Recenze a zkušenosti eshopu oXyShop na míru od oXyShop
Dejte nám o tom vědět, ohodnoťte tento e-shop.
Vaše recenze a zkušenosti přidat recenzi
U oXyShopu máme dva e-shopy na míru a oba fungují bez problémů. U e-shopu e-brother byla v roce 2017 provedena reimplementace, kdy jsme přešli na novou verzi e-shopového řešení. Upgrade e-shopu a rozšíření o nové moduly nám přinesl nové zákazníky a vyšší objemy prodejů. Zároveň jsme zaznamenali spokojenost že strany zákazníků, kterým nová verze přinesla větší přehlednost, vyšší komfort při nákupu (jak z PC, tak z mobilních zařízení). Přechod na nové řešení byl plynulý, a proto jsme se v letošním roce rozhodli pro reimplementaci také u e-shopu e-lenovo. Se spoluprací s oXyShopem jsme opravdu spokojeni a nemáme prakticky nic, co bychom vytkli.
E-shopy: www.e-brother.cz/, www.e-lenovo.cz/
S oXyShopom spolupracujeme viac ako 5 rokov a so spoluprácou sme naozaj spokojní. Vyzdvihnúť by som chcel predovšetkým Kiosek - stojanček s dotykovým panelom, na ktorom si zákazníci môžu prezrieť celú ponuku produktov. Pracovníci oXyShopu pre nás celý tento projekt naprogramovali a vyriešili s nami aj grafiku. V oXyShope s nami spolupracovali aj na exportných súboroch pre SAP, aby sme mohli spracovávať objednávky. Komunikácia so všetkými stranami funguje skvele a celý tím oXyShopu tak musím pochváliť.
E-shop: www.fotolab.sk/
Na oXyShop jsme dostali doporučení od našeho současného poskytovatele ekonomického systému a musím říct, že to byla dobrá volba. Komunikace probíhá hladce, bezproblémově a vždy máme rychlou reakci na naše někdy až úsměvné dotazy. Oceňuji bezvadný přístup pana Titěry a pana Bureše, kteří nám jasně vysvětlili jednotlivé kroky a pomohli nám splnit všechna naše přání. ????Vyzdvihnout bych chtěla také přehledný systém helpdesku s možností zpětného dohledání všech úkolů, dohod a informací.
E-shop: www.normarkobjednavky.cz
U společnosti oXyShop provozujeme e-shop na míru a spolupracujeme také v on-line marketingu.
Díky tomu, že máme tým online marketingu a technické řešení e-shopu pod jednou střechou, došlo k velkému posunu ve výkonu e-shopu.
Efektivita výkonnostních kampaní na Google se meziročně ztrojnásobila a provedlo se mnoho změn v marketingové strategii.
Je pro nás důležité, že máme k dispozici vlastního projektového manažera, který řeší veškeré naše požadavky rychle a operativně, včetně
neustálého vývoje pro zrychlení celého e-shopu.
E-shop: www.fotolab.cz/eshop
S oXy Online spolupracujeme od roku 2013. Začínali jsme na R2G dnes pronajímány e-shop, postupem času jsme přešli na řešení na míru. Prioritou bylo propojení e-shopu s ERP systémem. Vždy nám vyšli maximálně vstříc a nikdy jsme neslyšeli, že něco nejde. Šlo jen o to za kolik :-) Za těch několik let spolupráce se známe s mnoha pracovníky osobně, a málokde potkáte tak vstřícné lidi. S klidným svědomím mohu oXy Online doporučit.
E-shop: www.specialhobby.eu
Po předchozí špatné zkušeností s jinou společností, kdy se nám v jednom okamžiku úplně rozsypal eshop bylo jasné, že tato spolupráce nebude to pravé ořechové. Dostal jsem pověření, jakožto správce webu a markeťák k vytvoření užšího listu dodavatelů, jenž by mohli tato kritéria splňovat. Ve výběrovém řízení oXy zabodovalo zejména dobrou prezentací, pokrytím funkcionalit českého eshopového online trhu a silným partnerem jako je CZC.cz, jenž jsme společně s dalšími velkými eshopy brali jako inspiraci.
Vše šlo jako po másle, od prvního kontaktu až po vydefinování projektu a zahájení práce včetně grafického návrhu šlo velmi rychle. Dokonce jeho vytvoření zabralo méně času a dodavatel vyhověl s dřívějším datem dodání před sezónou – což však samozřejmě mělo daň v podobě neodladění eshopu – to se ale později dohnalo. Komunikace s oxyshopem probíhá téměř na 1čku, pouze v pár případech je doba realizace či reakce delší.
Pouze bych vytknul strukturu zadávání a realizaci požadavků jinak je osobní dojem ze spolupráce dobrý, oxyshop komunikuje, vyhoví v požadavcích, realizuje.
E-shop: www.ferdus.cz
Zde v diskusi je víc než zřetelné, které recenze jsou "autorsky" připravené od oxyshopu a které od skutečných lidí. Bohužel, už nyní ve fázi přípravy podkladů pro eshop, se musím přiklonit spíše na stranu zákazníků a to i přesto, že např. CZC nebo DECODOMA jsou velmi pěkné reference, které mě dost inspirují. Ze strany Oxyshopu však necítím zájem něco extra řešit. Naservírovali mi demo, které mi nevyhovuje, posílají číslované newslettery, které absolutně neodpovídají tomu, co chci právě řešit, neptají se na požadavky, jaké na eshop klademe. Jednoduše skutečný zájem nulový. Pro mě jako hlavního realizátora eshopu se tím Oxyshop odsouvá na spodní příčky v seznamu providerů.
