Velký e-commerce průzkum (2. díl) - E-shopy očima zákazníků

V podnikání neplatí, že prodáte zboží a tím celý kontakt se zákazníkem končí. Položte si otázku, proč by se k vám měl chtít zákazník zase vrátit. I to, jak vystupuje a reagujete na dotazy zákazníků, se odráží na vaší prestiži. Jestli hledáte odpovědi na to, co si o vás zákazníci myslí, co při nákupu preferují a co u nich vyvolává nespokojenost, jste na dobré adrese. ... zobrazit celý článek »
11.07.2016

Další novinky

Proč nedává smysl řešit PPC bez CRO(06.01.2020)

PWA: Progresivní webové aplikace nejen pro e-shopy(29.11.2019)

PWA: Progresivní webové aplikace nejen pro e-shopy(29.11.2019)

6 faktorů, které pomáhají předcházet krizím e-shopů(20.11.2019)

6 faktorů, které pomáhají předcházet krizím e-shopů(20.11.2019)

V čem začít podnikat na internetu aneb trendy online podnikání(04.11.2019)

Zplnoletnění jako cesta k vlastnímu podnikání před 18. rokem(30.10.2019)

Cena. Je vhodným kritériem pro výběr dodavatele nového e-shopu na míru?(25.10.2019)

Cena. Je vhodným kritériem pro výběr dodavatele nového e-shopu na míru?(25.10.2019)

Proč nepodceňovat předimplementační fázi vývoje e-shopu(18.10.2019)

Máte internetový obchod dobře připravený na Vánoce?(17.10.2019)

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?(09.10.2019)

Používáte GLAMI? Nově musíte u zboží vyplnit informace o materiálu(23.09.2019)

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte už na podzim(06.09.2019)

Vánoce se blíží! Jsou na ně vaše PPC kampaně připraveny?(05.09.2019)

7 tipů, jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce(04.09.2019)

CZC.cz a oXyShop se dohodli na pokračování spolupráce minimálně do konce roku 2022(02.09.2019)

Jak překonat kritickou fázi a vyrůst v e-shop se stamilionovými obraty(31.08.2019)

Jaké změny v zabezpečení karetních plateb nás od září čekají?(28.08.2019)

Chcete zažít rekordní Vánoce? Úspěch přeje připraveným!(19.08.2019)


Zobrazit starší novinky