musí každý obchodník pořádně ohánět, aby svůj obchod dostal do černých čísel. Mnoha z nich v tom brání vcelku jednoduše odstranitelné SEO chyby, které způsobují, že vyhledávače jejich e-shopy nepovažují za dostatečně kvalitní pro umístění na předních příčkách vyhledávání. Nedopouštíte se některých z nich i vy sami? ... zobrazit celý článek »
27.07.2020

Další novinky

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e-shopu do zahraničí(03.02.2021)

Jak českou e-commerce ovlivní nástup tržišť(29.01.2021)

Co musí obsahovat etiketa textilního výrobku?(28.01.2021)

Velké srovnání dopravců 2021(20.01.2021)

E-shop jako identifikovaná osoba: jak je to s reklamou na Facebooku a Google Ads?(19.01.2021)

Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?(14.01.2021)

E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?(11.01.2021)

Omnichannel, virtuální realita a sázka na udržitelnost: 10 e-commerce trendů, které byste v roce 2021 neměli minout(05.01.2021)

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře(04.01.2021)

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí?(15.12.2020)

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí(10.12.2020)

Jak na efektivní analýzu klíčových slov(02.12.2020)

9 tipů, jak dostat zboží k zákazníkům, když dopravci kolabují(02.12.2020)

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce(23.11.2020)

Konsolidace e-commerce trhu zasáhne i agentury vyvíjející e‑shopy na míru(12.11.2020)

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)


Zobrazit starší novinky