Recenze a zkušenosti eshopu Pronajímaný oXyShop od oXyShop

Máte zkušenosti s tímto e-shopem? Znáte jeho silné nebo slabé stránky?
Dejte nám o tom vědět, ohodnoťte tento e-shop.
Celkové hodnocení
4.55 / 5 (66 recenzí)

Vaše recenze a zkušenosti přidat recenzi

Ondřej Lukscheiter
Ondřej Lukscheiter 14.09.2017
5 / 5

Eshop od Oxy máme už šestým rokem. Zatím naprostá spokojenost, jak co se týče funkčnosti (možnost rozšiřování o neuvěřitelné množství modulů, možnost individuálního uzpůsobení grafiky, kategorií, bezvadně a funkčně vymyšlená SEO optimalizace produktů i kategorií...a tak dále),tak co se týče přístupu firmy k zákazníkovi. Mám svého asistenta, který mi vždycky dobře a fundovaně poradí. Nemají snahu ze mě tahat "zbytečně" peníze, v rámci paušálu se mi dostává opravdu hodně dobrá služba. Navíc mi nyní nabídli zdarma upgrade na responzivní design. Zkrátka, péče o zákazníka je bezvadná, eshop funkční, nepadá a nevyskytují se v něm chyby. Rozhodně nemám ani nejmenší důvod měnit Oxyshop za cokoli jiného a všem můžu doporučit.

E-shop: www.lukscheiter.eu

AS Nábytek z masivu s.r.o.
AS Nábytek z masivu s.r.o. 31.08.2017
4 / 5

Firma jako celek má co zlepšovat hlavně v komunikaci. Málo kde se vidí to, že u někoho zůstanete a ještě zaplatíte poplatek. Překvapí to o to víc, když platíte cca 70 000 Kč ročně. Personální změny, které proběhli a hlavně osobní a profesionální přístup slečny Radoberské Markéty změnil naše rozhodnutí od této společnosti odejít. Dnes mohu doporučit. Musíte však mít štěstí jako já, že se stará o mě právě ona.

E-shop: www.asnabytekzmasivu.cz

Markéta Radoberská 12.09.2017

Dobrý den,

děkuji Vám za upřímné vyjádření názoru na spolupráci s naší firmou.

Věřím, že byste u nás našel mnohem více kolegů, kterým záleží na tom, aby byl klient spokojen s výsledkem požadovaných úprav například v grafické šabloně, což je primárně Váš případ, anebo dalších oblastech, jako napojení na ERP, marketingové nástroje apod.

Osobně si Vaší pochvaly na mou osobu nesmírně cením a věřte, že je mi velkou motivací pro další práci nejen na Vašem projektu.

Těším se na další příjemnou spolupráci.

S pozdravem

Markéta Radoberská

Specialistka helpdesku

pronajímané eshopy

Tomáš Pelán
Tomáš Pelán 08.08.2017
2 / 5

Hezký den,

je zajímavé, že v tomto přehledu hodnocení má OxyShop tak vysoké hodnocení. Máme s firmou OxyShop zkušenosti cca 1 rok a za tu dobu nás jejich počínání odradilo:

- při redesignu eshopu, dodali objednané práce o cca 6 týdnů později (délka prací cca 14 - 17 hodin), než bylo původně v plánu. Pánové a dámy Vám rádi slíbí cokoliv, ale s rychlostí to bylo opravdu tristní. Plánovaný redesign (prováděl p. Kyzlink) nás tedy velmi zdržel a výrazně nám zkomplikoval další navazující činnosti. Naopak fakturace byla velmi rychlá - aniž by práce dokončili a opravili nedodělky, poslali fakturu. Toto však nebyla náhoda - první redesign a grafické úpravy, kterými jsme navyšovali konverzní poměr trvaly rovněž nadmíru dlouho a práce byly dodané s množstvím chyb.

- komunikace v helpdesk obecně - na jaře v období cca 3-4 měsíců se velmi zpomalila komunikace a trvalo, než byly dodány odpovědi na některé naše dotazy, což nám opět komplikovalo práci.

- technické řešení systému - některé služby, které jsme si objednali byly opět provedeny nesprávně - například implementace měřicích kódů do e-shopu, která nám zkomplikovala meření v Google Analytics. Využívání emailového řešení na technologii POP3 (maily lze velmi obtížně synchronizovat mezi více zařízenimi ... i v době, kdy má každý telefon, tablet a počítač...). Při nasazování EET dosáhli v Oxy opět zpoždění a museli jsme využít technolgie jiné společnosti - opět velmi nepříjemná komplikace.

