Získejte spokojené zákazníky. Vybudujte si s nimi vztah

Poznat věrného zákazníka na první pohled není úplně jednoduchá záležitost. Dle velkého průzkumu, který provedla Heureka, jsou zákazníci stále zaměření především na cenu. Co je většině zákazníků ale úplně jedno, je to, kde svůj nákup uskuteční. Proč budovat loajalitu a jak získat spokojené zákazníky, kteří se k vám budou rádi vracet? ... zobrazit celý článek »
18.10.2016

Další novinky

Jak prostřednictvím e-mailingu zvýšit konverzní poměr e-shopu(09.10.2023)

E-shopy pod drobnohledem ČOI: Jaká porušení pravidel jsou nejčastější?(05.10.2023)

Co je to Dropshipping a kdy se vyplatí se do něj pouštět?(04.10.2023)

Jak sledovat výkon svého obchodu na marketplaces(02.10.2023)

Podzim je tu! Ví to i váš e-shop?(29.09.2023)

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší(27.09.2023)

Nákup na e-shopu: Jaká potvrzení musíte poskytnout svému zákazníkovi?(22.09.2023)

Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém(18.09.2023)

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků?(15.09.2023)

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat?(13.09.2023)

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě(11.09.2023)

Jak na podnikání při zaměstnání?(30.08.2023)

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku?(23.08.2023)

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky!(21.08.2023)

PIM aneb jedno místo vládne všem(16.08.2023)

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu(15.08.2023)

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?(14.08.2023)

Jaké jsou nejdůležitější marketingové nástroje pro e-shop a jak je používat?(08.08.2023)

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí(03.08.2023)

Prodávejte online s Kauflandem v tuzemsku i zahraničí(03.08.2023)


Zobrazit starší novinky