Jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající

Většina firem, která k propagaci svých produktů používá PPC reklamu, musí v současnosti čelit stále se zvyšující konkurenci a rostoucím cenám za proklik. Náklady na konverzi dále zvyšuje fakt, že musíte opakovaně platit za zákazníky, kteří již vaši stránku v minulosti navštívili, ale zatím si nic nekoupili. Řešením tohoto problému může být koordinace reklamních strategií s dalšími marketingovými kanály. V každém případě byte se však měli snažit udržet si stávající zákazníky, jelikož náklady na získání nového zákazníka jsou většinou mnohonásobně větší, než náklady na udržení stávajícího. Retargeting, e-mail, SEO a PPC reklama mohou spolupracovat těsněji a společně tlačit zákazníky k nákupu, jakmile se opět objeví na vašem webu. Je třeba vyvinout marketingovou strategii, která by k novým zákazníkům přistupovala jinak než těm, kteří se vrací opakovaně. ... zobrazit celý článek »
05.03.2020

Další novinky

Jak vybrat člověka na zákaznickou péči?(27.07.2021)

Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru(23.07.2021)

Jak expandovat do Chorvatska?(19.07.2021)

Chystáte se na dovolenou? Připravte na ni svůj e-shop(15.07.2021)

Doba čínského nákupního šílenství končí. Jste připraveni na nové zákazníky?(08.07.2021)

Co je model See Think Do Care a jak vám pomůže při provozování e-shopu?(01.07.2021)

10 nejpalčivějších otázek, když zvažujete služby fulfillment centra(01.07.2021)

Malý ale nadějný trh. Jak expandovat do Slovinska?(29.06.2021)

Jak na e-shopu ověřovat věk zákazníků skrze MojeID(29.06.2021)

Jak se vyvarovat nejčastějších chyb v PPC kampaních(24.06.2021)

Nejčastější chyby, které snižují efektivitu PPC reklamy(24.06.2021)

Jak si jako B2C, B2B či výrobní firma vybrat IT systém, abyste to za 4 roky nemuseli dělat znovu?(21.06.2021)

9 kroků pro úspěšnou expanzi e-shopu a získání zákazníků na zahraničním trhu(18.06.2021)

Smart personalizace: e-shopům může zvýšit obraty až o třetinu(15.06.2021)

Bidding v kostce, 2. díl: Jak na manuální a automatický bidding?(11.06.2021)

Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC(09.06.2021)

Průzkum trhu je pro začínající e-shopy klíčem k úspěchu(07.06.2021)

Režim OSS usnadní e-shopům plnit nová pravidla pro odvod DPH(03.06.2021)

Prodej e-shopu v praxi: Na co si dát pozor?(31.05.2021)

10 nejčastějších chyb na českých e-shopech(31.05.2021)


Zobrazit starší novinky