Jak překonat kritickou fázi a vyrůst v e-shop se stamilionovými obraty

Roční obrat na úrovni 300 až 500 milionů korun představuje pomyslnou hranici v organickém růstu e-shopů. Pro další výrazný růst e-commerce hráči provádí změnu ve způsobu řízení technologickou transformací. Fáze proměny je naprosto zásadní, protože rozhoduje o krachu nebo super úspěchu. Což zvládne jen velmi malá část online obchodů a ukáže tak opravdové tržní lídry. Jak tuto fázi obrátit z největší hrozby na skvělou příležitost? ... zobrazit celý článek »
31.08.2019

Další novinky

PWA: Progresivní webové aplikace nejen pro e-shopy(29.11.2019)

6 faktorů, které pomáhají předcházet krizím e-shopů(20.11.2019)

V čem začít podnikat na internetu aneb trendy online podnikání(04.11.2019)

Zplnoletnění jako cesta k vlastnímu podnikání před 18. rokem(30.10.2019)

Cena. Je vhodným kritériem pro výběr dodavatele nového e-shopu na míru?(25.10.2019)

Proč nepodceňovat předimplementační fázi vývoje e-shopu(18.10.2019)

Máte internetový obchod dobře připravený na Vánoce?(17.10.2019)

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?(09.10.2019)

Používáte GLAMI? Nově musíte u zboží vyplnit informace o materiálu(23.09.2019)

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte už na podzim(06.09.2019)

Vánoce se blíží! Jsou na ně vaše PPC kampaně připraveny?(05.09.2019)

7 tipů, jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce(04.09.2019)

CZC.cz a oXyShop se dohodli na pokračování spolupráce minimálně do konce roku 2022(02.09.2019)

Jak překonat kritickou fázi a vyrůst v e-shop se stamilionovými obraty(31.08.2019)

Jaké změny v zabezpečení karetních plateb nás od září čekají?(28.08.2019)

Chcete zažít rekordní Vánoce? Úspěch přeje připraveným!(19.08.2019)

Výkonnost e-shopu jako kritický faktor úspěchu(15.08.2019)

SEO check-list - splňuje váš e-shop všechny body?(09.08.2019)

Proč mají úspěšné e-shopy svůj blog?(08.08.2019)

Jak poznat, že nastal čas na e-shopové řešení na míru(01.08.2019)


Zobrazit starší novinky