Pro Google je kvalitní ten e-shop, který je kvalitní pro uživatele

Co to znamená? Pokud máte originální a atraktivní popis produktu, obsahující přehledně všechny důležité informace, navíc máte svoji fotku produktu, zachycující právě ty detaily, které jsou pro představení zboží potřebné, jistě je to pro návštěvníka kvalitnější prezentace než obecný, leckdy přeložený text s fotkou, dodaný výrobcem, sdílený s dalšími stovkami e-shopů. Stejně to vnímají i vyhledávače. ... zobrazit celý článek »
13.08.2014

Další novinky

Velké srovnání platebních bran 2020(20.10.2020)

Co musí obsahovat etiketa kosmetického výrobku?(15.10.2020)

Jak získat hodnotné odkazy pro e-shop(01.10.2020)

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?(30.09.2020)

Proč zákazníci nedokončí nákup na e-shopu(23.09.2020)

E-mail marketing pro e-shopy –⁠ aby vaše maily nekončily v koši(22.09.2020)

Headless e-commerce a výhody, které přináší(14.09.2020)

Strategické příležitosti, které podpoří rozvoj vašeho e-commerce byznysu(02.09.2020)

Jak připravit e-shop před ostrým spuštěním(02.09.2020)

E-shoperův průvodce podzimem aneb Jak se připravit na vánoční špičku(01.09.2020)

Dárkové poukázky v e-shopu. Na co si dát pozor při jejich vydávání?(26.08.2020)

Jak tvoříme e-shopy na míru v oXyShopu(22.08.2020)

Videa jako nový trend v e-commerce – proč je tvořit a jak na to?(17.08.2020)

Jak na jednoduchou klíčovku bez placených nástrojů?(11.08.2020)

Jak získat zpětné odkazy pro váš e-shop(10.08.2020)

Musí být v e-shopu vždy uvedeno kontaktní telefonní číslo?(31.07.2020)

Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu(28.07.2020)

Jakých SEO chyb se dopouštějí majitelé e-shopů a jak se jich vyvarovat(27.07.2020)

Odkud přichází vaši zákazníci? Aneb velký přehled návštěvnosti našich e-shopů(22.07.2020)

7 chyb v PPC, které vás mohou přijít draho(21.07.2020)


Zobrazit starší novinky