16stupňový manuál pro vyhodnocení vašeho produktového záměru

Základní otázka při budování e-commerce byznysu zní, co komu budete prodávat. Výběr produktu a cílové skupiny ovlivní vaše podnikání od samého počátku, může mu značně usnadnit cestu, nebo naopak postavit řadu překážek. Připravili jsme pro vás 16stupňový manuál, který vám umožní odhalit potenciál vašeho produktového záměru. ... zobrazit celý článek »
29.09.2014

Další novinky

Smart personalizace: e-shopům může zvýšit obraty až o třetinu(15.06.2021)

Bidding v kostce, 2. díl: Jak na manuální a automatický bidding?(11.06.2021)

Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC(09.06.2021)

Průzkum trhu je pro začínající e-shopy klíčem k úspěchu(07.06.2021)

Režim OSS usnadní e-shopům plnit nová pravidla pro odvod DPH(03.06.2021)

Prodej e-shopu v praxi: Na co si dát pozor?(31.05.2021)

10 nejčastějších chyb na českých e-shopech(31.05.2021)

Bidding v kostce, 1. díl: Úvod do bidování na zbožových srovnávačích(28.05.2021)

Co všechno potřebujete vědět, když zvažujete outsourcing skladu?(27.05.2021)

Google připravil dva nové nástroje, které vám pomohou při zahraniční expanzi(26.05.2021)

Fungující ekonomika e-shopu: 3 kroky k úspěšnému online podnikání(25.05.2021)

Prodej online v dobách korona krize: Proč mít vlastní webovou prezentaci, či e-shop?(20.05.2021)

Co je event marketing a jak může pomoct vašemu brandu?(14.05.2021)

Google Data Studio: pomocník č. 1 pro manažery v e-commerce(13.05.2021)

10 kroků, jak úspěšně expandovat a získat nové zákazníky v zahraničí(10.05.2021)

Jak zvýšit obrat e-shopu pomocí affiliate marketingu(10.05.2021)

Co je composable commerce a proč by vás měla zajímat?(06.05.2021)

Už jste slyšeli o obchodním modelu Brick and Click? Neomezujte se jen jedním prodejním kanálem(05.05.2021)

Retence vs. akvizice v onlinu: Proč jedno bez druhého nefunguje?(04.05.2021)

5 věcí, které nezapomenout, než spustíte reklamu(03.05.2021)


Zobrazit starší novinky