16stupňový manuál pro vyhodnocení vašeho produktového záměru

Základní otázka při budování e-commerce byznysu zní, co komu budete prodávat. Výběr produktu a cílové skupiny ovlivní vaše podnikání od samého počátku, může mu značně usnadnit cestu, nebo naopak postavit řadu překážek. Připravili jsme pro vás 16stupňový manuál, který vám umožní odhalit potenciál vašeho produktového záměru. ... zobrazit celý článek »
29.09.2014

Další novinky

Může začít podnikat každý? Jasně!(12.05.2022)

Jak komunikovat se svými zákazníky na sociálních sítích?(27.04.2022)

Proč mít v e-shopu procesy? Ušetříte peníze i čas(20.04.2022)

Koupě e-shopu: Kdy a proč se vyplatí koupit zaběhnutý e-shop a jak se nenechat oklamat?(07.04.2022)

Heureka hlásí až 90 % úspěšnost XML feedů Upgates při párování produktů(06.04.2022)

Jak poznat své konkurenční výhody?(24.03.2022)

Jak na obchodní podmínky e-shopu při expanzi do zahraničí?(15.03.2022)

Jak na UTM parametry na Facebooku?(10.03.2022)

Jak vyladit produktové stránky k dokonalosti(04.03.2022)

7 způsobů, jak lidem na e-shopu něco sdělit, aby si toho všimli(03.03.2022)

Technické náležitosti článku: 3 tipy, na co nezapomenout(24.02.2022)

7 ověřených způsobů propagace e-shopu v zahraničí(24.02.2022)

E-commerce 2022: Technologie, zákazníci, chatboti, AR, AI(01.02.2022)

SEO v roce 2022 – jaké jsou nejnovější trendy?(17.01.2022)

Akční ceny: Jak s nimi pracovat a je to pořád magické lákadlo pro zákazníky?(13.01.2022)

E-commerce 2021: 40 % zákazníků nakupovalo online téměř všechno(10.01.2022)

Odstoupení od kupní smlouvy přehledně: jak musí e-shop postupovat při vracení zboží?(06.01.2022)

Cookie lišta přehledně: Jak se připravit na změny?(22.12.2021)

Prázdný sklad před Vánoci? Zachraňte situaci dárkovými poukazy!(14.12.2021)

Pronájem e-shopu vs. open source řešení(06.12.2021)


Zobrazit starší novinky