Za nás tedy provozovatele nedoporučuji - tváří se velmi solidně a zkušeně, ale ve finále, pokud si budete hlídat důsledně kontrolovat jejich odvedenou práci, zjistíte, že není provedená tak, jak má být. Toto je pro technicky méně zdatné podnikatele velmi špatně odhalitelné. Nehledě na to, že práce bývají dodávány se zpožděním.

E-shop: www.srneczek.cz

Martin Kafka 14.08.2017

Dobrý den, pane Peláne,

dovolte mi prosím reagovat na vaše podněty, týkající se společné spolupráce. Zjišťoval jsem si u kolegů, kde mohla být úzká místa, která popisujete. Na rovinu uznáváme delší implementaci grafiky, která měla být zpracována opravdu rychleji. Toto zpoždění nás opravdu moc mrzí. Na druhou stranu byly společně zrealizovány 2 schůzky ohledně grafiky a jejího optimálního vzhledu tak, abyste byl spokojen. Fakturace byla skutečně dle VOP v pořádku uzavřená, jelikož jsme neměli již od vás další info týkající se dalších případných úprav či nesrovnalostí. Společně jsme hovořili o této faktuře, kterou jsem pozastavil. Dodal jste poté další doplňující požadavky a do dvou pracovních dní bylo vše upraveno dle vašich požadavků. Jelikož jsme si byli vědomi zpoždění na začátku, byť i v průběhu implementace jste některé grafické požadavky měnil, obdržel jste také několik bonusových grafických prací zdarma.

Co se týče komunikace v aplikaci Helpdesk, zde si nejsem vědom nějakých pochybení, snad jen nově přidělený PM se musel seznámit s doposud řešenými a vyřešenými otázkami.

V rámci online marketingu, jsme provedli implementaci všech požadovaných kódů, a na základě vašich doporučení jsme ještě upravovali přímo pro vás na míru. Navíc jsme v rámci Online marketingu poskytovali bezplatné konzultace s ukázkami, aby vše bylo podle vašich představ. Nezaregistroval jsem žádný problém v rámci používání POP3, SMTP či IMAP protokolů napříč našimi klienty, tedy zde soudím, že se spíše jedná o individuální nastavení synchronizací. V rámci EET jsme optimalizovali funkci již v průběhu spuštění tohoto modulu, zde mohlo dojít k částečnému omezení plné funkcionality vzhledem k tomu, kdy týden před spuštěním do ostrého provozu se změnila legislativa a s tím související také následné software úpravy.

Osobně se domnívám, že jsme se vám snažili vyjít vstříc tak, abyste byl spokojen a nebýt zpoždění implementace řešené grafiky, bylo by vše v pořádku. Snažíme se a budeme se snažit nadále, abyste byl s našimi službami spokojen a eshop byl pro vás kvalitním a funkčním nástrojem k získávání spokojených zákazníků.

Miriama Gajdošová
Miriama Gajdošová 07.08.2017
5 / 5

Vrelo odporúčam služby oxy. Nášmu projektu pridelený manažér p. Bradáč je veľmi ústretový ,milý, rád poradí a vždy sa snaží nájsť optimálne riešenie.

Čo sa týka funkcionality, zatiaľ som nepostrehla, že by niečo fungovalo inak, ako by malo.

E-shop: https://www.myaustria.sk/

Ondřej Velička
Ondřej Velička 12.02.2017
1 / 5

Jako by mi Vojta z uvedené recenze četl myšlenky. Přesně tak se chová Oxy. Zatím jsem se nesetkal ani s jedním spokojeným klientem a to se nás ptali jejich jiní zákazníci, jak jsme spokojení a jestli máme stejné zkušenosti. Bohužel je to u všech zákazníků stejné. Radím všem se Oxy vyhnout obloukem, ušetříte spoustu peněz a nervů.

E-shop: www.dobrytextil.cz

Martin Kafka 17.02.2017

Hezký den, pane Veličko,

děkuji za Váš příspěvek a děkuji za něj i přesto, že je negativní a komunikuje Vaši rozladěnost. Jak jsem pochopil, jedná se spíše o reakci na řešení oXyShopu na míru, kde se stále ještě ladí optimální pokročilá funkčnost, kvůli které jste přecházel z pronajímaného řešení k řešení na míru. Věřím, že bude brzy vše podle vašich představ a najdete společně s námi uspokojivé řešení všech vašich požadavků.

Federik 07.06.2017

Taktiez sa priklanam k negativnej recenzie. Hlavna nevyhody oxyshopu je ich neocohota, zavadzanie zakaznikov a verte ze vzdy maju oni pravdu a nie Vy. Nebudem tu rozvijat dalej moje problemy ale pre Vase dobro radim sa tejto firme vyhnut a radsej skusit konkurenciu.

