Naservírujte zákazníkům přehledný košík

Klasická situace, se kterou jste se již určitě setkali. Zákazník si vybere produkt, vloží jej do košíku, vyplní potřebné údaje a když už to vypadá, že objednávka bude hladce dokončena, tak svůj nákup přeruší. Důvodů proč tomu tak je, známe celou řadu. Společně se podívejme na tu část, kdy zákazníci utíkají v okamžiku, kdy si mají vybrat způsob platby. ... zobrazit celý článek »
17.08.2016

Další novinky

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)

E-mail marketing pro e-shopy –⁠ aby vaše maily nekončily v koši(22.09.2020)

Headless e-commerce a výhody, které přináší(14.09.2020)

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu(02.09.2020)

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním(02.09.2020)

E-shoperův průvodce podzimem aneb Jak se připravit na vánoční špičku(01.09.2020)

Dárkové poukázky v e-shopu. Na co si dát pozor při jejich vydávání?(26.08.2020)

Jak tvoříme e-shopy na míru v oXyShopu(22.08.2020)

Videa jako nový trend v e-commerce – proč je tvořit a jak na to?(17.08.2020)

Jak na jednoduchou klíčovku bez placených nástrojů?(11.08.2020)

Jak získat zpětné odkazy pro váš e-shop(10.08.2020)

Musí být v e-shopu vždy uvedeno kontaktní telefonní číslo?(31.07.2020)

Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu(28.07.2020)

Jakých SEO chyb se dopouštějí majitelé e-shopů a jak se jich vyvarovat(27.07.2020)

Odkud přichází vaši zákazníci? Aneb velký přehled návštěvnosti našich e-shopů(22.07.2020)

7 chyb v PPC, které vás mohou přijít draho(21.07.2020)


Zobrazit starší novinky