E-mailový marketing: mají vaše newslettery relevanci?

NetShopper.cz: S „masírováním“ svých zákazníků prostřednictvím e-mailu bojuje každý internetový obchodník. Jak často mám emailové newslettery posílat? Jak velké mohou být? Má tam být víc obrázků nebo textu? Mám nabízet slevy či novinky, na co se mám přesně zaměřovat? A proč se tolik mých zákazníků ze zasílání těchto e-mailů odhlašuje, když jsou přece tak zajímavé? ... zobrazit celý článek »
03.02.2010

Další novinky

Prodeje na e-shopech rostou i letos(20.09.2021)

Jak zvýšit konverzní poměr PPC reklam(08.09.2021)

Důležitá KPI pro digitální marketing, která byste neměli ignorovat(07.09.2021)

92 % nákupů velkoobchodů začíná internetovým vyhledáváním(07.09.2021)

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e-shopu do zahraničí(02.09.2021)

10 zásadních chyb v pop-upech, o kterých pravděpodobně nevíte, že je děláte(27.08.2021)

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte nejpozději na podzim(25.08.2021)

Nepodceňujte uživatelské recenze. Na jejich základě nakupuje drtivá většina zákazníků(23.08.2021)

Omnichannel - kterými kanály vyplout zákazníkům vstříc?(12.08.2021)

Jak na email marketing e-shopu?(06.08.2021)

Jak začít s podnikáním na internetu? 3 konkrétní kroky a dostupné návody, které vám pomohou(05.08.2021)

TikTok Čechy baví. Jak získat obří zásah za málo peněz?(03.08.2021)

Jak expandovat do Srbska?(30.07.2021)

Omnichannel strategie: Neviditelná síla v e-commerce(29.07.2021)

Jak vybrat člověka na zákaznickou péči?(27.07.2021)

Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru(23.07.2021)

Jak expandovat do Chorvatska?(19.07.2021)

Chystáte se na dovolenou? Připravte na ni svůj e-shop(15.07.2021)

Doba čínského nákupního šílenství končí. Jste připraveni na nové zákazníky?(08.07.2021)

Co je model See Think Do Care a jak vám pomůže při provozování e-shopu?(01.07.2021)


Zobrazit starší novinky