Balikobot.cz - nová služba pro všechny e-shopy

balikobot.cz

Česká republika je velmocí v počtu internetových obchodů. Na tuto situaci reaguje služba Balikobot.cz, která umožnuje malým a středním obchodníkům velmi jednoduchým způsobem agregovat přepravní služby. Menší a střední obchody tak odmažou významnou konkurenční výhodu velkých e-shopů.

Martin Šauer, manažer projektu Balikobot.cz upřesňuje „Unavuje-li vás ruční vypisování přepravních štítků a nechcete-li už nadále složitě hledat v aplikacích přepravců informace o zásilkách vašich zákazníků, pak je služba Balikobot.cz přímo pro vás.“

Balikobot nabízí jednotné rozhraní pro všechny integrované přepravce, kterými jsou ke dnešnímu dni Česká pošta, PPL, DPD, Geis, Zásilkovna a Uloženka. V krátké budoucnosti budou přidány přepravci InTime, GLS a další. Systém umožňuje všem internetovým obchodům pomocí jednoduchého napojení přes API, tisknutí štítku, soupisů a sledování zásilek (Track & Trace) přímo v systému eshopu.

Martin Šauer, dodává „První klienti se nás ptali, zda a jaké nabízíme ceny za balíky. Balikobot ale není cenovým obchodníkem nebo šedým operátorem. Ceny zásilek jsou shodné, jaké máte u vašeho přepravce. Balikobot vám ale nabízí perfektní systém a možnost přechodu mezi dopravci na jeden klik. Vyjednání podmínek přepravy je vždy na daném obchodu.“

Používání služby Balikobot.cz je do 31.10.2014 zcela zdarma, poté se cena odvíjí od počtu odeslaných balíků měsíčně. Pro internetové obchody posílající do 100 balíků za měsíc je služba zdarma. Naopak největším klientům balikobot.cz ušetří měsíčně desítky až stovky hodin práce.

Prvním klientem Balikobotu byla Pilulka.cz. „Automatizovaným tiskem štítků se výrazně zvýšila naše efektivita na skladu. A samozřejmě finanční úspora. Ne proto, že bychom do té doby netiskli štítky, to jsme dělali v systému DPD a České pošty i předtím. Ale odpadlo importování adres a expedice v dávkách už nemá na našem skladě co dělat. A navíc umíme okamžitě sdílet informace o zásilkách přímo zákazníkům, “ dodává výkonný ředitel Michal Hanáček.


Kontakt
Martin Šauer
Tel: +420 777 976 039
Email: martin.sauer@balikobot.cz
Web: www.balikobot.cz

08.09.2014

Další novinky

Jak vybrat vhodnou zemi pro expanzi e-shopu do zahraničí?(11.12.2024)

Plátce DPH čekají od ledna 2025 změny v registraci k dani(09.12.2024)

Co nastavit v e-shopu podle nového nařízení GPSR?(03.12.2024)

Nákupní chování v e-shopu. Kde pomůže psychologie v marketingu?(02.12.2024)

Změny DPH na Slovensku od roku 2025: Co to znamená pro e-shopaře?(02.12.2024)

Stabilní ekonomika, rozvinutý e-commerce trh a vysoká obliba online nakupování – tři hlavní důvody pro expanzi do Portugalska(02.12.2024)

GPSR a české e-shopy: Jak se připravit na nové legislativní požadavky(27.11.2024)

Jak zvýšit návštěvnost e-shopu bez reklamy a sociálních sítí? Poradíme vám(22.11.2024)

Jaké nové povinnosti přináší nařízení EU 2023/988 a další legislativa pro e-shopy?(22.11.2024)

Jak dostat na e-shop stovky návštěvníků bez investic do PPC reklamy(20.11.2024)

Black Friday a Vánoce: Jak z e-mailingu během sezóny dostat maximum(22.10.2024)

Jak pracovat s recenzemi a nejlépe je využít k navýšení prodejů?(11.10.2024)

Zákaznická podpora: klíč pro úspěšný e-shop v zahraničí(09.10.2024)

Core Web Vitals: Proč jsou důležité a jak je zlepšit(26.09.2024)

Je váš e-shop v očích zákazníků důvěryhodný? Nakupují v něm často a vrací se opakovaně?(13.09.2024)

Novinky z Google Marketing Live Keynote 2024 - AI nástroje, vylepšené UI a nové formáty reklam(22.08.2024)

Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů(19.08.2024)

Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?(10.08.2024)

Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?(25.07.2024)

Jak vylepšit SEO v e-commerce: 8 praktických tipů(11.07.2024)


Zobrazit starší novinky