Musí být v e-shopu vždy uvedeno kontaktní telefonní číslo?

Kvalitní zákaznická péče je vizitkou každého e-shopu. Dnešní zákazník již očekává, že jeho objednávky budou vyřizovány svižně, a bude o jejich stavu a doručování neustále informován. V případě naléhavé potřeby objednávku upravit, ale také změnit či stornovat, se vždy hodí mít po ruce telefonní číslo na obchodníka. Co když ale obchodník na webu své telefonní číslo neuvádí? ... zobrazit celý článek »
31.07.2020

Další novinky

10 tipů na úpravu produktových obrázků s pomocí AI(19.12.2023)

Jak nastavit Google Search Console a co zde hledat?(18.12.2023)

Hory možností: Vstupte s vaším e‑shopem na Švýcarský trh(15.12.2023)

E-shop v roce 2024: Jak reagovat na změnu DPH?(14.12.2023)

Jak svůj e-shop připravit na změnu DPH od 1.1.2024?(07.12.2023)

5 tipů, jak nepřicházet o objednávky kvůli chybám zákaznické péče(04.12.2023)

London Calling: Expanze e-shopu na britský trh(24.11.2023)

Marketplace vs. vlastní e-shop v Německu: Která cesta je ta pravá?(21.11.2023)

Vánoční nakupování v číslech: Češi útočí na slevy a výhodné nabídky(09.11.2023)

Využijte bonus na placenou reklamu a zvyšte své prodeje na e-shopu(07.11.2023)

Jaký je význam kvalitního copywritingu pro PPC reklamu(06.11.2023)

Jak dobře připravit slevové akce? Checklist, na co nezapomenout(26.10.2023)

Jak na prodej digitálních produktů na e-shopu(19.10.2023)

Jak prostřednictvím e-mailingu zvýšit konverzní poměr e-shopu(09.10.2023)

E-shopy pod drobnohledem ČOI: Jaká porušení pravidel jsou nejčastější?(05.10.2023)

Co je to Dropshipping a kdy se vyplatí se do něj pouštět?(04.10.2023)

Jak sledovat výkon svého obchodu na marketplaces(02.10.2023)

Podzim je tu! Ví to i váš e-shop?(29.09.2023)

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší(27.09.2023)

Nákup na e-shopu: Jaká potvrzení musíte poskytnout svému zákazníkovi?(22.09.2023)


Zobrazit starší novinky