Zboží.cz přechází na novou strukturu feedu

Od loňského roku slibuje Zboží.cz přechod na novou strukturu svého feedu. Změna, ač tak dlouho oznámená, však trvala poněkud déle, než jsme všichni čekali. Nyní ale už není proč otálet a změnu svého feedu byste měli v následujícím měsíci opravdu již provést. ... zobrazit celý článek »
25.06.2016

Další novinky

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e-shopu do zahraničí(03.02.2021)

Jak českou e-commerce ovlivní nástup tržišť(29.01.2021)

Co musí obsahovat etiketa textilního výrobku?(28.01.2021)

Velké srovnání dopravců 2021(20.01.2021)

E-shop jako identifikovaná osoba: jak je to s reklamou na Facebooku a Google Ads?(19.01.2021)

Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?(14.01.2021)

E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?(11.01.2021)

Omnichannel, virtuální realita a sázka na udržitelnost: 10 e-commerce trendů, které byste v roce 2021 neměli minout(05.01.2021)

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře(04.01.2021)

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí?(15.12.2020)

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí(10.12.2020)

Jak na efektivní analýzu klíčových slov(02.12.2020)

9 tipů, jak dostat zboží k zákazníkům, když dopravci kolabují(02.12.2020)

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce(23.11.2020)

Konsolidace e-commerce trhu zasáhne i agentury vyvíjející e‑shopy na míru(12.11.2020)

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)


Zobrazit starší novinky