Sociální média v B2B: Zaspali jste dobu?

Kdyby vám někdo před 10 lety řekl, že zákazníci se budou rozhodovat o koupi vašeho produktu nebo služby na základě příspěvku na Facebooku nebo tweetu, řekli byste mu, že je to blbost. Dnes už víte, že opak je pravdou. Sociální média zcela transformovala možnosti zákazníků, změnila celou prodejní cestu (inspirace hraje prim) a obrátila naruby téměř každý aspekt zákaznické zkušenosti (vše je online, v reálném čase, navždy). Je tady doba, kdy sociální média nejsou ani tak o přátelském popovídání, jako o obchodu. Pojďte jich využít. ... zobrazit celý článek »
09.01.2018

Další novinky

Prodeje na e-shopech rostou i letos(20.09.2021)

Jak zvýšit konverzní poměr PPC reklam(08.09.2021)

Důležitá KPI pro digitální marketing, která byste neměli ignorovat(07.09.2021)

92 % nákupů velkoobchodů začíná internetovým vyhledáváním(07.09.2021)

Využití zbožových srovnávačů při expanzi e-shopu do zahraničí(02.09.2021)

10 zásadních chyb v pop-upech, o kterých pravděpodobně nevíte, že je děláte(27.08.2021)

Jak řešit SEO na Vánoce? Začněte nejpozději na podzim(25.08.2021)

Nepodceňujte uživatelské recenze. Na jejich základě nakupuje drtivá většina zákazníků(23.08.2021)

Omnichannel - kterými kanály vyplout zákazníkům vstříc?(12.08.2021)

Jak na email marketing e-shopu?(06.08.2021)

Jak začít s podnikáním na internetu? 3 konkrétní kroky a dostupné návody, které vám pomohou(05.08.2021)

TikTok Čechy baví. Jak získat obří zásah za málo peněz?(03.08.2021)

Jak expandovat do Srbska?(30.07.2021)

Omnichannel strategie: Neviditelná síla v e-commerce(29.07.2021)

Jak vybrat člověka na zákaznickou péči?(27.07.2021)

Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru(23.07.2021)

Jak expandovat do Chorvatska?(19.07.2021)

Chystáte se na dovolenou? Připravte na ni svůj e-shop(15.07.2021)

Doba čínského nákupního šílenství končí. Jste připraveni na nové zákazníky?(08.07.2021)

Co je model See Think Do Care a jak vám pomůže při provozování e-shopu?(01.07.2021)


Zobrazit starší novinky