Získejte spokojené zákazníky. Vybudujte si s nimi vztah

Poznat věrného zákazníka na první pohled není úplně jednoduchá záležitost. Dle velkého průzkumu, který provedla Heureka, jsou zákazníci stále zaměření především na cenu. Co je většině zákazníků ale úplně jedno, je to, kde svůj nákup uskuteční. Proč budovat loajalitu a jak získat spokojené zákazníky, kteří se k vám budou rádi vracet? ... zobrazit celý článek »
18.10.2016

Další novinky

Může začít podnikat každý? Jasně!(12.05.2022)

Jak komunikovat se svými zákazníky na sociálních sítích?(27.04.2022)

Proč mít v e-shopu procesy? Ušetříte peníze i čas(20.04.2022)

Koupě e-shopu: Kdy a proč se vyplatí koupit zaběhnutý e-shop a jak se nenechat oklamat?(07.04.2022)

Heureka hlásí až 90 % úspěšnost XML feedů Upgates při párování produktů(06.04.2022)

Jak poznat své konkurenční výhody?(24.03.2022)

Jak na obchodní podmínky e-shopu při expanzi do zahraničí?(15.03.2022)

Jak na UTM parametry na Facebooku?(10.03.2022)

Jak vyladit produktové stránky k dokonalosti(04.03.2022)

7 způsobů, jak lidem na e-shopu něco sdělit, aby si toho všimli(03.03.2022)

Technické náležitosti článku: 3 tipy, na co nezapomenout(24.02.2022)

7 ověřených způsobů propagace e-shopu v zahraničí(24.02.2022)

E-commerce 2022: Technologie, zákazníci, chatboti, AR, AI(01.02.2022)

SEO v roce 2022 – jaké jsou nejnovější trendy?(17.01.2022)

Akční ceny: Jak s nimi pracovat a je to pořád magické lákadlo pro zákazníky?(13.01.2022)

E-commerce 2021: 40 % zákazníků nakupovalo online téměř všechno(10.01.2022)

Odstoupení od kupní smlouvy přehledně: jak musí e-shop postupovat při vracení zboží?(06.01.2022)

Cookie lišta přehledně: Jak se připravit na změny?(22.12.2021)

Prázdný sklad před Vánoci? Zachraňte situaci dárkovými poukazy!(14.12.2021)

Pronájem e-shopu vs. open source řešení(06.12.2021)


Zobrazit starší novinky