Recenze a zkušenosti eshopu Simplia eshop od Simplia s.r.o.

Máte zkušenosti s tímto e-shopem? Znáte jeho silné nebo slabé stránky?
Dejte nám o tom vědět, ohodnoťte tento e-shop.
Celkové hodnocení
3.67 / 5 (6 recenzí)

Vaše recenze a zkušenosti přidat recenzi

Tomas Veverka
Tomas Veverka 19.09.2017
5 / 5

Skvělé řešení, na kterém fungujeme od roku 2009 bez výpadků, vybavené množstvím funkcí, které strká ostatní platformy do kapsy. Zcela editovatelná šablona, včetně tvorby vlastních funkcí Propojení na všechny možné dopravce a banky. Oprava nahlášených chyb v řádu hodin. Neustálý přísun nových funkcí a vylepšení.

E-shop: https://www.outdoorweb.cz/

Tomáš
Tomáš 01.09.2016
5 / 5

Řešení e-shopu Simplia je na profesionální úrovni a hlavně oproti ostatním řešením bez výpadků či jiných problémů.

Vevrka
Vevrka 31.10.2011
5 / 5

Se společností Simplia spolupracujeme už třetí rok a můžeme jim poděkovat že po sérií prapodivným firem slibujících řešení byla schopna zprovoznit náš eshop za férovou cenu a za celou dobu provozování jsme nezaznamenali výraznější výpadek služeb.

Josef Svoboda
Josef Svoboda 08.07.2011
1 / 5

Možná je shop dobrý. Já nevím, protože ani na e-mailovou žádost neposkytuje výrobce demoverzi. Abych si objednal a provozoval e-shop na základě katalogových hodnot to ode mne nikdo nemůže chtít.

Jaroslav Bulíček
Jaroslav Bulíček 31.05.2010
1 / 5

Se společností Simplia jsme začali jednat v prosinci 2009 na základě zhodnocení jejich software. Po půlroční spolupráci mohu říct, že software je dobře napsaný, ale komunikace s firmou Simplia je jen pro skutečně otrlé. Obchod ani po půl roce není otevřený, na maily odpovídají po týdnech nebo vůbec, nereagují na veškeré žádosti o schůzku, většinu individualizovaných funkcí je potřeba mnohokrát urgovat, než fungují aspoň vzdáleně tak, jak mají. Náš shop už dva měsíce ve stavu asi tak den dva před doladěním a dokončním, přesto nejsou schopni tyto dva dny tomu věnovat a dodělat to, i když takto všem zúčastněným utíkají peníze. Pokud o Simplii někdo uvažuje, ať počítá s tím, že bude jinak slušně napsaný e-shop realizovat opravdu, ale opravdu složitě, s velkými potížemi a vražedně pomalým tempem (u nás zatím přes půl roku). Milerád bych napsal lepší hodnocení, ale bohužel realita je taková jaká je, takže bych spíše varoval než doporučil.

Malvel s.r.o.
Malvel s.r.o. 29.04.2010
5 / 5

Od roku 2000 provozuji kamenný obchod Malvík.cz ve spojení s internetovým prodejem. S rostoucími požadavky a sílící konkurencí v oboru v souvislosti s baby boomem ale také boomem internetového prodeje rostly i nároky na funkcionalitu a originalitu stránek. Postupně jsem vyzkoušela individuální internetový obchod na míru za jednorázový poplatek, kde se ukázala jako nevýhoda následná neochota v komunikaci s programátorem po tzv. dokončení při obtížích či dodatečných požadavcích, a vzhledem k jedinečnému „rukopisu“ každého programátora nebylo nadále možné práci přenechat jinému. Vyzkoušela jsem i nesmírně drahou variantu – zakoupení hotového e-shopu. Nevýhodou tohoto modelu však byla omezená možnost přizpůsobení na míru a neoriginalita. Můj e-shop vypadal jako desítky ostatních a lišil se jen barvou.

Začátkem roku mne oslovila společnost Simplia.cz s doposud pro mě neznámou variantou – pronájmem e-shopu. Příslibem se zdály relativně nízké pořizovací náklady a následně velmi nízké měsíční poplatky, v porovnání s jednorázovým nákupem e-shopu, a také vzájemně neustálý kontakt motivovaný oboustranně v zájmu trvalé dlouhodobé „placené“ spolupráce. V ceně mého měsíčního pronájmu je totiž zahrnuto vyhovění ve většině individuálních požadavků či momentálních změn.

Společnost Simplia s.r.o. navíc přichází s myšlenkou vlastní invence při získávání nových zákazníků pro „svoje e-shopy“, motivovanou domluveným procentem ze zisku či obratu z přínosu těchto aktivit.

S komunikací a výsledky práce této společnosti jsem konečně spokojena a mám pocit, že začínám konkurenci unikat mílovými kroky. Jsem zkrátka v dobrých rukách!

Renata Štefaničová

Majitelka obchodu s dětským zbožím - MALVÍK

Petr 03.11.2014

Se nedivím, že dávate takovou recenzi, když od Simplie jste byli prvními zákaznici a prakticky, vše dělají pro vás prioritně. Nebýt Vás , tak tu možná simplia ani není. A to sni mát i dobře smluvně podchycené,