Musí být v e-shopu vždy uvedeno kontaktní telefonní číslo?

Kvalitní zákaznická péče je vizitkou každého e-shopu. Dnešní zákazník již očekává, že jeho objednávky budou vyřizovány svižně, a bude o jejich stavu a doručování neustále informován. V případě naléhavé potřeby objednávku upravit, ale také změnit či stornovat, se vždy hodí mít po ruce telefonní číslo na obchodníka. Co když ale obchodník na webu své telefonní číslo neuvádí? ... zobrazit celý článek »
31.07.2020

Další novinky

Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém(18.09.2023)

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků?(15.09.2023)

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat?(13.09.2023)

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě(11.09.2023)

Jak na podnikání při zaměstnání?(30.08.2023)

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku?(23.08.2023)

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky!(21.08.2023)

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu(15.08.2023)

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?(14.08.2023)

Jaké jsou nejdůležitější marketingové nástroje pro e-shop a jak je používat?(08.08.2023)

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí(03.08.2023)

Prodávejte online s Kauflandem v tuzemsku i zahraničí(03.08.2023)

Víc než prázdninová destinace. Alfa a omega expanze do Řecka(24.07.2023)

Co je to inbound marketing?(19.07.2023)

E-shop a Vánoce. Začněte s přípravou už v létě. Seznam nejdůležitějších kroků(10.07.2023)

Co všechno obnáší offline marketing a jak z něj v podnikání vytěžit maximum?(10.07.2023)

Kyberbezpečnost: Jak ochránit své účty před nástrahami online světa?(03.07.2023)

Jak majitelům e-shopů pomůže účetní program(03.07.2023)

5 tipů, jak poznat kvalitní správu a optimalizaci PPC kampaní (18.06.2023)

Jak správně označovat zboží na e-shopu?(14.06.2023)


Zobrazit starší novinky