Jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající

Většina firem, která k propagaci svých produktů používá PPC reklamu, musí v současnosti čelit stále se zvyšující konkurenci a rostoucím cenám za proklik. Náklady na konverzi dále zvyšuje fakt, že musíte opakovaně platit za zákazníky, kteří již vaši stránku v minulosti navštívili, ale zatím si nic nekoupili. Řešením tohoto problému může být koordinace reklamních strategií s dalšími marketingovými kanály. V každém případě byte se však měli snažit udržet si stávající zákazníky, jelikož náklady na získání nového zákazníka jsou většinou mnohonásobně větší, než náklady na udržení stávajícího. Retargeting, e-mail, SEO a PPC reklama mohou spolupracovat těsněji a společně tlačit zákazníky k nákupu, jakmile se opět objeví na vašem webu. Je třeba vyvinout marketingovou strategii, která by k novým zákazníkům přistupovala jinak než těm, kteří se vrací opakovaně. ... zobrazit celý článek »
05.03.2020

Další novinky

5 tipů, jak zařidit brandový obal rychle a levně(14.10.2021)

Jak na responzivní obsahové a vyhledávací reklamy na Google Ads?(13.10.2021)

Jak získat nové zákazníky pomocí obsahového marketingu při expanzi e-shopu do zahraničí(12.10.2021)

Velké srovnání online tržišť neboli marketplaces 2021(05.10.2021)

Jak nepodcenit marketingovou přípravu na Vánoce?(05.10.2021)

Jak si začít vydělávat svým koníčkem online?(29.09.2021)

Livestream shopping. Nový trend světové e‑commerce(24.09.2021)

Kvalitní zákaznická podpora jako zásadní podmínka úspěšné expanze e-shopu do zahraničí(21.09.2021)

Prodeje na e-shopech rostou i letos(20.09.2021)

Jak zvýšit konverzní poměr PPC reklam(08.09.2021)

Důležitá KPI pro digitální marketing, která byste neměli ignorovat(07.09.2021)

92 % nákupů velkoobchodů začíná internetovým vyhledáváním(07.09.2021)

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e-shopu do zahraničí(02.09.2021)

10 zásadních chyb v pop-upech, o kterých pravděpodobně nevíte, že je děláte(27.08.2021)

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte nejpozději na podzim(25.08.2021)

Nepodceňujte uživatelské recenze. Na jejich základě nakupuje drtivá většina zákazníků(23.08.2021)

Omnichannel - kterými kanály vyplout zákazníkům vstříc?(12.08.2021)

Jak na email marketing e-shopu?(06.08.2021)

Jak začít s podnikáním na internetu? 3 konkrétní kroky a dostupné návody, které vám pomohou(05.08.2021)

TikTok Čechy baví. Jak získat obří zásah za málo peněz?(03.08.2021)


Zobrazit starší novinky