E-shop: www.europack.cz
Dobrý den, pane Bělochu,
děkuji za reakci a dovolím si trošku rozvést to, co jsme společně řešili.
Na začátku jste měl zájem o řešení na míru, kde ovšem po úvodním telefonátu s obchodníkem z řešení na míru jste se spíše klaněl z důvodu ceny díla k řešení pronajímanému, kde se pokusíme pro vás vymyslet optimální funkcionalitu nákupu po kusech a množstevních slevách dle vašich specifik. Bylo vám nainstalován standardní demoshop se základní funkcionalitou a na něm jsme si ukazovali, co lze řešit a jak jsme se schopni přiblížit vašim požadavkům. Bohužel vám naše navrhované řešeni nevyhovovalo a proto jsme se dohodli dále v potenciální spolupráci nepokračovat, jelikož ani jedno řešení nebylo pro vás optimální. Newslettery vám mimochodem chodily stejně jako každému klientovi, který u nás poptá DEMO. Tzn. obsah má povahu výukovou, aby se klient naučil ovládat oXyShop co nejpraktičtěji.
Mrzí mne, že jsme vám nebyli schopni vyjít vstříc.
Absolutně katastrofální eshop a přístup ze strany Oxy. Začali jsme u pronájmového řešení, kde chyby byly standardně považovány za vlastnost eshopu. Při přechodu na zakázkové řešení X5 nám byly slibovány hory doly, ale skutečnost byla opět stejná jako u pronájmu. Oxy už nás stálo statisíce, ale práce tomu absolutně neodpovídá. Přístup katastrofální, pořád se vyskytují nové a nové chyby, které by u tak drahého řešení být rozhodně neměly. Jejich oprava trvá neskutečně dlouho a zakázkové úpravy? O tom raději pomlčím, opět děs a hrůza. Výpadky webu za poslední měsíc byly 3. Prosím všechny potenciální zákazníky, aby se této společnosti vyhnuli obloukem, za ty nervy to nestojí. Tudy opravdu nevede cesta, pokud to s eshopem myslíte vážně.
E-shop: www.dobrytextil.cz
Hezký den pane Veličko,
děkuji za Váš příspěvek a děkuji za něj i přesto, že je negativní a komunikuje Vaši rozladěnost. A děkuji i za telefonát, který jsme dnes spolu realizovali.
Věřím, že v dalších společných krocích, které budou dle dohody probíhat, najdeme uspokojivé řešení.
Věřím také, že oXyShop je spolehlivým a správným partnerem pro e-commerce řešení.
Přeji hezký den.
Eliška Flasarová - oXyShop
Naprosto souhlasím. Oxy je katastrofa a varují všechny, kdo by chtěli Eshop od Oxy, aby tak nedělali.
Arogantní přístup. Nikdy není chyba na jejich straně, omluvy se samozřejmě nedočkáte. Ještě jsme neměli měsíc bez nějaké reklamace na funkčnost. Nemají za nic žádnou zodpovědnost, tu celou hážou pouze na vás. Rozhodně lituji, že jsme se nechali navnadit slovy, jak nic není problém. Bohužel je problém skoro vše.
Věčně něco co by mělo jí nejde, to co si myslíte, že by mělo standardně jít si musíte stejně připlatit. Záměrně ze začátku zakazují indexaci Vašich stránek, abyste si od nich nechali dělat marketing, až když jim platíte marketing, tak indexaci pustí a pak se vychloubají, jak Vás dostali na lepší pozice. Myslela jsem, že takový "gigant" jedná slušně, ale opak je pravdou. Raději někam jinam. Jo a všechno jim trvá věky, přidat jednoduchý kód třeba 14 dní, a vám běží čas a peníze...
E-shop: www.radejinereknu.cz
S přechodem na oXyShop X5 jsme spokojeni ; tato platforma nám nabízí možnost dalšího růstu a neomezené možnosti úprav dle konkrétních požadavků. Bezproblémová komunikace, vstřícné jednání, mohu doporučit.
E-shop: www.ksporting.cz
- 1
- 2
Je to už dlouho, co jsme vybírali poskytovatele e-shopu, bylo to na začátku roku 2012. Tehdy jsme oslovili několik poskytovatelů. Vybrali jsme si oXyShop, protože lidé z oXy nejlépe komunikovali, nejlépe nám dovedli odpovědět na naše otázky. Celých dlouhých 7 let e-shop funguje a to je podstatné. Asi 2x za dobu dobu se stalo, že o víkendu spadl server a e-shop byl nedostupný. I o víkendu se vždy podařilo sehnat pracovníky oXy a e-shop nahodit. I další chyby byly rychle odstraněny, často i v řádu hodin. Komunikace je perfektní, rádi vzpomínáme pana Osvalda a pana Titěru, Help Desk je přehledný a praktický, pracovníci oXy jsou okamžitě dostupní na telefonu a ochotní řešit. Náš osobní dojem ze spolupráce je, že oXyShop je poměrně drahý. Nemáme zkušenosti s jinými provozovateli, ale jak slyšíme nebo čteme, levnější řešení nemají tak rychlou podporu. Za 7 let provozu víme, že za naše velké peníze byly případné chyby vždy rychle odstraněny, takže je na každém, jestli chce ušetřit a nemít garanci rychlého servisu. V případě oXyShopu nejsou vysoké platby marné a zbytečné, můžeme se v klidu věnovat provozu e-shopu a neřešit chyby. Praktická, přehledná a férová je také platba servisu. Nevyčerpané servisní hodiny se dají využít na jiné práce, takže nepropadají, což se nám nyní hodí při přechodu na PHP 7.
E-shop: www.bombastus.cz