6 faktorů, které pomáhají předcházet krizím e-shopů

Ze všech stran slyšíme, že nejdůležitějším klíčem k úspěchu e-shopu je skvělá zákaznická zkušenost a dobrý marketing. Ale i když obojího dosáhnete, stále je tu několik rizikových oblastí, které mohou vaši snahu zhatit. Jakých 6 faktorů byste měli sledovat, abyste předcházeli možným krizím? Kritéria úspěchu e-shopu Majitelé e-shopů hodnotí úspěch svého podnikání dle různých kritérií. ... zobrazit celý článek »
20.11.2019

Další novinky

Jak prostřednictvím e-mailingu zvýšit konverzní poměr e-shopu(09.10.2023)

E-shopy pod drobnohledem ČOI: Jaká porušení pravidel jsou nejčastější?(05.10.2023)

Co je to Dropshipping a kdy se vyplatí se do něj pouštět?(04.10.2023)

Jak sledovat výkon svého obchodu na marketplaces(02.10.2023)

Podzim je tu! Ví to i váš e-shop?(29.09.2023)

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší(27.09.2023)

Nákup na e-shopu: Jaká potvrzení musíte poskytnout svému zákazníkovi?(22.09.2023)

Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém(18.09.2023)

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků?(15.09.2023)

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat?(13.09.2023)

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě(11.09.2023)

Jak na podnikání při zaměstnání?(30.08.2023)

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku?(23.08.2023)

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky!(21.08.2023)

PIM aneb jedno místo vládne všem(16.08.2023)

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu(15.08.2023)

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?(14.08.2023)

Jaké jsou nejdůležitější marketingové nástroje pro e-shop a jak je používat?(08.08.2023)

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí(03.08.2023)

Prodávejte online s Kauflandem v tuzemsku i zahraničí(03.08.2023)


Zobrazit starší novinky