Jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající

Většina firem, která k propagaci svých produktů používá PPC reklamu, musí v současnosti čelit stále se zvyšující konkurenci a rostoucím cenám za proklik. Náklady na konverzi dále zvyšuje fakt, že musíte opakovaně platit za zákazníky, kteří již vaši stránku v minulosti navštívili, ale zatím si nic nekoupili. Řešením tohoto problému může být koordinace reklamních strategií s dalšími marketingovými kanály. V každém případě byte se však měli snažit udržet si stávající zákazníky, jelikož náklady na získání nového zákazníka jsou většinou mnohonásobně větší, než náklady na udržení stávajícího. Retargeting, e-mail, SEO a PPC reklama mohou spolupracovat těsněji a společně tlačit zákazníky k nákupu, jakmile se opět objeví na vašem webu. Je třeba vyvinout marketingovou strategii, která by k novým zákazníkům přistupovala jinak než těm, kteří se vrací opakovaně. ... zobrazit celý článek »
05.03.2020

Další novinky