6 faktorů, které pomáhají předcházet krizím e-shopů

Ze všech stran slyšíme, že nejdůležitějším klíčem k úspěchu e-shopu je skvělá zákaznická zkušenost a dobrý marketing. Ale i když obojího dosáhnete, stále je tu několik rizikových oblastí, které mohou vaši snahu zhatit. Jakých 6 faktorů byste měli sledovat, abyste předcházeli možným krizím? Kritéria úspěchu e-shopu Majitelé e-shopů hodnotí úspěch svého podnikání dle různých kritérií. ... zobrazit celý článek »
20.11.2019

Další novinky

Daň z příjmu právnických osob a jak na ní úšetřit(26.05.2020)

Jak vybrat nejlepší platební bránu pro e-shop?(24.05.2020)

Jak mění COVID-19 nákupní trendy?(19.05.2020)

Jak na balení zásilek ekologicky a levně(19.05.2020)

Produktová reklama na Google zdarma? Testujeme pro vás nové možnosti Surfaces across Google(18.05.2020)

Přilákejte nové zákazníky na váš e-shop(04.05.2020)

Retail trpí, zachránit ho může výrazné zvýšení prodejů skrze online kanály(30.04.2020)

Tipy, jak ušetřit peníze na daních(29.04.2020)

Nejzajímavější novinky a trendy z konference E-commerce Berlin Expo 2020(29.04.2020)

11 tipů pro e-commerce agentury v době COVID-19(08.04.2020)

Je krize vhodná doba pro digitalizaci a vstup do online prostředí?(07.04.2020)

Platební brána ComGate nabízí uzavření smlouvy na dálku(26.03.2020)

Jak pracovat s marketingovým rozpočtem v době pandemie(25.03.2020)

Jak koronavirus ovlivní e-commerce a co by manažeři e-shopů měli vědět?(17.03.2020)

E-shopy úspěšně čelí omezením v rámci boje s koronavirem(16.03.2020)

Důsledky rozšíření COVID-19 na provoz eshopu a možnosti kompenzace od státu(16.03.2020)

Konference, veletrhy, soutěže v e-commerce a marketingu 2020(10.03.2020)

Jak balit ekologicky a levně? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím!(10.03.2020)

Jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající(05.03.2020)

Jak založit e-shop na platformě opencart - kompletní průvodce(25.02.2020)


Zobrazit starší novinky