Získejte spokojené zákazníky. Vybudujte si s nimi vztah

Poznat věrného zákazníka na první pohled není úplně jednoduchá záležitost. Dle velkého průzkumu, který provedla Heureka, jsou zákazníci stále zaměření především na cenu. Co je většině zákazníků ale úplně jedno, je to, kde svůj nákup uskuteční. Proč budovat loajalitu a jak získat spokojené zákazníky, kteří se k vám budou rádi vracet? ... zobrazit celý článek »
18.10.2016

Další novinky

Jak poznat, že nastal čas na e-shopové řešení na míru(01.08.2019)

Tvořit obsahový marketing není žádná věda(18.07.2019)

Odstoupení od smlouvy(10.07.2019)

Konkurenční výhody v e-shopu(07.07.2019)

Čekáte konverze i od video kampaní? Vyzkoušejte nový formát YouTube for Action(28.06.2019)

Ekologický přístup a snížení nákladů na obalové materiály? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím(11.06.2019)

Jak začít s Google Nákupy na Slovensku(04.06.2019)

Online marketing, technologie a dostatek kapitálu. Tři ingredience, bez kterých letos české e-shopy neporostou(30.05.2019)

Chcete se v organickém vyhledávání posunout nahoru?(22.05.2019)

Jsem člověk, který zvládne provozovat e-shop?(20.05.2019)

Jaká data lze vyčíst z Google Analytics a proč je dobré jim rozumět?(18.04.2019)

Minimální životaschopný produkt jako cesta pro e-shopy s vlastní výrobou(15.04.2019)

Když zákazník nemůže odstoupit ve 14denní lhůtě(12.04.2019)

12 nejčastějších chyb českých e-shopů (část 3.)(10.04.2019)

Jakou změnu v placení přinese 3D Secure 2.0?(08.04.2019)

Na český trh vstupuje nová přepravní společnost, zásilky bude doručovat vzduchem(01.04.2019)

Jak ochránit logo, označení výrobku nebo služby? Pomůže ochranná známka(07.03.2019)

Odhalujeme tajemství úspěšných e-shopů(01.03.2019)

Nejčastější chyby v zákaznické péči: Kontakt(01.03.2019)

Jak velké změny přijdou od září v online platbách?(27.02.2019)


Zobrazit starší novinky