Získejte spokojené zákazníky. Vybudujte si s nimi vztah

Poznat věrného zákazníka na první pohled není úplně jednoduchá záležitost. Dle velkého průzkumu, který provedla Heureka, jsou zákazníci stále zaměření především na cenu. Co je většině zákazníků ale úplně jedno, je to, kde svůj nákup uskuteční. Proč budovat loajalitu a jak získat spokojené zákazníky, kteří se k vám budou rádi vracet? ... zobrazit celý článek »
18.10.2016

Další novinky

Proč nedává smysl řešit PPC bez CRO(06.01.2020)

PWA: Progresivní webové aplikace nejen pro e-shopy(29.11.2019)

PWA: Progresivní webové aplikace nejen pro e-shopy(29.11.2019)

6 faktorů, které pomáhají předcházet krizím e-shopů(20.11.2019)

6 faktorů, které pomáhají předcházet krizím e-shopů(20.11.2019)

V čem začít podnikat na internetu aneb trendy online podnikání(04.11.2019)

Zplnoletnění jako cesta k vlastnímu podnikání před 18. rokem(30.10.2019)

Cena. Je vhodným kritériem pro výběr dodavatele nového e-shopu na míru?(25.10.2019)

Cena. Je vhodným kritériem pro výběr dodavatele nového e-shopu na míru?(25.10.2019)

Proč nepodceňovat předimplementační fázi vývoje e-shopu(18.10.2019)

Máte internetový obchod dobře připravený na Vánoce?(17.10.2019)

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?(09.10.2019)

Používáte GLAMI? Nově musíte u zboží vyplnit informace o materiálu(23.09.2019)

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte už na podzim(06.09.2019)

Vánoce se blíží! Jsou na ně vaše PPC kampaně připraveny?(05.09.2019)

7 tipů, jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce(04.09.2019)

CZC.cz a oXyShop se dohodli na pokračování spolupráce minimálně do konce roku 2022(02.09.2019)

Jak překonat kritickou fázi a vyrůst v e-shop se stamilionovými obraty(31.08.2019)

Jaké změny v zabezpečení karetních plateb nás od září čekají?(28.08.2019)

Chcete zažít rekordní Vánoce? Úspěch přeje připraveným!(19.08.2019)


Zobrazit starší novinky