Recenze a zkušenosti eshopu oXyShop na míru od oXyShop

Máte zkušenosti s tímto e-shopem? Znáte jeho silné nebo slabé stránky?
Dejte nám o tom vědět, ohodnoťte tento e-shop.
Celkové hodnocení
3.27 / 5 (11 recenzí)

Vaše recenze a zkušenosti přidat recenzi

Petr Běloch
Petr Běloch 24.01.2018
2 / 5

Zde v diskusi je víc než zřetelné, které recenze jsou "autorsky" připravené od oxyshopu a které od skutečných lidí. Bohužel, už nyní ve fázi přípravy podkladů pro eshop, se musím přiklonit spíše na stranu zákazníků a to i přesto, že např. CZC nebo DECODOMA jsou velmi pěkné reference, které mě dost inspirují. Ze strany Oxyshopu však necítím zájem něco extra řešit. Naservírovali mi demo, které mi nevyhovuje, posílají číslované newslettery, které absolutně neodpovídají tomu, co chci právě řešit, neptají se na požadavky, jaké na eshop klademe. Jednoduše skutečný zájem nulový. Pro mě jako hlavního realizátora eshopu se tím Oxyshop odsouvá na spodní příčky v seznamu providerů.

E-shop: www.europack.cz

Martin Kafka 04.04.2018

Dobrý den, pane Bělochu,

děkuji za reakci a dovolím si trošku rozvést to, co jsme společně řešili.

Na začátku jste měl zájem o řešení na míru, kde ovšem po úvodním telefonátu s obchodníkem z řešení na míru jste se spíše klaněl z důvodu ceny díla k řešení pronajímanému, kde se pokusíme pro vás vymyslet optimální funkcionalitu nákupu po kusech a množstevních slevách dle vašich specifik. Bylo vám nainstalován standardní demoshop se základní funkcionalitou a na něm jsme si ukazovali, co lze řešit a jak jsme se schopni přiblížit vašim požadavkům. Bohužel vám naše navrhované řešeni nevyhovovalo a proto jsme se dohodli dále v potenciální spolupráci nepokračovat, jelikož ani jedno řešení nebylo pro vás optimální. Newslettery vám mimochodem chodily stejně jako každému klientovi, který u nás poptá DEMO. Tzn. obsah má povahu výukovou, aby se klient naučil ovládat oXyShop co nejpraktičtěji.

Mrzí mne, že jsme vám nebyli schopni vyjít vstříc.

Ondřej Velička
Ondřej Velička 12.02.2017
1 / 5

Absolutně katastrofální eshop a přístup ze strany Oxy. Začali jsme u pronájmového řešení, kde chyby byly standardně považovány za vlastnost eshopu. Při přechodu na zakázkové řešení X5 nám byly slibovány hory doly, ale skutečnost byla opět stejná jako u pronájmu. Oxy už nás stálo statisíce, ale práce tomu absolutně neodpovídá. Přístup katastrofální, pořád se vyskytují nové a nové chyby, které by u tak drahého řešení být rozhodně neměly. Jejich oprava trvá neskutečně dlouho a zakázkové úpravy? O tom raději pomlčím, opět děs a hrůza. Výpadky webu za poslední měsíc byly 3. Prosím všechny potenciální zákazníky, aby se této společnosti vyhnuli obloukem, za ty nervy to nestojí. Tudy opravdu nevede cesta, pokud to s eshopem myslíte vážně.

E-shop: www.dobrytextil.cz

Eliška Flasarová - oXyShop 15.02.2017

Hezký den pane Veličko,

děkuji za Váš příspěvek a děkuji za něj i přesto, že je negativní a komunikuje Vaši rozladěnost. A děkuji i za telefonát, který jsme dnes spolu realizovali.

Věřím, že v dalších společných krocích, které budou dle dohody probíhat, najdeme uspokojivé řešení.

Věřím také, že oXyShop je spolehlivým a správným partnerem pro e-commerce řešení.

