Balikobot.cz - nová služba pro všechny e-shopy

balikobot.cz

Česká republika je velmocí v počtu internetových obchodů. Na tuto situaci reaguje služba Balikobot.cz, která umožnuje malým a středním obchodníkům velmi jednoduchým způsobem agregovat přepravní služby. Menší a střední obchody tak odmažou významnou konkurenční výhodu velkých e-shopů.

Martin Šauer, manažer projektu Balikobot.cz upřesňuje „Unavuje-li vás ruční vypisování přepravních štítků a nechcete-li už nadále složitě hledat v aplikacích přepravců informace o zásilkách vašich zákazníků, pak je služba Balikobot.cz přímo pro vás.“

Balikobot nabízí jednotné rozhraní pro všechny integrované přepravce, kterými jsou ke dnešnímu dni Česká pošta, PPL, DPD, Geis, Zásilkovna a Uloženka. V krátké budoucnosti budou přidány přepravci InTime, GLS a další. Systém umožňuje všem internetovým obchodům pomocí jednoduchého napojení přes API, tisknutí štítku, soupisů a sledování zásilek (Track & Trace) přímo v systému eshopu.

Martin Šauer, dodává „První klienti se nás ptali, zda a jaké nabízíme ceny za balíky. Balikobot ale není cenovým obchodníkem nebo šedým operátorem. Ceny zásilek jsou shodné, jaké máte u vašeho přepravce. Balikobot vám ale nabízí perfektní systém a možnost přechodu mezi dopravci na jeden klik. Vyjednání podmínek přepravy je vždy na daném obchodu.“

Používání služby Balikobot.cz je do 31.10.2014 zcela zdarma, poté se cena odvíjí od počtu odeslaných balíků měsíčně. Pro internetové obchody posílající do 100 balíků za měsíc je služba zdarma. Naopak největším klientům balikobot.cz ušetří měsíčně desítky až stovky hodin práce.

Prvním klientem Balikobotu byla Pilulka.cz. „Automatizovaným tiskem štítků se výrazně zvýšila naše efektivita na skladu. A samozřejmě finanční úspora. Ne proto, že bychom do té doby netiskli štítky, to jsme dělali v systému DPD a České pošty i předtím. Ale odpadlo importování adres a expedice v dávkách už nemá na našem skladě co dělat. A navíc umíme okamžitě sdílet informace o zásilkách přímo zákazníkům, “ dodává výkonný ředitel Michal Hanáček.


Kontakt
Martin Šauer
Tel: +420 777 976 039
Email: martin.sauer@balikobot.cz
Web: www.balikobot.cz

08.09.2014

Další novinky

Kdo má odpovědnost za šíření spamu? E-shop nebo agentura?(14.01.2021)

E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?(11.01.2021)

Omnichannel, virtuální realita a sázka na udržitelnost: 10 e-commerce trendů, které byste v roce 2021 neměli minout(05.01.2021)

3 tipy na organizaci práce a času pro e-shopaře(04.01.2021)

Jak získat EAN pro výrobky a k čemu se hodí?(15.12.2020)

Nástroje a služby, které potřebujete pro úspěšnou expanzi vašeho e‑shopu do zahraničí(10.12.2020)

Jak na efektivní analýzu klíčových slov(02.12.2020)

9 tipů, jak dostat zboží k zákazníkům, když dopravci kolabují(02.12.2020)

Certifikace kosmetiky: velký průvodce pro začínající výrobce(23.11.2020)

Konsolidace e-commerce trhu zasáhne i agentury vyvíjející e‑shopy na míru(12.11.2020)

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)

E-mail marketing pro e-shopy –⁠ aby vaše maily nekončily v koši(22.09.2020)

Headless e-commerce a výhody, které přináší(14.09.2020)

Co musí obsahovat etiketa potravinového výrobku?(09.09.2020)

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu(02.09.2020)

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním(02.09.2020)


Zobrazit starší novinky