Získejte spokojené zákazníky. Vybudujte si s nimi vztah

Poznat věrného zákazníka na první pohled není úplně jednoduchá záležitost. Dle velkého průzkumu, který provedla Heureka, jsou zákazníci stále zaměření především na cenu. Co je většině zákazníků ale úplně jedno, je to, kde svůj nákup uskuteční. Proč budovat loajalitu a jak získat spokojené zákazníky, kteří se k vám budou rádi vracet? ... zobrazit celý článek »
18.10.2016

Další novinky

11 tipů pro e-commerce agentury v době COVID-19(08.04.2020)

Je krize vhodná doba pro digitalizaci a vstup do online prostředí?(07.04.2020)

Platební brána ComGate nabízí uzavření smlouvy na dálku(26.03.2020)

Jak pracovat s marketingovým rozpočtem v době pandemie(25.03.2020)

Jak koronavirus ovlivní e-commerce a co by manažeři e-shopů měli vědět?(17.03.2020)

E-shopy úspěšně čelí omezením v rámci boje s koronavirem(16.03.2020)

Důsledky rozšíření COVID-19 na provoz eshopu a možnosti kompenzace od státu(16.03.2020)

Konference, veletrhy, soutěže v e-commerce a marketingu 2020(10.03.2020)

Jak balit ekologicky a levně? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím!(10.03.2020)

Jak získat nové zákazníky a udržet si ty stávající(05.03.2020)

Jak založit e-shop na platformě opencart - kompletní průvodce(25.02.2020)

Jak úspěšně prodávat mileniálům prostřednictvím B2B portálů(25.02.2020)

Jak díky videu zvýšit počet konverzí z e-shopu(23.02.2020)

Czech On-line Expo 2020(19.02.2020)

E-shopy, připravte se. Nová pravidla na ochranu spotřebitele jsou tady(18.02.2020)

Buďte svým zákazníkům nablízku – komunikujte s nimi přes live chat(11.02.2020)

Personalizace nabídky zboží v e-shopech – případová studie(10.02.2020)

Kampaň, která zamávala sociálními sítěmi v roce 2019(28.01.2020)

6 + 1 rad, jak vylepšit péči o zákazníka(23.01.2020)

Konference, veletrhy, soutěže v e-commerce a marketingu 2020(22.01.2020)


Zobrazit starší novinky