Přeji hezký den.

Eliška Flasarová - oXyShop

Ondřej 01.12.2017

Naprosto souhlasím. Oxy je katastrofa a varují všechny, kdo by chtěli Eshop od Oxy, aby tak nedělali.

vojta
vojta 16.12.2016
1 / 5

Arogantní přístup. Nikdy není chyba na jejich straně, omluvy se samozřejmě nedočkáte. Ještě jsme neměli měsíc bez nějaké reklamace na funkčnost. Nemají za nic žádnou zodpovědnost, tu celou hážou pouze na vás. Rozhodně lituji, že jsme se nechali navnadit slovy, jak nic není problém. Bohužel je problém skoro vše.

Helena
Helena 10.10.2016
1 / 5

Věčně něco co by mělo jí nejde, to co si myslíte, že by mělo standardně jít si musíte stejně připlatit. Záměrně ze začátku zakazují indexaci Vašich stránek, abyste si od nich nechali dělat marketing, až když jim platíte marketing, tak indexaci pustí a pak se vychloubají, jak Vás dostali na lepší pozice. Myslela jsem, že takový "gigant" jedná slušně, ale opak je pravdou. Raději někam jinam. Jo a všechno jim trvá věky, přidat jednoduchý kód třeba 14 dní, a vám běží čas a peníze...

E-shop: www.radejinereknu.cz

Jaroslav Kozlík
Jaroslav Kozlík 19.08.2015
5 / 5

S přechodem na oXyShop X5 jsme spokojeni ; tato platforma nám nabízí možnost dalšího růstu a neomezené možnosti úprav dle konkrétních požadavků. Bezproblémová komunikace, vstřícné jednání, mohu doporučit.

E-shop: www.ksporting.cz

Pavol Masaryk
Pavol Masaryk 03.07.2015
5 / 5

So spoločnosťou oXy Online spolupracujeme už dlhšiu dobu. Spoločnosť sme si vybrali aby nám navrhla kompletné nové riešenie pre našu spoločnosť spolu s vývojom nového konketoru pre náš špecifický skladový systém. Od začiatku spolupráce sme boli presvedčený, že naša voľba bola správna. Spoločnosť oXy Online pristupuje k svojej práci veľmi zodpovedne. E-shop sa nám veľmi dobre rozbehol v Slovenskej aj Ćeskej rpeublike. Aktuálne sa chystáme na dalšie inovácie v spolupráci s oXy Online.

E-shop: www.kovian.sk

Petra Demlová
Petra Demlová 04.12.2014
5 / 5

Ráda bych vyjádřila naši maximální spokojenost s eshopovým řešením od Oxy Online. Eshop decoDoma.cz funguje cca 2,5 roku a za tu dobu se proměnil z malinkého obchodu na eshop střední velikosti. Tento velmi dynamický vývoj zvládáme za podpory Oxy hladce a bez závažnějších problémů. Technický základ funkcí je pro běžný provoz zcela dostačující, podporu pro složitější marketingové akce řešíme na míru nadstavbovými úpravami. Velikou výhodou je dobře fungující help desk, který rychle reaguje na zadané požadavky. Z čistě obchodního hlediska je pro nás Oxy férovým a spolehlivým partnerem, vstřícným při vyjednávání podmínek spolupráce a ochotným se dohodnout k oboustranné spokojenosti.

Jan Musel
Jan Musel 11.06.2014
5 / 5

Jako autorizovaný prodejce značky Nike chceme našim zákazníkům poskytnout maximální komfort online nákupu.

Spolupráce s panem Walderem nás definitivně přesvědčila k tomu, abychom využili řešení oXyShop X5 + online marketing.

Málokterá společnost nabízí tak komplexní řešení, jakým je vytvoření nového e-shopu včetně jeho dlouhodobého rozvoje po

marketingové stránce. V neposlední řadě patří díky našemu projektovému manažerovi panu Martinkovi.

Spolupráci s oXy Online mohu jen a jen doporučit.

