Recenze a zkušenosti eshopu Easy Shop od IT STUDIO s.r.o.

Máte zkušenosti s tímto e-shopem? Znáte jeho silné nebo slabé stránky?
Dejte nám o tom vědět, ohodnoťte tento e-shop.
Celkové hodnocení
1.33 / 5 (6 recenzí)

Vaše recenze a zkušenosti přidat recenzi

Pavel
Pavel 20.12.2017
1 / 5

Měl jsem EasyShop dlouhá léta, se servisem jsem byl vcelku spokojen, reakce nebyla zas až tak dlouhá. Ovšem jak léta šla a já měl za sebou kamaráda, který se v tom opravdu vyznal a řešil vše u IT studia za mne, i já o tom věděl čím dál víc, já za každou kravinu platil velké peníze, pochopil jsem že tudy cesta nevede. Platforma je zastaralá (ve své době možná byla dobrá), nepoužitelnost pro mobilní zařízení (jen za nehorentní sumy), každé nové tlačíto zpoplatněno tísíci Kč. Chybí základní nástroje v administrativě (opět jen za desetitisíce) Byly tam i chyby za které mohlo IT studio, propad na Googlu na nulu. atd. Všem, kteří hodlají provozovat použitelný eshop, opravdu doporučuji kvalitní krabicovou verzi, která je hromadně aktualizovaná a řízena centrálně. Necelý rok mám Shoptet a můžu říct, že Easyshop mu nesahá ani po kotníky. Bohužel. easyshop, tím že platíte za každou hloupost, např. zpoplatněné nové feedy co byly u Zboží.cz,...to byla poslední kapka. Tím se tato platforma stává nejdražší co můžete mít. Když můj bratr zjistil (jeho eshop stál postupně čtvrt melounu, dnes nepoužitelný) že je chyba v kontrolním kódu, který potvrzujete že nejste robot a chtěli za to peníze...konec.. Já bych i pochopil, že chtějí za úkon peníze, neprovozují krabicovou verzi, tudíž každý problém musí řešit individuálně pro daný eshop. Problém je v tom, že zákazník, který je znalý tak časem pochopí, že takhle to prostě nejde. Osobně jsem měl dojem, že tam je víc obchoďáků než programátorů, a to je špatně. Dobrá platforma se prodává sama. Původní majitel firmy myslím dobře ví, proč IT studio prodal.....

Vladislav Doubravsky 15.04.2018

V souvislosti GDPR si IT STUDIO udělalo svůj bussines. Stávající klienty nutí souhlasit s novými obch. podmínkami, což souvisí s navýšením služeb o další 2000 Kč měsíčně plus cca 12 až 17 tisíc jednorázové za úpravu e-shopu aby vše bylo v souladu s GDPR. Pokud nebudete souhlasit, tak Vám e-shop vypnou. Přitom jim e-shopy běží roky na starých verzích PHP, distribučních debianu apod. Verze opensource aplikaci proste neaktualizuji a kašlou na to. Přitom mluví o GDPR a neřeší základní zabezpečení serverů, resp. jejich aktualizace.

Ja 25.05.2018

Lze se tomuto navýšení kvůli GDPR bránit? Opravdu se mi nelibi platit tolik peněz navíc, prý je to za náklady spojené s větší ochranou serverů atd. Děkuji

Karel
Karel 21.09.2017
1 / 5

Za úplnou hloupost zaplatíte tisíce korun, dlouhá čekací lhůta na všechny i drobné úpravy. Něco vymyslíte, oni zrealizují a nabízí i jiným. Nezájem o zákazníky, špatný servis. za vaše peníze zkouší nové metody. Nepřichází s ničím novým, stačí když jim pravidelně platíte. Vyhněte se této společnosti obloukem.

H. Svobodová
H. Svobodová 02.03.2017
1 / 5

Easy Shopu a IT Studiu se zdaleka vyhněte. Svoje zkušenosti jsem popsala tady:

https://webtrh.cz/164589-rikate-esho...ight=easy+shop a jsem moc ráda, že jsem od nich po létech trápení odešla, protože s Byznyswebem je úplně jiná spolupráce.

Easy Shop jsem u IT Studia měla od roku 2008 do roku 2015 a v posledních letech jen samé problémy. Od roku 2008 snad nepřibyly žádné funkce, ačkoliv to před uzavřením smlouvy slibovali. Za všechno platíte jak mourovatí. Vůbec nic neudělají ani neupraví zdarma. Nakonec platíte i za zcela základní věci, nové feedy (při jejich změně) apod. Způsobí vám škodu a odmítají ji nahradit. Raději si budou platit právníka jen proto, aby vám za způsobenou škodu nedali ani korunu. A pak vám zkusí napsat e-mail jako nespokojená zákaznice (která si ale nikdy nic neobjednala), která není spokojená s vaším jednáním, a která vám vyhrožuje, že vám u IT Studia nechá e-shop zavřít, protože nejednáte slušně se zákazníky (vymyšlený zástupný důvod). Jenže si jaksi zapomněli ohlídat, že z e-mailu se dá poznat, odkud byl zaslán, a shodou okolností ta IP adresa nespokojené zákaznice, která mi chtěla nechat e-shop zavřít, byla stejná jako IP adresa jejich pracovníků, kteří se mnou řešili moji nespokojenost (mohu zdokumentovat a dokázat). Takže asi tak.

Kevin
Kevin 13.04.2016
1 / 5

Objednáte si praci upravy atd udělaji polovičku naučtují 100% špatná komunikace . Jen paltáíte platíte a nic neni pořádně hotové. NEBRAT !

metr 13.07.2016

příplatek za opravu feedu pro Zboží.cz, který chtějí je 1700,- bez DPH

Za roční platbu bych očekával lepší vztah k zákazníkovi.

Zkusím jiný eshop

metr

Klient
Klient 21.12.2015
2 / 5

Kazde to zelene zatrzitko v prehledu stoji desetitisice, pocitejte s tim.

Admin silne neuzivatelsky, pokud spravujete mene jak jednu objednavku denne, je to bez problemu. Celkove admin rozhrani vubec netusi problemy eshoparu a nic neulehci. Pokud nebudete tedy jeste za velke penize prikupovat napojeni na is, aby jste do adminu skoro nemuseli nebo hodlate mit jednotky ci par desitek objednavek mesicne, je to ok. Ale o validite kodu si nechte zdat.

klient
klient 16.10.2015
2 / 5

Pomalá podpora, nepružné aktualizace, řada funkcí nutno doprogramovat za peníze, pokud nechcete opravdu jednoduchý e-shop.

Za stejné peníze bychom měli vlastní e-shop, který by nebyl závislý na vývoji IT Studia.

Nyní chtějí příplatky za funkce, které by měli být samozřejmostí (feedy na hlavní srovnávače, atp).

Špatná/omezená možnost popisovat jednotlivé podstránky.

Velmi omezená odpovědnost poskytovatele v případě výpadku.