E-mailový marketing: mají vaše newslettery relevanci?

NetShopper.cz: S „masírováním“ svých zákazníků prostřednictvím e-mailu bojuje každý internetový obchodník. Jak často mám emailové newslettery posílat? Jak velké mohou být? Má tam být víc obrázků nebo textu? Mám nabízet slevy či novinky, na co se mám přesně zaměřovat? A proč se tolik mých zákazníků ze zasílání těchto e-mailů odhlašuje, když jsou přece tak zajímavé? ... zobrazit celý článek »
03.02.2010

Další novinky

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e-shopu do zahraničí(03.02.2021)

Jak českou e-commerce ovlivní nástup tržišť(29.01.2021)

Co musí obsahovat etiketa textilního výrobku?(28.01.2021)

Velké srovnání dopravců 2021(20.01.2021)

E-shop jako identifikovaná osoba: jak je to s reklamou na Facebooku a Google Ads?(19.01.2021)

Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?(14.01.2021)

E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?(11.01.2021)

Omnichannel, virtuální realita a sázka na udržitelnost: 10 e-commerce trendů, které byste v roce 2021 neměli minout(05.01.2021)

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře(04.01.2021)

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí?(15.12.2020)

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí(10.12.2020)

Jak na efektivní analýzu klíčových slov(02.12.2020)

9 tipů, jak dostat zboží k zákazníkům, když dopravci kolabují(02.12.2020)

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce(23.11.2020)

Konsolidace e-commerce trhu zasáhne i agentury vyvíjející e‑shopy na míru(12.11.2020)

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)


Zobrazit starší novinky