Balikobot.cz - nová služba pro všechny e-shopy

balikobot.cz

Česká republika je velmocí v počtu internetových obchodů. Na tuto situaci reaguje služba Balikobot.cz, která umožnuje malým a středním obchodníkům velmi jednoduchým způsobem agregovat přepravní služby. Menší a střední obchody tak odmažou významnou konkurenční výhodu velkých e-shopů.

Martin Šauer, manažer projektu Balikobot.cz upřesňuje „Unavuje-li vás ruční vypisování přepravních štítků a nechcete-li už nadále složitě hledat v aplikacích přepravců informace o zásilkách vašich zákazníků, pak je služba Balikobot.cz přímo pro vás.“

Balikobot nabízí jednotné rozhraní pro všechny integrované přepravce, kterými jsou ke dnešnímu dni Česká pošta, PPL, DPD, Geis, Zásilkovna a Uloženka. V krátké budoucnosti budou přidány přepravci InTime, GLS a další. Systém umožňuje všem internetovým obchodům pomocí jednoduchého napojení přes API, tisknutí štítku, soupisů a sledování zásilek (Track & Trace) přímo v systému eshopu.

Martin Šauer, dodává „První klienti se nás ptali, zda a jaké nabízíme ceny za balíky. Balikobot ale není cenovým obchodníkem nebo šedým operátorem. Ceny zásilek jsou shodné, jaké máte u vašeho přepravce. Balikobot vám ale nabízí perfektní systém a možnost přechodu mezi dopravci na jeden klik. Vyjednání podmínek přepravy je vždy na daném obchodu.“

Používání služby Balikobot.cz je do 31.10.2014 zcela zdarma, poté se cena odvíjí od počtu odeslaných balíků měsíčně. Pro internetové obchody posílající do 100 balíků za měsíc je služba zdarma. Naopak největším klientům balikobot.cz ušetří měsíčně desítky až stovky hodin práce.

Prvním klientem Balikobotu byla Pilulka.cz. „Automatizovaným tiskem štítků se výrazně zvýšila naše efektivita na skladu. A samozřejmě finanční úspora. Ne proto, že bychom do té doby netiskli štítky, to jsme dělali v systému DPD a České pošty i předtím. Ale odpadlo importování adres a expedice v dávkách už nemá na našem skladě co dělat. A navíc umíme okamžitě sdílet informace o zásilkách přímo zákazníkům, “ dodává výkonný ředitel Michal Hanáček.


Kontakt
Martin Šauer
Tel: +420 777 976 039
Email: martin.sauer@balikobot.cz
Web: www.balikobot.cz

08.09.2014

Další novinky

Je váš e-shop v očích zákazníků důvěryhodný? Nakupují v něm často a vrací se opakovaně?(13.09.2024)

Novinky z Google Marketing Live Keynote 2024 - AI nástroje, vylepšené UI a nové formáty reklam(22.08.2024)

Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů(19.08.2024)

Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?(10.08.2024)

Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?(25.07.2024)

Jak vylepšit SEO v e-commerce: 8 praktických tipů(11.07.2024)

AI v zákaznické péči. Na co si dát pozor při použití umělé inteligence(08.07.2024)

Googlu unikla dokumentace, která ukazuje, jak hodnotí webové stránky. Co si z toho odnést pro vlastní SEO?(04.07.2024)

Comgate představil nové tarify: nabízejí sazbu poplatků pod 1 % za všechny platební metody(02.07.2024)

Nové tarify Comgate nabízejí sazbu pod 1 % za všechny platební metody(21.06.2024)

E-commerce – v hlavní roli data: Připravte se na konec Universal Analytics a přejděte na GA4(03.06.2024)

Definitivní konec UA se blíží: Jak zálohovat svá data(03.06.2024)

Jak s e-shopem existovat ve světě marketplaců a ještě z toho profitovat?(03.06.2024)

Jak zvýšit míru prokliků (CTR) v PPC reklamách?(29.05.2024)

7 nejčastějších právních chyb při provozování e-shopu(27.05.2024)

Jak budovat důvěru u internetového obchodu: rady pro e-shopaře(09.05.2024)

Všeobecné obchodní podmínky pro eshop. Co všechno by měly obsahovat?(22.04.2024)

Jak provést SEO audit e-shopu(22.04.2024)

SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?(18.04.2024)

Expanze e-shopu do Finska – země jezer, inovací a digitalizace(15.04.2024)


Zobrazit starší novinky