ikupon.cz Nový server, který šetří Vaše peníze

V čase slev přichází uživatelům pomoci s výběrem dárků nový internetový portál www.ikupon.cz. Cílem serveru je nabídnout ucelený přehled slevových kuponů kamenných i internetových obchodů v České republice. Jak popsal zakladatel serveru Radek Hron “Nechceme stát opodál, chceme přinést reálnou úsporu peněz našim uživatelům. Motivací nám byl nedostatek podobné služby v České republice. Že jsme na správné cestě dokládá 1500 registrovaných uživatelů za týden provozu serveru”. Server je zdarma pro všechny nakupující tak i pro obchodníky. Obchodníci si mohou vložit slevové kupony, odkazy na své webové stránky nebo kód opravňující ke slevě. Třetí možností je vytvořit si slevový kupon ve formátu pdf přímo na www.ikupon.cz . Mezi nejúspěšnější slevové kupony se řadí jak sleva malého internetového obchodu -http://ikupon.cz/156:krtecek_com tak i poukázka na slevu do fastfoodového řetězce http://ikupon.cz/173:mcdonalds ... zobrazit celý článek »
19.01.2010
Zdroj:

Další novinky

E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?(11.01.2021)

Omnichannel, virtuální realita a sázka na udržitelnost: 10 e-commerce trendů, které byste v roce 2021 neměli minout(05.01.2021)

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře(04.01.2021)

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí?(15.12.2020)

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí(10.12.2020)

Jak na efektivní analýzu klíčových slov(02.12.2020)

9 tipů, jak dostat zboží k zákazníkům, když dopravci kolabují(02.12.2020)

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce(23.11.2020)

Konsolidace e-commerce trhu zasáhne i agentury vyvíjející e‑shopy na míru(12.11.2020)

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)

E-mail marketing pro e-shopy –⁠ aby vaše maily nekončily v koši(22.09.2020)

Headless e-commerce a výhody, které přináší(14.09.2020)

Co musí obsahovat etiketa potravinového výrobku?(09.09.2020)

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu(02.09.2020)

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním(02.09.2020)

E-shoperův průvodce podzimem aneb Jak se připravit na vánoční špičku(01.09.2020)


Zobrazit starší novinky