E-mailový marketing: mají vaše newslettery relevanci?

NetShopper.cz: S „masírováním“ svých zákazníků prostřednictvím e-mailu bojuje každý internetový obchodník. Jak často mám emailové newslettery posílat? Jak velké mohou být? Má tam být víc obrázků nebo textu? Mám nabízet slevy či novinky, na co se mám přesně zaměřovat? A proč se tolik mých zákazníků ze zasílání těchto e-mailů odhlašuje, když jsou přece tak zajímavé? ... zobrazit celý článek »
03.02.2010

Další novinky

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)

E-mail marketing pro e-shopy –⁠ aby vaše maily nekončily v koši(22.09.2020)

Headless e-commerce a výhody, které přináší(14.09.2020)

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu(02.09.2020)

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním(02.09.2020)

E-shoperův průvodce podzimem aneb Jak se připravit na vánoční špičku(01.09.2020)

Dárkové poukázky v e-shopu. Na co si dát pozor při jejich vydávání?(26.08.2020)

Jak tvoříme e-shopy na míru v oXyShopu(22.08.2020)

Videa jako nový trend v e-commerce – proč je tvořit a jak na to?(17.08.2020)

Jak na jednoduchou klíčovku bez placených nástrojů?(11.08.2020)

Jak získat zpětné odkazy pro váš e-shop(10.08.2020)

Musí být v e-shopu vždy uvedeno kontaktní telefonní číslo?(31.07.2020)

Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu(28.07.2020)

Jakých SEO chyb se dopouštějí majitelé e-shopů a jak se jich vyvarovat(27.07.2020)

Odkud přichází vaši zákazníci? Aneb velký přehled návštěvnosti našich e-shopů(22.07.2020)

7 chyb v PPC, které vás mohou přijít draho(21.07.2020)


Zobrazit starší novinky