Jan Musel z Teamstore s.r.o.

Marek Walder 12.06.2014

Děkuji za chválu. Nicméně pravda je, že e-shopu se daří také právě díky aktivitě pana Musela; řada majitelů e-shopů si stále myslí, že stačí mít e-shop a tím "starosti" končí, ale ve skutečnosti s e-shopem boj teprve začíná a jen ti aktivní zvítězí.

V roce 2012 bylo v ČR 21000 e-shopů, v roce již 37000...při takovém růstu konkurence je asi jasné, že pasivita je cestou do pekel a proto nás právě spolupráce s lidmi jako je pan Musel baví.

Michal 12.06.2014

Nedávno jsem přes Google + četl případovou studii právě o Vašem eshopu. (http://www.oxyshop.cz/ready2go/pripadova-studie-teamstore/novinka )

Vypadá to jako krok správným směrem.

Ondřej 01.12.2017

Naprosto nesouhlasím. Oxy je cesta do záhuby. Jak jste spokojeni níní?

Michal Macourek
Michal Macourek 04.06.2014
5 / 5

Společnost Oxy Online jsme zvolili pro implementaci našeho internetového obchodu FOTOLAB.cz běžící na doméně www.eshop.fotolab.cz.

Rozhodli jsme se na základě výborné spolupráce na dvou vedlejších internetových obchodech FOTO.cz a Album.cz, které již několik let na

dané platformě bezproblémově fungují.

FOTOLAB.cz patří k největším prodejcům fototechniky na českém trhu, z toho důvodu bylo nutné zvolit profesionálního dodavatele, který splní rychle a kvalitně podmínky implementace a který bude pružně reagovat na nové podněty a nápady, které z naší strany přicházejí.

Jediným nedostatkem, který musím vytknout je prodloužení implementace o pár týdnů, na druhé straně díky tomuto průtahu

jsme získali více funkcionalit se kterými se do první fáze nepočítalo.

Na základě našich zkušeností, můžeme Oxy Online doporučit i větším firmám, vše je řešeno profesionálně a na všem se lze individuálně domluvit.

 Michal Džugan
Michal Džugan 03.03.2014
1 / 5

eshop rozhodně nedoporučuji a varuji všechny před touto firmou, kdyby nás tento eshop nestál 3/4 milionu okamžitě rozvážeme smlouvu, mají to ale dobře vymyšlený aby zákazník jen platil a neměl možnost odejít, služby jsou katastrofální

Lukáš Židek 24.03.2014

Dobrý den pane Džugane,

Děkujeme za Váš názor, je pro nás cenné získat zpětnou vazbu. Všech našich zákazníků si vážíme a vždy se pro ně snažíme udělat maximum. Může se stát, že uděláme chybu, bohužel nikdo není dokonalý. V našem Helpdesku je možné vše zpětně dohledat, proto jste-li s našimi službami nespokojen, pojďme se tam podívat a hledat nápravu. Pokud byste se ale rozhodl s námi přestat spolupracovat, bude nás to mrzet, ale pomůžeme Vám s přesunem k jinému dodavateli eshopu.

Sofie 10.10.2016

Naprosto souhlasím. Ždímači peněz! Všechno jim trvá věčně a za všechno si chtějí nechat zaplatit. I za obyčejné vložení kovnerzního kódu, což udělají jen ctrl c a ctrl v si účtují nehorázné peníze. NEDOPORUČUJI!

Ondřej 01.12.2017

Připojují se a taky varuji.

Marcel Nohel
Marcel Nohel 30.11.2013
5 / 5

Před několika měsíci jsme přesli z R2G verze na verzi X5, která nám umožnila plně upravit vzhled a funkce e-shopu dle našich potřeb a požadavků. S řešením a funkčností jsme naprosto spokojeni. Spolupráce je stále na vynikající úrovni včetně on-line marketingu. Veškeré požadavky jsou řešeny ihned.

www.pediped.cz