Jak poznat, že nastal čas na e-shopové řešení na míru

Každý rostoucí e-shop se dřív, nebo později dostane do fáze, kdy se z malého změní na střední. To se děje při ročních tržbách v nižších desítkách milionů korun a vyšších desítkách až jedné stovce objednávek denně. Při této hranici nastává několik změn – vznikají procesy pro nejdůležitější činnosti, a to hlavně v souvislosti s nákupem a expedicí. Firma tak pro další růst vyžaduje investice – do lepšího účetního či ERP systému, rozsáhlejší automatizace a také do aplikace e-shopového řešení na míru. ... zobrazit celý článek »
01.08.2019

Další novinky

Prodeje na e-shopech rostou i letos(20.09.2021)

Jak zvýšit konverzní poměr PPC reklam(08.09.2021)

Důležitá KPI pro digitální marketing, která byste neměli ignorovat(07.09.2021)

92 % nákupů velkoobchodů začíná internetovým vyhledáváním(07.09.2021)

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e-shopu do zahraničí(02.09.2021)

10 zásadních chyb v pop-upech, o kterých pravděpodobně nevíte, že je děláte(27.08.2021)

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte nejpozději na podzim(25.08.2021)

Nepodceňujte uživatelské recenze. Na jejich základě nakupuje drtivá většina zákazníků(23.08.2021)

Omnichannel - kterými kanály vyplout zákazníkům vstříc?(12.08.2021)

Jak na email marketing e-shopu?(06.08.2021)

Jak začít s podnikáním na internetu? 3 konkrétní kroky a dostupné návody, které vám pomohou(05.08.2021)

TikTok Čechy baví. Jak získat obří zásah za málo peněz?(03.08.2021)

Jak expandovat do Srbska?(30.07.2021)

Omnichannel strategie: Neviditelná síla v e-commerce(29.07.2021)

Jak vybrat člověka na zákaznickou péči?(27.07.2021)

Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru(23.07.2021)

Jak expandovat do Chorvatska?(19.07.2021)

Chystáte se na dovolenou? Připravte na ni svůj e-shop(15.07.2021)

Doba čínského nákupního šílenství končí. Jste připraveni na nové zákazníky?(08.07.2021)

Co je model See Think Do Care a jak vám pomůže při provozování e-shopu?(01.07.2021)


Zobrazit starší novinky