16stupňový manuál pro vyhodnocení vašeho produktového záměru

Základní otázka při budování e-commerce byznysu zní, co komu budete prodávat. Výběr produktu a cílové skupiny ovlivní vaše podnikání od samého počátku, může mu značně usnadnit cestu, nebo naopak postavit řadu překážek. Připravili jsme pro vás 16stupňový manuál, který vám umožní odhalit potenciál vašeho produktového záměru. ... zobrazit celý článek »
29.09.2014

Další novinky

Jak prostřednictvím e-mailingu zvýšit konverzní poměr e-shopu(09.10.2023)

E-shopy pod drobnohledem ČOI: Jaká porušení pravidel jsou nejčastější?(05.10.2023)

Co je to Dropshipping a kdy se vyplatí se do něj pouštět?(04.10.2023)

Jak sledovat výkon svého obchodu na marketplaces(02.10.2023)

Podzim je tu! Ví to i váš e-shop?(29.09.2023)

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší(27.09.2023)

Nákup na e-shopu: Jaká potvrzení musíte poskytnout svému zákazníkovi?(22.09.2023)

Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém(18.09.2023)

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků?(15.09.2023)

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat?(13.09.2023)

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě(11.09.2023)

Jak na podnikání při zaměstnání?(30.08.2023)

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku?(23.08.2023)

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky!(21.08.2023)

PIM aneb jedno místo vládne všem(16.08.2023)

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu(15.08.2023)

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?(14.08.2023)

Jaké jsou nejdůležitější marketingové nástroje pro e-shop a jak je používat?(08.08.2023)

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí(03.08.2023)

Prodávejte online s Kauflandem v tuzemsku i zahraničí(03.08.2023)


Zobrazit starší novinky