Jsem člověk, který zvládne provozovat e-shop?

Podnikání není pro každého. Zatímco někomu jde hladce, jiného dokáže práce na vlastní pěst pěkně potrápit. Jste ve fázi, kdy máte vymyšlený byznys plán, tvoříte si e-shop a chystáte se do toho skočit po hlavě? Pak vás žádný článek nepřesvědčí to nevyzkoušet. Měli byste si ale sami kriticky zhodnotit, jestli jste na takovou práci připraveni. ... zobrazit celý článek »
20.05.2019

Další novinky

Proč nepodceňovat předimplementační fázi vývoje e-shopu(18.10.2019)

Máte internetový obchod dobře připravený na Vánoce?(17.10.2019)

Jak vidí budoucnost internetových obchodů PayPal?(09.10.2019)

Používáte GLAMI? Nově musíte u zboží vyplnit informace o materiálu(23.09.2019)

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte už na podzim(06.09.2019)

Vánoce se blíží! Jsou na ně vaše PPC kampaně připraveny?(05.09.2019)

7 tipů, jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce(04.09.2019)

CZC.cz a oXyShop se dohodli na pokračování spolupráce minimálně do konce roku 2022(02.09.2019)

Jak překonat kritickou fázi a vyrůst v e-shop se stamilionovými obraty(31.08.2019)

Jaké změny v zabezpečení karetních plateb nás od září čekají?(28.08.2019)

Chcete zažít rekordní Vánoce? Úspěch přeje připraveným!(19.08.2019)

Výkonnost e-shopu jako kritický faktor úspěchu(15.08.2019)

SEO check-list - splňuje váš e-shop všechny body?(09.08.2019)

Proč mají úspěšné e-shopy svůj blog?(08.08.2019)

Jak poznat, že nastal čas na e-shopové řešení na míru(01.08.2019)

Tvořit obsahový marketing není žádná věda(18.07.2019)

Odstoupení od smlouvy(10.07.2019)

Konkurenční výhody v e-shopu(07.07.2019)

Čekáte konverze i od video kampaní? Vyzkoušejte nový formát YouTube for Action(28.06.2019)

Ekologický přístup a snížení nákladů na obalové materiály? Dejte druhou šanci kartonovým krabicím(11.06.2019)


Zobrazit starší novinky