OCHRANA DOBRÉ POVĚSTI PODNIKATELE

Dobrá pověst (dobré jméno) představuje jedno ze základních aktiv, na jehož ochranu by se měl každý podnikatel důsledně zaměřit. Systematické a dlouhodobé budování dobré reputace na trhu zpravidla přináší podnikateli obchodní úspěch. V rámci konkurenčního boje mezi jednotlivými soutěžiteli může docházet k určitým praktikám, které jsou způsobilé dobrou pověst poškodit. Ztráta renomé je způsobilá u podnikatele vyvolat závažné následky, spočívající například v ekonomické ztrátě nebo narušení vztahů s obchodními partnery. Tento článek představuje podnikatelům přehled právní úpravy ve věci ochrany jejich dobré pověsti a prostředků, kterými se mohou domáhat její ochrany. ... zobrazit celý článek »
26.07.2017

Další novinky

Smart personalizace: e-shopům může zvýšit obraty až o třetinu(15.06.2021)

Bidding v kostce, 2. díl: Jak na manuální a automatický bidding?(11.06.2021)

Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC(09.06.2021)

Průzkum trhu je pro začínající e-shopy klíčem k úspěchu(07.06.2021)

Režim OSS usnadní e-shopům plnit nová pravidla pro odvod DPH(03.06.2021)

Prodej e-shopu v praxi: Na co si dát pozor?(31.05.2021)

10 nejčastějších chyb na českých e-shopech(31.05.2021)

Bidding v kostce, 1. díl: Úvod do bidování na zbožových srovnávačích(28.05.2021)

Co všechno potřebujete vědět, když zvažujete outsourcing skladu?(27.05.2021)

Google připravil dva nové nástroje, které vám pomohou při zahraniční expanzi(26.05.2021)

Fungující ekonomika e-shopu: 3 kroky k úspěšnému online podnikání(25.05.2021)

Prodej online v dobách korona krize: Proč mít vlastní webovou prezentaci, či e-shop?(20.05.2021)

Co je event marketing a jak může pomoct vašemu brandu?(14.05.2021)

Google Data Studio: pomocník č. 1 pro manažery v e-commerce(13.05.2021)

10 kroků, jak úspěšně expandovat a získat nové zákazníky v zahraničí(10.05.2021)

Jak zvýšit obrat e-shopu pomocí affiliate marketingu(10.05.2021)

Co je composable commerce a proč by vás měla zajímat?(06.05.2021)

Už jste slyšeli o obchodním modelu Brick and Click? Neomezujte se jen jedním prodejním kanálem(05.05.2021)

Retence vs. akvizice v onlinu: Proč jedno bez druhého nefunguje?(04.05.2021)

5 věcí, které nezapomenout, než spustíte reklamu(03.05.2021)


Zobrazit starší novinky