Pro Google je kvalitní ten e-shop, který je kvalitní pro uživatele

Co to znamená? Pokud máte originální a atraktivní popis produktu, obsahující přehledně všechny důležité informace, navíc máte svoji fotku produktu, zachycující právě ty detaily, které jsou pro představení zboží potřebné, jistě je to pro návštěvníka kvalitnější prezentace než obecný, leckdy přeložený text s fotkou, dodaný výrobcem, sdílený s dalšími stovkami e-shopů. Stejně to vnímají i vyhledávače. ... zobrazit celý článek »
13.08.2014

Další novinky

Jak prostřednictvím e-mailingu zvýšit konverzní poměr e-shopu(09.10.2023)

E-shopy pod drobnohledem ČOI: Jaká porušení pravidel jsou nejčastější?(05.10.2023)

Co je to Dropshipping a kdy se vyplatí se do něj pouštět?(04.10.2023)

Jak sledovat výkon svého obchodu na marketplaces(02.10.2023)

Podzim je tu! Ví to i váš e-shop?(29.09.2023)

Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší(27.09.2023)

Nákup na e-shopu: Jaká potvrzení musíte poskytnout svému zákazníkovi?(22.09.2023)

Výhody napojení e-shopu na ekonomický systém(18.09.2023)

Sezónní marketingové strategie pro váš e-shop: Jak vytěžit maximum z Vánoc a dalších svátků?(15.09.2023)

Co je to outbound marketing a jak z něj firma může profitovat?(13.09.2023)

Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě(11.09.2023)

Jak na podnikání při zaměstnání?(30.08.2023)

Co je to brand marketing a jak správně budovat značku?(23.08.2023)

E-shop za horizontem: Slovenský trh na dosah ruky!(21.08.2023)

PIM aneb jedno místo vládne všem(16.08.2023)

Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu(15.08.2023)

Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?(14.08.2023)

Jaké jsou nejdůležitější marketingové nástroje pro e-shop a jak je používat?(08.08.2023)

Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí(03.08.2023)

Prodávejte online s Kauflandem v tuzemsku i zahraničí(03.08.2023)


Zobrazit starší novinky