3 rady, než se vaše firma pustí na Twitter

Ze všech stran slyšíte: Hlavně buďte sociální. Musíte být co nejvíc vidět na Facebooku, Twitteru, Instagramu, Snapchatu a za chvíli i na Vkontakte. Každá sociální síť má ale svá specifika. To, že se s vámi lidé baví na Facebooku automaticky neznamená, že budete mít ten samý úspěch i na Twitteru. Právě na ten se zaměříme v následujícím článku, resp. na to, zda byste si ho jako firma měli pořídit. ... zobrazit celý článek »
22.11.2016

Další novinky

11 tipů pro e-commerce agentury v době COVID-19(08.04.2020)

Je krize vhodná doba pro digitalizaci a vstup do online prostředí?(07.04.2020)

Platební brána ComGate nabízí uzavření smlouvy na dálku(26.03.2020)

Jak pracovat s marketingovým rozpočtem v době pandemie(25.03.2020)

Jak koronavirus ovlivní e-commerce a co by manažeři e-shopů měli vědět?(17.03.2020)

E-shopy úspěšně čelí omezením v rámci boje s koronavirem(16.03.2020)

Důsledky rozšíření COVID-19 na provoz eshopu a možnosti kompenzace od státu(16.03.2020)

Konference, veletrhy, soutěže v e-commerce a marketingu 2020(10.03.2020)

Jak balit ekologicky a levně? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím!(10.03.2020)

Jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající(05.03.2020)

Jak založit e-shop na platformě opencart - kompletní průvodce(25.02.2020)

Jak úspěšně prodávat mileniálům prostřednictvím B2B portálů(25.02.2020)

Jak díky videu zvýšit počet konverzí z e-shopu(23.02.2020)

Czech On-line Expo 2020(19.02.2020)

E-shopy, připravte se. Nová pravidla na ochranu spotřebitele jsou tady(18.02.2020)

Buďte svým zákazníkům nablízku – komunikujte s nimi přes live chat(11.02.2020)

Personalizace nabídky zboží v e-shopech – případová studie(10.02.2020)

Kampaň, která zamávala sociálními sítěmi v roce 2019(28.01.2020)

6 + 1 rad, jak vylepšit péči o zákazníka(23.01.2020)

Konference, veletrhy, soutěže v e-commerce a marketingu 2020(22.01.2020)


Zobrazit starší novinky