Jak měřit úspěch omnichannel strategie

Omnichannel je obchodní strategie, která předpokládá, že všechny prodejní kanály jsou v každé fázi prodeje vzájemně propojeny. Cílem je zkvalitnění zákaznického zážitku. Tento nový přístup k obchodnímu procesu vyžaduje, aby maloobchodníci změnili způsob, jakým měří svůj výkon. Zejména proto, že by se omnichannel neměl posuzovat jen podle tvrdých prodejních dat. ... zobrazit celý článek »
28.05.2020

Další novinky

5 tipů, jak zařidit brandový obal rychle a levně(14.10.2021)

Jak na responzivní obsahové a vyhledávací reklamy na Google Ads?(13.10.2021)

Jak získat nové zákazníky pomocí obsahového marketingu při expanzi e-shopu do zahraničí(12.10.2021)

Velké srovnání online tržišť neboli marketplaces 2021(05.10.2021)

Jak nepodcenit marketingovou přípravu na Vánoce?(05.10.2021)

Jak si začít vydělávat svým koníčkem online?(29.09.2021)

Livestream shopping. Nový trend světové e‑commerce(24.09.2021)

Kvalitní zákaznická podpora jako zásadní podmínka úspěšné expanze e-shopu do zahraničí(21.09.2021)

Prodeje na e-shopech rostou i letos(20.09.2021)

Jak zvýšit konverzní poměr PPC reklam(08.09.2021)

Důležitá KPI pro digitální marketing, která byste neměli ignorovat(07.09.2021)

92 % nákupů velkoobchodů začíná internetovým vyhledáváním(07.09.2021)

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e-shopu do zahraničí(02.09.2021)

10 zásadních chyb v pop-upech, o kterých pravděpodobně nevíte, že je děláte(27.08.2021)

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte nejpozději na podzim(25.08.2021)

Nepodceňujte uživatelské recenze. Na jejich základě nakupuje drtivá většina zákazníků(23.08.2021)

Omnichannel - kterými kanály vyplout zákazníkům vstříc?(12.08.2021)

Jak na email marketing e-shopu?(06.08.2021)

Jak začít s podnikáním na internetu? 3 konkrétní kroky a dostupné návody, které vám pomohou(05.08.2021)

TikTok Čechy baví. Jak získat obří zásah za málo peněz?(03.08.2021)


Zobrazit starší novinky