Martin Kafka 14.06.2017

Dobrý den, pane Federiku,

rád bych se s vámi spojil a probral vaše připomínky na řešení pronajímaného oXyShopu. Nebyl jsem schopen vás však najít v naší klientské databázi. Bylo by možné mi zaslat na vás kontakt, ať si vše společně můžeme projít?

Děkuji za vaši reakci

Vojta
Vojta 09.01.2017
1 / 5

Nikdy více. Ani po roce není eshop zcela funkční. Neustále se objevují nové a nové chyby. Některé i po opravení se objeví znovu. Vše je ale chyba pouze u uživatele, protože oni chyby nedělají. Arogantní přístup bez jakékoliv sebereflexe. Oxyshop nebrat ani zadarmo.

Martin Kafka 23.01.2017

Dobrý den, Vojto,

děkuji za váš příspěvek. Mrzí mne, že nejste spokojený jako řada jiných zákazníků, kteří hodnotili naši spolupráci před vámi. Pokud došlo k nějakému pochybení z naší strany, spojme se a probereme konkrétní věci. Můžete mi na sebe prosím poslat kontakt nebo odkaz na eshop, který u nás provozujete, abychom si vše mohli společně projít?

Děkuji

Robert Ledvina
Robert Ledvina 02.12.2016
5 / 5

Používáme řešení Ready2Go a jsme spokojeni jak s funkcemi tak ochotou na helpdesku eshopu - paní Karaivanová - super !!! :)

Výborná komunikace a podpora, když řešíme problém nebo případně poskytnutí rady, když něco nevíme a to je dost často.

Řešení Ready2Go od Oxy můžeme všem vřele doporučit.

Doporučujeme.

E-shopy: kimgroup.cz, kimgroup.sk

The Candy Store
The Candy Store 18.10.2016
5 / 5

S OxyShopem jsme velmi spokojení. Celý tým je velmi ochotný a velmi nápomocný. S eshopem jsme celkově také velmi spokojení

E-shop: www.candy-store.cz

BIONATURALIA.CZ
BIONATURALIA.CZ 29.06.2016
5 / 5

E-shop Ready2Go od firmy oXy Online je ideální, protože nabízí komplexní služby tj. eshop a marketingovou podporu nezbytnou pro úspěšné obchodování. Profesionalita a ochota jak z helpdesku eshopu (pí Karaivanová, pan Bédi) tak i z oddělení marketingu (pan Walder, pí Tomaluková). Výborná komunikace, vstřícnost a podpora při řešení problémů případně poskytnutí rady, když něco nevíme. Průběžné aktualizace, inovace v rámci změn internetového prostředí jsou také velkou výhodou. Doporučujeme.

E-shop: www.bionaturalia.cz

Oldřich Malínský
Oldřich Malínský 26.05.2016
5 / 5

Naprostá spokojenost. Vybíral jsem z mnoha řešení, ale nakonec jsem rád, že jsem vybral OXY. Eshop mi přizpůsobili přesně dle mých přání a požadavků, což u levnějších řešení nebylo možné vůbec (ta bohužel vypadají všechna stejně, jen v jiných barvách - sice mají moderní design, ale pro zákazníka je přepiplaný design a rozmáchnuté posuvníky a vyhledávání spíše překážkou), tedy i cena je vzhledem k možnostem perzonalizace naprosto přiměřená.

V Premium balíčku je navíc drtivá většina potřebných nástrojů zdarma. Veškeré nové funkce byli správně nasazeny a pro zákazníky umí vytvořit velmi příjemný a hlavně přehledný obchodní portál. Eshop se spustil přesně ve stanovený termín.

Velké díky patří mistrovské práci slečny Dvořáčkové a pana Straška, kteří se celou dobu pečlivě starali (a že to neměli jednoduché :-) ) Díky tomu vše proběhlo jak mělo, eshop má úspěch a velmi pozitivní ohlasy od zákazníků.

Pokud toužíte mít opravdu kvalitní eshop a hlavně na profesionální úrovni, za sebe doporučuji OXY ;)

E-shop: https://www.oliwer4you.cz/

Hana Drcmánková
Hana Drcmánková 16.05.2016
5 / 5

S Oxy R2G jsem naprosto spokojena. Rychlé a milé jednání, bezkonkurenční služby. Doporučuji!

E-shop: www.beyou.cz

Jitka Lahodná
Jitka Lahodná 28.04.2016
5 / 5

Se službami spojenými s provozováním našeho e-shopu jsme velmi spokojeni. Pokud nastane nějaký problém, vždy je v rámci možností rychle vyřešen. Rádi také poradí a vysvětlí pokud si s něčím nevíme rady. Nabízí i řadu moderních řešení a inovací pro e-shopy. Můžeme jen doporučit.

E-shop: www.pneukomplet.cz